Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

hai la arad sa te dai cu el daca nu crezi...................atata arata computeru ......................si-l restez de fiecare data...

sa nu zic ca amm eroare,,,,,,,,,,,,,,pe demonstrate,,,,,,,,,,,,,,,,,,am facut duminica 708 km am mers in toate regimurile

pe toate drumurile............intre 4,6 -si 5,3................din care 4,6 a fost pe cluj oradea arad.......la 80 constant pt ca mai mult nu se putea seara........la 9 ,,,,,,,,,iar 5,3 in sarcina pe muntele BAISORII linga cluj...........n-ai vrea sa stii pe ce drum pe ce panta prin ce coclauri ,,,,,,,,,,,surprinzator de data asta nu l-am culcat niciodata

 

.....................

 

 

nu m-am referit daca il cred sau nu (a mea consuma de la 4,8 la 7.8) insa nu stiu cum face el de afla consumul altfel decat de la plin la plin, "ordinatorul" nu arata decat cel mult cati km mai ai pana ramai fara gaz, insa el sa referit ca daca merge cu 80 ii consuma 4,6 FIX sau daca merge cu 80 consuma 5 FIX .... poate sunt eu mai greu de cap dar in afara de a verifica de la plin la plin (asta insemnand vreo 250-300 km. timp in care ai mers si cu 80 si cu 30 poate si cu 150) nu vad cum poate afirma ca mobra lui consuma fix 4,6 daca merge fix cu 80

 

 

PS. nu vreau sa ma contrazic sau ceva de genul asta insa nu inteleg cum se face calculul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu m-am referit daca il cred sau nu (a mea consuma de la 4,8 la 7.8) insa nu stiu cum face el de afla consumul altfel decat de la plin la plin, "ordinatorul" nu arata decat cel mult cati km mai ai pana ramai fara gaz, insa el sa referit ca daca merge cu 80 ii consuma 4,6 FIX sau daca merge cu 80 consuma 5 FIX .... poate sunt eu mai greu de cap dar in afara de a verifica de la plin la plin (asta insemnand vreo 250-300 km. timp in care ai mers si cu 80 si cu 30 poate si cu 150) nu vad cum poate afirma ca mobra lui consuma fix 4,6 daca merge fix cu 80

 

 

PS. nu vreau sa ma contrazic sau ceva de genul asta insa nu inteleg cum se face calculul asta

 

 

 

Salut!

 

Pai cred ca s-a referit la situatia in care mergind constant cu o anumita viteza, vede care ii este consumul instantanneu.

Eu spre exemplu cind am mers pe autostrada, am fixat cruise control-ul:

 

- la 90 km/h si calculatorul imi arata consum 4,7

- la 110 km/h iar calculatorul arata consum 5,1

 

In ambele situatii distanta pe care am verificat consumul instantaneu - adica ce-mi arata calcalatorul - a fost de cel putin 20 de km.

 

Cred ca la asta s-a referit si el, si probabil la modelul tau nu calculatorul nu are aceasta facilitate.

 

Si la masina este la fel - imi arata atit consumul instantaneu, cit si distanta pina la golirea rezervorului.

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-am referit daca il cred sau nu (a mea consuma de la 4,8 la 7.8) insa nu stiu cum face el de afla consumul altfel decat de la plin la plin, "ordinatorul" nu arata decat cel mult cati km mai ai pana ramai fara gaz, insa el sa referit ca daca merge cu 80 ii consuma 4,6 FIX sau daca merge cu 80 consuma 5 FIX .... poate sunt eu mai greu de cap dar in afara de a verifica de la plin la plin (asta insemnand vreo 250-300 km. timp in care ai mers si cu 80 si cu 30 poate si cu 150) nu vad cum poate afirma ca mobra lui consuma fix 4,6 daca merge fix cu 80

 

 

PS. nu vreau sa ma contrazic sau ceva de genul asta insa nu inteleg cum se face calculul asta

 

 

 

Salut!

 

Pai cred ca s-a referit la situatia in care mergind constant cu o anumita viteza, vede care ii este consumul instantanneu.

Eu spre exemplu cind am mers pe autostrada, am fixat cruise control-ul:

 

- la 90 km/h si calculatorul imi arata consum 4,7

- la 110 km/h iar calculatorul arata consum 5,1

 

In ambele situatii distanta pe care am verificat consumul instantaneu - adica ce-mi arata calcalatorul - a fost de cel putin 20 de km.

 

Cred ca la asta s-a referit si el, si probabil la modelul tau nu calculatorul nu are aceasta facilitate.

 

Si la masina este la fel - imi arata atit consumul instantaneu, cit si distanta pina la golirea rezervorului.

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Pai cred ca s-a referit la situatia in care mergind constant cu o anumita viteza, vede care ii este consumul instantanneu.

Eu spre exemplu cind am mers pe autostrada, am fixat cruise control-ul:

 

- la 90 km/h si calculatorul imi arata consum 4,7

- la 110 km/h iar calculatorul arata consum 5,1

 

In ambele situatii distanta pe care am verificat consumul instantaneu - adica ce-mi arata calcalatorul - a fost de cel putin 20 de km.

 

Cred ca la asta s-a referit si el, si probabil la modelul tau nu calculatorul nu are aceasta facilitate.

 

Si la masina este la fel - imi arata atit consumul instantaneu, cit si distanta pina la golirea rezervorului.

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

 

 

lamurit acum, - nu stiam ca are optiunea asta pe gs :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hallo! intrebare;in cazul in care mi s-a pus pata sa-mi achizitionez un 1200 GS Adventure SH,de unde ar trebui sa incep cautarile,inafara de mobile.de ,moto.it sau kapaza.be?multumesc,asfalt uscat!

 

Ar mai fi http://www.autoscout24.de/. Schimbi vulcanu' sau mai adaugi o mobra la colectie? eu am dat vn-ul (de 800 ce-i drept) pe GSd ar parca mi-e dor de el cateodata :rolleyes: spor la cautat!

 

..... Eu spre exemplu cind am mers pe autostrada, am fixat cruise control-ul.....

 

exista optiune de cruise control la GS/GSA ?! nimic nu ma durea mai tare decat incheitura mainii drepte dupa vre-o 5 ore de autostrada ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi http://www.autoscout24.de/. Schimbi vulcanu' sau mai adaugi o mobra la colectie? eu am dat vn-ul (de 800 ce-i drept) pe GSd ar parca mi-e dor de el cateodata :rolleyes: spor la cautat!

 

nu schimb Vulcanul tocmai din motivul mentionat de tine mai sus...nu vreau sa-mi fie dor.in fine.multumesc pt site si bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi http://www.autoscout24.de/. Schimbi vulcanu' sau mai adaugi o mobra la colectie? eu am dat vn-ul (de 800 ce-i drept) pe GSd ar parca mi-e dor de el cateodata :rolleyes: spor la cautat!

 

 

 

exista optiune de cruise control la GS/GSA ?! nimic nu ma durea mai tare decat incheitura mainii drepte dupa vre-o 5 ore de autostrada ....

 

 

 

Salut!

 

Da, exista aceasta optiune.

 

Ai linkul http://pdfkatalog1.louis.de/pdf/0660.pdf. Este pozitia 5.

Sau, o poti comanda direct la / de la Wunderlich.

 

Nu e ca cea de masina, dar pentru mers constant pe autostrada este ok.

Am vazut ceva electronic - k la masina - la americani, da' costa ... cam 1000 usd (plus transport).

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

 

 

 

Salut!

 

Da, exista aceasta optiune.

 

Ai linkul http://pdfkatalog1.louis.de/pdf/0660.pdf. Este pozitia 5.

Sau, o poti comanda direct la / de la Wunderlich.

 

Nu e ca cea de masina, dar pentru mers constant pe autostrada este ok.

Am vazut ceva electronic - k la masina - la americani, da' costa ... cam 1000 usd (plus transport).

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

 

 

Sau si mai direct ... ADV75: Importator WUNDERLICH

Informatii/Comenzi la tel/fax: + 40 31 40 555 70 ; e-mail: wunderlich@sistematic.ro

 

Am citit doar lucuri bune despre el - vezi aici: /index.php?...42717&st=10

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine fazele astea cu consumul ma enerveaza rau de tot

eu cu rez de adv adica 33 litri

merg max 400 km si cu asta basta

 

 

ft corect...............stii ce am zis dupa ce am facut primul test cu subaru meu..,dupa ce am iesit din masina si am trantit usa si ma asteptau aia cu sufletul la GURA...................................................."Da-l in poolaa consum",,,,,,,,,,,,,,CAT COSTA BADOCU ASTA?,,,,,,,,,,,,, :nono: ...................CU ADVENTURERUL LA FEL.............................................................IDEEA ESTE DE CE FAC AMBELE......................MI-AS TRAGE UN K..........DA PE :rolleyes: UNDE FUTUI?

 

lamurit acum, - nu stiam ca are optiunea asta pe gs :lool:

 

 

servus.........

 

in afara de ESA ..........am tot pe GS -UL MEU..........SI ASTA PT CA-I DECEMBRIE 2007 ........DACA-L LUAM IN FEBRUARIE 2008 aveam si ESA.................NU FUCK CALCULE LA CONSUM.............AM RELATAT CE IMI SPUNE CALCULATORUL DE BORD.............SI SE CAM POTRIVESTE

DAR DACA VREI CALCUL BABESC......FA ASA: FA-TZI PLINUL FA 100 KM APOI FA DIN NOU PLINUL.......VEZI CATA BENZINA BAGI..........REPETA FIGURA CU MAI MULTE MODURI DE CONDUCERE,,,,,,,,USOR ,MEDIU ,SPORTIV,,,,,,,,TURE MICI ,MIJLOCII,SAU MARI.............

 

UN LUCRU ESTE CLAR ,,,,,,,,,SUNT FT MULTZUMIT DE CONSUM.........SI DE CE OFERA ADVENTURERUL........CE MA ENERVEAZA UNEORI ESTE VIBRATZIA DATA DE MOTORUL BOXER COMPARATIV CU MOTORUL IN 4 CILINDRII APLECATZI CUM ARE K 1200 RS........CARE MERGE CA UN VIS DAR NU LA NOI IN VALAHIA.........

post-41886-1226309137_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care ar mai avea dubii ca BMWul nu are moarte, boxerul in special si GSul si mai in special :rolleyes: ...

 

Bagati un ochi aici: http://www.motohank.com

 

BMW R 1100 GS, model '95, 429.314 de mile - aka fix 690.913 km

 

Ce a schimbat in timpul asta (Sorry, imi e lene sa traduc, presupun ca se intelege si din varianta originala...):

 

"The motor, is as it came from the factory, I have had to replace head gaskets, and back in Feb on a trip to Panama I had a plastic chain guide brake so I've replace then all. The valves, springs, seals, bearing etc. are original to the motor.

The trans I did replace all the bearings some time ago I'm thinking around the 200k mark. The clutch was replaced at that time since I was "there" so I'm one my second clutch.

Still have the original fuel pump. Two final drive bears, the last one when out around 300k miles. Pivot bearings at the final drive go bad around 40 or 50 miles. Hall sensors about every two or three years. I still have the original brake rotors but they will have to be replaced soon as they are getting thin. I lost count of tire years ago.

 

I've been using Mobil 1 15W50 since it had 15k and for the trans/final drive I've been using Redline 80w140. When I removed the heads to replace the chain guides I was amazed at how clean the motor was inside. It looked as if it was brand new. I've been changing the motor oil at 5k mile cycles and the final drive/ trans at 10k. I adjust the valves or at least check them around 10k miles. I find that they are hardly ever off....

 

I have to say that I can also be lazy about doing work on the GS. I don't like having down time that takes a lone time, but sometimes I have to do some work. The spline lube for the drive shaft is done around every 30 or 40k miles as thats about the time I have to replace pivot bearings at the arm/final drive. The splines at the clutch to trans have only been done when I have replaced the clutch back when I had 190k miles"

 

 

Si nu este singurul: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=278021

 

Alooo...KTMu'.... sa va vad acu' :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, mai vazusem un 11GS, tot din '95, care ajunsese la 600.000 mile. Poza aia a fost un motiv foarte bun pentru mine sa mi-l cumpar pe al meu (doar de as putea sa-l pun pe roti acum... :| )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care ar mai avea dubii ca BMWul nu are moarte, boxerul in special si GSul si mai in special :rolleyes: ...

 

Bagati un ochi aici: http://www.motohank.com

 

BMW R 1100 GS, model '95, 429.314 de mile - aka fix 690.913 km

 

Ce a schimbat in timpul asta (Sorry, imi e lene sa traduc, presupun ca se intelege si din varianta originala...):

 

"The motor, is as it came from the factory, I have had to replace head gaskets, and back in Feb on a trip to Panama I had a plastic chain guide brake so I've replace then all. The valves, springs, seals, bearing etc. are original to the motor.

The trans I did replace all the bearings some time ago I'm thinking around the 200k mark. The clutch was replaced at that time since I was "there" so I'm one my second clutch.

Still have the original fuel pump. Two final drive bears, the last one when out around 300k miles. Pivot bearings at the final drive go bad around 40 or 50 miles. Hall sensors about every two or three years. I still have the original brake rotors but they will have to be replaced soon as they are getting thin. I lost count of tire years ago.

 

I've been using Mobil 1 15W50 since it had 15k and for the trans/final drive I've been using Redline 80w140. When I removed the heads to replace the chain guides I was amazed at how clean the motor was inside. It looked as if it was brand new. I've been changing the motor oil at 5k mile cycles and the final drive/ trans at 10k. I adjust the valves or at least check them around 10k miles. I find that they are hardly ever off....

 

I have to say that I can also be lazy about doing work on the GS. I don't like having down time that takes a lone time, but sometimes I have to do some work. The spline lube for the drive shaft is done around every 30 or 40k miles as thats about the time I have to replace pivot bearings at the arm/final drive. The splines at the clutch to trans have only been done when I have replaced the clutch back when I had 190k miles"

 

 

Si nu este singurul: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=278021

 

Alooo...KTMu'.... sa va vad acu' :nono:

 

mdea ............fara cuvinte ..tataie.........ala o vazut ceva la viatza lui ...........ce nu pricep este ce reprezinta

15 k miles sau 5 k miles........etc.........cu schimbatu oloiului.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care ar mai avea dubii ca BMWul nu are moarte, boxerul in special si GSul si mai in special :rolleyes: ...

 

Bagati un ochi aici: http://www.motohank.com

 

BMW R 1100 GS, model '95, 429.314 de mile - aka fix 690.913 km

 

Ce a schimbat in timpul asta (Sorry, imi e lene sa traduc, presupun ca se intelege si din varianta originala...):

 

"The motor, is as it came from the factory, I have had to replace head gaskets, and back in Feb on a trip to Panama I had a plastic chain guide brake so I've replace then all. The valves, springs, seals, bearing etc. are original to the motor.

The trans I did replace all the bearings some time ago I'm thinking around the 200k mark. The clutch was replaced at that time since I was "there" so I'm one my second clutch.

Still have the original fuel pump. Two final drive bears, the last one when out around 300k miles. Pivot bearings at the final drive go bad around 40 or 50 miles. Hall sensors about every two or three years. I still have the original brake rotors but they will have to be replaced soon as they are getting thin. I lost count of tire years ago.

 

I've been using Mobil 1 15W50 since it had 15k and for the trans/final drive I've been using Redline 80w140. When I removed the heads to replace the chain guides I was amazed at how clean the motor was inside. It looked as if it was brand new. I've been changing the motor oil at 5k mile cycles and the final drive/ trans at 10k. I adjust the valves or at least check them around 10k miles. I find that they are hardly ever off....

 

I have to say that I can also be lazy about doing work on the GS. I don't like having down time that takes a lone time, but sometimes I have to do some work. The spline lube for the drive shaft is done around every 30 or 40k miles as thats about the time I have to replace pivot bearings at the arm/final drive. The splines at the clutch to trans have only been done when I have replaced the clutch back when I had 190k miles"

 

 

Si nu este singurul: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=278021

 

Alooo...KTMu'.... sa va vad acu' :nono:

 

mdea ............fara cuvinte ..tataie.........ala o vazut ceva la viatza lui ...........ce nu pricep este ce reprezinta

15 k miles sau 5 k miles........etc.........cu schimbatu oloiului.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mdea ............fara cuvinte ..tataie.........ala o vazut ceva la viatza lui ...........ce nu pricep este ce reprezinta

15 k miles sau 5 k miles........etc.........cu schimbatu oloiului.....

 

 

 

si nu mai supara KTM-UL............este alceva ....pt alcineva...........bmw-ul ramane the best ......inca

 

k=kilo, adica 1000. cu alte cuvinte, 15k = 15.000 :rolleyes:

 

 

adica 5000 de mile ,respectiv 15000 de mile.......asta inseamna uleiul in baie la 8150 km si cel din diferentzial.....la 24 900..km......interesant,,,,,,,,,,,gandeam cam la fel sa-l schimb pe la 8000 in baie si cel din grup pe la 15-20 mii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care ar mai avea dubii ca BMWul nu are moarte, boxerul in special si GSul si mai in special :rolleyes: ...

 

Bagati un ochi aici: http://www.motohank.com

 

BMW R 1100 GS, model '95, 429.314 de mile - aka fix 690.913 km

 

Ce a schimbat in timpul asta (Sorry, imi e lene sa traduc, presupun ca se intelege si din varianta originala...):

 

"The motor, is as it came from the factory, I have had to replace head gaskets, and back in Feb on a trip to Panama I had a plastic chain guide brake so I've replace then all. The valves, springs, seals, bearing etc. are original to the motor.

The trans I did replace all the bearings some time ago I'm thinking around the 200k mark. The clutch was replaced at that time since I was "there" so I'm one my second clutch.

Still have the original fuel pump. Two final drive bears, the last one when out around 300k miles. Pivot bearings at the final drive go bad around 40 or 50 miles. Hall sensors about every two or three years. I still have the original brake rotors but they will have to be replaced soon as they are getting thin. I lost count of tire years ago.

 

I've been using Mobil 1 15W50 since it had 15k and for the trans/final drive I've been using Redline 80w140. When I removed the heads to replace the chain guides I was amazed at how clean the motor was inside. It looked as if it was brand new. I've been changing the motor oil at 5k mile cycles and the final drive/ trans at 10k. I adjust the valves or at least check them around 10k miles. I find that they are hardly ever off....

 

I have to say that I can also be lazy about doing work on the GS. I don't like having down time that takes a lone time, but sometimes I have to do some work. The spline lube for the drive shaft is done around every 30 or 40k miles as thats about the time I have to replace pivot bearings at the arm/final drive. The splines at the clutch to trans have only been done when I have replaced the clutch back when I had 190k miles"

 

 

Si nu este singurul: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=278021

 

Alooo...KTMu'.... sa va vad acu' :nono:

 

Da, foarte interesant link, domnu' Hank chiar este motociclist si ma uit cu invidie la pozele lui. Din ce vedem si citim pe "sait" ne dam seama ca nu bmw'u l-a facut pe domnu' Hank motociclist adica, domnu' Hank pare genu' de om care daca nu gasea gs (sau nu se inventa) isi lua alceva si tot se plimba 7 sut'de mii de kilometri.

Exemple cu "domni Hank" pe LC8 is mai greu de dat, numa si pentru faptu' ca acest motor se fabrica din 2003, adica vreo 5 ani. Daca impartim 7 sut'de mii la 5 da vre'osutapatruzecidemii pe an... mai rar de gasit un asa domn Hank!

Dar daca vrei gasesti domni cu LC8 care se mai dau si ei cu motoarele din cand in cand:

http://www.advrider.com/forums/showthread....hlight=problems

 

Acu' cu LC8 treaba'i clara... tre' sa confirme, asta e, da' dvs' posesorii de GS12 n'aveti nici o apasare? chiar credeti c'ati "contractat" cu bmw'u 7 sut'de mii de km. garantat? Din cate am auzit eu pe aici nu mai e asa "solid as a rock" cum era/este GS11, ca sa'l mai usureze au mai dat jos fier din el... n'aveti cosmaruri cu cardane rupte sau sub-frame-uri fisurate la trecerea unui sant asa mai mare? Sau dvs. nu mergeti prin santzuri? Ma scuzati... :lool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTMul este clar orientat spre enduro. GSul este enduro touring. Ce am spus eu acolo legat de KTM era o gluma vis a vis de vesnicele discutii KTM vs. BMW :rolleyes:

 

La drum lung GSul bate cam orice e pe pamant la ora asta, din toate punctele de vedere. Ca si categorii de drumuri - de la asfalt la piste de pamant.

In teren mai greu, pentru utilizatorii normali - aka neprofesionisti - KTM este mai potrivit.

 

Parerea mea.

 

PS: Am incercat si KTMul inainte sa imi iau ADVul :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CORECT CORECT SUPER CORECT TOT

 

PUTEAM LUA ORICE MOTOR DE LA BMW BUDAPESTA,,,,,,,,,MA BUCUR CA AM OPTAT PT ADVENTURE....

 

L-AM COMANDAT DIRECT CU LOW SEAT WUNDERLICH SI EVACUARE +TOBA SEBRING ,,,,,,,,,,,NU AM PROBLEME CU INALTZIMEA,,,,,,,AUTONOMIA ESTE GROZAVA IMI I-A 4,6 LITRI LA 80 LA ORA CONSTANT,,,,,,,,,5 LITRI LA 100-120

PROTECTZIA LA VANT ESTE ADMIRABILA MAI AELS CA AM COSTUM BMW SI CASTI SHUBERT,AM GARMIN ZUMO SI SISTEM MULTIMEDIA ,LA BUTON ,TELEFONIE IN CASCA ,MUZICA SI GPS PLUS COMUNICARE CU PASAGERUL

MERG PE ORIUNDE SI MA DOARE-N POOLA..................

MA DISTREZ CAND ALTZII ALIMENTEAZA DE 4 ORI PINA ALIMENTEZ EU ODATA SI CAND SE CACA PE EI PE "ASFALTUL'ROMANESC :P

 

MI-A FOST TEAMA LA INCEPUT

L-AM SI TRANTIT DE VREO CATEVA ORI PE MACADAM.........DAR DE AIA ESTE SI FACUT.........ACUM MERGE CA O BICICLETA ..................DISTRACTZIE

NU AM DE GAND SA-L SCHIMB VREODATA....................DECAT CU ALT ADVENTURE IN CEALALTA VIATZA.........

 

te rog da-mi si mie mai multe detalii despre "SISTEM MULTIMEDIA ,LA BUTON ,TELEFONIE IN CASCA, MUZICA SI GPS PLUS COMUNICARE CU PASAGERUL", mai ales telefonia si ce tip de casca folosesti

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTMul este clar orientat spre enduro. GSul este enduro touring. Ce am spus eu acolo legat de KTM era o gluma vis a vis de vesnicele discutii KTM vs. BMW :lol:

 

La drum lung GSul bate cam orice e pe pamant la ora asta, din toate punctele de vedere. Ca si categorii de drumuri - de la asfalt la piste de pamant.

In teren mai greu, pentru utilizatorii normali - aka neprofesionisti - KTM este mai potrivit.

 

Parerea mea.

 

PS: Am incercat si KTMul inainte sa imi iau ADVul :ok:

 

hai ma baieti ca e mult mai bun BMWul....noi astia cu KTM Adv, ne luam motoarele doar pentru ca ne place murdareala service-ului :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a venit testerul

l-am probat pe mobra. e superfain mai ales ca merge si pe pda

incet incet o sa pot face tot ce face bavaria, dar la alte preturi si cu bunul simt al manualului scris de neamtz

o sa pun o lista cu ce piese (consumabile) am si ce lucrari pot face.

 

bafta!

 

vis a vis de discutile KTM vs BMW, parerea mea ca deriva dintr-o suferinta. fie nu sunteti multumiti de mobra voastra, fie e chestia cu capra vecinului.

mobra cea mai buna e mobra mea, indiferent ce marca are. asa este pentru ca de aia am cumparat-o. cand nu imi mai place aleg alceva.

 

parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a venit testerul

l-am probat pe mobra. e superfain mai ales ca merge si pe pda

incet incet o sa pot face tot ce face bavaria, dar la alte preturi si cu bunul simt al manualului scris de neamtz

o sa pun o lista cu ce piese (consumabile) am si ce lucrari pot face.

 

bafta!

 

vis a vis de discutile KTM vs BMW, parerea mea ca deriva dintr-o suferinta. fie nu sunteti multumiti de mobra voastra, fie e chestia cu capra vecinului.

mobra cea mai buna e mobra mea, indiferent ce marca are. asa este pentru ca de aia am cumparat-o. cand nu imi mai place aleg alceva.

 

parerea mea...

 

 

ACUM M.AM PRINS DE CE NU AI MAI VENIT JOIA LA BAUTE

AI STRANS BANI DE TESTER

:drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa sti ca da, mi-au mai adaugat si nesimitii aia de la vama TVA si vama in sine... ma rog. ma bucur ca merge.

 

in alta ordine de idei azi mi-a venit shaua de la turatec, arata bine si se potriveste pe mobra mai bine ca aceea originala. e versiunea low ajustabila spre mediu. momentan o port medium fiind la fel de inalta ca versiunea originala de la gs i pozitia coborata. ca prima impresie e ca stau pe o scandura dar am incredere in cei de la turatec cand spun ca e ok pt drumuri lungi.

ianachim este multumit de ea si el chiar face drumuri lungi asa ca de ce nu as fi si eu. (caut sa ma incurajez singur acum)

 

referitor la tester am pus ceva detelii la topicul club bmw caci mi s-a parut mai nimerit.

 

azi am fo la prietenii bavaria ca sa-mi fac upgrade la soft. nu era recall cumu ii zic ei ci doar pasarica din capul meu. un soft mai nou corecteaza erori in cel vechi si daca exista de ce sa nu-l pun.

s-a resoftat ok merge la fel de bine in plus mi-a spalat tibi mobra si ni-a facut un scurt check si presiunea in roti. foarte amabili toti. de data asta m-au impresionat placut

 

poate au mai putin de lucru si atunci ca sa nu stea degeaba si-au facut de lucru la mobra mea.

ii inteleg caci si la mine la magazin, pe vremea asta, daca vine unu cu o bicicleta la service o bibileste mecanicul de nota 12+

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...