ianachim Postat Ianuarie 19, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2010 io pe circuit am polizat crashbar-ul pe ambele parti....pe strada never ever.. e destul de naspa senzatia..... oricum motocicleta e de touring... deci nu prea te indeamna la asemenea inclinarii iar cu suspensia fata care transmite o "gramada" de feedback (wireless)...e cam ciudat. +cauciucurile... am mers pe ea cu ANAKEE (OEM), CONTI ROAD ATTACK, SI metzler z6 (parca) cele mai aderente (pe uscat) au fost conti.... dar nu m-as incumeta pe strada sa o aplec atat... cum sa o dau pe jos?! e cea mai tare motocicleta pe care am mers (si am ceva in colectie) dar nu cred ca e ptr asa ceva nu pot sa cred a inviat stilgar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 nu pot sa cred a inviat stilgar Confirm aderenta deosebita pe asfalt a Conti Trail Attack. Daca cu Anakkee 2, la un drum cu serpentine gen Cheia atingeam scaritele accidental, cu Trail Attack gradul de inclinare este sensibil mai mare. Prectic urma de uzura pe pneu se duce pana pe muchia cauciucului. Revin cu problema: CE DRACU FACEM CU ROTILE SPITATE???? UNDE LE ARANJAM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 hihihihi pai am fost viu mereu doar ca am cam abandonat caile asfaltate in cautare de noroaie.. ori GS-ul nu prea merge la namoale. e prea domn nu mai vine o data vara????? apropo ceva mountain day's anu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 da da, la kaprun Mesaj completat Confirm aderenta deosebita pe asfalt a Conti Trail Attack.Daca cu Anakkee 2, la un drum cu serpentine gen Cheia atingeam scaritele accidental, cu Trail Attack gradul de inclinare este sensibil mai mare. Prectic urma de uzura pe pneu se duce pana pe muchia cauciucului. Revin cu problema: CE DRACU FACEM CU ROTILE SPITATE???? UNDE LE ARANJAM? Am eu un nene batran pe acasa care face de toate repara buldozere face drumuri, face spite, trage jentile la semn, etc. O sa merg la el si daca ii in stare sa imi faca 8-ul la roata mea, o sa intermediez un business de succes pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 intrebarea nu era daca e ceva la kaprun ci daca merge cineva la kaprun!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Confirm aderenta deosebita pe asfalt a Conti Trail Attack.Daca cu Anakkee 2, la un drum cu serpentine gen Cheia atingeam scaritele accidental, cu Trail Attack gradul de inclinare este sensibil mai mare. Prectic urma de uzura pe pneu se duce pana pe muchia cauciucului. Dar pe asfalt ud, care ti s-a parut mai aderent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 (editat) pe ud aveam asa michelin , metzler , continental. pe uscat continetal e best de incercat dunlop roadsmart... e dual compund adicate ar trebui sa fie la fel pe curbe ca si continetal iar ca durata ca anakee (io le-am skimbat dupa 10.000 ca ma plictiseam) continetal 7-8000 max. cel putin astea le cumparptr sezonu asta Editat Ianuarie 22, 2010 de stilgar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 22, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2010 anake 2 da niste vibratii ciudate pe fata eu am pus mezeler torurance exp super ok mai ales pe ploaie kaprun pas anul asta deja l.am vazut de 2 ori ce sens are bagam alpii francezi si turcia.....sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Dar pe asfalt ud, care ti s-a parut mai aderent? Angi, personal mi s-a parut mai bun si pe ploaie Conti... este posibil si datorita vibratiilor pe care le da Anakkee, de care zicea si Ian. Datorita vibratiilor ai o senzatie de nesiguranta si reduci fara sa vrei ritmul. Ca durata de viata: Bridgestoneul original... 21.000. Nu intelegeam de ce naiba nu se mai termina Anakkee 2... s-a desprins banda de rulare pe la jumatatea vietii Continental Trail Attack ... o sa vad cand le schimb. Deocamdata mobra are 45.000km, facuti din Iunie 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 modelele 2010 PS. e asa de frumoasa muzica din videoclip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 23, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2010 modelele 2010 PS. e asa de frumoasa muzica din videoclip ce mic pare gs pe langa gsa pe unde se dadeau astia oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Confirm aderenta deosebita pe asfalt a Conti Trail Attack.Daca cu Anakkee 2, la un drum cu serpentine gen Cheia atingeam scaritele accidental, cu Trail Attack gradul de inclinare este sensibil mai mare. Prectic urma de uzura pe pneu se duce pana pe muchia cauciucului. Revin cu problema: CE DRACU FACEM CU ROTILE SPITATE???? UNDE LE ARANJAM? Rotile spitate se pot aranja in Ungaria ,la Szeged,am intrebat acolo la reprezentanta BMW ,in primavara merg si eu pt. ca am 2 spite spate rupte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 pe unde se dadeau astia oare? .....prin italia, mai exact toscana!...este noua mea destinatie de intoarcere in tara dupa ce plec din tunisia si vizitez insulele sicilia, sardinia, corsica si coasta de azur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 cam nefericita ideea. stim cu totii cam ce-a opturat cu coarnele alea. si asta in mijlocul desertului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Pai poate ca se da omul numa noaptea cand is minus cateva grade Oricum, pozele alea is cu caracter de fun, nicidecum altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Pai poate ca se da omul numa noaptea cand is minus cateva grade Oricum, pozele alea is cu caracter de fun, nicidecum altceva. Se pare ca AutoBavaria ne pregateste ceva... legat de roti. Sa vedem daca se vor tine de cuvant. Daca nu, am gasit un atelier care face asa ceva, langa BMW Budapesta. Seful de service de la BMW Budapesta il recomanda pe tipul in cauza...si se pare ca se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Se pare ca AutoBavaria ne pregateste ceva... legat de roti. Sa vedem daca se vor tine de cuvant. Daca nu, am gasit un atelier care face asa ceva, langa BMW Budapesta. Seful de service de la BMW Budapesta il recomanda pe tipul in cauza...si se pare ca se pricepe. centrarea rotii?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 6, 2010 Autor Share Postat Februarie 6, 2010 centrarea rotii?! da centrare prin tragerea spitelor/tensionarea lor sau dupa caz detensionarea lor caci echilibrarea se face cu plumbi in vulcanizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 da centrare prin tragerea spitelor/tensionarea lor sau dupa caz detensionarea lor caci echilibrarea se face cu plumbi in vulcanizare si eu care credeam ca echilibrarea se face cu Dyna Beads Mesaj completat http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/OGSWTTv10.pdf mai ca imi vine sa ma apuc eo de asa afacere profitabila, dat fiind faptul ca detinatorii de 1200 sunt in general oameni instariti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 6, 2010 Autor Share Postat Februarie 6, 2010 si eu care credeam ca echilibrarea se face cu Dyna Beads Mesaj completat http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/OGSWTTv10.pdf mai ca imi vine sa ma apuc eo de asa afacere profitabila, dat fiind faptul ca detinatorii de 1200 sunt in general oameni instariti ce te retine ' de ce sa ma duc la buda cand pot sa vin la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 da... amortire totala ... sau epuizat si subiectele de discutie...ne-a spart iarna asta...si-i lunga bai fratilor...da bag o intrebare acu. am luat xenon pe scurta la mobra si va intreb daca cumva becul propriu zis impreuna cu cablul de la instalatie, intra prin capacul de vizitare-schimbare a becului normal ? m-am uitat la paginile anterioare si n-am vazut o poza reprezentativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 De aceasta m-am lovit si eu.Dar dupa un telefon la cumatru' Ianachim am aflat ca se gaureste capacul de protectie.Vezi ca se vede un cerc pentru decupare pt. asa ceva dar pe interior. Te vei mai lovi de un impediment:pozitionarea balastului(este adevarat ca eu mi-am pus si pe faza lunga). Pt mai multe detalii ,un PM sau ne auzim la telefon. Hai ca parca simt in nari o adiere de primavara..... Numai bine, Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 19, 2010 Admin Share Postat Februarie 19, 2010 Balastul il poti prinde foarte bine sub jug. Sau sub bord, gasesti loc acolo. Gauresti capacul de protectie, dar ai grija sa intre fix pe el ciuperca aceea de cauciuc de la kitul xenon. Ai sa vezi, cu xenon ai alta mobra! Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.