Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Cand nu se posteaza nimic pe sectiunea Fun, deschid aici si zambesc de dimineata. Poc si Pic despre nimic.

 

in ziua de azi e greu sa aduci zambetul pe chipul cuiva

 

ma bucur ca reusesc sa fac acest lucru

 

cu drag "pic"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in ziua de azi e greu sa aduci zambetul pe chipul cuiva

 

ma bucur ca reusesc sa fac acest lucru

 

cu drag "pic"

 

total offtopic - doar sa vrei,si ..zambesti

o cafea pe terasa privind marea - Thassos iti spune ceva ? eu zambesc numai cand ma gandesc :wacko:

iar tu erai cu vinul ala de grecia sau ma insel ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

total offtopic - doar sa vrei,si ..zambesti

o cafea pe terasa privind marea - Thassos iti spune ceva ? eu zambesc numai cand ma gandesc :wacko:

iar tu erai cu vinul ala de grecia sau ma insel ?

 

sa faca tata rodajul si ALEX.....PULI scrie pe mine

de cand astept un gyros si un frappe

Mesaj completat

total offtopic - doar sa vrei,si ..zambesti

o cafea pe terasa privind marea - Thassos iti spune ceva ? eu zambesc numai cand ma gandesc :laugh:

iar tu erai cu vinul ala de grecia sau ma insel ?

 

sa faca tata rodajul si ALEX.....PULI scrie pe mine

de cand astept un gyros si un frappe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa faca tata rodajul si ALEX.....PULI scrie pe mine

de cand astept un gyros si un frappe

Mesaj completat

 

 

sa faca tata rodajul si ALEX.....PULI scrie pe mine

de cand astept un gyros si un frappe

 

un loc, o daat , o ora ?

just name it :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... :D ...oameni nebuni!..sa mor io!...dar sunt de gashca in realitate.. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu situ daca e locul potrivit aici (avand in vedere trend-ul discutiilor) dar am si eu o intrebare:

 

E normal pentru un Adventure 08 cu toate protectiile posibile pe el (cred ca vreo 20kg in plus fata de standard), cu un parbriz urias dar cu evacuare sport si power controller (setat corect) sa nu poata depasi 185km/h?

Testul l-am facut fara pasager pe autostrada (au am in jur de 75kg) in viteza a 6-a. Am tinut-o la maxim vreo 20 sec si nu a vrut sa treaca de 185-187 pe bord.

 

Nu ca m-ar deranja chestia asta pentru ca oricum n-as putea sa merg asa tare, dar ma gandeam sa nu fie ceva in neregula cu motorul.

 

Razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu situ daca e locul potrivit aici (avand in vedere trend-ul discutiilor) dar am si eu o intrebare:

 

E normal pentru un Adventure 08 cu toate protectiile posibile pe el (cred ca vreo 20kg in plus fata de standard), cu un parbriz urias dar cu evacuare sport si power controller (setat corect) sa nu poata depasi 185km/h?

Testul l-am facut fara pasager pe autostrada (au am in jur de 75kg) in viteza a 6-a. Am tinut-o la maxim vreo 20 sec si nu a vrut sa treaca de 185-187 pe bord.

 

Pai daca nu aici ar fi locul potrivit, apai unde? :(

 

Si daca pe bord era atat probabil ca real (eventual masurat cu gps) mai scazi vreo 10km/h.

Protectiile alea imense sigur te mai incetinesc... dar parerea mea este ca nu e normal. Intr-a cincea cat "baga"?

 

Oricum, cred ca n-ar fi rau sa renunti la ciudateniile alea montate pe ea; nu stiu de ce dar n-am incredere in modificarile de genul asta (ma refer la motor etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu situ daca e locul potrivit aici (avand in vedere trend-ul discutiilor) dar am si eu o intrebare:

 

E normal pentru un Adventure 08 cu toate protectiile posibile pe el (cred ca vreo 20kg in plus fata de standard), cu un parbriz urias dar cu evacuare sport si power controller (setat corect) sa nu poata depasi 185km/h?

Testul l-am facut fara pasager pe autostrada (au am in jur de 75kg) in viteza a 6-a. Am tinut-o la maxim vreo 20 sec si nu a vrut sa treaca de 185-187 pe bord.

 

Nu ca m-ar deranja chestia asta pentru ca oricum n-as putea sa merg asa tare, dar ma gandeam sa nu fie ceva in neregula cu motorul.

 

Razvan

Du-te pe autostrada, in 20 de secunde nu apuca sa ajunga la 200. A, si da jos cutiile laterale. Alea conteaza cel mai mult... Si parbrizu, dar daca nu ar fi el ai fi tu sa tii vantu din fata, da fa testu fara cutii.

 

BTW, vezi ca limita pe autostrada e 130 :D La 180 nu mai ai permis 3 luni :(

 

Si sa nu uit... depinde de cutie. Imi aduc aminte ca ar fi oaresce diferente la rapoarte intre GS si GSA, la treapta 1-2 si a 2-a parca, dar cel mai bine te documentezi de pe net...

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sa nu uit... depinde de cutie. Imi aduc aminte ca ar fi oaresce diferente la rapoarte intre GS si GSA, la treapta 1-2 si a 2-a parca, dar cel mai bine te documentezi de pe net...

 

Nu e diferenta generala intre GS si GSA, standard sunt la fel. Diferenta apare ca la GSA poti comanda optional cutia enduro (si cred ca jumatate sunt asa comandate) la care, daca nu ma insel, difera doar in treapta 1.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva in genu stiam si eu, dar stiam ca si ultima e mai altfel ca sa ai mileage mai bun :(

 

Oricum nu ar trebui s ainfluenteze top speedu', numa in cat timp ajungi la el :D

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te pe autostrada, in 20 de secunde nu apuca sa ajunga la 200. A, si da jos cutiile laterale. Alea conteaza cel mai mult... Si parbrizu, dar daca nu ar fi el ai fi tu sa tii vantu din fata, da fa testu fara cutii.

 

BTW, vezi ca limita pe autostrada e 130 :D La 180 nu mai ai permis 3 luni :D

 

Si sa nu uit... depinde de cutie. Imi aduc aminte ca ar fi oaresce diferente la rapoarte intre GS si GSA, la treapta 1-2 si a 2-a parca, dar cel mai bine te documentezi de pe net...

 

Pai pe autostrada am fost. Cele 20 de secunde am stat pe viteza maxima si nu mai urca de loc. Ca sa ajung acolo e-adevarat ca a durat de 5 minute ca doar nu e 4V Honda (asta pentru Vlad).

 

Testul a fost facut doar cu top case-ul montat (fara cutiile laterale).

 

 

Mesaj completat

Pai daca nu aici ar fi locul potrivit, apai unde? :(

 

Si daca pe bord era atat probabil ca real (eventual masurat cu gps) mai scazi vreo 10km/h.

Protectiile alea imense sigur te mai incetinesc... dar parerea mea este ca nu e normal. Intr-a cincea cat "baga"?

 

Oricum, cred ca n-ar fi rau sa renunti la ciudateniile alea montate pe ea; nu stiu de ce dar n-am incredere in modificarile de genul asta (ma refer la motor etc).

 

 

Ref la locatia postului, am zis sa intreb si eu ca nu prea se inscrie in can-can-urile obisnuite ale topicului :D

 

Ref la power controller, am vorbit destul de mult cu cei de la Bavaria si ei erau destul de relaxati cu el. As putea sa renunt la el dar daca dupa aia e si mai puturos?

 

Cu a 5-a n-am incercat.

 

R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranta nu o sa ai top speed mai mare in a 5-a dar o sa fie ceva mai sprintena, atat. La mine de exemplu, pentru multe depasiri retrogradez, nu ca nu ar avea putere destula mobra, dar imi place mie sa simt ca mere cand bag mana in gaz :( Nu e ea sportiva dar cat de cat am feelingu ala :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu situ daca e locul potrivit aici (avand in vedere trend-ul discutiilor) dar am si eu o intrebare:

 

E normal pentru un Adventure 08 cu toate protectiile posibile pe el (cred ca vreo 20kg in plus fata de standard), cu un parbriz urias dar cu evacuare sport si power controller (setat corect) sa nu poata depasi 185km/h?

Testul l-am facut fara pasager pe autostrada (au am in jur de 75kg) in viteza a 6-a. Am tinut-o la maxim vreo 20 sec si nu a vrut sa treaca de 185-187 pe bord.

 

Nu ca m-ar deranja chestia asta pentru ca oricum n-as putea sa merg asa tare, dar ma gandeam sa nu fie ceva in neregula cu motorul.

 

Razvan

 

 

fara nici un misto

nu stiu cat de tare pot ..opri moto cutiile

 

dar cum dracu sa ajungi la 200 in 5 cinci minute?????????????????????

eu de la mine de la job pana la prima curba max 500 - 700 m sunt la 210

 

sigur e BMW R 1200 gsa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, la fel ca mine, cu siguranta mai sunt zeci de motociclisti care nu tin cont de accesorii cand e vorba sa bagi mana in gaz.

Daca e sa comparam bicilindricul tau cu slabutul meu, eu nu ar trebui sa pot pleca de pe loc, daca ar avea de-a face cutiile + topcase-ul.

Intr-adevar scrie pe ele max 130 km/h, dar asta e doar pt siguranta.

Mizez totusi ca e ceva ''bai'' la motorul tau...dozaj putere, ceva electronic, alimentare, limitare...ceva de genu. Parerea mea e ca NU au de-a face cutiile cu topspeed-ul...eventual timpul si distanta sa difere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara nici un misto

nu stiu cat de tare pot ..opri moto cutiile

 

dar cum dracu sa ajungi la 200 in 5 cinci minute?????????????????????

eu de la mine de la job pana la prima curba max 500 - 700 m sunt la 210

 

sigur e BMW R 1200 gsa?

 

S-ar putea sa fie din lotul facut in China. Daca ma uit bine pe sigla are un patratel albastru in plus. :(

5 min era evident o exagerare. Asa pare fata de vfr care ajungea la 220 in 10-12 s.

 

Poate reusesc sa fac o comparatie zilele astea cu GSA-ul unui vecin.

 

R

Editat de Bungee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca mobra ta e fucked up iremediabil... :D Iti dau 300 eur pe ea si te scap de griji :D

 

ridic miza!

iti dau xchallenge-ul meu + aia 300 de euro ai lui Dan Cata!

:D

 

cu x-ul nu o sa ai niciodata problema asta cu viteza! :(

 

a! si un alt lucru bun la x: nu are cutii laterale! deci nu o sa te tina nimic in loc!

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Obisnuit deja cu ideea ca forumul e o balacareala nationala, iar topicul asta e ... :( ...ma intreb:

-poate fi problema de la o patinare prematura/ dereglare a ambreajului ? Asta in canditiile in care nu stiu alte amanunte de la posesoru' GS-ului...comportament la accelerari bruste, accelerari de la varful maxim de cuplu, accelerari in trepte superioare etc.

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu situ daca e locul potrivit aici (avand in vedere trend-ul discutiilor) dar am si eu o intrebare:

 

E normal pentru un Adventure 08 cu toate protectiile posibile pe el (cred ca vreo 20kg in plus fata de standard), cu un parbriz urias dar cu evacuare sport si power controller (setat corect) sa nu poata depasi 185km/h?

Testul l-am facut fara pasager pe autostrada (au am in jur de 75kg) in viteza a 6-a. Am tinut-o la maxim vreo 20 sec si nu a vrut sa treaca de 185-187 pe bord.

 

Nu ca m-ar deranja chestia asta pentru ca oricum n-as putea sa merg asa tare, dar ma gandeam sa nu fie ceva in neregula cu motorul.

 

Razvan

nu este normal ,am avut 2007 cu power control DYNO STAGE 3,,,INCARCAT MAXIM ZBURA CU 220 SI MAI MERGEA.....

 

POATE AI BAGAT ZEAMA DE PLOSNITA IN REZERVOR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica filtrul de aer.

 

Filtrul e nou. L-am schimbat la Bavaria cand am facut revizia asta toamna.

E posibil sa fie de la power controller. Mai studiez setarile si poate mai fac un test in we.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci e clar de la Power Controller. Din tot ce am citit eu despre subiect este imposibil ca un dispozitiv de genul asta sa imbunatateasca motorul in toate regimurile. Daca merge mai bine in ture joase si/sau medii, sigur va merge mai prost in ture inalte si viceversa. Fa o tura cu un motor nemodificat si daca senzatia la turatii normale este aceeasi ca la tine, fara minusuri evidente, renunta la PC.

Mesaj completat

Filtrul e nou. L-am schimbat la Bavaria cand am facut revizia asta toamna.

E posibil sa fie de la power controller. Mai studiez setarile si poate mai fac un test in we.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca ai asa ceva, dar acu e altceva. Daca PC ala iti modifica curba de cuplu la ture joase, la ture inalte sigur pierzi, cum e si cazu tau...

 

Ceva asemanator am facut si eu, am schimbat conductele de aer cu unele de GS, pe RT-ul meu. Intr-adevar se simte ceva imbunatatire pana in 5000 RPM legata de felul cum trage motorul dar top speedu a scazut si la mine, de la 210 cat mergea inainte la 190... Treaba asta nu ma deranjeaza deloc fiindca eu la drum lung o tin la 3500 RPM si rar trec de 110, poate in depasiri ce mai ajunge la 160 km/h...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...