Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Admin

..Acum intreb eu, cit si cind mergi tu cu viteza maxima?

Daca trage mai bine in ture joase si medii este tot ce-ti trebuie..

Pastreaza-l.. :(

@dan cata, imi este greu sa cred ca ai pierdut 20km/ora doar ca ai schimbat admisiile cu unele mai mari..

In mod normal ar trebui sa traga mai bine in toate turele, la LT-ul meu s-a facut exact aceeasi modificare, s-a pus admisie de GT cu diametre mai mari+scos capastrul(un releu)din electronica, acum are 130 cp si trage mult mai bine, dar pe orice plaje de turatie!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Luigi, da tu nu ai si alte modificari mecanice la LT? :( Axe, pistoane mai usoare, etc?

 

La mine, nu is mai groase admisiile, ci mai lungi... Alea de RT erau din admisie pana in airbox, astea de Gs is din admisie pana in airbox si mai intra inauntru inca vro' 12 cm. Deci grosimea e la fel. Nu are cum sa se modifice cuplu daca pui admisii mai largi in diametru, una la mana ca intrarea in admisie are exact acelasi diametru si anume 45 de mm si 2 la mana, conform rezultatelor testelor pe care le-am citit pe internet, si daca ai jumate filtru de aer blocat sa zicem, adica trage numa jumate, motoru se comporta fix la fel (curbele pe dyno sunt exact la fel!)

 

Ce e interesant e ca airboxu se numeste pe realoem.com "intake sound management" sau ceva de genu, dar e cu sound. Forma aia la airbox e tare ciudata si calculata, nu e doar o cutie de plastic patrata ingustata in partea de sus ca sa iti intre in cadru. Stiu ca atunci cand se proiecteaza un airbox, fac baietii o gramada de teste pana ce ajung la forma ei finala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul e nou. L-am schimbat la Bavaria cand am facut revizia asta toamna.

 

Da' de ce nu te duci tu la Tibi sa vezi ce are? Pune calculatorul pe motor si-ti spune exact problema.

Asa, aici, fiecare o da dupa ureche, ca lautarii violin-101.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' de ce nu te duci tu la Tibi sa vezi ce are? Pune calculatorul pe motor si-ti spune exact problema.

Asa, aici, fiecare o da dupa ureche, ca lautarii violin-101.gif

 

La Bavaria l-au tot testat si a iesit ok.

PC-ul este intr-adevar pus pentru o dezvoltare mai liniara a cuplului in special la turatii joase si medii (cel putin asa mi s-a spus). Legat de top speed, pentru mine nu e deloc o problema ca nu trece de 180 ca doar nu mi-am luat tanc sa merg cu 200. Eram doar ingrijorat sa nu fie ceva in neregula cu motorul. Cred ca cel mai bine fac o comparatie cu unul stoc pt a vedea daca e vreo diferenta la viteze mai normale.

 

PS. Tibi de la Bavaria e super de treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica filtrul de aer.

Ieri am patit si eu ceva asemanator cu ce problema ai tu,Razvan.

Relanti-ul era putin mai mic,nu statea constant la unele turatii,mai mult de 180 km/h nu a urcat.

Din cauza ca am l-am scos pt prima data anul acesta,m-am apucat sa elimin progresiv din cauze,gandindu-ma la ce operatii i-am facut inainte .

Mai intai am schimbat bujiile (noroc ca aveam pe cele vechi,precum si trusa de scule )-rezultatul acelasi.

Mi-am adus aminte de filtrul de aer:l-am dat jos cu tot cu capac si am pornit motorul-surpriza .Si-a revenit mersul.Din cauza ca eram relativ departe de casa,am rupt putin din hartie sa intre mai mult aer(ma gandeam ca o fi defect de fabricatie).Dupa ce l-am pus inapoi:surpriza(neplacuta bineinteles).Tot asa :P

Cand ma uit mai bine,vad ca era un cablu (ca cel de acceleratie) care se atingea de capacul care tinea filtrul de aer.

Maine cand merg sa schimb filtrul cu unul nou am timp sa studiez mai bine problema.

Pana atunci,incearca varianta cea mai simpla:scoate filtrul de aer cu tot cu capac si vezi daca s-a modificat ceva.

Florin

PS ma gandesc ca acela era cablul de accelaratie pt cilindrul drept si astfel nu mergeau echilibrati .Asa o fi?Ma lamureste cineva mai 'autorizat"? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai glumetilor! :P

 

ma intereseaza unde se gaseste seria sau daca sunt mai multe, seriile pe cadru gs-ului.

Si ar fi bine sa ma ajutati ca a fost motorul la RAR sa o inmatriculez, si nu i-au gasit nici o serie, numa eticheta aia lipita pe cadru in stanga (pe la genunchi), astfel mi-au returnat-o frumos sa pot sa mi-o *** pana nu rezolv eu cumva...

 

 

Deci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seria la cadru se gaseste pe cadru, sub jug, in partea dreapta. Seria la motor se gaseste pe motor stantata, in partea de jos, poate ca e acoperita de scut.

Ia si tu un manual pdf de pe net si aflii mai multe despre mobra, nu numa unde is seriile :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai glumetilor! :P

 

ma intereseaza unde se gaseste seria sau daca sunt mai multe, seriile pe cadru gs-ului.

Si ar fi bine sa ma ajutati ca a fost motorul la RAR sa o inmatriculez, si nu i-au gasit nici o serie, numa eticheta aia lipita pe cadru in stanga (pe la genunchi), astfel mi-au returnat-o frumos sa pot sa mi-o *** pana nu rezolv eu cumva...

 

 

Deci?

 

 

"SI AR FI BINE SA TE AJUTAM"

 

nu ai impresia ca intreci cei 6 ani de acasa????

 

f bine ti au facut la RAR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"SI AR FI BINE SA TE AJUTAM"

 

nu ai impresia ca intreci cei 6 ani de acasa????

 

f bine ti au facut la RAR

 

cred ca se zice cei 7 ani de acasa...

 

iar in restul anilor am prins simtul umorului... plus cel al "ajut daca pot" neconditionat... plus cel al "nu ma bucur de necazul altuia"

 

 

Am manualul, dar e destul de vag si se pare ca acolo unde arata manualul, eu nu am serii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca se zice cei 7 ani de acasa...

 

iar in restul anilor am prins simtul umorului... plus cel al "ajut daca pot" neconditionat... plus cel al "nu ma bucur de necazul altuia"

 

 

Am manualul, dar e destul de vag si se pare ca acolo unde arata manualul, eu nu am serii...

 

 

inseamna ca cineva NU A VRUT sa existe seriile acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna ca cineva NU A VRUT sa existe seriile acolo

nu vreau sa intru in polemici si sa distrag pe forumisti de la intrebarile pe care le-am pus:

unde e seria?

asta s-a rezolvat. Deci eu nu am acolo unde altii au, poate din cauza ca s-a schimbat cadrul, in urma unui accident sau altceva, si cum in anglia, la transferuri de propietate nu se duce moto la rar ci pur si simplu se completeaza niste hartii, s-ar putea ca cel care a schimbat, din lene, sa nu fi purces la poansonare, lasand asta job la cel care va avea nevoie de serii pe cadru...

daca mai sunt alte locuri pe cadru, unde se mai poansoneaza?

asta ar putea fi solutia mea, ca sa nu trebuiasca sa trimit motorul pana in Anglia sa se rezolve problema. Daca mai apare undeva, cei de la RAR accepta si ii fac actele. Binenteles ca mai sunt solutii care mai de care "neortodoxe" dar cel mai simplu ar fi sa mai gasesc intr-un loc pe care RAR ul sa il accepte si gata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In talon !

:P

salutari din suceava, spartacus! (sper ca stii de la cine :P) inca te asteptam in vizita.

si nu pune la suflet tot. unii nu mai pot de impresii si figuri si cred ca le este sub onoare sa ii ajute si pe altii si e mai simplu sa vorbeasca la misto, iar altii sunt frustrati, ca scuteru nu mai prinde +200kmh.

 

baieti, spartacus e un om de nota 12, si-i pacat sa-l tratati de-aiurea. poate nu s-a exprimat corect, dar cand un om cere ajutorul il ajuti daca poti, daca nu iti vezi de treaba. e usor sa faci misto.

 

thumbs up pt dan_cata. in ultima perioada e printre putinii care mai ajuta si pe altii. si-i mare pacat...

 

Sarbatori fericite tuturor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P

salutari din suceava, spartacus! (sper ca stii de la cine :moron:) inca te asteptam in vizita.

si nu pune la suflet tot. unii nu mai pot de impresii si figuri si cred ca le este sub onoare sa ii ajute si pe altii si e mai simplu sa vorbeasca la misto, iar altii sunt frustrati, ca scuteru nu mai prinde +200kmh.

 

baieti, spartacus e un om de nota 12, si-i pacat sa-l tratati de-aiurea. poate nu s-a exprimat corect, dar cand un om cere ajutorul il ajuti daca poti, daca nu iti vezi de treaba. e usor sa faci misto.

 

thumbs up pt dan_cata. in ultima perioada e printre putinii care mai ajuta si pe altii. si-i mare pacat...

 

Sarbatori fericite tuturor!!!

 

 

ia.l tu la tine acasa pe omul de nota 12 pana invata sa ceara un sfat sau ajutor frumos

 

auziti: unde se gaseste numarul de identificare la gs 1200? poate sa existe in mai multe locuri ?

mersi ... nu am rabdare sa parcurg 200si pagini ...

bai glumetilor!

 

ma intereseaza unde se gaseste seria sau daca sunt mai multe, seriile pe cadru gs-ului.

Si ar fi bine sa ma ajutati ca a fost motorul la RAR sa o inmatriculez, si nu i-au gasit nici o serie, numa eticheta aia lipita pe cadru in stanga (pe la genunchi), astfel mi-au returnat-o frumos sa pot sa mi-o *** pana nu rezolv eu cumva...

 

 

Deci?

 

i.al si mai invata.l una alta

pana prind eu cu scuterul 200

 

 

Mesaj completat

ps. il asteptam pe omul de nota 12 cu urmatoarea fraza

 

"AUZITI AR FI BINE SA MA AJUTATI SI CU NISTE BANI DE GAZ CA E RARUL DEPARTE"

 

pe mine mama m.a invatat ca atunci cand intru intr.un grup,gasca ,colectvitate si MAI SI CER CEVA

 

SA INCEP CU

 

SALUT , BUNA ZIUA, HAI NOROC

 

AM SI EU O PROB............., MA POATE AJUTA CINEVA???

 

DA, DE ASA E CAND AI SCUTER SI NU PRINZI 200 :P

Mesaj completat

UITE DE EXEMPLU TU PRIN IUNIE 2007 CUM TE ADRESAI......

 

Salut!

Sunt Gabi, din Suceava (am o kawasaki Gpx 750r) si as avea o rugaminte la voi. Trebuie sa duc un tort de inghetata unei persoane, in Bucuresti. Eu zic ca e destul de usor de ajuns la adresa. Daca e cineva care vrea si crede ca ma poate ajuta ii raman dator.

Platesc eu tortul, se intelege si fac si-o cinste la prima intrunire.

Haideti, va rog, ajutati-ma!

 

 

bingo cu siguranta ai rez problema fara ca unul cu scuter sa comenteze

 

restul e cancan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca tu crezi ca esti bine crescut. La fel, cred ca tu crezi ca stii foarte bine regulile de comunicare de pe forumuri...

 

dar:

dat fiind ca e un topic specializat pe o tema restransa, nu mai e necesara prezentarea, ca si atunci cand as incepe un topic nou. Insasi faptul ca intru pe topic, spune multe despre mine, iar cine vrea mai multe, intra pe userul meu si vede ce il intereseaza despre mine... bun

din acelasi motiv, ca e un topic specializat pe o tema restransa, nu ar trebui sa o poluam cu prostiile de genul "las ca il invat eu comunicare pe asta'' pentru ca vom creste numarul de pagini al topicului si urmatorul care vrea sa afle ceva despre gs-ul lui, va trebui sa-si piarda vremea cu citirea balariilor noastre.

 

mai departe, te rog consemneaza-ti ca eu nu te-am jignit si nici nu am intentia, fiindca e un forum public si n-ar fi frumos.

 

Mai bine ne-am cere scuze amandoi de la userii acestui topic ca sunt nevoiti sa-si piarda vremea citind prostii off-topic, din cauza noastra.

Scuze din partea mea.

 

over and out.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca tu crezi ca esti bine crescut. La fel, cred ca tu crezi ca stii foarte bine regulile de comunicare de pe forumuri...

 

dar:

dat fiind ca e un topic specializat pe o tema restransa, nu mai e necesara prezentarea, ca si atunci cand as incepe un topic nou. Insasi faptul ca intru pe topic, spune multe despre mine, iar cine vrea mai multe, intra pe userul meu si vede ce il intereseaza despre mine... bun

din acelasi motiv, ca e un topic specializat pe o tema restransa, nu ar trebui sa o poluam cu prostiile de genul "las ca il invat eu comunicare pe asta'' pentru ca vom creste numarul de pagini al topicului si urmatorul care vrea sa afle ceva despre gs-ul lui, va trebui sa-si piarda vremea cu citirea balariilor noastre.

 

mai departe, te rog consemneaza-ti ca eu nu te-am jignit si nici nu am intentia, fiindca e un forum public si n-ar fi frumos.

 

Mai bine ne-am cere scuze amandoi de la userii acestui topic ca sunt nevoiti sa-si piarda vremea citind prostii off-topic, din cauza noastra.

Scuze din partea mea.

 

over and out.

 

sa l stapanesti sanatos si bafta la RAR

ps nu scuzele erau necesare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

noi astia cu mancatoarele de ulei le cumparam si plecam cu ele nu le impodobim

 

Dupa ce m-am dat cu a ta mi-a ramas gandul la scaritele alea si ieri mi-am "impodobit-o" si eu cu scarite de ADV; alta viata ;) , mai ales cand mai mergi si in picioare. (danke Belbody pt. montaj :cheers: )

 

Acum tb. s-o mai impodobesc cu o sa si un parbriz; cu saua e simplu, dar cu prbrizul... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce m-am dat cu a ta mi-a ramas gandul la scaritele alea si ieri mi-am "impodobit-o" si eu cu scarite de ADV; alta viata ;) , mai ales cand mai mergi si in picioare. (danke Belbody pt. montaj :cheers: )

 

Acum tb. s-o mai impodobesc cu o sa si un parbriz; cu saua e simplu, dar cu prbrizul... :scratch:

Aooleo!! parca GS era bun din start si nu aveai ce imbunatati la el. Sa, scarite, proiectoare, parbriz. Ce mai urmeaza: motorul, cardanul, franele si suspensiile :wave: Pt parbriz consulta-te cu Aurelian ca le-a studiat pe toate.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...