Saracie Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Intr-adevar, unde e marfa, e si paguba Ca mai pun eu cate o poza cu defecte la 12gs, asta e. Si restu mobrelor au defecte, si la japoneze noi, insa alea nu sunt la fel de mult mediatizate. Si intr-adevar, e o treaba sa ai 1 motor rupt in 2 la 1000 de bucati vandute decat un motor rupt in 2 la 250 de bucati vandute (cum ar fi japonezele). Si defecte care iti pun viata in pericol nu ii doar cadrul ce se rupe, ca mai is si altele, gen voblaj la 160 la ora (st1200) si altele unde ai gasit date asa exacte ? 1 din 1000 bmw si 1 din 250 japan... Editat August 11, 2011 de Saracie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 unde ai gasit date asa exacte ? 1 din 1000 bmw si 1 din 250 japan... Nu ti-ai dat seama ca vorbea la modu general si nu din exemple clare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Nu ti-ai dat seama ca vorbea la modu general si nu din exemple clare? io mi-am dat seama dar tocmai aici e greseala,toti spun BMW = fiabilitate...si la bmw in ultima vreme tocmai pe fiabilitate nu mai sunt ce-au fost odata fata de ceilalti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 tau" man aici te contrazic chiar daca sunt posesor unele lucruri au inceput sa fie schimbate eu am vazut exemple ......nu le.am citit pe net la modelul vechi aveam o protectie la alternator care pe cel nou nu am mai regasit.o si era in masa o bucata de plastic finisajul rezervorului dupa ce a fost scos din matrita difera de cel vechi si altele NU NUMAI IN CAZUL BMW si si la alte marci prin dorinta imensa de scadere a costurilor scade si calitatea FABRICANTII vor sa aibe acelasi profit sau chiar mai mare pe un nr mai scazut de unitati vandute de unde............... din productie cum....... scazand calitatea ps. NU SPUN CA MI.AS LUA ALTCEVA EU UNUL CLAR RAMAN FIDEL ACESTEI JUCARII dar asta nu ma face sa nu recunosc defectele ianachime, te a batut soareale in cap ) tu sa spui asta, mai rar asa ceva. dincolo de gluma, - sunt de acord cu tot ce spui - m am uitat ( asa cum tu vezi in curtea ta, eu in a mea:) ) la modelele mai noi de varadero- pana mea, finisari din ce in ce mai aiurea. nu mai vorbesc de cat de spartan a devenit bordul. reduceri de costuri..ca peste tot deci nu e boala doar la " voi" ci e generala. ma rog, e o diferenta de pretdestul de mare dar ideea ramane si nici eu nu mi as lua altceva, ba chiar as spune ca mi as lua acelasi model din acealasi an . deh, eu sunt mai conservator. iar daca mai sus s a inteles ca am dat cu pietere, nu i asa, pur si simplu era stupefiat tinand cont de ce model era si cate parale vine..de..ruptura. respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Daca se rupea in urma unui accident, cat de usor, putea fi scuzabil, dar indiferent pe unde ai merge, daca nu ai lovit ceva, nu este. Iata ca se intampla sa avem aceeasi parere de data asta dar... asa cum spunea si Aurelian este relevant clar si proportional, la cate se intampla. Apoi, mai este un "dar": nu stii la ce "chinuri" a fost supusa in prealabil motocicleta si, si mai important, in ce conditii exact s-a intamplat. Dan a pus doar niste poze, fara vreo explicatie. Dupa cum se vede in poze si pare un drum forestier banal, cam greu de crezut... ma uitam cand am schimbat moto la cea veche si observam clar diferente de calitatensi finisaj intre cele 2 cu minusuri pe cea noua Pana acum senzatia mea este invers dar m-ai facut curios si o sa "studiez" problema, cand am ocazia sa am ambele variante una langa alta. Conteaza insa si exact la care repere anume te referi, care ti se par tie reprezentative. insa e cam naspa sa platesc mai mult cu 2500 euro pe un model 2010 fata de un model 2007 Aici, fiind vorba de cifre, nu exista dubii si iti spun sigur ca gresesti. Undeva iti scapa ceva si nu faci comparatia corect, poate din cauza diferitelor "inginerii financiare" (leasing, buy-back, tva, discount etc) prin care ai luat cele 2 motociclete. Pretul de lista nu era diferit (sensibil, cel putin) intre 2007 si 2010/2011 la exact acelasi motor cu ACELEASI DOTARI. unde sunt masinile alea de tineau 20 de ani acum la max 5 ani cam vrei s.o schimbi Pai tu intrebi, tu raspunzi. Inainte lumea isi lua un obiect (ex masina sau moto) de care se atasa foarte tare. Apoi, poate nici progresul tehnologic nu era asa rapid ca acum. In plus, produsele oferite de banci&co, buyback-ul etc. sunt din ce in ce mai variate si atractive si te fac sa ai acces mai usor la noul model care de obiecei are ceva mai atractiv decat anteriorul. Eu unul recunosc ca nu ma vad tinand actuala motocicleta mai mult de 3 ani. Si pana la urma, in cazul lui BMW si mai ales GS e chiar bine cand vezi cat de bine isi tine pretul in timp. io mi-am dat seama dar tocmai aici e greseala,toti spun BMW = fiabilitate...si la bmw in ultima vreme tocmai pe fiabilitate nu mai sunt ce-au fost odata fata de ceilalti Eu unul cand spun BMW nu spun neaparat fiabilitate, desi in 5 sezoane cu BMW nu am avut nicio problema, n-am ramasa niciodata in drum; vad insa alte calitati (indiferent ca sunt certe sau subiective) pe care nu le-am vazut la alte motociclete. Ce relevanta are ce zici tu? Motor nou isi ia cine are bani. SI cine are bani, daca e snob, o sa isi ia ce e mai scump. BMW e printre cele mai scumpe si mai cunoscute. Deci isi ia BMW. Oricum BMW si Harley sunt in acceeasi oala - BMW in europa, Harley in america. Cu cateva minute inainte facusem un comentariu la adresa postului asta al tau pe care l-am sters, nevrand sa risc sa te judec daca am inteles gresit; totusi, mai ales in contextul in care i-ai raspuns lui Ianachim la acel post, ce vrei sa zici? Exista multi oameni care "au bani" (desi notiunea din ghlimele e tare relativa) si n tipuri de motociclete pe piata, din care foarte multe japoneze. Deci, care este ideea ta? N-as vrea sa inteleg o gandire romaneasco-proletarista (ca si cea ca oricine are BMW, Mercedes sau SUV e automat parvenit sau manelist) si sa vad o legatura de tipul BMW=snob... gresesc? Editat August 11, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Imi cer scuze pentru miss-leading, dar... "I was trying to avoid this piece of stone about fist size on the road and hit it. I was forced to go of road into soft sand and was trying to drive out but there was this big tree stump which my front wheel hit it and it ripped the front ball-joint out. After that bike was heading towards the pinetree and hit it. From that tree it impacted around facing towardrs directions where i came from and slung me on that rock on my back. My back protector took most of the impact and saved me from worst. Broken wrist is worst. And yes, i´m well medicated. Best thing is that doctor said no "household work" eg. vacuuming etc. for long time " Deci putem lauda in continuare sigla BMW La faza asta nu stiu ce mobra se putea descurca mai bine. Si eu am rupt GS-ul in 2 la accident... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Postul meu se adreseaza fanatismului lipsit de fond cu care ianachim vorbeste de bmw. Tonul e acelasi cu al lui. Fiecare intelege ce vrea. Afirmatia lui indica in mod evident o indoctrinare data de publicitatea aberanta a BMWului. Si o mai spune de parca ar fi un mare adevar. Imi aduce aminte de niste harley-isti care sustin ca motoarele lor sunt cele mai tari si japonezele si europenele sunt praf. Cand cu totii stim ca obiectiv vorbind, harley are niste motoare din evul mediu. Nu ca boxerele BMW ar fi departe ca idee tehnologica. Bravo BMW si Harley pentru ca ati reusit sa promovati antichitati ca motoare moderne. Bravo pentru publicitate si pentru promovarea MARCII, nu a motorului in sine. Editat August 11, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Imi cer scuze pentru miss-leading, dar... "I was trying to avoid this piece of stone about fist size on the road and hit it. I was forced to go of road into soft sand and was trying to drive out but there was this big tree stump which my front wheel hit it and it ripped the front ball-joint out. After that bike was heading towards the pinetree and hit it. From that tree it impacted around facing towardrs directions where i came from and slung me on that rock on my back. My back protector took most of the impact and saved me from worst. Broken wrist is worst. And yes, i´m well medicated. Best thing is that doctor said no "household work" eg. vacuuming etc. for long time " Deci putem lauda in continuare sigla BMW La faza asta nu stiu ce mobra se putea descurca mai bine. Si eu am rupt GS-ul in 2 la accident... neeee. varadero sigur ramanea intreg. rupea copacu in doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Nu mai bateti campii cu cea mai vanduta motocicleta in cazul GS-ului. In cazul particular GS, BMW a reusit pt prima data de la infiintarea firmei sa produca un model in acelasi ordin de marime ca majoritatea motoarelor japoneze. Sa vanda japonezii cateva sute de mii de exemplare dintr-un singur model este deja banal pt ei. Cu toate aste suma defectelor tuturor motoarelor japoneze la un loc, nu egaleaza pe cele reusite de BMW, care oricum stau mai bine decat Moto Guzzi, Aprilia sau KTM. Ce trebuie inteles si tratat ca atare, BMW nu mai este interesat de mult sa fabrice Motociclete (ca M mare), singurul lucru de care sunt intradevar interesati este PROFITUL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 singurul lucru de care sunt intradevar interesati este PROFITUL. ... te pomeni ca tu ai lucra pentru valuta de Vatican (moneda natioanla ar fi "Dumnezo' tz'ajute") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 11, 2011 Autor Share Postat August 11, 2011 (editat) ... te pomeni ca tu ai lucra pentru valuta de Vatican (moneda natioanla ar fi "Dumnezo' tz'ajute") aloooo neneaaa sunt uni care lucreaza doar pentru un MULTUMESC, masoara profitul in litere auzi, cica astia de la YAMAHA muncesc pentru apa nepoluata, ii plateste in picaturi iar patronii nu alearga decat dupa CLARITATEA APEI ..asta nu e profit frate tau" man la modelul vechi aveam o protectie la alternator care pe cel nou nu am mai regasit.o si era in masa o bucata de plastic - crezi oare ca vei ramane vreodata in drum, din aceasta cauza? ai tu impresia ca am zis ca nu mai merge moto...am spus ce lipseste si da carcasa aia era buna la ceva dar nu.ti spun ca tu oricul nu ai nevoie finisajul rezervorului dupa ce a fost scos din matrita difera de cel vechi si altele - DA-MI VOIE SA SPUN CA MA INDOIESC; EU UNUL NU AM VAZUT NICIO DIFERENTA! sa nu-mi spui ca rezervoarele montate pe modelele 2010 si 2011 sunt chiar mai usoare si subtiri pentru ca s-a facut economie de material?! poti sa ma contrazici????? atat timp cat eu am pus mana pe rezervoare acestea fiind unul langa altul......am spus FINISAJ NU GROSIME DA DE ..... ... scadere a costurilor scade si calitatea - la mine ADV. 2011 versus GS 1200 model 2008: exact acelasi consum: 5,1 l / 100 km, la o viteza de 100 km/h, 3500 rot / min, incarcat cu bagajele pentru camparea la mare, cauciucuri TKC 80 si parbrizul mare de la ZTechnik - CINE NU CREDE, ESTE INVITAT SA MEARGA CU MINE SI SA SE CONVINGA! ca atare, eu unul pana sa vorbesc de scaderea calitatii - pentru ca asta se vede (sau nu) in timp - pot vorbi intai de imbunatatirea performantelor! CE ARE CALITATEA CU CONSUMUL???????????????? insa e cam naspa sa platesc mai mult cu 2500 euro pe un model 2010 fata de un model 2007 - NU, ZAU?! de unde naiba ai scos-o si p-asta?! banuiesc ca nu vorbesti de bmw?! pretul pe care l-am platit eu a fost acelasi ca cel din 2008 - nu uita ca tva-ul a crescut cu 5%! se stie ca pastrez si bonurile de benzina, asa ca cine vrea sa se convinga ... n-are decat, pot sa demonstrez cu oferte si facturi! MA REFER LA PRETUL DE VANZARE NU LA CAT AM CUMPARAT noi..... SI TU IN 2008 AI AVUT GS IAR ACUM AI gsa IAR EU AM ABUT 2007 GSA SI ACUM TOT GSA .......... EU UNUL CLAR RAMAN FIDEL ACESTEI JUCARII - idem si eu - ca doar din acest motiv sunt la a treia bucata luata de la Bavaria. cu cat se spun mai multe rele despre ea, cu atat o iubesc mai mult! asa ca ... bagati baieti, nu va retineti! REVENIND ASUPRA PROBLEMEI.......ACTUALE ....... MAJORITATEA LUCRURILOR AU AJUNS SA NU MAI FIE PRODUSE DECAT IN CHINA CA POARTA O SIGLA SONY, DUCATI, BMW ...................... DESFA UN LAMBORGHINI/MASERATI PUN PARIU CU TINE CA VEI GASI CEVA CARE E PRODUS IN CHINA Postul meu se adreseaza fanatismului lipsit de fond cu care ianachim vorbeste de bmw. Tonul e acelasi cu al lui. Fiecare intelege ce vrea. Afirmatia lui indica in mod evident o indoctrinare data de publicitatea aberanta a BMWului. Si o mai spune de parca ar fi un mare adevar. Imi aduce aminte de niste harley-isti care sustin ca motoarele lor sunt cele mai tari si japonezele si europenele sunt praf. Cand cu totii stim ca obiectiv vorbind, harley are niste motoare din evul mediu. Nu ca boxerele BMW ar fi departe ca idee tehnologica. Bravo BMW si Harley pentru ca ati reusit sa promovati antichitati ca motoare moderne. Bravo pentru publicitate si pentru promovarea MARCII, nu a motorului in sine. ACUM SA FIM SINCERI ideea de a sustine o marca nu.mi aduce de mancare sau piese de schimb mai ieftine tot ceea ce sustin cu tarie este confortul, ciclistica si tot ce tine de ce simt eu cand ma dau cu acest motor/model motorul in sine ca e cu apa ca e cu aer racit ca e de acum 50 de mii de ani nu e prob mea atat timp cat ma duce oriunde vreau eu fara sa fiu nevoit sa ma bag la MESTEREALA este CEL MAI BUN ma scuzi nu o sa dau nicicodata banii de pe un BMW pe o yamaha sau honda ma stept sa fie mai IEFTINE si sa faca acelasi lucru sau chiar mai mult....doar le lauzi fiabilitatea Editat August 11, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Nu mai bateti campii cu cea mai vanduta motocicleta in cazul GS-ului. Bogdan, mai bine taceai! Ia aici si delecteaza-te putin (si mai astmpara-ti repulsia fata de BMW): http://www.motorcycle.com/news/bmw-reports-2010-results-90345.html Daca vrei cifre si pe anii anteriori, spune-mi - da' ia o nitroglicerina inainte, sa nu-ti cedeze inima cand le citesti, caci vorbim deja de anii de criza! In cazul particular GS, BMW a reusit - in sfarsit - pt prima data de la infiintarea firmei sa produca un model in acelasi ordin de marime ca majoritatea motoarelor japoneze. Sa vanda japonezii cateva sute de mii de exemplare dintr-un singur model este deja banal pt ei. Alo .... omule, opreste-te ca ma doare burta de la ras! Mai bine te faceai actor, ca ai umor cu carul! Sper sa apucam amandoi vremea cand vanzarile ST-ului 1200 le vor depasi pe cele ale GS-ului 1200! Cu toate aste suma defectelor tuturor motoarelor japoneze la un loc, nu egaleaza pe cele reusite de BMW, care oricum stau mai bine decat Moto Guzzi, Aprilia sau KTM. Si la statistica vad ca stai foarte bine, nu doar la actorie! Poti te rog sa ne umilesti putin cu ceva date? Nu de alta, da' sa nu zica unu' sau altu ca bati campii? Se vede treaba ca hobby-ul tau este contorizarea defectelor tuturor motocicletelor - se intelege mai putin VStrom-ul si ST-ul 1200! Da-i inainte, nu te opri - stim ca poti - te asteapta cartea recordurilor! Ce trebuie inteles si tratat ca atare - aici iti vorbesti tie, se intelege - BMW nu mai este interesat de mult sa fabrice Motociclete (ca M mare), singurul lucru de care sunt intr-adevar interesati este PROFITUL. Corect, aici ai dreptate: Ceilalti producatori - Yamaha in mod special - fac motociclete doar pentru placerea utilizatorilor, pe care le vand la preturi ... derizorii - fiind societati non-profit! Daca intelegem cumva altceva / tragem alta concluzie, ne scazi nota la purtare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Imi cer scuze pentru miss-leading, dar... ......... La faza asta nu stiu ce mobra se putea descurca mai bine. Si eu am rupt GS-ul in 2 la accident... Eh... prin "mica omisiune" ai mai facut si tu cativa oameni fericiti pt. cateva ore, s-au mai refulat niste frustrari... tot e bine ca s-a mai animat putin topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Bine ca ne mai amuzam si noi....era prea liniste la munca am ras de unu singur. Legat de fiabilitatea la astea noi ma ofer voluntar la un jurnal de bord public. saptama viitoare inmatriculez bivolu si apoi rodaj si multi km....mi am propus sa o tin 4-5 ani sa vedem cum se comporta. Nu pot promite mai mult pt ca imi plac schimbarile si cine stie poate apare ceva mult mai interesant atunci. Off topic la scuterica am ajuns la 46k km si am schimbat melcul de la vitezometru. Pe asta din ambitie o sa l tin 100k km daca nu cumva ne vor obliga la electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 saptama viitoare inmatriculez bivolu si apoi rodaj tocmai vroiam sa te intreb daca dam o tura in weekend prin "tara ta"... daca nu cumva ne vor obliga la electrice. da' ce, te muti la Zermatt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 N ar fi rau sa stai la zermatt....desi e prea liniste . Pai am cu ce sa dau tura, daca e faina vremea luam mobra sotiei, numai sa nu vrei prin partea germana ca abia ajung la geneva in seara asta. vb pe pm pt detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 neeee. varadero sigur ramanea intreg. rupea copacu in doua. Carcotas.baftaiou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) [/color] [/color] Aureliane, 87000/an motociclete vinde orice japonez (fabricant) din numai 2 modele. Mai studiaza si productiile celorlalti. BMW se vinde bine in EU, moderat in SUA, Australia si cam atat. Lumea este mult mai mare de atat si acolo recupereaza galbejitii. ST-ul s-a vandut in primul an(7 luni ca au inceput in iunie) 5000 buc, numai in EU si Australia, dupa care a venit tzunami si s-a ales praful. Relevant o sa fie 2013. Acum a inceput livrarea si in SUA si sa vezi acolo fierbere. Dar ce vand fabricantii pt mine este mai putin important. Calitatea fierului de sub poponeata primeaza. Hai sa fii iubit si poate vii pe plaja cu noi in weekend-ul 9-11 sep, in BG. O sa fie si BMW-uri cu noi. Editat August 11, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) Eh... prin "mica omisiune" ai mai facut si tu cativa oameni fericiti pt. cateva ore, s-au mai refulat niste frustrari... tot e bine ca s-a mai animat putin topicul. Poate ai vrut sa zici ca frustrarile DEfuleaza, nu REfuleaza (din frantuzescul dĂŠfouler). DEFULĂ, defulez, vb. I. Tranz. (Psih.) A da curs liber ideilor sau tendințelor refulate în subconștient. ♦ (Fam.) A-și descărca sufletul. – Din fr. dĂŠfouler. REFULA, refulez, vb. I. Tranz. 1. A respinge, a înăbuși din domeniul conștientului în subconștient imagini, dorințe, reprezentări, idei sau tendințe neplăcute, care contrazic conștiința morală a individului Inteleg ca pana la urma esti foarte bine informat cand vine vorba de "regina Alpilor" sau de ce chiloti a mai scos BMW, insa deficitar cand e vorba de limba romana. Incearca sa respecti pe cei care-ti citesc posturile, sau daca nu pe ei, macar pe tine daca tot te lauzi ca traiesti in lumea buna, scriind cat de cat corect, ca nimeni nu are pretentii academice. Si acum on-topic in mod sigur accidentului respectiv nu-i rezista alta motocicleta, poate nu i se intampla ce i s-a intamplat GS-ului respectiv, poate chiar mai rau, insa e clar ca e un punct de rezistenta medie si nu mare acolo unde s-a rupt. Sunt inclinat sa iau in considerare parerea unuia care chiar merge in toate regimurile de turatie si viteza cu GS-ul, si mai ales pe orice fel de drum, aici referindu-ma desigur la Cristi, cand e vorba de ce poate si stie sa faca acest model si in niciun caz parerea unora care merg cu ele ca si cum ar fi din portelan, adica nu trec de 110 km/h si dupa ce se intorc din plimbarea prin "Alpii francezi" numita mai nou ARC, isi spala motorul cu periuta sa nu cumva ca microbii sa poposeasca pe modelul mult iubit si protejat. Drumuri bune. Editat August 12, 2011 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Aureliane, 87000/an motociclete vinde orice japonez (fabricant) din numai 2 modele. Mai studiaza si productiile celorlalti. BMW se vinde bine in EU, moderat in SUA, Australia si cam atat. Lumea este mult mai mare de atat si acolo recupereaza galbejitii. ST-ul s-a vandut in primul an(7 luni ca au inceput in iunie) 5000 buc, numai in EU si Australia, dupa care a venit tzunami si s-a ales praful. Relevant o sa fie 2013. Acum a inceput livrarea si in SUA si sa vezi acolo fierbere. Dar ce vand fabricantii pt mine este mai putin important. Calitatea fierului de sub poponeata primeaza. Hai sa fii iubit si poate vii pe plaja cu noi in weekend-ul 9-11 sep, in BG. O sa fie si BMW-uri cu noi. Bogdan, eu am fost deja saptamana trecuta si maine plec din nou - caci zilele astea e luna plina, spectacolul nu trebuie pierdut! Pe de alta parte, stii tu cum va fi vreme in 9-11 septembrie? Hai, pe cai si bataie, ca viata trece ...! Cat despre GS vs ST si invers - sau BMW vs. orice alta marca - ... mai stai si tu potolit! Nu te-ai saturat sa te tot dai la noi si sa raspunzi la tot felul de provocari? Tu nu stii cum este - fiecare isi lauda ce are?! Bine ca avem, ca suntem sanatosi si ca ne plimbam cu ele. Hai sa nu mai poluam topicul cu discutii d-astea copilaresti si banale, ca nu e benefic pentru nimeni! Calatorii multe, placute, si numai bine, la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Inteleg ca pana la urma esti foarte bine informat cand vine vorba de "regina Alpilor" sau de ce chiloti a mai scos BMW, insa deficitar cand e vorba de limba romana. Desi daca ma compar cu vreo 95% din cei care posteaza pe forumul asta, inclusiv destui despre care stiu ca ar fi terminat eventual si o facultate in viata asta, consider ca scriu destul de corect romaneste in general. Asta nu inseamna ca nu pot sa gresesc si iti multumesc pt. lectia de limba romana. Ce nu inteleg in continuare este atitudinea ta fata de mine; am inteles ca te-a deranjat ca am publicat aici castigatorul celui mai amplu test facut anual de cea mai mare revista moto din Europa (care are niste reguli si criterii specifice de testare in acest caz, publicate si in Univers Moto vreo 4 ani la rand, pe care multi nu le cunosc dar stiu sa vorbeasca, ca nu-i costa nimic); am inteles ca te-a deranjat expresia "a-si gasi nasul" desi stii bine cred ca este o expresie folosita uzual si de multe ori in gluma in limba romana; am inteles ca ai ceva cu chilotii BMW... dar tot n-am inteles atitudinea ta personala cu mine, nu m-am bagat cu nimic pe viata ta. Dar sincer ma cam doare in basca de ceea ce spui, viata merge inainte si fiecare se bucura cum poate de ea. Acum de exemplu vad ca e deja ora 14, nu mai am nimic important de facut la birou si in prostia mea ma bucur ca in parcare ma asteapta "Regina Alpilor" cu bagajele pe ea sa plecam impreuna catre Elvetia, sa mai parcurgem cateva pasuri impreuna. Iti doresc si tie un weekend placut. (pt. mine conversatia asta este inchisa, nu are rost sa poluam topicul cu aberatii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Desi daca ma compar cu vreo 95% din cei care posteaza pe forumul asta, inclusiv destui despre care stiu ca ar fi terminat eventual si o facultate in viata asta, consider ca scriu destul de corect romaneste in general. Asta nu inseamna ca nu pot sa gresesc si iti multumesc pt. lectia de limba romana. Ce nu inteleg in continuare este atitudinea ta fata de mine; am inteles ca te-a deranjat ca am publicat aici castigatorul celui mai amplu test facut anual de cea mai mare revista moto din Europa (care are niste reguli si criterii specifice de testare in acest caz, publicate si in Univers Moto vreo 4 ani la rand, pe care multi nu le cunosc dar stiu sa vorbeasca, ca nu-i costa nimic); am inteles ca te-a deranjat expresia "a-si gasi nasul" desi stii bine cred ca este o expresie folosita uzual si de multe ori in gluma in limba romana; am inteles ca ai ceva cu chilotii BMW... dar tot n-am inteles atitudinea ta personala cu mine, nu m-am bagat cu nimic pe viata ta. Dar sincer ma cam doare in basca de ceea ce spui, viata merge inainte si fiecare se bucura cum poate de ea. Acum de exemplu vad ca e deja ora 14, nu mai am nimic important de facut la birou si in prostia mea ma bucur ca in parcare ma asteapta "Regina Alpilor" cu bagajele pe ea sa plecam impreuna catre Elvetia, sa mai parcurgem cateva pasuri impreuna. Iti doresc si tie un weekend placut. (pt. mine conversatia asta este inchisa, nu are rost sa poluam topicul cu aberatii) Drumuri bune in continuare sa ai, nu am nimic cu tine. Apropos, "a-si" se scrie "as", scuze, dar nu ma pot abtine. Si eu abia astept sa plec pe ale mele, oriunde ar fi. Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Ba chiar "a-si" se scrie in contextul asta, as in "a isi gasi". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 In loc sa va duelati in probleme gramaticale, mai bine va duelati in poze frumoase ... asa ne putem bucuram si noi de disputa voastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) Ba chiar "a-si" se scrie in contextul asta, as in "a isi gasi". Touche mon cher! Credeam ca e vorba de conditional optativ la persoana intai singular " eu as gasi", insa e vorba de "a isi gasi" cu forma scurta "a-si gasi". Mea culpa, m-a luat valul. Drumuri bune. On-topic, cu ce cauciucuri vin GS-urile din fabrica si ce credeti despre ele, aderenta, nr de km parcursi, cum se comporta pe carosabil ud. Ma bate gandul sa schimb producatorul de gume ptr Varadero, de la michelin pilot road simplu, spre metzeler tourance sau altceva. Iata si niste poze, zic eu frumoase, ca sa nu se mai supere nimeni. Editat August 12, 2011 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.