vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Poate asta a fost sursa de inspiratie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 au mutat cardanul de pe o parte pe alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Nu mai avea loc de toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Vad eu bine sau sunt 2 radiatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Parca... Uite si nitel enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Parca... Twice the money to TT... Uite si nitel enduro Esti rau, sunt sigur ca poate mai mult. Nu mai avea loc de toba Pai, sincer, la nici o mobra mai recenta ( exceptand ceva vitezane si italience ) nu prea mai vezi tobe misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Esti rau, sunt sigur ca poate mai mult. Sunt fan BMW-uri, dar nu si BMW-isti. Imi place utilaju' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Frumos manca l ar tata, mai putin ciocul. Pbbil or sa faca bani buni Wunder si TT cu o varianta mai normala. Asteptam GSA ul, preturile si beta tester ii ....eu nu m as baga sa schimb DOHC ul pana nu face noua jucarie cam doi ani pe piata. Editat Octombrie 2, 2012 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 - anvelope cu dimensiuni in premiera: 120/70-19 (fata) si 170/60-17 (spate) Astea o sa doara... Marea mea dezamagire, mai ales dupa ce recent am facut teste cu trei motociclete cu sistemul clasic: actionarea semnalizatoarelor. progres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Pai si asta tot DOHC pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Sunt fan BMW-uri, dar nu si BMW-isti. Imi place utilaju' Nici mie nu-mi displace. Daca e mai convenabil ca ala vechi o sa vedem... daca nu, pp ca ala vechi se ieftineste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Daca e mai convenabil ca ala vechi o sa vedem... daca nu, pp ca ala vechi se ieftineste. Ca politici de pret nu cred ca se ieftineste nimic...targetul lor de consumatori e destul de clar definit,mira m as sa nu fie cam cum 500-1000EUR peste modelul anterior. Pe segmentul asta e multa lume dispusa sa aloce banii pt upgrade, mai ales cei ce nu s au regasit in modelele concurentei. Editat Octombrie 2, 2012 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Astea o sa doara... progres Tehnic, nu doare, cred ca din contra; financiar, da, si eu m-am gandit imediat la asta, logic este posibil dar nu la asta se reduce totul in viata, esti avizat si daca nu vrei, nu cumperi. Oricum, pe langa toate celelalte costuri, diferenta nu poate fi de speriat. Legat de semnalizatoare, stiu, este chestie de gust dar mai ales de obisnuinta, discutia este deja clasica si lunga. Eu insa le-am avut pe ambele si dupa ce te obisnuiesti, este muult mai intuitiv si mai la indemana cu "sistemul bmw"; cum am zis, am mai condus iar clasic si de exemplu la multe manevre consecutive, mai ales in aglomeratie, cand te joci mult si cu ambreiajul, sistemul clasic mi se pare obositor. Deci eu vad progresul clar in favoarea sistemului bmw, cu tastele alea mari si foarte usor de actionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Tehnic, nu doare, cred ca din contra; financiar, da, si eu m-am gandit imediat la asta, logic este posibil dar nu la asta se reduce totul in viata, esti avizat si daca nu vrei, nu cumperi. Oricum, pe langa toate celelalte costuri, diferenta nu poate fi de speriat. Financiar: diferenta la tkc de exemplu pt spate intre 130 si 150 e de 75E ( cam de la 100 la 175)... eu schimb spatele intre 5k - 8k si din ce stiu nici pe GS-uri ( 800 sau 1200 ) nu tine mai mult. Tehnic: in afara de aspect prefer cauciucuri mai inguste in special cand e vorba de lipsa de asfalt. Legat de semnalizatoare, stiu, este chestie de gust dar mai ales de obisnuinta, discutia este deja clasica si lunga. Eu insa le-am avut pe ambele si dupa ce te obisnuiesti, este muult mai intuitiv si mai la indemana cu "sistemul bmw"; cum am zis, am mai condus iar clasic si de exemplu la multe manevre consecutive, mai ales in aglomeratie, cand te joci mult si cu ambreiajul, sistemul clasic mi se pare obositor. Deci eu vad progresul clar in favoarea sistemului bmw, cu tastele alea mari si foarte usor de actionat. Corect la faza cu obisnuinta ca dupa ce m-am dat mai mult cu R1200GS, cand m-am urcat pe motor acasa dadeam claxon in loc de semnal... acum, ultima afirmatie e discutabila tinand seama ca e phased out... pe drum d-asta fac si eu enduro cu TDM-ul meu din 92 Si pe ala unde ziceai ca "muvi misto" faci la fel... judecata dubla. Editat Octombrie 2, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Ca politici de pret nu cred ca se ieftineste nimic...targetul lor de consumatori e destul de clar definit,mira m as sa nu fie cam cum 500-1000EUR peste modelul anterior. Pe segmentul asta e multa lume dispusa sa aloce banii pt upgrade, mai ales cei ce nu s au regasit in modelele concurentei. Este de departe peste orice concurenta, ca dotari, tehnica etc. Cel putin clar mai mult decat ma asteptam eu. Normal, astept si testele. Este firesc sa fie mai scumpa si n-am dubii ca lumea va plati in plus pt. tot ce ofera. Cine ar da 13-14.000 la concurenta, sigur mai da 1000 fara sa clipeasca daca si-o doreste, vorbim de un hobby, o "jucarie". Am mers pe XTZ si m-am lamurit; singura sansa sa se aropie o are Tiger-ul dupa parerea mea. De fapt, BMW pe ei ii si considera primii concurenti. Restul nu prea e concurenta dupa parerea mea. E ca si cum ai zice ca Opel concureaza Audi pt. ca ofera o masina la fel de mare dar mai ieftina. Dar vanzarile o vor dovedi din plin. Daca nu ma insel, 12GS-ul s-a vandut din 2004 pana acum in 170.000 de exemplare (stiu, "concurenta" nu prea exista) dar numarul asta spune multe. Si segmentul asta este in plin avant. Editat Octombrie 2, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Noul GS vs vechiul GS .... o alta perspectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Este de departe peste orice concurenta, ca dotari, tehnica etc. Cel putin clar mai mult dcat ma asteptam. Normal, astept si testele. Este firesc sa fie mai scumpa si n-am dubii ca lumea va plati in plus pt. tot ce ofera. Cine ar da 13-14.000 la concurenta, sigur mai da 1000 fara sa clipeasca daca si-o doreste, vorbim de un hobby, o "jucarie". OMG, e clar peste orice chiar in lipsa oricaror teste Numai din poze si specs e clar Si fara pret la fel de clar Ah, si ultima parte... e clar... nimeni n-a cumparat concurenta ... doar BMW toata lumea da' a pus ciocanu' pe ele sa nu mai semene si a schimbat emblemele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Tehnic: in afara de aspect prefer cauciucuri mai inguste in special cand e vorba de lipsa de asfalt. Stim cu totii care e realitatea cu asfalt/off in segmentul asta. Deci tehnic e un avantaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Ca politici de pret nu cred ca se ieftineste nimic...targetul lor de consumatori e destul de clar definit,mira m as sa nu fie cam cum 500-1000EUR peste modelul anterior. Pe segmentul asta e multa lume dispusa sa aloce banii pt upgrade, mai ales cei ce nu s au regasit in modelele concurentei. Nu m-am referit in sensul de convenabil la pret motoreta asta, nici nu ma gandeam la acest aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Mie-mi place mult farul cu leduri... Chiar sunt curios cum lumineaza si ce leduri au folosit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Frumos manca l ar tata, mai putin ciocul. Pbbil or sa faca bani buni Wunder si TT cu o varianta mai normala. Asteptam GSA ul, preturile si beta tester ii ....eu nu m as baga sa schimb DOHC ul pana nu face noua jucarie cam doi ani pe piata. Ciocul ala cuplat cu parbrizul ala ii da un look de GSX-R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Pana acum i-a copiat Multistrada. Acum am senzatia ca s-au inversat rolurile. Nu-mi plac: ciocul, ciudateniile alea pe care le-au pus pe post de carene laterale, 120 pe fata si noianul de butoane. Plus ca s-a dus dreacu hackingul cu xenoane. In rest... fie intr-un ceas bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Ambreiajul este totusi in baie de ulei, separat, daca nu ma insel.. Citat de pe bmw-motorrad <<Erstmals setzt BMW Motorrad eine kompakte Nasskupplung ein, die speziell fĂźr den drehmomentstarken Boxer optimiert wurde>>. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Ambreiajul este totusi in baie de ulei, separat, daca nu ma insel.. Citat de pe bmw-motorrad <<Erstmals setzt BMW Motorrad eine kompakte Nasskupplung ein, die speziell fĂźr den drehmomentstarken Boxer optimiert wurde>>. Cred ca am gresit eu, e "umed" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.