Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

:agree: In plus sunt cativa pe aici care s-au imprastiat cu GS-ul la un demaraj mai consistent, pe o panta usoara, in urcare si usor viraj. Deci trebuie indeplinite cateva conditii de altfel banale ca sa faci bufff. Nu am inteles de ce TC de la actualul GS nu a reactionat. Sper ca la cel nou sa fie mai sensibil cu conditia evidenta de a fi cuplat.

 

Cred ca stiu despre cine si ce eveniment vorbesti si n-are absolut nici o legatura cu greutatea mica pe fata ( mai ales ca era si GSA ).... asta in cazul in care e exemplul care l-ai mai dat repetat ( ah, pe langa cel cu australienii de coboara in picaj )...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aaaa stai sa inteleg... cum adica ridicat pe o roata si pierdut control roata fata? Asta e o prostie.... cum sa ai aderenta pe ceva aflat in aer?.Poate ridicat pe o roata si pierdut echilibru, sau poate un lowside din pierdut aderenta. In general pe acc se face lowside prin pierdere aderenta roata spate.

Ca sa termin subiectul cu CG mutat in fata intrebati-va cum afecteaza franarea... care la modelul vechi era ok ... desi fara ABS nu cred ca ar fi fost f amuzanta (diametru roata/cg inalt/dimensiuni cauciuc/compozitie nici unul din aceste aspecte nu favorizau o franare model insa per total franarea era reusita)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai avea putina rabdare ai intelege. Ingredientele sunt urmatoarele, motociclist experimentat, GS adv 2011, sosea uscata, cald , lumina, panta usoara in uscare si viraj larg. Tras de acceleratie, motorul saltat usor de fata, pierdut aderenta fata si in loc de viraj motorul s-a dus drept inainte in bordura. Unele dintre date nu sunt relevante, dar le-am pomenit doar de dragul conversatiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai deloc. Insa daca io nu o fac nu insamna ca nu o face nimeni. Asta ca sa se duca mitul ca vezi doamne in garajele vestice SERVICIUL E PE MASURA PRETULUI. Esti facut sange daca ajungi la un dilarship "autorizat" care are meritul doar ca primeste marfa mai des si mai repede decat orice alt garaj. Cica mecanicii lor sunt instruiti de X,Y,Z. So fucking what? Asta nu inseamna ca sunt buni. Doar ca TI-AR PUTEA rezolva problema mai repede pentru ca de ieftin nici nu se pune problema. La un surub blocat care a luat ceva timp sa fie scos afara cac atul ala de mecanic de la Daimler Chrysler mi-a facturat timpul pe cand la un garaj "normal" baietii mi-au scos GRATIS (da, in Olanda!) un suport de asemenea blocat. Io nu aveam scule ca o faceam eu, la aia a durat fix 10 minute cu tot cu urcat pe rampa. M-au recunoscut ca mai fusesem pe la ei si mi-au zis ca-i gratis. Le-am dat 10 eur ca mi-era mie rusine. Ca sa nu mai vorbesc de BMW care-ti tine masina pana expira ITP-ul (ca sa nu mai poti iesi cu ea pe strada decat la risc) si iti vinde ca ITP item platanele de la amortizoare. Cica nu-ti da ITP fara d-alea noi! Si daca esti bolovan (ca mine) le platesti (cam 200 eur bucata fara montaj) si apoi de la alt dilar BMW afli ca ala vb prostii. Te duci la el si iti zice senin ca ... el nu a zis ca asta e item ITP. WTF ?!? Asta ca sa vezi cat conteaza cuvantul din garajului din vest. Ma pish pe ei toti. Un baiat istet din garaje "normale" de oriunde din lumea asta e un dar trimis pe pamant de zeul motorist. Si culmea este ca sunt mii de prosti care au impresia ca la dilar se face si se desface miezul de la cardan si ii vezi la ghiseu fericiti ca au primit un appointment peste 2 saptamani ca sa se ocupe dilaru de ei. O tanti careia i se dusese capacul de plastic la roata si facuse appointment la dilar desi nu avea decat un E36 si sute de garaje in jurul ei. Fericita ca s-a rezolvat desi toata afacerea a costat-o 80 eur + costul capacului. Asta e, a dat din umeri desi e vai cwru ei de pensionara.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mai Budd-ule, asta-mi place mie la tine, esti baiat umblat, uns cu alifii si nu vorbesti'din carti"..

Vad si altii umblati prin zona, dar ce folos daca nu stiu sa... :12101:

Inca un argument pt.astia mai puritanii, care-si servesc cafeaua prin reprezentante :wink: ..cu mai multi ani in urma se falsificau destul de usor cartile de service la auto, pina intr-o zi cind afara au au introdus niste masuri speciale de siguranta pe ele..au fost vreo trei saptamani de "stagnare" in piata dupa care problema s-a rezolvat simplu printr-un blat cu "partea germana" direct la tipografia care le dadea viata! :smoke:

Originalische!

..Ideea este ca nu au inventat romanii smecheria si mersul pe jos..sa am eu sanatate cite facturi 'dolofane' mi s-au cerut de catre nemti, francezi, austrieci, norvegieni..asta ca sa-ti zic de lumea buna.. de italieni, greci, sarbi nu mai pomenesc, astia se aseamana cu noi la obiceiuri si nu se cade sa-i dau exemplu :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce a descris Bogdan i s-a intamplat chiar unuia dintre noi, nu are legatura cu MotoGP sau greseala de pilotaj, ci chiar cu faptul ca GS-ul prinde foarte usor "aripi" pe fata, mai ales cind este incarcat cu bagaje si pasager..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha! Tracand peste faptul ca pot sa iau stampila aia si sa o pun pe orice hartie ca deh, sunt acolo, biroul gol etc etc intreb si io intr-o doara, ce valoare au stampilele alea far factura??? Oricine poate falsifica o stampila de ... garaj. Wtf ppl? Si sa-ti mai zic o smecherie, faci o stampila cu un dealership care a fost inchis intre timp. Mare jmen, ce sa-ti povestesc. FACTURILE BAI, FACTURILE! Aveam un kil de facturi in Polo cu toate interventiile. Nici nu s-a pus problema ca nu vorbesc pe bune.

 

cif' atata timp cat ai stampilele pe bune ai si istoricul de service cu toate facturile platite in cadrul reviziei cu pricina. Deci, pot fi verificate la reprezentanta respectiva in cateva secunde. Despre ce tot discutam aici?

Eu unul am verificat (ce-i drept dupa ce am achizitionat mobra) istoricul masinariei, iar baiatul de la AB a fost foarte amabil si mi-a intors monitorul pentru a vedea cu ochii mei tot ce era inregistrat......

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce motocicleta normala nu prinde aripi usor in conditii de pasager si bahaje? apropo masa cumulata de incarcatura era in parametrii specificati de BMW?. ca eu +nevasta+ bagaje depasim...

 

Ce motocicleta normala nu prinde aripi usor in conditii de pasager si bahaje? apropo masa cumulata de incarcatura era in parametrii specificati de BMW?. ca eu +nevasta+ bagaje depasim...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fim seriosi, cand vezi ca poate pui si mai mult.....iar tendinta de a conduce mai sportiv(stii ca poti, insa uiti de coada), atunci cand supraincarci mobra cu de toate si pasager, consider ca este o greseala a rider-ului...pai ce facem cu cei 150 cai si ditamai cuplu de la ktm si multistrada.....te dau pe spate indiferent de greutate daca nu dozezi cum trebuie, insa probabil nu sunt atat de raspandite (cu cat mai multe vandute cu atat mai multe incidente)

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu se intelege este faptul ca noua generatie de motociclete enduroturing cu puteri peste 100 si mai la vale de cai, au TC care TREBUIE sa tempereze nesabuinta pilotului de cate ori se face simtita, pt a ramane cu toate rotile (2) pe pamant. Daca decuplezi TC si faci pe nebunul e treaba ta.Da-l ai cuplat si face mobra figuri, e vina ei.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu se intelege este faptul ca noua generatie de motociclete enduroturing cu puteri peste 100 si mai la vale de cai, au TC care TREBUIE sa tempereze nesabuinta pilotului de cate ori se face simtita, pt a ramane cu toate rotile (2) pe pamant. Daca decuplezi TC si faci pe nebunul e treaba ta.

probabil nici eu nu inteleg multe lucruri, insa in situatia sus mentionata TC-ul nu face 2 bani....este vorba de fizica...asa cum inertia te trage spre exterior daca intri prea tare in curba....

si da enduroturingurile(pot cara toata casa nevestei) de peste 100 si la vale cai, cu peste 1200cc vor face treaba asta cu toate sistemele de pe lume....dar cum spuneam, pana acum 2 ani facea asta doar bmw-u acum nu inseamna ca fenomenu nu se va repeta si la noii veniti - fizica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bavaria vinde 3.8 mobre pe cincinal. Nici nu stiu la ce le-ar mai trebui o baza de date. Eu vorbeam de o piata unde sunt zilnic la vanzare cam 100.000 mobre din 1912 pana in 2012 cu un milion de posesori de carnet cat A. Nici nu vreau sa ma gandesc cati ar fi in Germania sau Italia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TC impreuna cu alte sisteme creeaza un sistem antiwheelie. In momentul in care roata fata are prea putina greutate pe ea taie din puterea motorului.

E un sistem bun dar care poate fi dozat si de mana dreapta cu destula usurinta. Cazul discutat e 1;100000 adica e f rar.

In schimb din cele patite de mine : Frana f puternica iar ABS-ul intervine in momentul in care roata spate se ridica si se blocheaza datorita sistemului de frana combinat. S-au pe frena puternica combinata cu retrogradarea treptelor de viteze in generela cand ajung la treapta a 2-a exista un moment in care roata spate se "blocheaza" si sistemul ABS imi decupleaza frana ptr 1/2 secunde(motiv ptr care au pus la noul model un ambreiaj antihopping). Insa toate astea de mai sus vor fi agravate de un centru de greutate mai in fata.

Modelul de suspensie fata al GS-ului are marele avantaj in confort ca nu generaza brake-dive in aceasi masura ca o furca telescopica. Acum speculez : consider ca parte din lipsa feedback roata fata este data de miscarile mai mici si care nu ajung in ghidon ( ele se pierd in bascula , iar roata fata nu are nici o legatura directa cu directia/ghidon, legatura se face cu schimbari de directie ale fortelor).

De ce sa vrei mai multa greutate pe fata? ( ce-as rade ca in relaitate centrul de greutate sa fie tot acolo ca la modelul vechi si tot discursul meu sa fie degeaba?!?!?!?!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CATE CEVA DE ACHIZITIONAT PT CINE INTERESEAZA

 

GEANTA wunderlich pt shaua pasager plus husa water 500 ron.......este noua nefolosita

 

grilaj far 40 euro.......merge numai pt 2008-2012 nou nefolosit

 

genti wunderlich 40 euro bucata au 59 litrii sunt noi

 

ghete enduro.....DIADORA HUMMER 500 RON.......sunt noi

 

 

PETRU STANUT ARAD....0744600472

 

NU STAU PE MOTOCICLISM .....PREFER SA FIU SUNAT.......sau drstanutpetru@yahoo.com...........drstanutpetru@gmail.com

 

o zii buna si motoreala fara incidente

 

petru arad .........bmw gsa 2010

 

CATE CEVA DE ACHIZITIONAT PT CINE INTERESEAZA

 

GEANTA wunderlich pt shaua pasager plus husa water 500 ron.......este noua nefolosita

 

grilaj far 40 euro.......merge numai pt 2008-2012 nou nefolosit

 

genti wunderlich 40 euro bucata au 59 litrii sunt noi

 

ghete enduro.....DIADORA HUMMER 500 RON.......sunt noi

 

 

PETRU STANUT ARAD....0744600472

 

NU STAU PE MOTOCICLISM .....PREFER SA FIU SUNAT.......sau drstanutpetru@yahoo.com...........drstanutpetru@gmail.com

 

o zii buna si motoreala fara incidente

 

petru arad .........bmw gsa 2010

 

 

PS inca mai am parbrizul de adventure......doar geamul......

post-41886-0-99520400-1349869504_thumb.jpg

post-41886-0-22657800-1349869534_thumb.jpg

post-41886-0-58103700-1349869550_thumb.jpg

post-41886-0-94851700-1349869581_thumb.jpg

post-41886-0-90670700-1349869595_thumb.jpg

post-41886-0-51809500-1349869611_thumb.jpg

post-41886-0-61506300-1349869633_thumb.jpg

post-41886-0-11911100-1349869650_thumb.jpg

post-41886-0-00941000-1349869675_thumb.jpg

post-41886-0-32779400-1349869699_thumb.jpg

post-41886-0-20271700-1349869730_thumb.jpg

post-41886-0-10880100-1349869736_thumb.jpg

post-41886-0-89103300-1349869762_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motomagia...le-proiectarii/

ca sa stiti mai exact cine sunt vinovatii:)

Misto succesiune etapelor de creatie.

 

Nu credeam sa se mai modeleze in lut.

 

http://www.youtube.c...d&v=JfhcFF1DFLc

Sper sa va placa.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu credeam sa se mai modeleze in lut.

Ba da si inca cum. Cam toate firmele auto/moto fac mock-ups din astea spre a fi prezentate la upper management. E esential ca alora sa le placa ce vad altfel ai muncit degeaba ca designer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...