marcel bv Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Confirm ca cele de la TT nu sunt suficiente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Capacele de la TT cred ca sunt in plus daca iti pui un mudsling Am inteles, merci amandoura de opinii. Acum mai am un mic dubiu si este vorba acum de partea din fata: fender extender-ul este suficient? Intreb pt. ca am vazut si aparatorile astea la Wunderlich si imi par tentante. Este clar ca astea nu apara si de murdarirea motorului, unde probabil ca feder-extender ajuta destul. Dar este el suficient fender extender sa nu mai ajunga apa si la picioare? Pt ca pe mine ma intereseaza mai mult picioarele, deoarece merg mult in blugi si chiar daca scap de ploaie, merg insa pe asfalt ud sau mai nimeresc ceva balti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Fa-ti d'astea. Din fuga calului nu vede nimeni cat sunt de urate, iar dupa ploaie le scoti usor, fara chei. Editat Mai 19, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Oricum iti trebuie cizme enduro-turing. Piesa ce prelungeste aripa fata nu rezolva apa aruncata pe cizme. Nu ma pot pronunta despre cele care se monteaza sub cilindrii Editat Mai 19, 2014 de marcel bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Vik mi se pare ca are protectiile alea de la wunderlich la picioare, baga-i o intrebare. Legat de eficienta, depinde in ce "ape" te scalzi Pt uzul normal, gen o balta prin oras sau mers pe ploaie, cel putin la LC, prelungirea aripii (tot de la machineart) + protectia oferita de cilindrii mie mi s-a parut suficienta. Dupa vreo 150 km prin ploaie, cu ghete destul de aerisite, aveam picioarele uscate. Dar daca vorbesti de intrat prin baltoace pe offroad, de sare apa in toate directiile ca in filme... atunci e alta poveste Acolo cea mai buna solutie cred ca e, cum zice si Marcel, o pereche de cizme desteapte. Editat Mai 19, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Pt uzul normal, gen o balta prin oras sau mers pe ploaie, cel putin la LC, prelungirea aripii (tot de la machineart) + protectia oferita de cilindrii mie mi s-a parut suficienta. Dupa vreo 150 km prin ploaie, cu ghete destul de aerisite, aveam picioarele uscate. Dar daca vorbesti de intrat prin baltoace pe offroad, de sare apa in toate directiile ca in filme... atunci e alta poveste Acolo cea mai buna solutie cred ca e, cum zice si Marcel, o pereche de cizme desteapte. Ok, o sa incerc intai cu f-extender si vad daca mai e cazul protectiilor. Nu prea am intles (nici de la Marcel) care e treaba cu cizmele; eu ma plangeam ca ma ud pe pantaloni si ca am cizmele murdare. Am cizme bune cu Goretex, deci nu era ideea ca mi-ar intra apa in cizme, ci ca ma stropesc/murdaresc cand merg pe drum ud, imediat dupa ploaie sau cand mai nimeresc vreo balta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 + umblat la soft si reglat conform cu noul numar de "dinti". Altfel mobra o sa parcurga mai multi km decat in realitate. faptul ca va arata si o viteza mai mare e un bonus pentru siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Daca am timp saptamana asta, o sa incerc o reparatie la axul grupului spate. E un experiment. Daca reuseste, va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Legat de cizme cred ca amandoi ne refeream strict la pastratul picioarelor uscate Dar impotriva murdaritului da, ai nevoie de alte chestii. Cum ziceai, incearca mai intai extensia de aripa si vezi dupa aia cat de ok iti este. Personal mi se pare deja prea mult adaugarea acelor protectii de la wunderlich. 2014 Berlin Plant Ma speriasem initial. Am zis uite, pune Vlady un film ok cu/despre bmw, ce naiba se intampla?! Dupa aia am vazut si replica rautacioasa si m-am linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Schimbi ceva sau doar piese originale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 incercam o reparatie: http://plasmajet.ro/metalizarea-cu-plasma/ Axul uzat nu poate fi inlocuit, BMW l-a scos de pe lista de part number-uri dupa ceva probleme de compatibilitate intre axul nou comandat de client si pinionul uzat din grupul existent. Acum au partnumber doar pt TOT grupul spate, probabil ceva pe la 1000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) e chiar mai mult. pe proforma mea scria 6600ron + montaj. vorbesc despre grupul de la RT, dar ca pret si la GS ar trebui sa fie aceeasi mancare de peste. Editat Mai 20, 2014 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Va rog sa m-a îndrumati de unde pot cumpara piese pentru BMW r1200gs (2005). Am avut un accident si am nevoie de ceva piese. Ex: -apărători pentru mâini, -partea de sus de la furca din fata de care se prinde ghidonul si corpul cu contactul, -blocul de lumini stânga de pe ghidon -scaun spate Second-hand sau noi. Multumesc!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Asa arata in mers hibridul BMW 2009 cu FINAL DRIVE 2006: Eu n-am vazut nimic ciudat, da' m-am gandit sa-l pun si aici sa vad ce zice si ochiul vostru critic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Ieri m-am dus bucuros sa-mi ridic motocicleta de la service unde o lasasem pentru montarea asistentului de schimbarea a treptelor dar cand sa plec, am aruncat un ochi spre cardan si am avut o surpriza neplacuta: am observat doua gauri in burduful de la cardan (cea de-a doua nu se vede in poza, e "ascunsa" intre doua falturi): Norocul, daca pot sa-i spun asa, este ca am vazut-o acolo si le-am lasat-o sa mi-l schimbe (garantie, evident) si ca nu am observat undeva in concediu sa stau cu grija. Inteleg ca pe acolo poate intra apa cu urmari pt. cardan. Am auzit ca i s-a mai intamplat si unui prieten la un 2013 asa ca mai aruncati cate un ochi p-acolo. Dezamagitor, bineinteles! Editat Mai 21, 2014 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Arata ciudatel. Imi pare a fi ori defect de fabricatie, ori a fost perforat cu ceva (poate cei de la service ?). Adica nu arata a fi o crapatura. Eu am patit de mi-a aparut o pisda micuta pe garnitura de la admisia cilindrului dreapta (unde e punctul rosu in poza). Schimbata cand am facut revizia. Dar guma de la cardan arata f bine, fara vreun semn de uzura. Editat Mai 21, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 21, 2014 Autor Share Postat Mai 21, 2014 Ieri m-am dus bucuros sa-mi ridic motocicleta de la service unde o lasasem pentru montarea asistentului de schimbarea a treptelor dar cand sa plec, am aruncat un ochi spre cardan si am avut o surpriza neplacuta: am observat doua gauri in burduful de la cardan (cea de-a doua nu se vede in poza, e "ascunsa" intre doua falturi): burduf.JPG Norocul, daca pot sa-i spun asa, este ca am vazut-o acolo si le-am lasat-o sa mi-l schimbe (garantie, evident) si ca nu am observat undeva in concediu sa stau cu grija. Inteleg ca pe acolo poate intra apa cu urmari pt. cardan. Am auzit ca i s-a mai intamplat si unui prieten la un 2013 asa ca mai aruncati cate un ochi p-acolo. Dezamagitor, bineinteles! in tura de norvegia de anul trecut ungurul bulan a avut aceeasi problema....... a incercat cand am facut revizia la rostok sa o inlocuiasca dar nu o aveau pe stoc ce a fost cel mai interesant este ca nu a gasit anvelopa spate pe dimensiunile de la noul gs, deci care va planificati ture aveti grija .......materiale noi....... ps sper sa nu mi mai stearga nimeni postul.............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 mi-a aparut o pisda micuta pe garnitura de la admisia cilindrului dreapta (unde e punctul rosu in poza). care punct rosu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 in tura de norvegia de anul trecut ungurul bulan a avut aceeasi problema....... ce a fost cel mai interesant este ca nu a gasit anvelopa spate pe dimensiunile de la noul gs, deci care va planificati ture aveti grija Pai el era prietenul cu 2013, la el ma refeream. Aia cu anvelopa nu ma surprinde chiar atat de tare, avand in vedere ca atunci aparuse relativ de putin timp GS-ul cu noile dimensiuni. Acum insa m-as mira sa nu aiba, la cat de multe s-au vandut si se tot vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Unde gasesc si eu cateva spitze pentru roata fata de gs(A) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 24, 2014 Autor Share Postat Mai 24, 2014 Unde gasesc si eu cateva spitze pentru roata fata de gs(A) ? am spite noi acasa dar nu mai stiu daca sunt de fata sau spate e lungime trb sa aiba?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 18cm pana începe filetul. Aproximativ. Cele de pe spate au 17. Lăsa-mi te rog un număr de tel daca ai din astea. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 24, 2014 Autor Share Postat Mai 24, 2014 18cm pana începe filetul. Aproximativ. Cele de pe spate au 17. Lăsa-mi te rog un număr de tel daca ai din astea. Multumesc. cred ca ma vei injura astea sunt spitele insa nu mai stiu daca sunt de DAKAR sau de gsa stau de mult intr o cutie pe balcon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 cred ca ma vei injura astea sunt spitele insa nu mai stiu daca sunt de DAKAR sau de gsa stau de mult intr o cutie pe balcon Ms mult dar sunt lungi. Sigur sunt de altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.