Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

nope ;) nici tu n-ai nimerit-o... 229 chiar e valoarea pt F800 GS ADVENTURE

 

Este doar o cincidenta cu Adv! Ce a scris omu' e total corect pt. 800GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este doar o cincidenta cu Adv! Ce a scris omu' e total corect pt. 800GS.

 

vazut. am crezut ca screenshot-ul initial era de la A. care atat avea. coordonarea ochi - creier, ce vrei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce scarite aftermarket folositi ?! Ce plusuri/minusuri gasiti la ele?

 

As vrea sa-mi comand si eu un set dupa ce termin cu inmatricularea.

 

A comandat cineva o cheie la BMW de contact? Am doar una si aia cam obosita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce scarite aftermarket folositi ?! Ce plusuri/minusuri gasiti la ele?

eu pe astea le folosesc de la sw motech la pret decent zic eu - https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-footrests/10044800?list=180021761&filter_article_number=10044800

sunt mai joase decat cele oem dar eu zic ca asta este un avantaj.

de comentat am avut doar la materialul din care sunt facute - suportul de prindere pe cadru este dintr-un aluminiu cu duritate. materialul pentru scarite pare foarte greu ... dar dupa ce le montezi pe moto uiti de ele.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R12GS are 227KG, F800GS doar 177, sunt mai mult de 9kg acolo...

 

Doar de amorul... cifrelor, p-astea de unde le-ai scos? :D oricum, par a fi amestecate greutatea la gol (gata de drum si cea cu adevarat relevanta) pt 12GS si la "uscat" (as zice nerelevanta ca nu mergi cu moto fara lichide niciodata) pt 800.

 

Deci, la gol (gata de drum, cu lichide): 1200GS dohc 234 kg, insa la modelele cu ABS (care nu era standard) mai adaugi cateva kg. La F800GS: 207kg pana in 2012 si 214kg incepand cu 2013.

Asadar, diferenta reala intre 1200GS si 800GS este de minim de 20kg.

» Post actualizat in 23 May 2016 10:06

Ce scarite aftermarket folositi ?! Ce plusuri/minusuri gasiti la ele?

 

As vrea sa-mi comand si eu un set dupa ce termin cu inmatricularea.

 

A comandat cineva o cheie la BMW de contact? Am doar una si aia cam obosita.

 

Eu am avut scaritele orig. BMW de Adventure. Singurul minus, ca la oricare altele fara cauciuc, ca poti simti ceva vibratii... dar te obisnuiesti.

Ce a pus Paul par ok dar pe cauciucul ala, mai ales daca este si umed, tot poti aluneca cred.

Oricum, daca mergi si in picioare, si cam toti cu GS mergem si in picioare, cele originale ale GS-ului mi se par chiar periculoase, poti pica usor de pe ele.

 

Cheia nu stiu daca merita comandata alta... normal ar fi sa ai si una din plastic, de rezerva.

Dar de ce doar "de contact"? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce a pus Paul par ok dar pe cauciucul ala, mai ales daca este si umed, tot poti aluneca cred.

Oricum, daca mergi si in picioare, si cam toti cu GS mergem si in picioare, cele originale ale GS-ului mi se par chiar periculoase, poti pica usor de pe ele.

 

Salut,

Nu aluneca - este un cauciuc foarte aderent si cel putin cizmele mele TCX nu aluneca nici chiar cand sunt ude. Fara cauciuc nu am incercat ca am mai montat acum ceva ani scarite doar metalice pe mobra si intr-un moment de neatentie mi-au iesit bilutele pe ochi.

Pe cele originale le simteam incomode chiar si asezat pe moto atunci cand aveam incaltari cu talpa subtire (mai folosesc mobra si in oras cand nu imi iau incaltari cu talpa dura).

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa merg mult offroad, chiar ma uitam la unele pivotante.

 

Cele de la SW-motech mi se par foarte faine ca si amprenta. Eu m-am uitat la cele de pe site care mi se par foarte ok. Vreau sa fie mai joase, pozitia celor originale fiind destul de sportiva. Eu o sa renunt la cauciuc. Nu ma deranjeaza vibratiile care apar.

 

Cele universale se pot monta usor? Nu prea inteleg cum le montezi. Folosesti prinderea originala ?

 

Legat de cheie, ma refer la contact deoarece are Imobilizator si banuiesc ca un chip in cheie. Iar daca fac una fara chip nu o sa o pot porni.

 

Stiu ca la masina poti comanda de la BMW, cheia pe baza VIN-ului si cand o bagi in contact se activeaza si functioneaza fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele universale se pot monta usor? Nu prea inteleg cum le montezi. Folosesti prinderea originala ?

Kitul de scarite mai contine o piesa intermediara care nu apare in pozele de pe site in forma de L. Piesa mentionata se prinde cu o parte prin pinul scaritelor originale si pe scarita aftermarket se prinde cu un surub (inclus) in gaura aia de sus sau aia de jos in functie de cum le vrei.

Daca vrei sa dai cauciucul jos - atentie sa nu isi alunece cizmele pe metal. Nu stiu cum e si nici cat de bine adera pinii de la scarita la talpa ta.

 

aici poze/video mai detaliate:

http://www.revzilla.com/motorcycle/sw-motech-on-road-off-road-footpegs-husqvarna-tr50-terrastrada

 

bafta,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar de amorul... cifrelor, p-astea de unde le-ai scos? :D oricum, par a fi amestecate greutatea la gol (gata de drum si cea cu adevarat relevanta) pt 12GS si la "uscat" (as zice nerelevanta ca nu mergi cu moto fara lichide niciodata) pt 800.

 

Deci, la gol (gata de drum, cu lichide): 1200GS dohc 234 kg, insa la modelele cu ABS (care nu era standard) mai adaugi cateva kg. La F800GS: 207kg pana in 2012 si 214kg incepand cu 2013.

Asadar, diferenta reala intre 1200GS si 800GS este de minim de 20kg.

» Post actualizat in 23 May 2016 10:06

 

Eu am avut scaritele orig. BMW de Adventure. Singurul minus, ca la oricare altele fara cauciuc, ca poti simti ceva vibratii... dar te obisnuiesti.

Ce a pus Paul par ok dar pe cauciucul ala, mai ales daca este si umed, tot poti aluneca cred.

Oricum, daca mergi si in picioare, si cam toti cu GS mergem si in picioare, cele originale ale GS-ului mi se par chiar periculoase, poti pica usor de pe ele.

 

Cheia nu stiu daca merita comandata alta... normal ar fi sa ai si una din plastic, de rezerva.

Dar de ce doar "de contact"? :D

 

Mersi de corecturi, aveam in cap modelul cel vechi, de 700cc, il comparasem la un moment dat cu fostul meu transalp si au ramas datele eronate in cutie :)

 

Legat de scarite, eu sunt chiar incantat de cele de pe ADV, cu cizmele "de strada" (Daytona trans open) mai aluneca dar chiar nu simt vibratiile insa TCX-urile au o priza de zici ca am clipsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Sincer nu am citit toate paginile topic-ului, sunt mult prea multe. E posibil sa se fi discutat deja subiectul asta, drept urmare imi cer scuze daca repet intrebarea!

 

Stiti vre-o varianta de a inalta suspensia fata la un 1200GS model '04-'08, fara a schimba suspensia stock? Din reglaje sau investitii minimale?

Pe spate am suspensia schimbata, e ridicata destul de mult, dar mi-ar placea sa ridic cumva si fata, gen GSA.

 

Multumesc!

Nimeni, nici o parere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de scarite (scuze, Sanyi) - cele originale sunt o gluma (din experientele neplacute cu alunecat din scarite pe ud si frig de la F650GS); am comandat din start scaritele ADV pe care le-am folosit incantat 3 ani. La drumuri lungi, cu anumite cizme cu talpa un pic mai subtire, mai amortea un pic talpa, dar ma obisnuisem. Insa de un an am trecut la Pivot Pegs si (mai ales la mersul in picioare pe off) sunt de vis. Un coleg spunea ca a renuntat rapid la ele ca-i stricau talpa incaltarilor, insa eu nu am problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleala prin bosnia - filmare Robert

 

 

Nu stiu ce v-a trecut voua prin vene dar eu simt ceva adrenalina numai uitandu-ma la film. Pare ca v-ati cam distrat ca purceii prin noroi. Tare, felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare ca v-ati cam distrat ca purceii prin noroi.

 

Nu numai prin noroi :D

 

post-9546-0-92421500-1464076463_thumb.jpg

 

O sa facem in curand un topic cu toate detaliile excursiei la sectiunea cu poze din calatorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desigur!

Ca sa intelegi mai bine fiorul subtil care ne furnica pe spate - toata lumea a venit cu anvelope de strada. (Eu unul aveam Pirelli Scorpion Trail II. Exceptionale pe asfalt, nu au nicio legatura cu off-road-ul. Prin comparatie, Tourance Next-urile sunt de lux!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm, tourance next derapa cel mai putin prin namoale, am stat in spatele lui robert si vedeam cum ii fugea in toate partile :)))

Editat de macs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm, tourance next derapa cel mai putin prin namoale, am stat in spatele lui robert si vedeam cum ii fugea in toate partile

 

Noroc ca nu mi-am luat 1200GS pentru namoale... iar pe off uscat mi s-au parut ok.

 

Desi, pe portiunea aia lunga cand am iesit cu totii din Podgorica, unde era numai pamant ud, balti etc am dat tare si n-am simtit sa-mi fuga.

 

Oricum, tocmai a aparut si noul test cu anvelope mixte enduro-touring in ultimul numar Motorrad, de data asta facut cu LC-uri (anul trecut a fost cu GS dohc, deci cu alte dimensiuni).

Pe asfalt, si mai ales pe ud, Scorpion Trail 2 au castigat iar detasat. Si toti cei sase testeri au fost unanim de acord ca astea sunt cele mai bune. Asa cum au fost unanim de acord ca Anakee 3 raman cele mai slabe. Next au iesit pe locul doi. Pana aici nicio surpriza.

Am inteles acum de ce nu se pupa verdictul lor din testul de anul trecut cu Dunlop Trailsmart, unde iesera pe locul doi... iar eu le-am avut anul trecut si nu mi-au placut. La dimensiunea LC-ului au iesit pe locul cinci. Deci testul iar mi-a confirmat realitatea.

Insa ce este cu adevarat surprinzator... rezultatele uzurii masurata dupa 4000km de teste (si banuiesc ca nu le-au menajat de loc pe drumurile din Pirinei). Scorpion Trail 2 stateau inca excelent la profil si, culmea, Anakee nu au exceleat macar la capitolul asta asa cum ma asteptam.

Daca nu apar pozele de la teste pe net, o sa fac eu poze la revista.

 

Asadar... cine are asteptari de off ud si namoale, clar ca Scorpion nu sunt prima optiune. Dar cine vrea sa se dea pe asfalt, pe curbe si mai ales pe ud, fara griji, sunt clar prima optiune.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare!

New horse in town :)

Ce topcase recomandati, ca cel de Touratech e pentru pitici

:)))

he he - sa fii sanatos in toate!

Eu am Givi TRK52 pe suport givi (care e cam cu 10cm mai jos decat suportul de topcase OEM - asta zic ca e un avantaj).

Foarte rezistent materialul din care ie facut si singura chestie care imi lipseste este capacul acela rosu "de documente".

Ma rog - asta daca nu ai o afinitate pentru un brand dedicat.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

New horse in town

Ce topcase recomandati, ca cel de Touratech e pentru pitici

 

Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el!

 

Dupa parerea mea nu ai multe optiuni: daca volumul este primul criteriu, dar sa arate si de bun simt integrat in designul Adv (presupunand ca ai sau vei avea sidecase-urile Adv), cam asta ar fi solutia: http://givishop.at/product_info.php/info/p4389_Alu-Topcase-Trekker-Outback-58-Monokey.html

Si daca nu ma insel, si Touratech aveau un topcase mare in oferta. Evident, pierzi avantajul de a avea doar cheia motocicletei. Pt mine de exemplu asta conteaza mult dar e chestie de gusturi.

Dar pt zi de zi nu stiu daca merita un topcase asa de mare si nici nu stiu daca cumva nu arata disproportionat atunci cand esti fara cutii. Iara daca dai moto pe jos, vei lovi in el, ceea ce la cel original nu cred ca se intampla.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...