Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Mai sunt si alte pareri legate de cele rosii ?

 

Legat de busonul(dopul) de la ulei, voi aveti in trusa de scule ceva de desfacut busonul ?

eu tin cheia aia de la bmw dar nu a fost nevoie niciodata si in plus cred ca poti sa il deschizi cu orice cheie fixa, surubelnita, alta scula cu care poti sa faci o parghie intre 2 puncte cu 2cm distanta intre ele.

dupa preferinte.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 14 Jun 2016 15:29

mda, m-am hotarat. :) De unde le pot comanda?!

 

 

attachicon.gifbrembo.jpg

123 de lei in Timisoara. Maine pot sa iti zic si termen de livrare ca am ajuns la magazin dupa program.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Legat de busonul(dopul) de la ulei, voi aveti in trusa de scule ceva de desfacut busonul ?

Eu am inlocuit busonul ala de plastic cu unul din aluminiu care se desface cu cheia de bujii. Tocmai ca sa evit sa car dupa mine cheia de plastic care a venit cu mobra... Dar cum zicea si Paul, daca nu o ai poti sa desfaci capacul ala cu orice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu reusesc sa gasesc pe net diferente intre suspensiile (ESA) White Power sau Showa.

Sunt mai ok WP fata de Showa? Are cineva salvat vre-un link cu documentatie?

 

Merci,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasaaa ! Sa te bucuri de ea ! :cheers:


» Post actualizat in 15 Jun 2016 18:12

Salutare domnilor, am facut si eu un mic upgrade asa ca ma veti vedea mai des pe aici... :)

Frumoasaaa ! Sa te bucuri de ea ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu reusesc sa gasesc pe net diferente intre suspensiile (ESA) White Power sau Showa.

Sunt mai ok WP fata de Showa? Are cineva salvat vre-un link cu documentatie?

 

Merci,

Paul

 

WP erau OEM pe GS-uri in 2004-2007 si pe 1150GSA (pe a mea 12GSA din 2006, langa sigla bmw scrie "suspension/WP" ). Din 2007 au pus Showa si am inteles ca erau praf.

 

 

Salutare domnilor, am facut si eu un mic upgrade asa ca ma veti vedea mai des pe aici... :)

Sa fie intr-un ceas bun si sa te plimbe pe unde vrei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

 

are ESA ?!

:D

nu are ESA ca in poza se vede rotitza de reglare a preload-ului spate.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. Fara ESA, nu am considerat ca ar fi un must have. Dar are in rest cam tot ce mi-am dorit, ABS/ASC cu setare pt. offroad, RDC, computer full, semnale/stop led, culoarea preferata, istoric germania (un proprietar), etc.

 

Saua cred ca este low, stau ca pe chopper pe ea :)

Asa ca cine e dispus sa schimbe o sa normala pe una low in stare f. buna (cred ca dupa marcaje saua este din 2012-2013) sa-mi spuna.

 

Urmeaza ca prioritate un crashbar - sunt inca indecis intre un H&B sau altceva, doar pentru cilindrii, nu cred ca as urca pana la carene. Si o protectie pentru grup. Eventual un scut mai mare pentru galeria transversala, ca prioritatea a doua. Si sa vad ce are incalzirea in manerul stang, imi arata eroare pe tester (si nu functioneaza). In rest totul e impecabil.

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmeaza ca prioritate un crashbar - sunt inca indecis intre un H&B sau altceva, doar pentru cilindrii, nu cred ca as urca pana la carene. Si o protectie pentru grup. Eventual un scut mai mare pentru galeria transversala, ca prioritatea a doua. Si sa vad ce are incalzirea in manerul stang, imi arata eroare pe tester (si nu functioneaza). In rest totul e impecabil.

Salut,

La crashbar inferior - SW-Motech/HB au fost unele cazuri unde din cauza platbandei de legatura stanga dreapta apar vibratii induse. Eu am preferat Wunderlich.

Evindet exista si varianta de la Touratech. Cele de la Touratech sunt din otel - eu am preferat pe cele de fier de la Wunderlich pentru ca in mintea mea prefer sa preia fierul socurile in locul prinderilor.

Pentru galerie - mai ales daca intentionezi sa mai intri prin zone cu pietre - scutul de la Touratech acopera si galeria transversala - poti sa iti dai seama daca arunci o privire pe poze online.

Pentru grup au cei de la SW Motech un fel de protectie din textolit gen crash pad.

Din punctul meu de vedere ar mai merita si o protectie pentru TPS (senzorul din zona genunchiului stang de pe corpul injectiei) - au si cei de la sw motech si cei de la touratech - cel mai important este sa fie cu prindere in 3 puncte.

 

La maner de obicei se intrerupe "litza" dar se poate desface si cu atentie reface acel circuit.

 

Bafta,

Paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat mai atent acum, mi se pare mie sau Wunderlich seamana cu H&B, inclusiv prinderea aceea perforata de jos? SW Motech nu-mi place, arata diferit.

 

LE: m-am uitat si la protectiile pt. TPS, urmeaza mai incolo, deocamdata sa am timp sa scap de numerele rosii ;)

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat mai atent acum, mi se pare mie sau Wunderlich seamana cu H&B, inclusiv prinderea aceea perforata de jos? SW Motech nu-mi place, arata diferit.

Da, HB si Wunderlich par identice. Dar doar SW Motech are platbanda acea solida de prindere intre cele 2 jumatati laterale care din citite ar induce vibratii de rezonanta.

Si celelalte 2 au o platbanda intre cele 2 jumatati dar mult mai flexibila.

 

Numai bine,

Paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saua cred ca este low, stau ca pe chopper pe ea :)

Se poate sa incerc si eu sa vad cum stau pe ea? Ma bate gandul sa trec spre adventure dar nu stiu daca mi se potriveste din cauza inaltimii. (172cm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa încerci numai ca eu stau prost cu timpul, sa vedem cand si unde ne putem intersecta...

Modelul 2008-2009 este oricum mai jos ca inaltime la sa fata de cele anterioare. Un prieten la 1,65 ajunge doar cu vârful picioarelor, deci tu ar trebui sa ai spre jumătate de talpa jos.Daca vrei modelul Adventure, e mai inalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru TOTI posesoriide GS si GSA....

colegul Ivanp@ nu ne reprezinta.... ca posesor de GS/GSA

noi ne DEZICEM total de toate problemele care le are/gaseste/inventeaza la motocicleta asta

NOI DOAR LE CALARIM!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru TOTI posesoriide GS si GSA....

colegul Ivanp@ nu ne reprezinta.... ca posesor de GS/GSA

noi ne DEZICEM total de toate problemele care le are/gaseste/inventeaza la motocicleta asta

NOI DOAR LE CALARIM!!!!!

:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru TOTI posesoriide GS si GSA....

colegul Ivanp@ nu ne reprezinta.... ca posesor de GS/GSA

noi ne DEZICEM total de toate problemele care le are/gaseste/inventeaza la motocicleta asta

NOI DOAR LE CALARIM!!!!!

Adevarul e ca daca-l asculti aproape ca vrei sa dai GS-ul pentru o Mobra

Da' e baiat bun, promit ca daca-l gasesc in drum cu GS-ul desfacut (pentru ca avea un greier sub sa sau mai stiu eu ce alte motive din astea) ii dau o bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... promit ca daca-l gasesc in drum cu GS-ul desfacut ...

:)))

bate lemnul! ... maine seara plec in a doua calatorie mai lunga la munte in Muntenegru ... si ca de obicei plec singur - iti trimit traseul sa stii unde sa vii.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru TOTI posesoriide GS si GSA....

colegul Ivanp@ nu ne reprezinta.... ca posesor de GS/GSA

noi ne DEZICEM total de toate problemele care le are/gaseste/inventeaza la motocicleta asta

NOI DOAR LE CALARIM!!!!!

:lol: :lol: :lol:

» Post actualizat in 16 Jun 2016 10:59

Poti sa încerci numai ca eu stau prost cu timpul, sa vedem cand si unde ne putem intersecta...

Modelul 2008-2009 este oricum mai jos ca inaltime la sa fata de cele anterioare. Un prieten la 1,65 ajunge doar cu vârful picioarelor, deci tu ar trebui sa ai spre jumătate de talpa jos.Daca vrei modelul Adventure, e mai inalt

Nu uita ca tu ai sa low.

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu de aceea vreau un schimb... M-am referit la faptul ca dupa specificatii, modelul 2008 este mai jos fata de modelul anterior, cel putin asa îmi aduc aminte ca am citit pe vremea cand ma documentam in vederea achizitiei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand SW Motech, Am avut pe africana si era incredibil de bine facut. Super strong!

Si eu sunt la al doilea rand de SWM. ...primele si-au facut treaba ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

bate lemnul! ... maine seara plec in a doua calatorie mai lunga la munte in Muntenegru ... si ca de obicei plec singur - iti trimit traseul sa stii unde sa vii.

numai bine,

paul

Mda, am zis bine, daca te gasesc.

Si eu plec saptamana viitoare, in Suedia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...