blue_bandit Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 Paul si Robert, va astept cu feedback sa vad daca fac si eu miscarea asta sau ma orientez catre altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 Cu siguranta suspensii aftermarket is un lucru bun. Clar nu is ieftine, dar is bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 ... sau ma orientez catre altceva. Sau, cum ziceai, poate te orientezi catre un LC si nu mai investesti in asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 (editat) By the way, doamna de la telefon mi-a spus ca Schuberth a luat patentul de la BMW (legat de casti). Si castile BMW sunt produse de BMW. Asa o fi, habar n-am .. Tocmai am aflat ca System 7 nu mai este fabricat de Schuberth ci de o companie din Italia. Preturile sunt cu cca 8-10% mai mari decat la System 6. » Post actualizat in 02 Feb 2017 14:00 Probabil ca tot in jur de 700 euro o sa fie, dar nu stiu daca se merita trecerea de la V. 760€ » Post actualizat in 02 Feb 2017 14:04 KHK asteptam sa iti iei noul model si sa ne impartasesti impresiile despre el, inclusiv comparativ cu lc-ul pe care l-ai avut. Bafta. Merci! Si io abia astept, azi am fost sa mai negociem ceva la pret si sa vad ca mai pun pe ea, in martie ar trebui s-o am. Sa vad insa daca o sa fie si vreme de moto. Editat Februarie 2, 2017 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 Va salut baieti , am adus piese pentru aceasta motocicleta , daca este cineva interesat. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 Salut, Am apucat sa fac asta seara o tura scurta cu telescopul wilbers - diferanta mult mai mare de rebound intre setari - comfort/normal/sport. Pt compresie - pare mai elastic arcul de acum Din "nefericire" se simte diferenta intre telescopul fata si telescopul spate atat la rebound cat si la elasticitate (cel de fata pare mai dur acum fata de spate) - o sa urmeze si cel de fata la modificat. Robert, de curiozitate - ce arc ti-au pus/preload si pentru ce greutati(sofer/sotie/bagaje)? La mine pentru 105/60/30 (touring) au pus 160-210 cu 12mm preload. Sau, cum ziceai, poate te orientezi catre un LC si nu mai investesti in asta Eu unul nu as mi-as schimba mobra pentru un LC. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Pune si niste preturi. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Poate sunt moca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Am aproape toate piesele pentru acest model. Sa pun preturi la fiecare ar fi destul de complicat. Cel mai usor ar fi sa imi trimiteti un PM daca aveti nevoie de ceva. Multumesc si scuze ca am poluat topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Asa ca eu mi-am mai spus parerea: un zbor la Viena dureaza 90 minute si costa cca. 120-150 € dus-intors. Vii o zi, ai o reprezentanta BMW Motorrad plina cu tot ce vrei, cu multe masuri pe stoc... iar daca nu esti multumit, mai ai destule alte magazine unde poti vedea si proba. Si in banii astia te alegi si cu o plimbare intr-un oras frumos. Incep sa cred ca este o idee chiar foarte buna ! Spun asta dupa cateva telefoane si chiar o vizita la magnifica reprezentanta romaneasca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Salutare. Cine are nevoie de un GS-911 WIFI Enthusiast Version? Merge pentru R1200GS pana in 2012. Este folosit doar pentru motocicleta mea, asa ca mai merge inperechiat cu inca 9 motociclete. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 9, 2017 Share Postat Februarie 9, 2017 Salutare. Cine are nevoie de un GS-911 WIFI Enthusiast Version? Merge pentru R1200GS pana in 2012. Este folosit doar pentru motocicleta mea, asa ca mai merge inperechiat cu inca 9 motociclete. Multumesc, Salut!Acu' vad postarea. De ce vrei sa'l vinzi? Ti'ai luat LC? Si cat vrei pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Salut. Da am luat LC. Trebuie sa al schimb. Cred ca jumatate din pretul din achizitie este mai mult decat corect. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 De cand am inceput sa ma interesez mai mult despre LC-uri, am vazut ca au si oaresce probleme. M-am documentat mai mult pe advrider, mi se pare ca acolo is cele mai pertinente review-uri. Ce am inteles: - nu folosi kill switch-ul ca sa opresti motorul; oricum trebuie sa ii iei cheia din contact... asa ca opreste motorul de la cheie; - jambele de la furca fata... is mai slabe ca si la modelele predecesoare si cateodata, se intampla sa cedeze, sa iasa surubul ambutisat din jamba lucioasa care culiseaza; drept urmare, am venit cu asta: http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/7354536 Is facute din duraluminiu, intra perfect pe jamba, sus se strang pe surubul ce prinde furca de jug. Sablate fin, eloxate, piulitele din inox, cu autoblocare. Is tare mandru de ele, arata oarte bine si par sa intareasca zona, exact cat trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 nu folosi kill switch-ul ca sa opresti motorul; oricum trebuie sa ii iei cheia din contact... asa ca opreste motorul de la cheie; De ce ? Nu ca l-as folosi (poate doar in cazurile in care a fost gandit sa fie, gen nu poti lua mainile de pe ghidon ca scapi mobra pe vreo urcare ), dar de curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Pare ca butoanele is un punct slab. Asta si citit de pe forumuri, si prin viu grai de la posesori, tovarasi polonezi. Acuma... mobrele astea is inca in garantie, poate ca nu te deranjeaza ca se strica. Dar killswitch-ul, e cred singurul care te lasa in drum si nu mai poti inainta. Se pare ca atunci cand se strica, mobra intra in limp mode, nu poti tura mai mult de 1500 rpm (asta am citit ca fiind efect in unul din cazuri, pe advrider). Omu era suparat ca aia de la BMW nu puteau sa ii rezolve mobra. Si mai interesant e ca, intrerupatoarele nu pot fi citite de catre diagnoza, ca fiind problematice. Astea fie inchid circuitul, fie nu. Ar fi util un fel de log permanent, daca ar putea tine minte motronicul, toate event-urile de dinainte sa apara o eroare. Aia ar ajuta ENORM la troubleshoot in caz de probleme. Dar protectiile mele cum iti par? In realitate arata foarte bine pe motor, in culoarea jugului, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 (editat) Pai daca-l folosesti probabil se strica Acu serios, de ce ? Eu il folosesc mereu .. PS - am postat in acelasi timp, exact ce banuiam: se strica )) Altii spun ca nu e recomandat sa opresti moto de la cheie, nu mai inteleg nimic .. Editat Februarie 10, 2017 de Xandros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Pentru ca is slab facute, asta e parerea generala. Si butoanele, si rotita aia din stanga. Si atunci, de ce sa iti cresti sansele sa se strice? Daca oricum trebuie sa iei contactul cand pleci de langa mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 - nu folosi kill switch-ul ca sa opresti motorul; oricum trebuie sa ii iei cheia din contact... asa ca opreste motorul de la cheie; -nu folositi butonul pentru mansoane incalzite, se poate bloca aleatoriu intr-una din pozitii. La 2013 apar problemele astea cel mai frecvent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pppandrei Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 -nu folositi butonul pentru mansoane incalzite, se poate bloca aleatoriu intr-una din pozitii. La 2013 apar problemele astea cel mai frecvent. Dupa aproape 50.000 km cu un LC confirm ca butoanele sunt calcaiul lui Ahile, sunt la al treilea bloc pe partea dreapta si la al doilea pe stanga... Din fericire toate rezolvate in garantie, inteleg ca a fost schimbat undeva anul trecut furnizorul asa ca sper sa nu mai apara probleme... La keyless nu ai nici o sansa sa nu folosesti kill swirch-ul Altfel bani de benzina si timp sa ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Daca oricum trebuie sa iei contactul cand pleci de langa mobra... Asta nici eu n-am inteles, de ce ai folosi acel buton in afara de situatiile cand este chiar necesar?? » Post actualizat in 10 Feb 2017 09:16 Altii spun ca nu e recomandat sa opresti moto de la cheie, nu mai inteleg nimic .. Asta imi pare a fi din ciclul ineptiilor "specialistilor" gen "boxerul nu se lasa pe cricul lateral, chinuie-te mereu ca natangu' s-o urci pe central" sau a celor care stingeau farul mereu ca nu cumva sa porneasca motorul cu el aprins (iar aici natangii au fost descurajati chiar de producator care nu le-a mai dat sansa asta). Da' chiar, ce ma fac ca la viitoarea moto n-o sa am cric central? » Post actualizat in 10 Feb 2017 09:18 -nu folositi butonul pentru mansoane incalzite, se poate bloca aleatoriu intr-una din pozitii. Da, nu folositi nicio optiune de fapt, doar platiti pentru ele » Post actualizat in 10 Feb 2017 09:20 La keyless nu ai nici o sansa sa nu folosesti kill swirch-ul Ups... tocmai ce am semnat contractul si o sa am si keyless ca era la pachet, desi nu era visul meu. Deci motorul nu se poate opri de la butonul mare de pornire? La asta nu m-am gandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 (editat) De cand am inceput sa ma interesez mai mult despre LC-uri, am vazut ca au si oaresce probleme. M-am documentat mai mult pe advrider, mi se pare ca acolo is cele mai pertinente review-uri. Ce am inteles: - nu folosi kill switch-ul ca sa opresti motorul; oricum trebuie sa ii iei cheia din contact... asa ca opreste motorul de la cheie; - jambele de la furca fata... is mai slabe ca si la modelele predecesoare si cateodata, se intampla sa cedeze, sa iasa surubul ambutisat din jamba lucioasa care culiseaza; drept urmare, am venit cu asta: http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/7354536 778_1383759639.jpg778_1383759578.jpg778_1383759781.jpg778_1383760205.jpg Is facute din duraluminiu, intra perfect pe jamba, sus se strang pe surubul ce prinde furca de jug. Sablate fin, eloxate, piulitele din inox, cu autoblocare. Is tare mandru de ele, arata oarte bine si par sa intareasca zona, exact cat trebuie Protectiile facute de tine arata bine, pretul am inteles ca este de 85 usd, dar cred ca e destul de dificil sa le montezi, nu? Editat Februarie 10, 2017 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 OK, lasand mistourile la o parte, asa imi aminteam ca mi-a spus chiar cineva cu BMW, sa nu las kill switch in pozitia ON (normal operating position) ca s-ar consuma bateria .. vad ca manualu specifica destul de clar ca motorul se opreste de la cheie Revenind insa la butoane (in general), daca stau cu teama ca se strica .. mai bine stau acasa. Cum sa nu dau drumu la manerele incalzite daca mi-e frig la maini ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Protectiile facute de tine arata bine, pretul am inteles ca este de 85 usd, dar cred ca e destul de dificil sa le montezi, nu? Sunt foarte usor de montat, iti trebuie o cheie fixa de 22 si o tubulara de 14 ca sa scoti jambele, pe urma stifturile filetate le strangi usor cu un imbus de 2.5 si contrapiulitele cu o cheie de 10. Imi ia 10 min max sa fac asta, cu tot cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pppandrei Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Asta nici eu n-am inteles, de ce ai folosi acel buton in afara de situatiile cand este chiar necesar?? » Post actualizat in 10 Feb 2017 09:16 Asta imi pare a fi din ciclul ineptiilor "specialistilor" gen "boxerul nu se lasa pe cricul lateral, chinuie-te mereu ca natangu' s-o urci pe central" sau a celor care stingeau farul mereu ca nu cumva sa porneasca motorul cu el aprins (iar aici natangii au fost descurajati chiar de producator care nu le-a mai dat sansa asta). Da' chiar, ce ma fac ca la viitoarea moto n-o sa am cric central? » Post actualizat in 10 Feb 2017 09:18 Da, nu folositi nicio optiune de fapt, doar platiti pentru ele » Post actualizat in 10 Feb 2017 09:20 Ups... tocmai ce am semnat contractul si o sa am si keyless ca era la pachet, desi nu era visul meu. Deci motorul nu se poate opri de la butonul mare de pornire? La asta nu m-am gandit. Aaah, sincer nici nu mi-am pus problema sa-l opresc din butonul care inlocuieste cheia. Dar nu cred ca se poate. Blocheaza roata fata si pune/ia contactul. M-am uitat in manual si nu am gasit nimic legat de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.