M a v e r i c k Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 (editat) Salut, Eu m-as uita si la Pirelli Scorpion Trail 2. Gasesti pe net gramada documentatie si comparatii cu alte branduri (https://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/2016/05/18/pirelli-scorpion%E2%84%A2-trail-ii-wins-the-enduro-street-tyre-comparison-test-carried-out-by-the-german-magazine-motorrad/ - la un prim search). Mie mi-au placut in primul rand din motive de aderenta pe ud. stima, paul Si eu la fel, tot Pirelli Scorpion Trail 2, le am de un an si sunt super multumit de ele. Inainte am avut Metzler dar s-au dus repede si Scorpion Trail 1, si alea au tinut destul de bine insa 2 este mult mai putin rigid si se incalzeste mai repede. Editat Martie 3, 2017 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Baga si tu o fuga pina la el si spunei sa iti puna ce lichid are si el pe mobra lui Am inteles ca e lichid racing cu o vascozitate scazuta. Se pupa mai bine cu mobrele cu abs pt ca circula mai usor prin unitate. Din pacate la mine era deja schimbat lichidul cand am citit postul si pus intrebarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Sal. Nu stiu unde sa ma laud si eu, asa ca o fac aicea. Vi-l prezint pe Germanicus. » Post actualizat in 03 Mar 2017 20:37 Sal. Nu stiu unde sa ma laud si eu, asa ca o fac aicea. Vi-l prezint pe Germanicus. germanicus.jpg M-am razgandit, nu vi-l mai prezint, am gresit topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 4, 2017 Share Postat Martie 4, 2017 Salut, Azi cu un pic de chef de surubarit am pus ciorap la suspensia spate sa nu mai intre mizerie. Am verificat si stare cardan spate - avea inca vaselina suficienta de anul trecut. In grupul era un pic de presiune - oare nu se poate pune un aerisitor suprapresiune integrat in surubul de umplere grup? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Martie 4, 2017 Share Postat Martie 4, 2017 Cum adica ai pus ciorap? Poti sa faci o poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Salut, pun link de pe ebay: http://www.ebay.de/itm/R-G-BLACK-REAR-SUSPENSION-SHOCKTUBE-for-BMW-R1200GS-2002-to-2012-/282368872429?hash=item41be7f0fed:g:XukAAMXQVT9S0XW2 am tot cautat de ceva vreme dar nu am gasit mai ieftin, probabil cu un pic de indemanare se poate confectiona lejer. eu mi-am comandat si pentru fata - mi se pare extrem de expus si se lipesc tot felul de rahaturi pe tija telescopului. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Sal. Nu stiu unde sa ma laud si eu, asa ca o fac aicea. Vi-l prezint pe Germanicus. germanicus.jpg » Post actualizat in 03 Mar 2017 20:37 M-am razgandit, nu vi-l mai prezint, am gresit topicul. Haha, tare ca de obicei! Te salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Azi am incercat sa o pornesc. Stiind că bateria e slabă i-am dat curent direct de la mașină. Nu face decât tac tac tac de câteva ori apoi intra intr-un fel de protecție, că restarteaza bordul. La ce să mă uit? Nasol e că este intr-o parcare subterană unde nu prea am acces cu remorca, și colac peste pupăză marți am și programare la rar. Orice sfat este apreciat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Nu face decât tac tac tac de câteva ori apoi intra intr-un fel de protecție, că restarteaza bordul. La ce să mă uit? Orice sfat este apreciat! pai eu zic ca ori ai cabluri foarte subtiri, ori ai prins cu marginea crocodililor pe borne si nu trece curent suficient de la bateria masinii la mobra. ori bornele slabite la moto? deci eu zic tot la baterie sa te uiti. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Maine cumpăr baterie noua și vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Si eu tot la baterie zic sa e uiti, Eventual pune-o la incarcat peste noapte, si incerci maine dimineata din nou, inainte sa dai baniii pe o baterie noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Salut, pun link de pe ebay: http://www.ebay.de/itm/R-G-BLACK-REAR-SUSPENSION-SHOCKTUBE-for-BMW-R1200GS-2002-to-2012-/282368872429?hash=item41be7f0fed:g:XukAAMXQVT9S0XW2 am tot cautat de ceva vreme dar nu am gasit mai ieftin, probabil cu un pic de indemanare se poate confectiona lejer. eu mi-am comandat si pentru fata - mi se pare extrem de expus si se lipesc tot felul de rahaturi pe tija telescopului. numai bine, paul La capacul grupului ai un surub, ca si ala de golire ulei din motor. Acolo, daca doresti, poti sa iti comanzi de la modelele de grup din USA, sistemul de aerisire, e ~ la fel cu breather valve-ul de la cutie. In cazul ala, ma gandesc ca poti si sa bagi 220 ml de ulei, ca nu mai ai ce risca. Daaar, zic ca te complici. 90% din mobre fac ceva presiune acolo, si cand scot senzorul se aude acel fasait. Da pentru aia, nu ii crapa nici uneia vreun simering » Post actualizat in 06 Mar 2017 06:01 @Baxxter, bateria ta probabil e buna, numai ca iti trebuie cabluri serioase sa pornesti mobra. Alea de le cumperi in husa is egale cu 0, au sectiune sub 1mm^2 Pune-o la incarcat cum s-a sugerat mai sus, daca nu ai priza, da bateria jos si o incarci in casa. Pe urma, daca porneste mobra cu ea. vezi cum tine si nu mai dai banii pe alta baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 La capacul grupului ai un surub, ca si ala de golire ulei din motor. Acolo, daca doresti, poti sa iti comanzi de la modelele de grup din USA, sistemul de aerisire, e ~ la fel cu breather valve-ul de la cutie. In cazul ala, ma gandesc ca poti si sa bagi 220 ml de ulei, ca nu mai ai ce risca. Pai ma pun sa investighez ... cred ca zici despre surubul de umplere grup. (mai este unul de golire si gaura senzorului). Ma uit la modelele pentur america sa vad alea cum au, Merci de idee, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Mulțumesc frumos pentru răspunsuri. Bateria e cea cu care a venit motocicleta, in 2005. Cu toată bunăvoința, nu mai am ce sa cer de la ea. Am luat deja alta, in 2 ore o montez și vedem ce zice. » Post actualizat in 06 Mar 2017 06:56 Cablurile de curent sunt zdravene, am pornit mașini "grele" cu ele... » Post actualizat in 06 Mar 2017 09:24 Gata, rezolvat. Bateria veche avea borna fisurată. Mulțumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Are cineva evacuare Remus pe LC ? Am vazut astazi noul Remus 8 si cred ca e prima oara cand ma trece un mic gand de schimbat toba stock https://www.remus.eu/news/BIKE-INFO-02-17-E/ Varianta Akra nu mi-a parut o optiune. Sunet doar o idee mai jos ca fregventa (atunci cand deschide valva aia de pe evacuare). Dar in rest este mult prea similara cu cea stock, la un pret not cool. In filmulete este Remus Hexacone. Cu Remus 8 nu am gasit inca nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macs Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Nici la remus pretul nu e tocmai chiar cool si nici nu arata asa bine ca krakapovici, asta nu e mobra sa faca galagie, la drum lung la un moment dat o sa iti dai seama ca te deranjeaza si chiar si pe cel din spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Eu am inceput sa merg cu dopuri desi am S1Pro si toba stock. Dar cred ca astea aftermarket au silencer, o lasi sa latre mai tare prin oras, la drum lung ii pui "botnita" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Varianta Akra nu mi-a parut o optiune. Sunet doar o idee mai jos ca fregventa (atunci cand deschide valva aia de pe evacuare). Dar in rest este mult prea similara cu cea stock, la un pret not cool. Lumea din spatele meu zice ca nu este deloc silentioasa Am mai molipsit cativa... Este normal sa faca atunci cand deschizi valva, altfel la drum lung o iei razna. Insa orice ai lua, daca ai in gand upgrade cu 2017, nu stiu daca merita investitia, avand in vedere ca nu o vei putea pastra la euro4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 si nici nu arata asa bine ca krakapovici, asta nu e mobra sa faca galagie, la drum lung la un moment dat o sa iti dai seama ca te deranjeaza si chiar si pe cel din spate... Hexacone da, nu arata cine stie ce. Dar remus 8 dupa gusturile mele arata mult mai bine Cu zgomotul cu silencer nu am probleme nici la drum intins. Da, mi se pare ca si asta stock suna decent cand bagi mana in gaz, dar na... feelingu ala Insa orice ai lua, daca ai in gand upgrade cu 2017, nu stiu daca merita investitia, avand in vedere ca nu o vei putea pastra la euro4. Hm, un punct de vedere bun. Ai dreptate. Anul asta sigur nu fac pasul la varianta faceliftata, dar la anul e posibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Salutare! O sa joasa nu cauta nimeni? Vreau sa o schimb pe a mea - gs 2011 - cu una normala.. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 E originala sau Touratech? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Alta întrebare: La franare face un zgomot nefiresc, un fel de fluierat/țiuit. Bănuiesc că e ceva legat de pompa/ABS. Se poate repara sau se rezolva prin înlocuire? » Post actualizat in 06 Mar 2017 18:44 Am studiat pe YouTube, se pare că asta este zgomotul normal al servo. Ciudata creatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Daca vrei sa auzi un acrapovic iti pot arata eu .e cel mai apropiat de remus sau sa ma exprim corect remus e singurul care se apropie de acrapovic dar si la pret sunt prea apropiate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macs Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 (editat) Mie imi place sunetul de krakrapovici pe motor sport de'o mie sau macar pe k-ul in 6 linie, pe boxer tot nu suna bine de banii care ii dai... Eu pe busa am 2 tevi de ies din motor direct, sa vezi acolo galagie de pornesc si alarmele la magazine cand trec noaptea pe bulevard dar la un touring nu da bine galagia... Toba lui Vlad se auzea ok cand accelera dar la un moment dat devenea enervant sunetul din spate... Editat Martie 6, 2017 de macs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.