Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

P1010693.JPG

 

mai vrem... :grinbandit:

 

.

-----------------------------------

 

n-are legatura cu 1200, dar are legatura cu asa zisa calitate benve... :smoke:

 

furca de g650gs

post-5780-0-17082700-1318050052_thumb.jpg

 

--------------------------

 

MZ d-ala cu motor Yamaha. Sau direct Yamaha. Pt ca Yamaha e cea mai buna. :)

 

eee, pe drak........A MEA E CEA MAI BUNA!..... :alcy:

 

 

:laugh:

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care concurență?

Nu fac bâză, Âşi nu sunt mare fan BMW, dar după umila mea părere R 1200 GS Adventure nu are concurență, nu pentru ca ar fi "cea mai tare de pe planetă" cum spune un prieten posesor de BMW, ci din simplul motiv că ei au inventat acest concept, aÂşa cum Honda a inventat (mai bine zis perfecționat) conceptul Africa Twin, pe care toți au încercat să îl copieze de-a lungul anilor, cu mai mult sau mai puțin succes

Atâta vreme cât "concurența" nu inventează alt concept, nu se pune problema dominării unei piețe pe care tu ai creat-o

 

pritenul tau posesor de BMW adica EU .....vesnic va sustine asta.....""cea mai tare de pe planeta.""....restul sunt copii mai mult sau mai putin reusite........ducati multistrada este inexistenta eu nu incap e ea ,tenera mare nu-i decat un tdm cu steroizi si parbriz ,ktm este din topor iar V4 de la honda este din alt film....restul sunt poezii,,,,da normal ca lumea progreseaza...........dar binenteles ca bavarezii sunt vesnic pregatiti

in rest cat carburant consuma in poze cu cifre ,,cat ulei ,ca intretinerea este infiorator de scumpa si ca noi care le avem facem de fapt sacrificii sa le cumperam si intretine,,,,,CUI II MAI PASA ......PT CA ESTE CEA MAI TARE DE PE PLANETA......... :moto:

 

pritenul tau posesor de BMW adica EU .....vesnic va sustine asta.....""cea mai tare de pe planeta.""....restul sunt copii mai mult sau mai putin reusite........ducati multistrada este inexistenta eu nu incap e ea ,tenera mare nu-i decat un tdm cu steroizi si parbriz ,ktm este din topor iar V4 de la honda este din alt film....restul sunt poezii,,,,da normal ca lumea progreseaza...........dar binenteles ca bavarezii sunt vesnic pregatiti

in rest cat carburant consuma in poze cu cifre ,,cat ulei ,ca intretinerea este infiorator de scumpa si ca noi care le avem facem de fapt sacrificii sa le cumperam si intretine,,,,,CUI II MAI PASA ......PT CA ESTE CEA MAI TARE DE PE PLANETA......... :moto:

 

SI DORESC CA TOATA LUMEA SA-SI POATA PERMITE..... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pana la urma au pastrat cardanul pe dreapta si toba pe stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu cat nr de unitati vandute/produse este ridicat cu atat nr de prob mecanice/electrice este mai mare

daca vindeau 10000 de unitati din gama GS/GSA in ultimi 10 ani si 200 aveau probleme clar era nasol

 

insa, sa crezi ca daca scrie BMW nimic nu se strica

sau este indistructibil in orice conditii de folosinta

 

E ABERANT

 

eu unul, dupa o experinenta de

38.000 km pe gs dakar

100.000 gsa

12.000 k

20.000 gsa

 

daca as fi fost nemultumit de primul gsa nu cred ca ma mai"bagam" si la al doilea

 

IN CONCLUZIE ma declar MULTUMIT de BMW..........FARA SA AM ACTIUNI LA AB SAU BMW

 

m.au purtat acolo unde mi.am dorit si nu m.au lasat in drum NICIODATA :banana:

CHIAR DACA TREBUIE LA FIECARE DRUM DE PESTE 5000 KM SA CAR BIDONUL DE ULEI DUPA MINE :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu cat nr de unitati vandute/produse este ridicat cu atat nr de prob mecanice/electrice este mai mare

daca vindeau 10000 de unitati din gama GS/GSA in ultimi 10 ani si 200 aveau probleme clar era nasol

 

insa, sa crezi ca daca scrie BMW nimic nu se strica

sau este indistructibil in orice conditii de folosinta

 

E ABERANT

 

eu unul, dupa o experinenta de

38.000 km pe gs dakar

100.000 gsa

12.000 k

20.000 gsa

 

daca as fi fost nemultumit de primul gsa nu cred ca ma mai"bagam" si la al doilea

 

IN CONCLUZIE ma declar MULTUMIT de BMW..........FARA SA AM ACTIUNI LA AB SAU BMW

 

m.au purtat acolo unde mi.am dorit si nu m.au lasat in drum NICIODATA :banana:

CHIAR DACA TREBUIE LA FIECARE DRUM DE PESTE 5000 KM SA CAR BIDONUL DE ULEI DUPA MINE :crack:

 

 

:ok: si eu sper sa ajung la kilometrii astia cu acelasi nivel de multumire. momentan sunt certat cu vibratiile pe DOHC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok: si eu sper sa ajung la kilometrii astia cu acelasi nivel de multumire. momentan sunt certat cu vibratiile pe DOHC

 

 

?????????????????

te ref la vibratiile motorului in general

sau nu este sincorniza si ai prob?

 

daca e doar senzatia de vibratii ca e boxer concentreaza te la drum si viraje , evita statul mult timp pe turatii/viteze constante

adica evita autostrazile.......... nu e o motocicleta care sa.ti ofere placerea mersului la 160 km /h , 2 ore in continuu

 

pe mine ma plictiseste si buc -pitesti A2 110 km da ma ajuta in unele ture sa castig timp, altfel nu as face asa ceva

abia astept sa ma puna sa platesc ca sa am motiv sa o evit in totalitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

?????????????????

te ref la vibratiile motorului in general

sau nu este sincorniza si ai prob?

 

daca e doar senzatia de vibratii ca e boxer concentreaza te la drum si viraje , evita statul mult timp pe turatii/viteze constante

adica evita autostrazile.......... nu e o motocicleta care sa.ti ofere placerea mersului la 160 km /h , 2 ore in continuu

 

pe mine ma plictiseste si buc -pitesti A2 110 km da ma ajuta in unele ture sa castig timp, altfel nu as face asa ceva

abia astept sa ma puna sa platesc ca sa am motiv sa o evit in totalitate

 

Pai vibratiile motorului in general mie mi se transmit in ghidon destul de puternic, dupa 30-40 de minute incepe sa amorteasca numai mana dreapta. problema e raportata pe diverse forumuri (advrider, ukgser, etc...posturi de prin 2010 pana prin martie 2011), se pare ca numai unii o au sau o simt. La unii s a rezolvat prin resincronizari, la altii s a schimbat senzoru lambda la altii nu mai stiu ce. Din ce am inteles de la niste "baieti" pe aici, rodajul e complet dupa 15000km si mobra devine mult mai relaxata, dar pt mine asta nu e o solutie.

 

Si eu urasc autostrada, dar din pacate cand ma folosesc de mobra ca sa fac un drum Zurich Geneva (270km) prefer 2h45-3h vs 6 ore fara....Din moment ce nu se plange foarte multa lume banuiesc ca e chestie de reglaje si/sau sensibilitatea utilizatorului la frecventa vibratiilor peste 4000RPM.

 

O sa vad ce spune dealerul si o sa fac un test cand se opreste ploaia cu niste dispozitive de redus vibratiile in ghidon...cine stie poate e solutia minune :cheers:

Editat de eti_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica evita autostrazile.......... nu e o motocicleta care sa.ti ofere placerea mersului la 160 km /h , 2 ore in continuu

 

Nici mie nu prea-mi face placere sa merg cu GS pe autostrada! :angryfire:

 

Dar nu din cauza vibratiilor ci din cauza pozitiei drepte plictisitoare si dupa parerea mea neconfortabila la drum lung. Fosta (R1100RS) avea tot boxer, bineinteles generatie mai veche, si tot nu ma deranja motorul, poate doar lipsa treptei 6. In schimb faptul ca ma sprijineam putin si in maini imi mentinea automat spatele drept si ma simtem mult mai bine. Am mers 1200km Nisa-Viena dintr-o bucata, numai autostrada 160-180km/h, fara probleme. Cu GS n-as incerca.

 

Dar recunosc ca dupa ce ies de pe autostrada, pe curbe, pasuri, depasiri etc. pozitia pe GS imi place mai mult. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici mie nu prea-mi face placere sa merg cu GS pe autostrada! :angryfire:

 

Dar nu din cauza vibratiilor ci din cauza pozitiei drepte plictisitoare si dupa parerea mea neconfortabila la drum lung. Fosta (R1100RS) avea tot boxer, bineinteles generatie mai veche, si tot nu ma deranja motorul, poate doar lipsa treptei 6. In schimb faptul ca ma sprijineam putin si in maini imi mentinea automat spatele drept si ma simtem mult mai bine. Am mers 1200km Nisa-Viena dintr-o bucata, numai autostrada 160-180km/h, fara probleme. Cu GS n-as incerca.

 

Dar recunosc ca dupa ce ies de pe autostrada, pe curbe, pasuri, depasiri etc. pozitia pe GS imi place mai mult. :moto:

 

Pozitia mie mi se pare super OK, nu ma doare spatele cum ma durea pe Africa. Oricum treburile astea depind si de constitutia fiecaruia - era un hint pe undeva ca e mai bine sa ajustezi saua in fata pe pozitia inalta si in spate pe pozitia low, poate incerci asta

Editat de eti_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum treburile astea depind si de constitutia fiecaruia - era un hint pe undeva ca e mai bine sa ajustezi saua in fata pe pozitia inalta si in spate pe pozitia low, poate incerci asta

 

Cu siguranta depinde constitutia si gustul fiecaruia. Eu am povestit de ce nu-mi place cu GS pe autostrada.

 

In legatura cu reglajul seii diferit fata/spate, mi s-a atras atentia in prima zi cand am luat in primire motocicleta sa NU fac asta, ca se poate rupe nu stiu ce. Oricum, de cand mi-am luat saua Comfort de la TT, n-am ce-i reprosa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IATA IARNA A VENIT

BMW .UL L.AM PREGATIT

SI ZAPADA DE.O CADEA

EU MI.AM TRAS SENILA ..NEA :burnout:

 

 

2460 EURO +TVA

 

SI DACA VREI SI O SENILA DE REZERVA INCA 570 EURO

 

CARE NE BAGAM

PE ZAPADA SA PLECAM

"ZAUMOBILE" SA TRACTAM???? :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IATA IARNA A VENIT

BMW .UL L.AM PREGATIT

SI ZAPADA DE.O CADEA

EU MI.AM TRAS SENILA ..NEA :burnout:

 

 

2460 EURO +TVA

 

SI DACA VREI SI O SENILA DE REZERVA INCA 570 EURO

 

CARE NE BAGAM

PE ZAPADA SA PLECAM

"ZAUMOBILE" SA TRACTAM???? :banana:

 

 

 

Asta faci tu la serviciu ?

 

mixezi imagini d-astea de cacao ?...motorul tau e pe lant ?...ai dat in mintea copchiilor ?

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e o motocicleta care sa.ti ofere placerea mersului la 160 km /h , 2 ore in continuu

:rock:

 

Nici mie nu prea-mi face placere sa merg cu GS pe autostrada! :angryfire:

Dar nu din cauza vibratiilor ci din cauza pozitiei drepte plictisitoare si dupa parerea mea neconfortabila la drum lung.

:banana:

 

Pai vibratiile motorului in general mie mi se transmit in ghidon destul de puternic, dupa 30-40 de minute incepe sa amorteasca numai mana dreapta. problema e raportata pe diverse forumuri (advrider, ukgser, etc...posturi de prin 2010 pana prin martie 2011), se pare ca numai unii o au sau o simt.

:banana:

Cam despre asta vorbeam si eu cand eram acuzat ca injur GS-ul. Cam tarziu, dar tot e bine ca v-ati dat si voi seama. ST-ul e de vis pe autostrada. 740 km in Grecia intr-o zi, din Atena pana-n Potos cu tot cu pauze si traversare in mai putin de 9 h, si eram ca nou. Apoi toata noaptea la nunta.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rock:

 

 

:banana:

 

 

:banana:

Cam despre asta vorbeam si eu cand eram acuzat ca injur GS-ul. Cam tarziu, dar tot e bine ca v-ati dat si voi seama. ST-ul e de vis pe autostrada. 740 km in Grecia intr-o zi, din Atena pana-n Potos cu tot cu pauze si traversare in mai putin de 9 h, si eram ca nou. Apoi toata noaptea la nunta.

 

 

bogdan referirea era strict la CE IMI PLACE SA FAC

MIE unul NU IMI PLACE SA STAU MANECHIN la 140 - 160 la ora pe autostrada

 

mai bine bag drumuri laterale/adiacente decat sa adorm la ghidon

asta nu e motociclism................... sa mergi in linie dreapta

 

cad despre confort

 

atena - bucuresti 15 ore 06.00 - 21.00

praga - bucuresti 20.00-12.00 si eram ca duracell ....am dat la buci pana seara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

praga - bucuresti 20.00-12.00 si eram ca duracell ....am dat la buci pana seara

Dovada! Si daca tot am ajuns aici arata-i si lui Vlad cateva pozitii ca el are una singura si s-a plictisit de ea. :burnout:

 

Nici mie nu prea-mi face placere sa merg cu GS pe autostrada! :angryfire:

 

Dar nu din cauza vibratiilor ci din cauza pozitiei drepte plictisitoare si dupa parerea mea neconfortabila la drum lung.

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...