andrei belcic Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 MZ d-ala cu motor Yamaha. Sau direct Yamaha. Pt ca Yamaha e cea mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 (editat) mai vrem... . ----------------------------------- n-are legatura cu 1200, dar are legatura cu asa zisa calitate benve... furca de g650gs -------------------------- MZ d-ala cu motor Yamaha. Sau direct Yamaha. Pt ca Yamaha e cea mai buna. eee, pe drak........A MEA E CEA MAI BUNA!..... Editat Octombrie 8, 2011 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 8, 2011 Autor Share Postat Octombrie 8, 2011 dar dupa ce fac "OCOLUL PAMNATULUI IN 80 DE ZILE" ASA IN CIUDA YAMAHA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 (editat) 2012 1200 gs http://www.bmwmotorcycle.com/2012_r1200gs_bmw_info.htm pe culori: http://www.motocorse.com/pd/albums/BMW/MY2012/01%20-%20Nuove%20colorazioni/ Editat Octombrie 8, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Care concurență? Nu fac bâză, Âşi nu sunt mare fan BMW, dar după umila mea părere R 1200 GS Adventure nu are concurență, nu pentru ca ar fi "cea mai tare de pe planetă" cum spune un prieten posesor de BMW, ci din simplul motiv că ei au inventat acest concept, aÂşa cum Honda a inventat (mai bine zis perfecționat) conceptul Africa Twin, pe care toți au încercat să îl copieze de-a lungul anilor, cu mai mult sau mai puțin succes Atâta vreme cât "concurența" nu inventează alt concept, nu se pune problema dominării unei piețe pe care tu ai creat-o pritenul tau posesor de BMW adica EU .....vesnic va sustine asta.....""cea mai tare de pe planeta.""....restul sunt copii mai mult sau mai putin reusite........ducati multistrada este inexistenta eu nu incap e ea ,tenera mare nu-i decat un tdm cu steroizi si parbriz ,ktm este din topor iar V4 de la honda este din alt film....restul sunt poezii,,,,da normal ca lumea progreseaza...........dar binenteles ca bavarezii sunt vesnic pregatiti in rest cat carburant consuma in poze cu cifre ,,cat ulei ,ca intretinerea este infiorator de scumpa si ca noi care le avem facem de fapt sacrificii sa le cumperam si intretine,,,,,CUI II MAI PASA ......PT CA ESTE CEA MAI TARE DE PE PLANETA......... pritenul tau posesor de BMW adica EU .....vesnic va sustine asta.....""cea mai tare de pe planeta.""....restul sunt copii mai mult sau mai putin reusite........ducati multistrada este inexistenta eu nu incap e ea ,tenera mare nu-i decat un tdm cu steroizi si parbriz ,ktm este din topor iar V4 de la honda este din alt film....restul sunt poezii,,,,da normal ca lumea progreseaza...........dar binenteles ca bavarezii sunt vesnic pregatiti in rest cat carburant consuma in poze cu cifre ,,cat ulei ,ca intretinerea este infiorator de scumpa si ca noi care le avem facem de fapt sacrificii sa le cumperam si intretine,,,,,CUI II MAI PASA ......PT CA ESTE CEA MAI TARE DE PE PLANETA......... SI DORESC CA TOATA LUMEA SA-SI POATA PERMITE..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 2012 1200 gs http://www.bmwmotorcycle.com/2012_r1200gs_bmw_info.htm pe culori: http://www.motocorse.com/pd/albums/BMW/MY2012/01%20-%20Nuove%20colorazioni/ Pana la urma au pastrat cardanul pe dreapta si toba pe stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Pana la urma au pastrat cardanul pe dreapta si toba pe stanga. Da, dar daca te uiti din oglinda, ar fi copiat XTZ'ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Deci, reflecta XTZ-ul. Bun si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 9, 2011 Autor Share Postat Octombrie 9, 2011 cu cat nr de unitati vandute/produse este ridicat cu atat nr de prob mecanice/electrice este mai mare daca vindeau 10000 de unitati din gama GS/GSA in ultimi 10 ani si 200 aveau probleme clar era nasol insa, sa crezi ca daca scrie BMW nimic nu se strica sau este indistructibil in orice conditii de folosinta E ABERANT eu unul, dupa o experinenta de 38.000 km pe gs dakar 100.000 gsa 12.000 k 20.000 gsa daca as fi fost nemultumit de primul gsa nu cred ca ma mai"bagam" si la al doilea IN CONCLUZIE ma declar MULTUMIT de BMW..........FARA SA AM ACTIUNI LA AB SAU BMW m.au purtat acolo unde mi.am dorit si nu m.au lasat in drum NICIODATA CHIAR DACA TREBUIE LA FIECARE DRUM DE PESTE 5000 KM SA CAR BIDONUL DE ULEI DUPA MINE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 cu cat nr de unitati vandute/produse este ridicat cu atat nr de prob mecanice/electrice este mai mare daca vindeau 10000 de unitati din gama GS/GSA in ultimi 10 ani si 200 aveau probleme clar era nasol insa, sa crezi ca daca scrie BMW nimic nu se strica sau este indistructibil in orice conditii de folosinta E ABERANT eu unul, dupa o experinenta de 38.000 km pe gs dakar 100.000 gsa 12.000 k 20.000 gsa daca as fi fost nemultumit de primul gsa nu cred ca ma mai"bagam" si la al doilea IN CONCLUZIE ma declar MULTUMIT de BMW..........FARA SA AM ACTIUNI LA AB SAU BMW m.au purtat acolo unde mi.am dorit si nu m.au lasat in drum NICIODATA CHIAR DACA TREBUIE LA FIECARE DRUM DE PESTE 5000 KM SA CAR BIDONUL DE ULEI DUPA MINE si eu sper sa ajung la kilometrii astia cu acelasi nivel de multumire. momentan sunt certat cu vibratiile pe DOHC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 10, 2011 Autor Share Postat Octombrie 10, 2011 si eu sper sa ajung la kilometrii astia cu acelasi nivel de multumire. momentan sunt certat cu vibratiile pe DOHC ????????????????? te ref la vibratiile motorului in general sau nu este sincorniza si ai prob? daca e doar senzatia de vibratii ca e boxer concentreaza te la drum si viraje , evita statul mult timp pe turatii/viteze constante adica evita autostrazile.......... nu e o motocicleta care sa.ti ofere placerea mersului la 160 km /h , 2 ore in continuu pe mine ma plictiseste si buc -pitesti A2 110 km da ma ajuta in unele ture sa castig timp, altfel nu as face asa ceva abia astept sa ma puna sa platesc ca sa am motiv sa o evit in totalitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) ????????????????? te ref la vibratiile motorului in general sau nu este sincorniza si ai prob? daca e doar senzatia de vibratii ca e boxer concentreaza te la drum si viraje , evita statul mult timp pe turatii/viteze constante adica evita autostrazile.......... nu e o motocicleta care sa.ti ofere placerea mersului la 160 km /h , 2 ore in continuu pe mine ma plictiseste si buc -pitesti A2 110 km da ma ajuta in unele ture sa castig timp, altfel nu as face asa ceva abia astept sa ma puna sa platesc ca sa am motiv sa o evit in totalitate Pai vibratiile motorului in general mie mi se transmit in ghidon destul de puternic, dupa 30-40 de minute incepe sa amorteasca numai mana dreapta. problema e raportata pe diverse forumuri (advrider, ukgser, etc...posturi de prin 2010 pana prin martie 2011), se pare ca numai unii o au sau o simt. La unii s a rezolvat prin resincronizari, la altii s a schimbat senzoru lambda la altii nu mai stiu ce. Din ce am inteles de la niste "baieti" pe aici, rodajul e complet dupa 15000km si mobra devine mult mai relaxata, dar pt mine asta nu e o solutie. Si eu urasc autostrada, dar din pacate cand ma folosesc de mobra ca sa fac un drum Zurich Geneva (270km) prefer 2h45-3h vs 6 ore fara....Din moment ce nu se plange foarte multa lume banuiesc ca e chestie de reglaje si/sau sensibilitatea utilizatorului la frecventa vibratiilor peste 4000RPM. O sa vad ce spune dealerul si o sa fac un test cand se opreste ploaia cu niste dispozitive de redus vibratiile in ghidon...cine stie poate e solutia minune Editat Octombrie 10, 2011 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 adica evita autostrazile.......... nu e o motocicleta care sa.ti ofere placerea mersului la 160 km /h , 2 ore in continuu Nici mie nu prea-mi face placere sa merg cu GS pe autostrada! Dar nu din cauza vibratiilor ci din cauza pozitiei drepte plictisitoare si dupa parerea mea neconfortabila la drum lung. Fosta (R1100RS) avea tot boxer, bineinteles generatie mai veche, si tot nu ma deranja motorul, poate doar lipsa treptei 6. In schimb faptul ca ma sprijineam putin si in maini imi mentinea automat spatele drept si ma simtem mult mai bine. Am mers 1200km Nisa-Viena dintr-o bucata, numai autostrada 160-180km/h, fara probleme. Cu GS n-as incerca. Dar recunosc ca dupa ce ies de pe autostrada, pe curbe, pasuri, depasiri etc. pozitia pe GS imi place mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Nici mie nu prea-mi face placere sa merg cu GS pe autostrada! Dar nu din cauza vibratiilor ci din cauza pozitiei drepte plictisitoare si dupa parerea mea neconfortabila la drum lung. Fosta (R1100RS) avea tot boxer, bineinteles generatie mai veche, si tot nu ma deranja motorul, poate doar lipsa treptei 6. In schimb faptul ca ma sprijineam putin si in maini imi mentinea automat spatele drept si ma simtem mult mai bine. Am mers 1200km Nisa-Viena dintr-o bucata, numai autostrada 160-180km/h, fara probleme. Cu GS n-as incerca. Dar recunosc ca dupa ce ies de pe autostrada, pe curbe, pasuri, depasiri etc. pozitia pe GS imi place mai mult. Pozitia mie mi se pare super OK, nu ma doare spatele cum ma durea pe Africa. Oricum treburile astea depind si de constitutia fiecaruia - era un hint pe undeva ca e mai bine sa ajustezi saua in fata pe pozitia inalta si in spate pe pozitia low, poate incerci asta Editat Octombrie 10, 2011 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Oricum treburile astea depind si de constitutia fiecaruia - era un hint pe undeva ca e mai bine sa ajustezi saua in fata pe pozitia inalta si in spate pe pozitia low, poate incerci asta Cu siguranta depinde constitutia si gustul fiecaruia. Eu am povestit de ce nu-mi place cu GS pe autostrada. In legatura cu reglajul seii diferit fata/spate, mi s-a atras atentia in prima zi cand am luat in primire motocicleta sa NU fac asta, ca se poate rupe nu stiu ce. Oricum, de cand mi-am luat saua Comfort de la TT, n-am ce-i reprosa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 10, 2011 Autor Share Postat Octombrie 10, 2011 IATA IARNA A VENIT BMW .UL L.AM PREGATIT SI ZAPADA DE.O CADEA EU MI.AM TRAS SENILA ..NEA 2460 EURO +TVA SI DACA VREI SI O SENILA DE REZERVA INCA 570 EURO CARE NE BAGAM PE ZAPADA SA PLECAM "ZAUMOBILE" SA TRACTAM???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 IATA IARNA A VENIT BMW .UL L.AM PREGATIT SI ZAPADA DE.O CADEA EU MI.AM TRAS SENILA ..NEA 2460 EURO +TVA SI DACA VREI SI O SENILA DE REZERVA INCA 570 EURO CARE NE BAGAM PE ZAPADA SA PLECAM "ZAUMOBILE" SA TRACTAM???? Asta faci tu la serviciu ? mixezi imagini d-astea de cacao ?...motorul tau e pe lant ?...ai dat in mintea copchiilor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 10, 2011 Admin Share Postat Octombrie 10, 2011 Odata cu iarna incepe si plictiseala, asa apar si ocupatiile conexe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 (editat) nu e o motocicleta care sa.ti ofere placerea mersului la 160 km /h , 2 ore in continuu Nici mie nu prea-mi face placere sa merg cu GS pe autostrada! Dar nu din cauza vibratiilor ci din cauza pozitiei drepte plictisitoare si dupa parerea mea neconfortabila la drum lung. Pai vibratiile motorului in general mie mi se transmit in ghidon destul de puternic, dupa 30-40 de minute incepe sa amorteasca numai mana dreapta. problema e raportata pe diverse forumuri (advrider, ukgser, etc...posturi de prin 2010 pana prin martie 2011), se pare ca numai unii o au sau o simt. Cam despre asta vorbeam si eu cand eram acuzat ca injur GS-ul. Cam tarziu, dar tot e bine ca v-ati dat si voi seama. ST-ul e de vis pe autostrada. 740 km in Grecia intr-o zi, din Atena pana-n Potos cu tot cu pauze si traversare in mai putin de 9 h, si eram ca nou. Apoi toata noaptea la nunta. Editat Octombrie 12, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Fa 1400 km/zi (Cluj - Stuttgart de ex) cu ST si apoi mai povestim. Intre timp ne bucuram care cum putem de vibratii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 13, 2011 Autor Share Postat Octombrie 13, 2011 Cam despre asta vorbeam si eu cand eram acuzat ca injur GS-ul. Cam tarziu, dar tot e bine ca v-ati dat si voi seama. ST-ul e de vis pe autostrada. 740 km in Grecia intr-o zi, din Atena pana-n Potos cu tot cu pauze si traversare in mai putin de 9 h, si eram ca nou. Apoi toata noaptea la nunta. bogdan referirea era strict la CE IMI PLACE SA FAC MIE unul NU IMI PLACE SA STAU MANECHIN la 140 - 160 la ora pe autostrada mai bine bag drumuri laterale/adiacente decat sa adorm la ghidon asta nu e motociclism................... sa mergi in linie dreapta cad despre confort atena - bucuresti 15 ore 06.00 - 21.00 praga - bucuresti 20.00-12.00 si eram ca duracell ....am dat la buci pana seara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 @bogdan_harea Salutare, v-am lasat un PM acum ceva timp si nu am primit raspuns.. ma gandesc ca poate nu l-ati citit. Multumesc Scuze pentru offtopic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 asta nu e motociclism................... sa mergi in linie dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 praga - bucuresti 20.00-12.00 si eram ca duracell ....am dat la buci pana seara Dovada! Si daca tot am ajuns aici arata-i si lui Vlad cateva pozitii ca el are una singura si s-a plictisit de ea. Nici mie nu prea-mi face placere sa merg cu GS pe autostrada! Dar nu din cauza vibratiilor ci din cauza pozitiei drepte plictisitoare si dupa parerea mea neconfortabila la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 atat pentru pasionati, cat si pentru reactionari: http://www.bmw-werk-berlin.de/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.