Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

PS: Motorul meu este pe firma, iar bonurile de benzina intra in contabilitate, asa ca a fost usor sa-l gasesc. Scrie cam asa. OMV Vama Giurgiu data 08 10 2011 ora 18,05 Fara Pb 95, 10,859519 L x 5,41 =58,75 roni. Consumul la calculat, pt toti, Cezar pe tel lui si pt km indicati de motorul lui Aurelian, care afisa un numar de km mai mic decat la mine( 15-16). Cand pot am sa scanez bonul ca sa nu fie discutii. Deci 4,2 L/% pt Yamaha si 5,.... pt BMW!!!!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

--------------------

 

Aurelian, orice s-ar spune despre Bogdan, de data asta trebuie sa recunoastem ca a fost un domn si, dupa micul vostru test, nu a sarit p-aici sa jubileze.

 

:cheers:

 

 

Angi :

 

1. Testul a fost al lui, nu al meu - devreme ce eu nu l-am intrebat niciodata / nu m-a interesat vreodata cat consuma un ST 1200!

 

2. Chiar nu avea niciun motiv sa jubileze - am mai spus si repet: trebuie sa comparam "mere cu mere"!

In 2008 cand aveam GS-ul, la o tura facuta tot cu Cezar pana la Veliko T, cu cauciucurile stock - bridgestone Battle Wing - la acelasi gen de mers, consumul meu a fost 4.5l / 100km, asa ca ...!!!

 

3. Punctez inca o data concluzia / intrebarea lui Ian, pusa mai sus; orice reactie obiectiva la ea ma face sa dau credibiliatate la " vulpea care nu ajunge la struguri ...!"

 

4. Intrucat nu-mi place sa fac posturi aiurea, anunt natiunea ca aceasta este ultima mea interventie legata de:

-consumul GSA-ului.

- orice comparatie cu ST1200.

 

Motivul pentru care mi-am luat GSA-ul - a se vedea pozele - nu a fost in niciun caz acela de a incerca sa conving pe careva ca e cea mai tare din parcare!

Ma doare-n cot de ce cred unii si altii despre aceasta motocicleta! Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a ajutat sa o pot avea si ca ma bucur de ce-mi poate oferi!

 

5. Bogdan imi este prieten; ca atare, acesta este ultimul post "impotriva" lui.

 

 

Numai bine, la toata lumea!

post-4731-0-94728100-1319958845_thumb.jpg

post-4731-0-64439900-1319958857_thumb.jpg

post-4731-0-87779300-1319959028_thumb.jpg

post-4731-0-38357700-1319959091_thumb.jpg

post-4731-0-30968300-1319959102_thumb.jpg

post-4731-0-57495100-1319959134_thumb.jpg

post-4731-0-28315300-1319959304_thumb.jpg

post-4731-0-93544900-1319959422_thumb.jpg

post-4731-0-00343300-1319959909_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jupanu harea

trebuia ieri sa fi venit cu noi

sa ma fi injurat ca am oprit de doua ori sa pot sa termin autostrada

 

scump domnule drumul pana la mare cand "zbori" prea jos

la un consum de aproape 9 pe k dar placerea de a zbura ... merita

 

pentru mine tura de serbia pe gsa mi a dat un consum de 5.7

si au fost cateva mii de km

asa ar trebui facuta o "masuratoare"

nu la un drum de 200-400 km

 

da .... ce i ai facut "amicului" TAU de s a suparat

vezi ca e o singura banca in herastrau si daca ajunge primul

nu o va mai imparti cu tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi, cavalereste va spun ca de departe nu ma simt perdant, ci ... CASTIGATOR!

 

Desi dupa cum am mai zis, mi se pare corect sa se compare ST-ul cu GS-ul!

GSA-ul este "mult mai lat in umeri" si ca atare e la mintea cocosului ca consuma mai mult - si decat GS-ul si decat ST-ul!

 

Acum trei saptamani am fost cu el si cu Cezar (Ducati 1000) la bulgari.

Daca pentru mine excursia trebuia sa fie doar o calatorie de placere, pt. Bogdan se vede treaba ca a fost ocazie de a face un versus la consumuri.

Desi la plecare i-am spus ca nu e cazul sa-mi pun benzina pentru ca aveam vreo 30l in rezervor, totusi el a insistat sa-mi fac plinul - drept urmare i-am facut pe plac.

 

Ca atare, la intrarea in tara, la Giurgiu - de la plin la plin - consumurile au fost:

GSA-ul meu - 5,3 l/100 km ( pe calc.de bord aveam 5.2) in conditiile in care eu am .... TKC80 si cu parbrizul touring de la VStream!

ST-ul lui Bogdan - 4,7l/100 km.

Ducati lui Cezar - 4.3l /100km.

 

Personal - si-o declar in fata natiunii - ma doare-n basca de consum! Acesta paleste in fata tinutei si confortului conferite de GSA!

Daca vroiam / eram interesat de consum (mai) mic, ramaneam cu GS-ul!

 

Intrucat Cezar nu intra pe forum, Bogdan poate confirma cum ma aplecam pe curbe, si cum treceam peste "imperfectiunile" asfaltului.

Poate sa imi consuma si 10, sa mor daca-mi pasa! Pana acum motorasul asta nu mi-a demostrat decat ca am facut cea mai buna alegere, si ca-si merita fiecare banut platit pentru el!

 

Apropos, eu - fara sa fiu subiectiv - am fost singurul care pe tot traseul am mers cu flip-ul de la casca deschis - asta vis-a-vis de tinuta si confort!

Cezar a admis ulterior ca a inghetat ca un rahat, iar cu Bogdan n-am apuc sa mai vorbesc - ca a taiat-o pe centura; asa ca ma abtin sa fac comentarii

 

PS - pt. Ian

"cui ii pasa de" consum" cand are o bijuterie ca GSA sub c.ur????? "

Pai raspunsul este evident: lui Bogdan!

:crack:

Distanta intre noi nu a fost niciodata mai mare de 100m, deci ne aplecam amandoi pe curbe la fel, gropile au fost aceleasi pt amandoi, iar eu nu am tinut flip-ul deschis pt simplul fapt ca nu-l aveam la mine. Eram in cap cu casca de oras, decupata :laugh: Si sa spui ca nu-ti pasa de consum dupa ce ai luat bataie e de cacao.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si ca sa vorbim si de consum, iata care mi-a fost consumul mediu azi: 4,7l/100km traseul a fost Buc. - Targoviste - Campulung - Predeal - Bucuresti.

Poza a fost facuta la intrarea Luk Oil-ul de la intrarea in Bucuresti, cand am realimentat.

Am fost cu Cezar (Ducati) - Bogdan il stie - asa ca pentru cei ce nu cred ... exista si martori.

 

Vorbim de 348 km facuti cu viteza de 50 -70 in localitati si 90-95 in afara lor; ma rog, s-a mers si peste 95 km/h dar numai in depasiri, si n-au fost putine!

Presiunea in pneuri - mereu am considerat-o oarte importanta - a fost de 2,4 fata si 2,8 spate.

 

Ah, si am uitat ceva esential: cauciucurile pe care le am sunt TKC 80, iar parbrizul ... il stiti - sau daca nu il vedeti acum.

Deci consumul de 4,6l / 100km/h pt. o viteza constanta de 90 km/ h - dat in carte - este real!

 

De aici a plecat polemica si necesara verificare a consumului :moto: Asta ca sa ne amintim cui ii pasa de consum!

 

Mi-a spus cineva ca ezista un dixpozitiv care picora ulei pe lantz.

La fel cica picora si benzina in rezervor,..din alt rezervor,...adica "consuma" mai putin.

 

Mai aveti grije !

 

Da ?

Iuliane daca esti curajos si tare-n clanta, facem comparatia impreuna cand vrei tu, dar de data asta cu banii jos. Cine pierde plateste benzina, ca o data mi-a ajuns sa fiu pacalit. Si faci tu toate verificarile necesare!

Da?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iulica nu te baga cu bogdan ca ti.o furi urat

mai ales acum ca ai .... inceput sa te lasi pe curbe..... si sa mi tot bagi proiectoarele'n f.u.nd

 

iti dai seama ca ai avut consum de 7 ieri pe gsa?????

 

Aaaaaa am uitat

tu esti pe... GAZE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iulica nu te baga cu bogdan ca ti.o furi urat

mai ales acum ca ai .... inceput sa te lasi pe curbe..... si sa mi tot bagi proiectoarele'n f.u.nd

 

iti dai seama ca ai avut consum de 7 ieri pe gsa?????

 

Aaaaaa am uitat

tu esti pe... GAZE

n-am avut bre 7 ..ce naiba

am iesit dupa toata tura de ieri la 6,2..ca m-am tinut dupa tine ,...sa fugim de Mihai si de Marius ..biggrinbandit.gif

 

pe gaze ies la 8%,...da GPL-ul e de 2 ori mai ieftin .banana.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma amuza la maxim contrele voastre (care o are mai mare/care consuma mai putin/care e mai buna/care e mai proasta/). :crack:

Mie imi place BMW-ul si daca as putea mi-as lua 1200GS. Chiar 1200 GS Avd... Dar in nici un caz nu as merge pina in pinzele albe incercind sa arat cit de cacao e alta marca doar pentru ca nu imi place mie. Sau pentru ca imi place sa vorbesc in contradictoriu. Sau pentru ca ma enerveaza posesorul...

E o vorba: "Nu e frumos ce e frumos, e frumos ce imi place mie"

Calme-vu baieti. E loc pentru toata lumea pe strada. :friends:

 

PS. A mea consuma 3,4 la suta. O fi mult, o fi putin ? :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Desi dupa cum am mai zis, mi se pare corect sa se compare ST-ul cu GS-ul!

 

Aceasta comparatie a avut loc prin aug. 2010,tot pana la bulgari,si ghici cine a castigat?

Cu trei cutii pline( caram bagajele si unui prieten)si doua pers, mi-a consumat mai putin decat a lui Bogdan,desi nu opream motorul la semafor cum mai facea el!

La intoarcere ne-a batut pe amandoi Florin (FLR-BV) pe un GS 1200 2007.

 

N-ati facut si schimb de motoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasta comparatie a avut loc prin aug. 2010,tot pana la bulgari,si ghici cine a castigat?

Cu trei cutii pline( caram bagajele si unui prieten)si doua pers, mi-a consumat mai putin decat a lui Bogdan,desi nu opream motorul la semafor cum mai facea el!

La intoarcere ne-a batut pe amandoi Florin (FLR-BV) pe un GS 1200 2007.

 

N-ati facut si schimb de motoare?

Ovidele nu uita ca atunci nu terminasem inca rodajul si nici nu am mers tot drumul roata la roata, ca acum. In plus diferenta a fost total nesemnificativa, cca 0.5L in 400 km, in aceleasi conditii de incarcare si la mine, pasager si trei cutii. Unii insa chiar sustin ca GS si GSA sunt diferite la gestionarea motorului si poate de aici diferenta atat de mare, care m-a surprins si pe mine. Ma asteptam ca GSA-ul sa consume mai multdecat ST-ul, pt ca stiam cat poate a mea, dar nu cu 0,9L/%, procentual inseamna 20% diferenta. Oferta mea ramane valabila pt alti posesori de GS sau GSA. In perioada asta, de criza, parca m-as plimba putin pe banii lor. :moto:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasta comparatie a avut loc prin aug. 2010,tot pana la bulgari,si ghici cine a castigat?

De ce-mi pui intebari la care stiu raspunsul?

 

 

Cu trei cutii pline( caram bagajele si unui prieten)si doua pers, mi-a consumat mai putin decat a lui Bogdan,desi nu opream motorul la semafor cum mai facea el! :crack:

Sa-ti spun ca la dus mergeau amandoi ca o poponeata - stateau in spatele meu la o distanta apreciabila si niciunul nu depasea nicio masina, desi eram in afara localitatii, erau doua benzi, iar eu mergeam cu 85-95 km/h?!

 

Sa-ti mai spun ca eu nu stiu cata benzina a bagat Bogdan la intoarcere, dar ca el a stat langa mine cand am alimentat, in ambele cazuri?

Probabil ca hotului de hot ii e frica …?!

 

 

La intoarcere ne-a batut pe amandoi Florin (FLR-BV) pe un GS 1200 2007.

Daca Florin nu avea coburi, era normal sa se intample asa.

 

Eh, chestia asta cu aerodinamiciatea Bogdan nu prea o intelege.

 

El refuza sa accepte ca:

 

-33l ocupa un volum mai mare decat 23l si ca o suprafata de contact mai mare - adica rezervorul - inseamna un coeficient de frecare mai mare, si implicit un consum mai mare.

 

- folosind un cauciuc cramponat este normal sa ai un consum mai mare.

 

- ca la GS / GSA consumul se aseaza abia dupa 10.000km – eu atunci avand undeva pe la 4900km.

 

Nu inteleg insa de ce ii place sa poarte un bidon de 5l dupa el? Il enerveaza oare autonomia GSA-ului …?

 

Lasati-l sa se bucure de calculele si clasamentele pe care le face!

 

Cand va apare motorul racit pe apa … s-ar putea sa aiba o mare surpriza - chiar din partea GSA-ului!

 

Sigur atunci nu o sa-i mai arda de intreceri si … o sa treaca inapoi la V-Strom!

 

 

N-ati facut si schimb de motoare?

Avea vreun sens sa fac lucrul asta?

Exista vreun benefici pe care il are ST-ul si nu-l are GSA-ul? Daca da, spune-mi-l si mie!

 

De la mic la mare e normaliate; de la mare la mic … e demotivare - si nu ma intereseaza!

 

In concluzie:

Bogdan, ST-ul e mai bun, mai tare, mai economic, mai, fiabil, mai fara trepidatii si scurgeri de ulei, mai ieftin si orice altceva vrei tu, in comparatie cu GS-ul / GSA-ul!

 

Rugaminte: “nu-i mai dati apa la moara"!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovidele nu uita ca atunci nu terminasem inca rodajul si nici nu am mers tot drumul roata la roata, ca acum. In plus diferenta a fost total nesemnificativa, cca 0.5L in 400 km, in aceleasi conditii de incarcare si la mine, pasager si trei cutii. Unii insa chiar sustin ca GS si GSA sunt diferite la gestionarea motorului si poate de aici diferenta atat de mare, care m-a surprins si pe mine. Ma asteptam ca GSA-ul sa consume mai multdecat ST-ul, pt ca stiam cat poate a mea, dar nu cu 0,9L/%, procentual inseamna 20% diferenta. Oferta mea ramane valabila pt alti posesori de GS sau GSA. In perioada asta, de criza, parca m-as plimba putin pe banii lor. :moto:

Salut Bogdane,nu stiu de unde esti asa de sigur ca o sa castigi testul asta de consum. Cred ca te bazezi mai mult pe stilul tau de condus decat pe motocicleta. Sa presupunem ca facem testul din nou si acum ma bati tu cu 0,5l la 400km,care-i smecheria?

Adica,pe ce te cand spui ca bati orice GS la consum? Fata de GSA ai argumente(mai usoara,mai ingusta,etc),dar fata de GS nu mai ai niciunul.

 

PS: Repede sa te plimbi tu pe banii nostri :laugh:

Eu unul nu fac asa mare caz pe consumul asta dar odata mi-am propus sa vad cat de putin consuma si am scos un consum mai mic decat cel cu care te lauzi tu( 4,2l/100km parca)

 

PS2: Data trecuta n-aveai trei cutii ci numai doua!

Dovada ca si acum ma mai laud cu poza asta! :cheers:

post-17027-0-48232800-1320044789_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

balacareala asta mie imi pare f constructiva daca as dori sa.mi achizitionez in acest moment o motocicleta

 

oricat de "tare" ai avea contul si oricat de "potent" ai fi costurile de consum si intretinere vrei sa fie mici

cu cat esti mai avut cu atat "te c.ac.ci" pe tine cand bagi mana in buzunar

 

deci

 

consumul de benzina incepe sa fie un criteriu in alegerea JUCARIEI

eu unul recunosc ca am trecut la model 2010 in detrimentul model 2007 si pentru acest lucru

 

insa

 

daca ai in vedere si costurile de achizitie si calitatile "jucariei" niciodata nu vei ajunge tandea pe madea

 

faptul ca noi ne "ciocanim" cu a ta e mai mica ba a ta e mai voinica ne arata si ce ne palce si ce nu ne place la calutii pe care ii avem sub b.u.ci

arata foarte clar ce am avut in vedere cand le.am cumparat si ce NU am avut /am scapat din vedere la achizitie

 

 

la o medie de 20000 km alergati pe an

cu un consum de 4.9 ai 980 litri

cu un consum de 5.6 ai 1120 l

deci o dif de 140 l aprox 180 euro

 

daca te apuci sa pui cazarile, masa, reviziile si schimb. de anvelope

te iei cu minile de cap si te lasi de MOTOCICLISM

 

difera si ceea ce vrei de la "jucarie"

al'de TAU vrea sa ajnga cu fata si cortul pe plaja

al'de harea vrea sa ajunga cu sotia inapoi teferi la copii

al'de ianachim vrea sa alerge pe curbe

 

fiecare va plati direct proportional cu stilul de mers ales

toti am optat pentru o trecere de la 600-65o la 1200 din diverse motive, asumandu.ne astel un consum MAI MARE

dar si o putere si un confort pe masura

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovidele toti sunteti grozavi pe net, dar pe sosea la teste spuneti ca nu va intereseaza. Ce era sa fac eu sa-ti bag capul in rezervor cu forta? Voi va feriti de verificari la pompa ca sa aveti motiv de contestetatii. Nici nu continuam discuitia cu consumul daca nu se facea atata caz de eficienta "renumitului" boxer. Faptul ca am avansat si eu niste cifre a fost numai pt a arata ca si alte motoare, nu neaparat ST sunt pe aproape daca nu mai bune. Daca BMW va golit buzunarele nu inseana automat ca va livrat motocicleta cea mai buna la toate capitolele. La consumul minim conteaza si stilul de mers, dar daca am fost roata la roata tot drumul, ce diferenta mai poate fi? Conteaza evident si faptul ca ST-ul merge fara probleme in vit 6 cu 45km/h, pe cand GS-ul se zvarcoleste sub 60. Hai gata ca s-au spus prea multe la acest capitol. Eu raman disponibil pt orice plimbare comparativa la orice capitol, iar benzina va las pe voi s-o puneti si la mine-n rezervor. Ca sa nu mai fie discutii! E de toata jena sa ma acuzati pe mine de incorectitudine oridecate ori se fac comparative si asta doar pt ca nu va vine sa credeti ca uneori mai poti si pierde.

Ianakime nu mai fa calcule cu costurile motociclismului ca nu asta era problema. Discutia despre consum, in bani nu este relevanta pt nimeni, ci doar o evaluare, cat de cat masurabila, a eficientei motorului repectiv.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-22404-0-91646800-1320312613_thumb.jpg

Underwater panzer :)

 

 

acum sa vezi comentarii de la non proprietarii de bmw

 

ca ne dam mari ca sun submersibile

ca ce aia e adancime ..ca a lor coboara mai mult sub apa

ca la 10 m adancime consuma doar 2 l/m.adancime

 

si tot felul de rautati :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...