andrei belcic Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Sau: cand mergi pe autostrada (deci cu viteza mare) pe vreme mai rece, motorul racit cu aer va functiona prea rece. Rezulta pierdere de putere si consum mai mare de benzina si ulei. Cu racirea pe apa elimini problema asta datorita termostatului. PS: GSA-ul actual are racire pe aer dar si indicator de temperatura a apei? PS: BMW nu o creste performantele si fiabilitatea noului GSA dar e clar o chestie de marketing. Ca si toate upgrade-urile anterioare. 1100-1150-1200. Ca sa atraga cumparatorii si sa-si mentina vanzarile trebuie sa schimbe ceva la modelul de mobra respectiv. Probabil nu mai aveau ce sa imbunatateasca la GSA si au trebuit sa faca ceva la motor. Iar o simpla crestere cu 50cc nu au considerat-o suficient de atractiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 (editat) bogdan te rog lumineaza ma si pe mine CA UTILIZATOR, ce beneficii am in urma treceri pe racire pe apa..... O motocicleta cu mai multi cai si un cuplu mai mare in conditiile in care motorul va respecta normele de poluare din viitorul apropiat sau mai indepartat. Un motor cu viitor pt ca cel actual este depasit si mai mult de atat nu poate. Si evident cum s-a mai pomenit aici inbunatatirea consumului. Ai vazut ce a patit Aurelian asta toamna! Sunt curios cum va proceda Uralul care clar nu are resursele pt a reproiecta motorul. Macar daca ar putea imprumuta o varianta mai actualizata a aceluiasi motor de la strabunica BMW. Si ei trec testele de poluare la limita si numai in urma unui artificiu legat de viteza max constructiva declarata de numai 110 cand de fapt merge mai repede. Creste sigur si fiabilitatea motorului pt ca temperatura generala scade ne mai existand zone de suprasolicitare mai ales pt componentele din cauciuc, respectiv simeringuri care traditional cedeaza de multe ori inaintea celorlalte componente. Ambreiajul in ulei mai fiabil si mai placut in exploatare mai ales pt cei care au alergie la mirosul de ferodo ars Noul GS-WC va avea minim 125 CP sau nu va fi deloc! Editat Ianuarie 19, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 19, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 19, 2012 Sau: cand mergi pe autostrada (deci cu viteza mare) pe vreme mai rece, motorul racit cu aer va functiona prea rece. Rezulta pierdere de putere si consum mai mare de benzina si ulei. Cu racirea pe apa elimini problema asta datorita termostatului. Nu stiu de ce ar face treaba asta, pentru ca la vechiul RT exista un termostat pentru circuitul de racire cu ulei, care are exact aceeasi functie ca cel de apa, adica da drumul la ulei in radiator numai cind temperatura depaseste o anumita limita. Tin minte ca iarna nu era mare diferenta la temperatura, cum nu este nici la actualul LT, desi asta este patru in linie racit cu apa. Cred ca au introdus racirea cu apa pentru vara, pe temperaturi caniculare, unde ar putea fi o problema in traficul in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 19, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2012 O motocicleta cu mai multi cai si un cuplu mai mare in conditiile in care motorul va respecta normele de poluare din viitorul apropiat sau mai indepartat. Un motor cu viitor pt ca cel actual este depasit si mai mult de atat nu poate. Si evident cum s-a mai pomenit aici inbunatatirea consumului. Ai vazut ce a patit Aurelian asta toamna! Sunt curios cum va proceda Uralul care clar nu are resursele pt a reproiecta motorul. Macar daca ar putea imprumuta o varianta mai actualizata a aceluiasi motor de la strabunica BMW. Si ei trec testele de poluare la limita si numai in urma unui artificiu legat de viteza max constructiva declarata de numai 110 cand de fapt merge mai repede. Creste sigur si fiabilitatea motorului pt ca temperatura generala scade ne mai existand zone de suprasolicitare mai ales pt componentele din cauciuc, respectiv simeringuri care traditional cedeaza de multe ori inaintea celorlalte componente. Ambreiajul in ulei mai fiabil si mai placut in exploatare mai ales pt cei care au alergie la mirosul de ferodo ars Noul GS-WC va avea minim 125 CP sau nu va fi deloc! multumesc bogdan si celor care au raspuns ideea e urmatoarea desi cum spune bogdan boxerul e vechi ca , conceptie nu am auzit la cate unitati vandute au sa fi fost prob cu TOPIREA/distrugerea unor comp din cauza temp ridicate iar ce e si mai interesant .... cu cate mii de euro in plus vei plati acest upgrade....... se merita???????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 iar ce e si mai interesant .... cu cate mii de euro in plus vei plati acest upgrade....... se merita???????? Nu stiu dar nu cred ca va fi vorba de mii de euro; poate chiar diferenta va fi foarte mica. Daca se merita sau nu, e simplu: nu vei avea de ales... decat sa-ti iei s.h. modelul vechi (actual). Am incredere ca BMW nu va dezamagi; si voi astepta macar un an de la introducerea pe piata, sa vad ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 19, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2012 Nu stiu dar nu cred ca va fi vorba de mii de euro; poate chiar diferenta va fi foarte mica. Daca se merita sau nu, e simplu: nu vei avea de ales... decat sa-ti iei s.h. modelul vechi (actual). Am incredere ca BMW nu va dezamagi; si voi astepta macar un an de la introducerea pe piata, sa vad ce si cum. khk ule mi.ai inselat asteptarile tu care erai POLUL BMW nu ai nici o inf de ultima ora il lasi pe "outsiderul" asta de bogdan sa ne mai arunce cate un ciolal, pardon supapa asa pe la nas cu inf despre NOUA APARITIE,........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 (editat) ; si voi astepta macar un an de la introducerea pe piata, sa vad ce si cum. La BMW asta este regula. Astepti 2-5 ani sa-si descopere greselile si sa le "rafineze" , iar cand in sfarsit l-ai cumparat constati ca l-au scos din productie. Si ciclul se repeta de fiecare data. Sa tot fii fan! Editat Ianuarie 19, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 khk ule mi.ai inselat asteptarile tu care erai POLUL BMW nu ai nici o inf de ultima ora Dusule... "de ultima ora" am postat informatii (si niste poze parca) despre viitorul GS in urma cu cateva luni, chiar pe topicul asta parca. Sa mai bat campii, chiar n-ar avea rost. Las' sa apara si atunci avem ce comenta eventual, nu s-o frecam asa la rece. Viata e frumoasa, sunt si alte chestii interesante de facut Peste 3 saptamani e salon moto aici, la Linz, iar peste 4 saptamani IMOT-ul la MĂźnchen... nu ma tenteaza deloc sa merg. De banii si timpul ala mai bine merg iar la ski. Mai bine ne gandim pe unde ne plimbam la (prima)vara cu amaratele nostre de boxere fara racire cu apa p.s. BMW Motorrad Community Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 19, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2012 Dusule... "de ultima ora" am postat informatii (si niste poze parca) despre viitorul GS in urma cu cateva luni, chiar pe topicul asta parca. Sa mai bat campii, chiar n-ar avea rost. Las' sa apara si atunci avem ce comenta eventual, nu s-o frecam asa la rece. Viata e frumoasa, sunt si alte chestii interesante de facut Peste 3 saptamani e salon moto aici, la Linz, iar peste 4 saptamani IMOT-ul la MĂźnchen... nu ma tenteaza deloc sa merg. De banii si timpul ala mai bine merg iar la ski. Mai bine ne gandim pe unde ne plimbam la (prima)vara cu amaratele nostre de boxere fara racire cu apa p.s. BMW Motorrad Community nu i asa, ca nu ai pus calendarul???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) multumesc bogdan iar ce e si mai interesant .... cu cate mii de euro in plus vei plati acest upgrade....... se merita???????? Se pare ca pretul nu va fi mai mare fata de modelul vechi decat cu cateva sute de euro, pt ca rotile turnate, cutia de viteze si cea mai mare parte a pieselor de aluminiu inclusiv bascula vor fi fabricate in China. Modelul nou va apare in 2012, iar vanzarea din 2013. Editat Ianuarie 23, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 23, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2012 Se pare ca pretul nu va fi mai mare fata de modelul vechi decat cu cateva sute de euro, pt ca rotile turnate, cutia de viteze si cea mai mare parte a pieselor de aluminiu inclusiv bascula vor fi fabricate in China. Modelul nou va apare in 2012, iar vanzarea din 2013. deci clar ce e pana in 2012 MERITA TOTI BANII chiar daca se raceste pe AER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 deci clar ce e pana in 2012 MERITA TOTI BANII chiar daca se raceste pe AER De cele mai multe ori, ultimul an de fabricatie la motocicletele BMW, este si cel mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) Are careva pe acasa o pipa de la fisa de bujie, de rezerva sau stricata? Vreau sa fac un extractor dinala de fise si mi-ar prinde foarte bine o fisa de model, de pe care sa imi iau dimensiunile... Editat Februarie 6, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 7, 2012 Autor Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) Are careva pe acasa o pipa de la fisa de bujie, de rezerva sau stricata? Vreau sa fac un extractor dinala de fise si mi-ar prinde foarte bine o fisa de model, de pe care sa imi iau dimensiunile... BAI SA FIE ESTI CRIMINAL iar ii dai lui harea de lucru..... adica la BMW se strica pana si fisele de bujii bai ce teapa mi.am luat...... Editat Februarie 7, 2012 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Nicidecum. Asta e o unealta cu ajutorul careia scoti fisele de la bujii. Era de vanzare la un moment dat in usa dar acu nu o mai vad listata nicaieri. Imi trebuie si mie personal si as putea face si cateva in plus ca sa le vand Crede-ma ca e chiar utila 1100/1150 o au in trusa originala dar la 1200 nu mai e, tre cuparata de la BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 7, 2012 Admin Share Postat Februarie 7, 2012 Fata de vechiturile noastre, la astea noi nu mai ai nevoie de alte acareturi.. Nu-ti trebuie decit Mastercard..cit mai dolofan cu putinta Apropos, m-am interesat cit costa un set de cabluri de acceleratie la a mea, 680 lei la Bavaria.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 7, 2012 Autor Share Postat Februarie 7, 2012 Nicidecum. Asta e o unealta cu ajutorul careia scoti fisele de la bujii. Era de vanzare la un moment dat in usa dar acu nu o mai vad listata nicaieri. Imi trebuie si mie personal si as putea face si cateva in plus ca sa le vand Crede-ma ca e chiar utila 1100/1150 o au in trusa originala dar la 1200 nu mai e, tre cuparata de la BMW. mare mester cata stiu ca daca nu ai scula spargi "capul" cunosc...... la tine se merita ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Are careva pe acasa o pipa de la fisa de bujie, de rezerva sau stricata? Vreau sa fac un extractor dinala de fise si mi-ar prinde foarte bine o fisa de model, de pe care sa imi iau dimensiunile... Uite aici la Louis o scula de scos bujiile De asta ziceai ? Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Nu e aia de pe louis, aia e doar un fel de furtun flexibil care iti permite sa insurubezi bujia in clinidru, la blocurile unde nu iti poti baga degetele. Nu e cazul aici, pentru aia am scula. Ce am eu nevoie e o unealta cu care sa scot fisele fara sa le distrug. Asa ca am nevoie ori de unealta (slabe sanse sa aiba careva) ca sa o pot copia, sau de o fisa, dupa care sa ma iau ca sa fac unealta de la zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Apropos, m-am interesat cit costa un set de cabluri de acceleratie la a mea, 680 lei la Bavaria.. 680 lei pentru doua sarme??? Te-ai scos!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Am facut aceeasi miscare pentru GS, acu vreo 3 ani. Un singur cablu, 270 ron. Deci cam tot p-acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Cabluri de acceleratie se pot manufactura (cu putin talent) din cabluri de bicicleta. In cazul meu nici nu m-am mai obosit sa intreb cat e un cablu de acceleratie la KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Crede-ma ca la BMW nu le poti face asa usor. Nu ii numa camasi, cabluri de otel torsionate si capace la capat de camasi, mai is ceva elemente pe ele care fac din pretul la BMW un nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 7, 2012 Admin Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) @Andrei, asta se stia, dar era prea simplu sa fie asa usor.. @Dan Cata, ai dreptate, sunt mult mai complicate, unul este de acceleratie, celalalt pt.cruise control si unul din astea este din doua, are un guler si mai are un reglaj la mijloc! In cazul meu, ideea este urmatoarea: La LT sunt doua tipuri de cabluri, 99-2004 si 2004-2009. Cele din prima serie au camasa interioara altfel construita si culiseaza mai greu. Nu se rup, nu agata, dar asa sunt ele din constructie, acceleratia merge mai greu. Am citit pe diverse forumuri ca se poate upgrada cu cel de-al doilea model de cabluri, care merg ca unse, astea au inauntru o teaca de teflon si alte gulere de prindere, diferenta este mare. Eu m-am obisnuit cu acceleratia, dar sufletist cum sunt, pentru draguta mea as renunta la doua perechi de pantofi s-un blug ca sa-i cumpar cablurile astea ,dar parca nici 680 lei nu as da pentru un moft, pina la urma. Le-am cautat in Germania, au cam acelasi pret ca in Romania. Le-am gasit pe ebay.com in state, la mana a doua in perfecta stare, costa 40 usd, cu transportul inca 45 usd+vama, cit o mai fi si aia! Ideal ar fi sa-si faca cineva pomana sa mi le cumpere de acolo si sa mi le trimita aici prin cineva, dar de unde asta, nu cunosc pe nimeni N-aveti vreun nepot, unchi, var care trebuie sa soseasca din state, sa-mi faca favorul asta? Editat Februarie 7, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Le-am gasit pe ebay.com in state, .... De ce nu incerci pe ebay.eu? In EU cred ca te costa mai putin transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.