eti_radu Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) La un moment dat credeam ca prin vest si pe la case mai mari nu se intampla asa ceva, dar mi-am dat seama mai demult ca nu e chiar asa (cred ca am postat si pe forum aici "seriozitatea" de care am avut parte din partea Schuberth, si asta vorbind de o problema foarte serioasa, cu o casca C3 ce s-a deschis la o lovitura din spate). Legat de ce zici, cum iti dai seama ca ghidonul este impins intr-o parte (lasand la o parte voblajul), doar din cum iti simti mainile / pozitia corpului sau sunt si alte "simptome"? Nu se pot face niste masuratori, eventual o geometrie la roti, ceva de genu'...? Legat de comportamentul nesigur al rotii fata la accelerari la viteza mare am mai spus acum cateva pagini ca l-am observat si la alte 2 GS-uri pe care am mers. Insa ce zici de voblaj si ca nu poti sa mergi peste 150 cu siguranta ca nu e in regula. Se intampla...am povesti si de la Opel, Honda toti dealeri oficiali din Geneva ) (cu alta ocazie povestim) Cum imi dau seama de ghidon stramb - merg in linie dreapta si ghidonul are manerul drept mai in fata cu aprox. 0.5 cm vezi desen. Plus feedback de la mai multe persoane care s au urcat pe ea sa mi confirme ca nu sunt eu obsedat cu simetriile Se pot face masuratori la roti dar as vrea sa le faca BMW cat e in garantie nu sa viu nevoit sa trag de ei si sa ma duc la 3rd party ca sa mi dea alte pareri... De asta ma ocup acum, sa ii imping sa faca ei masuratorile si sa se urce careva pe ea sa dea o tura pe autostrada nu sa mi spuna ca nu au timp.... Cat priveste modelele 2013, o sa zica lumea ca esti dus cu pluta, cum sa mai vrei BMW dupa toate astea? Eu as mai astepta un an, sa vedem cum se comporta modelul nou, parca n-as vrea sa fiu "cobai". Io nu stau un an fara mobra:) cobai suntem tot timpu n ai grija....oricum daca as vinde acum in CH ies cu zero pierderi, presupunand ca o dau vara asta. pe de alta parte daca ma rezolva fara prea mult scandal si alergatura nu am motive sa o dau pana nu o face 5 6 ani. E buna ideea aia cu TUV ul sa vedem ce se intampla saptamana asta ca am infatisare in cartier la astia mai aproape de mine. Din experientele mele si ale prietenilor cu care am mai vorbit si astia pe aici te incarca daca esti fraier, si elvetianu in general este, duce vehiculul, il lasa ,vine devizul, plateste, fara intrebari. romanu patzit cere devizu, intreaba de ce una si alta etc ...si apoi decide. De ex la orice dealer la mobre ti se curata lantul din oficiu si platesti fie ca vrei fie ca nu. daca ceri o sincronizare de carburatoare la dealeri ti se spune des ca nu ti fac decat daca iti faci un service complet, ti s a descarcat bateria si nu le spui sa o incarce te trezesti cu una noua din oficiu desi o aveai de 8 luni si era statuta....etc Lasand la o parte astea, poate ne vedem in alpii aia..... Editat Mai 22, 2012 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Se intampla...am povesti si de la Opel, Honda toti dealeri oficiali din Geneva ) (cu alta ocazie povestim) Cum imi dau seama de ghidon stramb - merg in linie dreapta si ghidonul are manerul drept mai in fata cu aprox. 0.5 cm vezi desen. Plus feedback de la mai multe persoane care s au urcat pe ea sa mi confirme ca nu sunt eu obsedat cu simetriile Se pot face masuratori la roti dar as vrea sa le faca BMW cat e in garantie nu sa viu nevoit sa trag de ei si sa ma duc la 3rd party ca sa mi dea alte pareri... De asta ma ocup acum, sa ii imping sa faca ei masuratorile si sa se urce careva pe ea sa dea o tura pe autostrada nu sa mi spuna ca nu au timp.... Io nu stau un an fara mobra:) cobai suntem tot timpu n ai grija....oricum daca as vinde acum in CH ies cu zero pierderi, presupunand ca o dau vara asta. pe de alta parte daca ma rezolva fara prea mult scandal si alergatura nu am motive sa o dau pana nu o face 5 6 ani. E buna ideea aia cu TUV ul sa vedem ce se intampla saptamana asta ca am infatisare in cartier la astia mai aproape de mine. Din experientele mele si ale prietenilor cu care am mai vorbit si astia pe aici te incarca daca esti fraier, si elvetianu in general este, duce vehiculul, il lasa ,vine devizul, plateste, fara intrebari. romanu patzit cere devizu, intreaba de ce una si alta etc ...si apoi decide. De ex la orice dealer la mobre ti se curata lantul din oficiu si platesti fie ca vrei fie ca nu. daca ceri o sincronizare de carburatoare la dealeri ti se spune des ca nu ti fac decat daca iti faci un service complet, ti s a descarcat bateria si nu le spui sa o incarce te trezesti cu una noua din oficiu desi o aveai de 8 luni si era statuta....etc Lasand la o parte astea, poate ne vedem in alpii aia..... pai motoru meu nu merge cu motoare handicapate cu strambaturi de cadru, imi zici doar traseul dinainte sa-l ocolesc... nu imi las io mobra cu orice rapaciuga. io i-am luat alain deloane, jaque ives custoaie etc... fa o programare la tuv, trimite o copie la dealer si la biamveu cu istoria ta de milogeala si ameninta-i. sa dea dracii de n-as chema si presa. exact de genul asta de reputatie are nevoie o firma mare in vremile astea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Pentru cei care (inca mai) au indoieli vis-a-vis de capabilitatile GSA-ului ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 22, 2012 Admin Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Luigi, pretul afisat este pt un singur disc? marimea este universala? Multam fain. Daca vorbesti de discuri da, pretul este per bucata. Nu inteleg precis la ce te referi cind intrebi de marime universala, eu am dat linkul pt.1200 GS.. Relu, nu stiu ce vrei sa subliniezi tu prin pozele alea, cam orice mobra de pe planeta asta poate fi aplecata asa, cu atat mai mult BMW care are o ciclistica de exceptie! Editat Mai 22, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Daca vorbesti de discuri da, pretul este per bucata. Nu inteleg precis la ce te referi cind intrebi de marime universala, eu am dat linkul pt.1200 GS.. Relu, nu stiu ce vrei sa subliniezi tu prin pozele alea, cam orice mobra de pe planeta asta poate fi aplecata asa, cu atat mai mult BMW care are o ciclistica de exceptie! Oare ...?! Ah, daca te referi doar la cele sport / strada ... ai dreptate. Altfel ... da-mi voie sa-ti spun ca am mari retineri in privinta asta ...! Daca exita alte opinii ... rog sa fie argumentate - tot prin poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 22, 2012 Admin Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Punem un filmulet, nu stiu cit este de concludent.. Retine, GL-ul are 150 kg.peste ADV-ul. Hai sa ne oprim, sa n-o ducem in derizoriu..ne vede lumea.. Editat Mai 22, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Punem un filmulet, nu stiu cit este de concludent.. Ooo, da! The Tail Of The Dragon, Carolina de Nord 318 viraje in 11 mile Sa visam frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Daca vorbesti de discuri da, pretul este per bucata. Nu inteleg precis la ce te referi cind intrebi de marime universala, eu am dat linkul pt.1200 GS.. adica daca se potrivesc si la BMW'ul meu (R1100RS).Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) Punem un filmulet, nu stiu cit este de concludent.. Retine, GL-ul are 150 kg.peste ADV-ul. Hai sa ne oprim, sa n-o ducem in derizoriu..ne vede lumea.. Intr-adevar, nu este concludent; chiar deloc! In mers - se intelege, daca acesta nu este precum al melcului - greutatea nu prea are de-a face cu lasatul pe curbe! Forta centrifuga stie de ce ...! Cat are GW-ul garda la sol - sau altfel spus, unde este plasat centrul de greutate ...?! Cat / unde este la la GS(A) ...?! Multumesc ...! Eu am facut referire la categoria enduro-touring - deci hai sa fim corecti si sa comparam "mere cu mere"! Si nu, chiar nu vreau sa demonstrez nimic ! Intruct suntem pe topicul dedicat, incercam doar sa scot in evidenta calitati pe care eu nu le-am descoperit la GSA-ul meu - intrucat niciodata nu am mers si nici nu voi merge ca cel din poza. Eu unul l-am cumparat pentru drumetii in natura, dar chiar sunt surprins cand vad ce poate face aceasta motocicleta! Editat Mai 23, 2012 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) Si nu, chiar nu vreau sa demonstrez nimic ! Intruct suntem pe topicul dedicat, incercam doar sa scot in evidenta calitati pe care eu nu le-am descoperit la GSA-ul meu - intrucat niciodata nu am mers si nici nu voi merge ca cel din poza. Eu unul l-am cumparat pentru drumetii in natura, dar chiar sunt surprins cand vad ce poate face aceasta motocicleta! esti tu mare fan bmw, da si altii pot, sa stii Editat Mai 23, 2012 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Intruct suntem pe topicul dedicat, incercam doar sa scot in evidenta calitati pe care eu nu le-am descoperit la GSA-ul meu - intrucat niciodata nu am mers si nici nu voi merge ca cel din poza. Eu unul l-am cumparat pentru drumetii in natura, dar chiar sunt surprins cand vad ce poate face aceasta motocicleta! As comenta, fara pic de sarcasm, ca orice motocicleta face ce vrea pilotul Intamplator motivele pentru care am africana sunt identice cu ale tale (deci nu sunt fan al acrobatiilor, ci al drumetiilor), si am ramas cu gura cascata cand am vazut pe viu ce pot face doua maini dibace cu matahala de 230 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Cine vine la intalnirea de la Garmisch? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 linxule ma simt si prost ca ai pierdut atata timp. practic ma interesa daca e vroe diferenta pe care eu sa n-o vad intre auto-moto. la aia de-o avui de viteza am inteles, era vorba in plus de cutie spalata de acelasi ulei, dar la beemer nu vedeam personal nici o diferenta moto - masina. mi s-a confirmat. acum o sa-mi aleg singur uleiul. prima cerinta, full-synthetic, a doua, sa fie un ulei care-l gasesc pe toate drumurile, un castrol cred c-ar fi okay, si cu gama de vascozitate, cat mai mare, tind la un 10-50, dar accept si un 15-50 si chiar 10-40. la transmisie o sa pun acelasi ulei si in spate si la cutie, 75-120, lichidul de frana, dot4. mai poluez nitel cu uleiul. am gasit la cora, care e interesat, mobil1, 10-60, full acuma, nu stiu unde sa caut de transmisie ca la cora aveau doar un mineral prapadit 80-90. omv, nu prea are nimic (am cautat la 2 benzinarii). ceva idei? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 23, 2012 Admin Share Postat Mai 23, 2012 (editat) Nu poluezi nimic, este o placere sa ne ajutam..intr-o transmisie de boxer care implineste curand 200 ani de cind a fost proiectat poti pune linistit 80w90 mineral sau 75w90 sintetic, daca vrei sa prapadesti banii. Succes. Editat Mai 23, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 23, 2012 Autor Share Postat Mai 23, 2012 mai poluez nitel cu uleiul. am gasit la cora, care e interesat, mobil1, 10-60, full acuma, nu stiu unde sa caut de transmisie ca la cora aveau doar un mineral prapadit 80-90. omv, nu prea are nimic (am lcautat la 2 benzinarii). ceva idei? mersi am o singura intrebare de ce atat chin cu uleiul asta?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 23, 2012 Admin Share Postat Mai 23, 2012 de ce atat chin cu uleiul asta?????? Mi-ai luat vorba din gura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 de ce atat chin cu uleiul asta?????? Oamenii cand nu au probleme fabrica ei unele, sa nu se plictiseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 cand zic idei, sugestii, ma refer la magazine de la care sa cumpar. vreau un full sintetic pentru cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 cand zic idei, sugestii, ma refer la magazine de la care sa cumpar. vreau un full sintetic pentru cutie. 75W-90 pentru cutie (sintetic) ar trebui sa-l gasesti destul de usor, pe la magazinele cu piese sau chiar si pe la hipermarket-uri. Daca vrei Total Transmission SynFE 75W-90 da-mi un PM/tel... aduc asa ceva si e vreo 40 de ron /1L. (Nu-mi iau warn pentru asta, nu? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 80w90 Castrol NEAPARAT GL5 gasesti la orice magazin de piese auto cu o suprafata mai mare de 30 mp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Desi bantui de ceva vreme prin anglia,irlanda si scotia, ce motoare credeti ca am vazut de cele mai multe ori? Intrebare retorica O gramada de BMW'uri (GS,LT,RS toate neamurile).M a asteptam sa predomine Triumph'ul dar am vazut foarte putine exemplare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Am comandat un set de pinioane ce vin montate in capatul axelor cu came. E un tip din Australia, Lennie il cheama, face pinioanele astea de la 0. Ce fac ele asa de special? Pai iti deschid mai devreme cu 4.5 grade supapele de admisie si implicit evacuare. Cu treaba asta, iti muta curba de cuplu cu 800-1000 rpm mai la stanga, adica exact acolo unde folosesti cel mai mult motorul. Toata lumea care si le-o montat pe advrider si asa pare a fi super multumita, cuplu mai de jos, consum de gaz mai mic (mergi la mai putine rpm cu aceeasi viteza fata de inainte sa le ai montate). A facut omul si un pictorial cu treaba asta, nu e asa de greu de montat. In caz ca nu va descurcati, le pot monta si eu, ia cam 4 ceasuri toata treaba. Tutorialul il puteti gasi aici - https://www.sugarsync.com/pf/D7881463_749_640058161 iar dupa ce le montez pe ale mele, o sa fac si eu unul + un review. Nu ma astept sa fiu altfel decat multumit. Daca vreti sa dati de el il puteti gasi aici: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=792712 sau aici: http://www.boxer-performance.com/ Pinioanele astea se pot monta pe 850/1100/1150 si 1200, dar nu si pe cele din 2011, cu doua axe cu scame pe cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) Am comandat un set de pinioane ............adica exact acolo unde folosesti cel mai mult motorul. .............. Eu nu prea stiu unde folosesc motorul... Lasa-le nea' Dane asa cum sunt . De banii aia mai bagam o tura_doua. Eu n-am timp sa ma bucur de motor asa cum l-a facut ma-sa bavareza,..d'apai sa mai bag bani si in tunning,.... Apa,paie si bataie. Editat Mai 28, 2012 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Nu e neaparat vorba de tunning. Daca cauti pe google grafice cu dyno la 1100/1150/1200, vezi ca, cuplu maxim e undeva la 5500 rpm. eu unul ma duc destul de sportiv cu el si nu ajung la turatia aia nici in depasiri. Treaba e ca mesterii de la BMW, cand au conceput mobrele astea, au facut cuplul sa fie nici prea sus nici prea jos. Si atunci, cum tu nu tii mobra la 5500 rpm, pinioanele astea iti translateaza varful ala cu 800-1000 rpm, adica exact acolo unde ai nevoie de el. Pana la urma, daca stai sa te gandesti cat economisesti cu benzina, in un sezon iti scoti banii pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.