Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Ca sa verifici daca-ti patineaza baga treapta superioara(5/6)pe la 40/50 si accelereaza puternic, daca urca in ture odata cu cresterea vitezei este ok.

Am incercat si varianta asta si nu patineaza(de fapt in toate treptele am accelerat puternic fiind subturata si da sa se opreasca, in nici un caz nu se accelereaza)....din fericire nu am reusit sa repet fenomenul.

Asa cum spune si bigfoot fenomenul a avut loc intr-a 3-a pentru cateva sec(moment in care motorul s-a accelerat progresiv - nefiind foarte subturat) dupa care a tras ff puternic (a cuplat ambreajul) sa fie oare o hiba a sistemului hidraulic?ne_nau.gif

Daca era dus ambreajul nu tragea brusc dupa 1-2 sec ci crestea treptat....zic....singura varianta care ar sta in picioare este ceva ulei pe placa, insa nu am nici picatura prelinsa la imbinare....

 

BINGO si eu am crezut ca sunt TAMPIT cand era motocicleta mai noua, am zis ca s-au pus astrele stramb.

si eu incercam sa-mi dau seama daca nu cumva n-am eliberat complet maneta, insa frustarea momentului nu putea fi atat de mare daca nu o aveam libera.....

sunt ceva mai linistit avand in vedere ca ai patit-o si tu si nu au urmat consecinte urate....inteleg ca ai avut parte de fenomen in mai multe randuri... a urmat si un miros de ferodou incins?

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 geam poti sa faci la orice oglinzi si geamuri insa nu este ok la calitate

2 poti cumpara deam de la o oglinda normala de masina mai ieftin si sa mergi sa l taie pe dimensiune

3 nu sctiu sa se vanda separat doar sticla

4 a cazut intr .o curba la stanga inainte de ranca? o curba f inselatoare si lunga???

 

Nope, a cazut imdiat dupa Ranca intr-o curba fara mari probleme...dar deh, admira peisajul....

Multam de sfaturi, le-am switch-uit si rezolvam pe cascoul lui.

 

Si apoi cui ii trebuie oglinzi? Daca depasesti tot timpul si nu esti depasit, la ce iti mai trebuiesc ? :P

 

Adevarat dar cand am ajuns in Bucale pe Fane the great....am simtit brusc lipsa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@xtrblack, intr-adevar ce o zis Luigi e testul ambreiajului, dar recent am observat ceva care seamana cu ce zici tu la masina, la care stiu ca ambreiajul e pe duca...

 

Tine-l o vreme si vezi daca se mai reproduce problema.

 

Referitor la zgomotul ala care il auzit tu, e de la avans. Este ca seamana cu niste piulite aruncate intr-o galeata de metal? :) Ala e zgomotul d ela vans, care se poate auzi mai mult sau mai putin... Ce se intampla e ca daca mergi cu viteza constanta si tragi brusc de gaz, senzorul TPS (ala negru de pe admisia din stanga) ii zice la calculator in ce pozitie e clapeta, si calculatoru regleaza unghiu la avans in consecinta. Numai ca motorul nu e la turatia potrivita pentru avansu ala, hence, ai sunetul respectiv. A, e mai pronuntat cu cat e mai cald afara ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, ce am uitat sa zic e ca pe intoarcere, pe autostrada am vazut ca mobra lui e cu curu' pe jos. Am oprit, verificat setarile si culmea e ca erau aceleasi la ambele motorete. Am incercat orice alte setari si am vazut ca lucra doar fata, spatele ramanand pe ciuci.E posibil ca de la o cazatura nu atat de grava sa buleasca suspensia? Sau e o chestie ce va trebui rezolvata pe garantie cu prietenii de la AB?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@xtrblack, intr-adevar ce o zis Luigi e testul ambreiajului, dar recent am observat ceva care seamana cu ce zici tu la masina, la care stiu ca ambreiajul e pe duca...

 

Tine-l o vreme si vezi daca se mai reproduce problema.

 

Referitor la zgomotul ala care il auzit tu, e de la avans. Este ca seamana cu niste piulite aruncate intr-o galeata de metal? :) Ala e zgomotul d ela vans, care se poate auzi mai mult sau mai putin... Ce se intampla e ca daca mergi cu viteza constanta si tragi brusc de gaz, senzorul TPS (ala negru de pe admisia din stanga) ii zice la calculator in ce pozitie e clapeta, si calculatoru regleaza unghiu la avans in consecinta. Numai ca motorul nu e la turatia potrivita pentru avansu ala, hence, ai sunetul respectiv. A, e mai pronuntat cu cat e mai cald afara ;)

nu zic ca nu-i posibil, insa avand in vedere nr. de km -17000 si faptul ca nu trag de ea sau sa exagerez cu debraierea, ma gandeam ca ar fi prea curand......in mod normal tine peste 100mii....patania lui @bigfoot imi da speranta :grinbandit:(nu zic ca am scapat) ca nu tre sa rup motorul in 2 ca sa schimb un simering :baldy:

exact ala e zgomotul...multam de lamurire :rolleyes:....inteleg ca e normal si nu am ce sa-i mai reglez.....se aude una doua pacanituri fct de trapta sau turatie gen.....in 2-3a face de 2 ori in 4,5,6 face o data uneori de 2 ori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e simering sa curga, poate avea si 5000 de km. Aparent problemelea astea se intampla mai ales daca mobra a stat mult nemiscata, ca sa nu dea ulei pe simering pe dinauntru, caz in care incepe si se coace. Asta am auzit-o si eu de la un mester, nu pot sa bag mana in foc ca e si adevarata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si eu Metzeler Tourance exp pentru ca citisem lucruri bune de aceste cauciucuri, dar sunt cam dezamagit de ele pentru ca desi le-am echilibrat, cel de fata este cam zgomotos la rulare. Asa sunt ele, sau caucicul meu fata are ceva?Le-am luat de noi noute din Germania, dot 2011. Dunlopul cu care era incaltata motoreta cand am cumparat-o si Michelin Anakee 2 pe care l-am cumparat ulterior nu faceau asa. Si spatele mai rupe aderenta cateodata la frane de motor, am impresia ca e un cauciuc mai tare. Oricum e prima si ultima pereche de Metzeler pe care o pun pe motoreta, o sa revin la Anakee 2. Cel putin asta e impresia mea dupa vreo 2000 de km cu Tourance exp.Stie cineva vreo sursa de bujii NGK iridium la noi in tara, pentru ca banuiesc ca se pot pune bujii din astea, ca in carticica mea nu scrie de ele.Acum am gasit ca imi trebuie ngk DCPR8EKC.Alta intrebare, ce uleiuri de motor mai folositi ca am vazut ca Motul 20W50 full syntetic de care am pus eu nu prea se mai gaseste.Mersi.

 

 

1. Subscriu la EXP, schimbat fatza pe garantzie din motive de voblaje...EXP tine bine pe ploaie dar o sa trec pe Dunlop la primavara sa vedem cum sunt. Daca nu o sa mi placa o sa caut Tourance clasic, am fost multumit de ele pe toate mobrele.

 

2. Am scris mai in spate, dealeru de unde am luat mobra bagau in 2011-2012 Castrol Actevo 20w50 desi asta nu mai apare oficial in cartea pt DOHC, consumat 1,2L in 7000km.

 

Acum ei baga Castrol Power 1 Racing 10W50 (si au terminat stocu de Actevo)

 

Dealerul din Geneva baga Motorex Boxer 15W50 in DOHC, fiind in garantie, acum am asa ceva in motor (inainte era Actevo de la nemti), nu am pucat sa fac KM sa vad daca l papa mai putin sau nu

 

In afara fiecare dealer are "combinatia " lui cu uleiul si nu neaparat merg pe recomandarea BMW. Germania vinde Castrol pe aci pe langa grantita, Elvetia isi promoveaza Motorexu lor, etc...

Editat de eti_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Subscriu la EXP, schimbat fatza pe garantzie din motive de voblaje...EXP tine bine pe ploaie dar o sa trec pe Dunlop la primavara sa vedem cum sunt. Daca nu o sa mi placa o sa caut Tourance clasic, am fost multumit de ele pe toate mobrele.

tocmai ce am montat TR91 de la Dunlop si am facut prima mie....cauciucurile sunt super - merge ata, aderenta este excelenta(vin de pe anakee2 destul de uzate) intra abs spate ceva mai tarziu decat la Anakee 2....ce ma incanta cel mai mult este ca nu mai aud nici un fel de zgomot - sunt super silentioase atat pe drept cat si pe curbe. Ce ma ingrijoreaza este ca la baza crampoanelor a aparut deja o mica fisura....probabil asa apare la toate....nu le-am incercat inca pe ploaie.

Daca e simering sa curga, poate avea si 5000 de km. Aparent problemelea astea se intampla mai ales daca mobra a stat mult nemiscata, ca sa nu dea ulei pe simering pe dinauntru, caz in care incepe si se coace. Asta am auzit-o si eu de la un mester, nu pot sa bag mana in foc ca e si adevarata.

pai de cam asta mi-e frica....mobra este 2008 si a stat 2010 - 2012 adica un an si ceva-2 pe bara...am luat-o la inceputul sezonului la 8300km si am facut pana acum 9000...sper insa sa fie ca la @bigfoot....daca nu ma paste o vizita fie la tine fie la AB....Doamne fere.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce am montat TR91 de la Dunlop si am facut prima mie....cauciucurile sunt super - merge ata, aderenta este excelenta(vin de pe anakee2 destul de uzate) intra abs spate ceva mai tarziu decat la Anakee 2....ce ma incanta cel mai mult este ca nu mai aud nici un fel de zgomot - sunt super silentioase atat pe drept cat si pe curbe. Ce ma ingrijoreaza este ca la baza crampoanelor a aparut deja o mica fisura....probabil asa apare la toate....nu le-am incercat inca pe ploaie.

 

pai de cam asta mi-e frica....mobra este 2008 si a stat 2010 - 2012 adica un an si ceva-2 pe bara...am luat-o la inceputul sezonului la 8300km si am facut pana acum 9000...sper insa sa fie ca la @bigfoot....daca nu ma paste o vizita fie la tine fie la AB....Doamne fere.

 

- suna bine, ma bucur ca esti multumit de ele

- ce oameni...sa tina mobrele 2 ani pe bara :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si eu Metzeler Tourance exp pentru ca citisem lucruri bune de aceste cauciucuri, dar sunt cam dezamagit de ele pentru ca desi le-am echilibrat, cel de fata este cam zgomotos la rulare. Asa sunt ele, sau caucicul meu fata are ceva?Le-am luat de noi noute din Germania, dot 2011. Dunlopul cu care era incaltata motoreta cand am cumparat-o si Michelin Anakee 2 pe care l-am cumparat ulterior nu faceau asa. Si spatele mai rupe aderenta cateodata la frane de motor, am impresia ca e un cauciuc mai tare. Oricum e prima si ultima pereche de Metzeler pe care o pun pe motoreta, o sa revin la Anakee 2. Cel putin asta e impresia mea dupa vreo 2000 de km cu Tourance exp.Stie cineva vreo sursa de bujii NGK iridium la noi in tara, pentru ca banuiesc ca se pot pune bujii din astea, ca in carticica mea nu scrie de ele.Acum am gasit ca imi trebuie ngk DCPR8EKC.Alta intrebare, ce uleiuri de motor mai folositi ca am vazut ca Motul 20W50 full syntetic de care am pus eu nu prea se mai gaseste.Mersi.

 

confirm la cauciucuri. de acord ca si mechilibrarea a fost facuta cu fundu.., dar au fost motivul pentru care a trebuit sa ma intorc din ucraina si am ratat nordkapp-ul anul asta (si sute de euro) din cauza lor.

 

acum am anakee2. nu sunt cele mai silentioase, insa canta frumos si continuu.

 

bujii, incearca la louis

http://www.kronaumoto.ro/

ulei, am pus 10W50, motul, parca. bavaria n-a vrut sa mi-l puna ca cica "bate tachetii", asa ca l-am pus singur si nu pot fi mai multumit. am mers si pe 42°C, fara probleme.

daca vrei sa stii exact, cobor la garaj si-ti zic.

cred ca l-am gasit la metro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ai fi interesat de un drum la budapesta pentru revizii la reprezentanta bmw

am in vedere sa pun 2 moto pe o remorca si sa o iau usurel spre budapesta

nu stiu daca e mai ieftin sa inchiriem o duba sau sa mergem cu o remorca cu 3 moto?????

la gsa trebuie sa o fac la reprezentanta ca e inca in garantie iar la k ...tot bat drumul pana acolo ...sau ma opresc in cluj..........beer.gif

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Sigur sunt off-topic, dar trebuie sa intelegeti ca n-am cum sa citesc 300+ pagini de forum sa vad daca a mai fost expusa o problema asemanatoare.

Problema mea este ca mi-am luat de curand un GS din 2006 si am de la inceput probleme cu sistemul de franare: ABS-ul clipeste continuu si bineinteles este inactiv, iar etrierul din spate se incalzeste puternic deoarece dupa primele frane ale fiecarei ture, motocicleta ramane putin infranata pe spate - a trebuit sa-i mai degajez putin sabotii ca s-o pot folosi, dar am slabit astfel frana pe spate ceea ce nu e prea bine in trafic. Cateodata, rar, ma mai intalnesc si cu alta eroare: cand pornesc motorul ma vertizeaza ca am nivelul de ulei scazut (adica un ! rosu), iar cand am aceasta eroare, franele sunt extrem de tari, cum atingi putin maneta, motorul intepemneste efectiv. Repornesc si uleiul isi revine la normal, iar franele sunt asa, mai flasca dupa cum le-am reglat.

Acum, ca fost posesor de F, si stiind despre profesionalismul si ospitalitatea celor de la Bavaria, exista cateva lucruri pe care sa le pot controla/face pana sa ajung la ei. Ma gandeam la un reset de soft dar nu stiu cum se face. De asemenea, un cititor de soft, altundeva decat la Bavaria...?

O alta intrebare a mea este daca are cineva acel DVD cu diverse reparatii...

 

Multumesc anticipat pentru interes si raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

...iar etrierul din spate se incalzeste puternic deoarece dupa primele frane ale fiecarei ture, motocicleta ramane putin infranata pe spate - a trebuit sa-i mai degajez putin sabotii ca s-o pot folosi, dar am slabit astfel frana pe spate ceea ce nu e prea bine in trafic.

Nu am inteles cum ai facut asta, cum ai "slabit frana sa tina mai putin"? :scratch:

Din pacate problemele la ABS sunt costisitoare si greu de remediat.

Ti-am spus asta si atunci cind ai cerut parerea daca sa iei mobra asta sau nu..

Faptul ca-ti ramane infranata poate avea cauze multiple, pistonase etrier spate blocate/senzorul ABS defect/cablajul senzorului intrerupt/pistonase blocate in modulatorul ABS/modulator ABS defect.

Trebuie s-o pui pe un tester, in Bucuresti recomand:

/index.php?/topic/678370-wwwdiagnozabmwro/

Il cheama Ionut, ignora spamul de pe topicul lui si mergi linistit la el, spui ca te-a trimis Luigi, are tester, este un baiat dragut si competent.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stiti cumva ce e chestia din poza. Se gaseste la roata din fata, sub etrierul stanga. Furca are o prelungire si ce vad din poza acolo are trebui sa fie o chestie neagra cu un cablu care pleaca din ea.

I don't have it . :) Am observat azi dimineata si nu stiu daca o aveam sau nu :)

post-68068-0-70763200-1347201905_thumb.jpg

 

Multam :)

 

P.S. Am rezolvat cu frana fata. Se ridicase protectia de maina putin si nu lasa maneta de frana 100% libera. Presupun ca frana era putin aplicata (sa zic un 5%) si in mers presupun ca se incalzea +dilatare si de aici problema. Am aerisit frana, just in case, am data maneta de frana mai jos un numar si am pus protectia la locul ei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stiti cumva ce e chestia din poza. Se gaseste la roata din fata, sub etrierul stanga. Furca are o prelungire si ce vad din poza acolo are trebui sa fie o chestie neagra cu un cablu care pleaca din ea.

I don't have it . :) Am observat azi dimineata si nu stiu daca o aveam sau nu :)

post-68068-0-70763200-1347201905_thumb.jpg

 

 

Pare un fel de senzor ABS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Am rezolvat cu frana fata. Se ridicase protectia de maina putin si nu lasa maneta de frana 100% libera. Presupun ca frana era putin aplicata (sa zic un 5%) si in mers presupun ca se incalzea +dilatare si de aici problema. Am aerisit frana, just in case, am data maneta de frana mai jos un numar si am pus protectia la locul ei. :)

ai grija la acelas fenomen in cazul ambreiajului.... Nu vrei sa-ti blocheze maneta intr-o depasire...

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ai fi interesat de un drum la budapesta pentru revizii la reprezentanta bmw

am in vedere sa pun 2 moto pe o remorca si sa o iau usurel spre budapesta

nu stiu daca e mai ieftin sa inchiriem o duba sau sa mergem cu o remorca cu 3 moto?????

la gsa trebuie sa o fac la reprezentanta ca e inca in garantie iar la k ...tot bat drumul pana acolo ...sau ma opresc in cluj..........beer.gif

 

Eu am fost saptamana trecuta la service-ul BMW din Budapesta si nu pot sa spun ca m-a dat pe spate profesionalismul lor.

Am o problema cu modulatorul de ABS, am fost la Bavaria pt diagnoza, l-au testat si mi-au zis ca modulatorul trebuie schimbat, acelasi lucru mi-au zis si ungurii,

nu au incercat sa investigheze mai mult problema, doar au citit ce a afisat calculatorul (testerul).

Am stat destul de mult de vorba cu seful de atelier, nu parea sa fie deosebit de profi, imi dadea impresia ca si ei aplica pur si simplu protocoalele prescrise de BMW, nimic mai mult.

Nu sustin ca ar trebui sa aplice metode proprii, originale (doar sunt service de marca), dar ma asteptam sa fie experimentati, sa-mi spuna mai mult decat cei de la Bavaria, avand in vedere ca sunt mai vechi si la ei sunt mai multe motoare pe piata.

 

Nu zic, probabil sunt mai experimentati decat baietii de aici, insa va intreb: ce experienta/expertiza este nevoie pt o revizie, unde se schimba consumabilele, plus eventual se sincronizeaza admisia??

 

Eu unul nu m-as duce decat eventual daca ar trebui efectuata o reparatie deosebita, mai dificila.

 

A, si sa nu uit: acelasi test care la Bavaria a costat 100,-RON (sau max 120, nu-mi aduc exact aminte), la Budapesta costa echivalentul a 160,-RON

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea de mentenanta o pot face si eu la 1200 :)

 

Legat de modulator, nu pot sa iti zic nimic, nu am desfacut niciodata asa ceva si nici cei de la reprezentanta, asa ca si lor le e mai comod sa iti zica: ia frate altu de 1000 eur si noi ti-l schimbam si gata problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...