Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Adevarul, ca ungatoarele sunt pt motociclisti care se trag din maimuta nu pt cei care se trag din mistreti :hug:

 

Bogdan, tu te pricepi la multe, si te-ai fi priceput si la asta daca ai fi practicat. Altfel......, chiar daca nu e usor pentru un orgoliu mare, mai bine pleaca urechea la aia mai mici care au incercat pe propria piele.

Si ca idee, sa stii ca majoritatea mobrelor de off nu mai au aparatoarea de lant. Daca tii neaparat sa pui ungatoare pe asa ceva, singura solutie e in spatele pinionului, la inaltimea axului pinionului.

Plm, daca ar vedea enduristii ca vorbim de ungatoare pe mobrele de enduro, ar rade si cu curu' de noi...

Eu nu m-am balacit prin noroaie, iar voi ati renuntat la ungatoare inainte sa le folositi. Hai sa punem impreuna ce stim si putem, sa vezi ca iese ceva. Am vazut la americani motoare cel putin la fel de mozolite ca a ta, dar cu lantul curat. De putut se poate, totul este sa nu renunti inainte de vreme. Intrebarea daca merita. Ce mai conteaza un lant murdar cand motorul este in halul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-am renuntat la ungatoare. Am prins capul de ungere in locul indicat in poza si am facut un sistem rudimentar gen cismea, pentru ca am nevoie ca lantul sa se unga aproape instant si nu sa merg nu stiu cati km pana se unge lantul. Pur si simplu dau de un robinet si, dupa 2-3 minute, l-am oprit. Am lantul uns si curat. Dar, repet, fac asta doar dupa ce am iesit de la coclau si ma indrept spre casa pe asfalt. Asta mi se pare mie o solutie destul de buna.

Pentru touring, sistemul facut de tine sau Scottoiler-ul electronic sunt cele mai indicate

post-3463-0-44372500-1354605950_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zice ca sunt un om care nu tolereaza ingamfarea, aroganta, rea vointa si prostia. si ca nu ma sfiesc sa le dau peste nas alora de-o merita.

 

De la a considera o discutie ridicola (si pe buna dreptate, din mai multe puncte de vedere) pana la a jigni, eu cred ca ar trebui sa fie cale lunga.

Legatura cu tot ce ai enumerat aici de asemenea nu o vad; ma rog, tu sa fii sanatos si fericit asa cum esti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Penibil :rusinica:

 

Intre penibil si off topic e ceva distanta. Dar daca vrei sa jignesti, poti spune orice despre oricine.

 

Am tot vazut dispute intre useri, cu jigniri si altele de genul. De curand il vedeam pe Ianachim cum se paruia cu alt coleg forumist. Si pentru ce? Pentru nimic! Ca asta n-a spus la ce ora pleaca sa se plimbe, ca ala s-a ciufulit ca asta n-a spus si tot asa! Ba, te doare capu'!

Eu tot imi spun ca aici suntem ca intr-o familie mare, dar incepe sa mi se cam acreasca. Pusca mea, daca nu-l inghiti pe unu', da-i ignor. Daca nu-ti place ca-i off topic, roaga un moderator sa stearga sau sa mute. Da' nu te apuca cu afirmatii d-astea gratuite. Nu e ok.

Chiar daca va place sa aruncati cu rahat, cearta n-a rezolvat niciodata nimic. E o zicala: "vorba dulce mult aduce". Incercati-o macar experimental. Veti vedea ca o sa rezolvati mult mai multe.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi, inteleptul de serviciu. Ai dreptate, mai rau ca vremea proasta abia incepe si deja plictiseala-si spune cuvantul. Pana la primavara mai este mult. Hai sa trecem la cardane. Care s-a mai stricat, care pierde ulei, care il schimbi dupa primul sezon? :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

am sa imi dau si eu cu parerea intre batranii formului: cel care a numit discutia ridicolo nu isi asuma faptul ca a nominalizat ca fiibd ridicoli pe cei care participau la discutie in schimb orgoliul i--a fost ranit cand a fost nominalizat prost de catre cei in cauza! cred ca inainte sa te apuci sa deschizi "gura" si sa scrii ceva la adresa unora si a altora pe aici ar fi bine sa iti revizuiesti ceea ce vrei sa transmiti. asta daca ti la statutul tau. daca tot ai comis-o si ai aruncat cu rahat in altii ai macar minima decenta si recunoaste greseala EVIDENTA si cere-ti scuze. cat despre eventualele reactii in spiritul si continuarea aceluasi gen de etichetari pot identifica clar ca facand asta devii automat un generator de spirale negative pe care-i oblige pe participanti la discutie sa se inscrie.

deci...ori ne pastram decenta si vorbim argumentat si tehnic despre diverse... ori ...suntem vagabonzi ceLula mea...

ride for fun!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sectiunea enduro-touring e una dintre putinele bucati de forum care chiar servesc la ce trebuie. se mai face un misto, ne mai intepam intre noi ca doar suntem vii...insa ma deprima sa vad oameni in toata firea, cu dublul anilor mei, care n-au altceva mai bun de facut decat trolling pe forum.

 

cum arata advrideru, ne place tuturor...o fi si multumita faptului ca acolo nu se porcaiesc userii intre ei si nu tine toata lumea sa-i demonstreze colegului ca honda e mai buna ca yamaha si ca bmw-ul e mai cu mot decat ktm-u. indiferent de fiarele dintre craci ar trebui sa ne comportam decent si oleaca mai intelegatori cu ceilalti.

Editat de cnairda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sectiunea enduro-touring e una dintre putinele bucati de forum care chiar servesc la ce trebuie. se mai face un misto, ne mai intepam intre noi ca doar suntem vii...insa ma deprima sa vad oameni in toata firea, cu dublul anilor mei, care n-au altceva mai bun de facut decat trolling pe forum.

 

cum arata advrideru, ne place tuturor...o fi si multumita faptului ca acolo nu se porcaiesc userii intre ei si nu tine toata lumea sa-i demonstreze colegului ca honda e mai buna ca yamaha si ca bmw-ul e mai cu mot decat ktm-u. indiferent de fiarele dintre craci ar trebui sa ne comportam decent si oleaca mai intelegatori cu ceilalti.

du-te pe advrider si mananca la rahat. o sa-ti dispara contu mai repede decat l-ai facut. acolo oamenii intra sa se ajute si sa-si impartaseasca impresii. daca se contrazic, o fac cu bun simt si diplomatie.

acolo toate mobrele servesc aceluiasi scop.

n-are rost sa zic cum e la noi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru mine cardanul a fost un criteriu de achizitie si acum dupa ce il am, nu as mai renunta la el. Ipotetic vorbind, daca noul KTM Adv avea cardan eu as fi ales-o in detrimentul noului GS, insa la cum stau lucrurile acum as alege HP2 Enduro :D

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt XTR..negru

 

zi-mi si mie in detaliu despre "senzatia" ta vis a vis de cardan. eu am calarit un pic un 12GS, cel cu motorul de 98CP si nu m-a convins cu nimic. am avut cam aceasi senzatie pe care o am pe 800GS.

(m-am uitat la postul meu anterior si nu m-am putut abtine: am scris ca porcu..imi era somn pe final de slujba ca sa nu zica unii p'acilea ca m-au dat afara de la scoala in clasa a 2-a...)

 

ride for fun

 

salut,

am sa imi dau si eu cu parerea intre batranii forumului: cel care a numit discutia ridicola nu isi asuma faptul ca a nominalizat ca fiind ridicoli pe cei care participau la discutie. in schimb. orgoliul i-a fost ranit cand a fost nominalizat prost de catre cei in cauza! cred ca inainte sa te apuci sa deschizi "gura" si sa scrii ceva la adresa unora si a altora pe aici ar fi bine sa iti revizuiesti ceea ce vrei sa transmiti si sa incerci, cel putin, sa fii diplomat. asta daca ti la statutul tau. daca tot ai comis-o si ai aruncat cu rahat in altii ai macar minima decenta si recunoaste greseala EVIDENTA si cere-ti scuze. cat despre eventualele reactii in spiritul si continuarea aceluasi gen de etichetari pot identifica clar ca facand asta devii automat un generator de spirale negative obligandu-i pe interlocutori sa se inscrie in trendul negativ al discutiei.

deci...ori ne pastram decenta si vorbim argumentat si tehnic despre diverse... ori ...suntem vagabonzi ceLula mea...

 

am revizuit si eu putintel ca m-a si luat dracul cand am vazut cate balarii am scris.

 

nene Harea poti sa imi dai din nou agree :P

ride for fun!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil sunt superficial pentru unii, dar a disparut inconfortul inaintea unei ture de a piguli lantul(curata/verifica/intinde/schimba). dpdv al senzatiei pot compara cu un 4x4 vs. tractiune fata (fun!)

evident exista si dezavantaje venite din cloncanit la viteze mici at. cand reduci+gaz sau invers

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... insa la cum stau lucrurile acum as alege HP2 Enduro :D

 

Cine stie, poate in viitor vom vedea iar un HP2 Enduro cu roata de 21" si niste kg bune in minus.

Pe cel precedent l-am condus atat pe strada cat si la un trainig enduro, mi-a placut foarte mult insa pt. felul meu de a merge, era prea enduro.

Avea insa doua mari probleme: prima era preul si a doua lipsa ABS-ului. A doua s-ar rezolva de la sine, avand in vedere ca din 2013 nu se mai produce niciun BMW fara ABS dar prima ma tem ca ar cam ramane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar singurul minus este lipsa ABS-ului, insa as fi dispus sa trec peste el. Cat despre bani nici GS-ul nu este ieftin (depinde unde te gasesti financiar si cat esti dispus sa dai din ei pentru acest hobby)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar singurul minus este lipsa ABS-ului, insa as fi dispus sa trec peste el. Cat despre bani nici GS-ul nu este ieftin (depinde unde te gasesti financiar si cat esti dispus sa dai din ei pentru acest hobby)

 

Ma rog, si diferenta aia de bani era intr-o masura justificata de faptul ca se livra cu inca un set de roti echipate cu anvelope de strada, inclusiv discuri, gata doar sa le schimbi intre ele.

 

pai... vinde-ti GS-ul si ia-ti HP daca asta te-ar face fericit! O viata avem... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

evident exista si dezavantaje venite din cloncanit la viteze mici at. cand reduci+gaz sau invers

Scuze, nu o fac din rautate, sau ca am boala pe GS, pus si simplu numai la GS cardanul se comporta asa. Am observat si eu. Mirarea mea la ST a fost cand cardanul s-a comportat ca si un lant bine reglat. Fara clancanit sau alte jocuri la plecare sau frana de motor, nici nou, nici dupa 40000km. Poate GS-ul nou, odata cu schimbarea din stanga-n dreapta sau viceversa ? au remediat si treaba asta. Altfel, desi mi-a placut grozav sa surubaresc la lanturi, nu-i gasesc niciun defect cardanului.

 

du-te pe advrider si mananca la rahat. o sa-ti dispara contu mai repede decat l-ai facut. acolo oamenii intra sa se ajute si sa-si impartaseasca impresii. daca se contrazic, o fac cu bun simt si diplomatie.

acolo toate mobrele servesc aceluiasi scop.

n-are rost sa zic cum e la noi...

Ai dreptate cu ADV-ul, dar acolo tarcurile sunt bine delimitate si nu prea se sare gardul.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, nu o fac din rautate, sau ca am boala pe GS, pus si simplu numai la GS cardanul se comporta asa. Am observat si eu. Mirarea mea la ST a fost cand cardanul s-a comportat ca si un lant bine reglat. Fara clancanit sau alte jocuri la plecare sau frana de motor, nici nou, nici dupa 40000km. Poate GS-ul nou, odata cu schimbarea din stanga-n dreapta sau viceversa ? au remediat si treaba asta. Altfel, desi mi-a placut grozav sa surubaresc la lanturi, nu-i gasesc niciun defect cardanului.

Cred ca are mare legatura si cu ambreajul uscat din care nu prea poti corecta mare lucru si mai mult nu este indicat sa incerci....eu unul il urasc.

Probabil au remediat si acest aspect avand in vedere ambreajul umed si ceva experienta din urma (nu pot sa cred ca cineva poate gasi cloncanitul ala atragator)

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi si ambreiajul uscat, nu zic nu. Mie mi-a placut. Mai moale si nu am simtit nimic neplacut sau special la el. Chestia cu lipsa clancului in cardan, din ce am citit, se datoreaza tipului de angrenaj conic. GS-ul are dantura conica cu dintii inclinati, angreneaza dinte cu dinte, ST-ul are angrenaj hipoid, permanent sunt trei dinti in angrenare, iar jocurile functionale,la acesta, sunt mult mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai ce sa-i faci, decat sa te obisnuiesti cu el asa cum e. Vezi bine multi BMW-isti vechi, nu reclama nimic visavis de cardan. S-au obisnuit cu el si probabil nici nu gandesc ca se poate si fara clanc.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clancanitul acela nu are nimic de-a face cu ambreiajul.

Este din cauza unui joc prea mare intre roata farfurie si pinionul de atac (sau cum dracu' se numesc ele) din grup, se poate sesiza usor daca ridici motorul pe cricul central si invarti roata spate inainte si inapoi.

Mai poate sa existe joc si in cutie, intre pinioane si ax, astfel jocul final se mareste.

Si la mine este asa, cand plec respectiv cand tai cazul si intru in frana de motor la viteze mici, dar pur si simplu il ignor, motorul are 65.000 km si nu am observat sa creasca clancanitul in intensitate.

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...