bogdan_harea Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Angi, inteleptul de serviciu. Ai dreptate, mai rau ca vremea proasta abia incepe si deja plictiseala-si spune cuvantul. Pana la primavara mai este mult. Hai sa trecem la cardane. Care s-a mai stricat, care pierde ulei, care il schimbi dupa primul sezon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiuss2 Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 salut, am sa imi dau si eu cu parerea intre batranii formului: cel care a numit discutia ridicolo nu isi asuma faptul ca a nominalizat ca fiibd ridicoli pe cei care participau la discutie in schimb orgoliul i--a fost ranit cand a fost nominalizat prost de catre cei in cauza! cred ca inainte sa te apuci sa deschizi "gura" si sa scrii ceva la adresa unora si a altora pe aici ar fi bine sa iti revizuiesti ceea ce vrei sa transmiti. asta daca ti la statutul tau. daca tot ai comis-o si ai aruncat cu rahat in altii ai macar minima decenta si recunoaste greseala EVIDENTA si cere-ti scuze. cat despre eventualele reactii in spiritul si continuarea aceluasi gen de etichetari pot identifica clar ca facand asta devii automat un generator de spirale negative pe care-i oblige pe participanti la discutie sa se inscrie. deci...ori ne pastram decenta si vorbim argumentat si tehnic despre diverse... ori ...suntem vagabonzi ceLula mea... ride for fun!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 (editat) sectiunea enduro-touring e una dintre putinele bucati de forum care chiar servesc la ce trebuie. se mai face un misto, ne mai intepam intre noi ca doar suntem vii...insa ma deprima sa vad oameni in toata firea, cu dublul anilor mei, care n-au altceva mai bun de facut decat trolling pe forum. cum arata advrideru, ne place tuturor...o fi si multumita faptului ca acolo nu se porcaiesc userii intre ei si nu tine toata lumea sa-i demonstreze colegului ca honda e mai buna ca yamaha si ca bmw-ul e mai cu mot decat ktm-u. indiferent de fiarele dintre craci ar trebui sa ne comportam decent si oleaca mai intelegatori cu ceilalti. Editat Decembrie 5, 2012 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 sectiunea enduro-touring e una dintre putinele bucati de forum care chiar servesc la ce trebuie. se mai face un misto, ne mai intepam intre noi ca doar suntem vii...insa ma deprima sa vad oameni in toata firea, cu dublul anilor mei, care n-au altceva mai bun de facut decat trolling pe forum. cum arata advrideru, ne place tuturor...o fi si multumita faptului ca acolo nu se porcaiesc userii intre ei si nu tine toata lumea sa-i demonstreze colegului ca honda e mai buna ca yamaha si ca bmw-ul e mai cu mot decat ktm-u. indiferent de fiarele dintre craci ar trebui sa ne comportam decent si oleaca mai intelegatori cu ceilalti. du-te pe advrider si mananca la rahat. o sa-ti dispara contu mai repede decat l-ai facut. acolo oamenii intra sa se ajute si sa-si impartaseasca impresii. daca se contrazic, o fac cu bun simt si diplomatie. acolo toate mobrele servesc aceluiasi scop. n-are rost sa zic cum e la noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 (editat) pentru mine cardanul a fost un criteriu de achizitie si acum dupa ce il am, nu as mai renunta la el. Ipotetic vorbind, daca noul KTM Adv avea cardan eu as fi ales-o in detrimentul noului GS, insa la cum stau lucrurile acum as alege HP2 Enduro Editat Decembrie 5, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiuss2 Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 pt XTR..negru zi-mi si mie in detaliu despre "senzatia" ta vis a vis de cardan. eu am calarit un pic un 12GS, cel cu motorul de 98CP si nu m-a convins cu nimic. am avut cam aceasi senzatie pe care o am pe 800GS. (m-am uitat la postul meu anterior si nu m-am putut abtine: am scris ca porcu..imi era somn pe final de slujba ca sa nu zica unii p'acilea ca m-au dat afara de la scoala in clasa a 2-a...) ride for fun salut, am sa imi dau si eu cu parerea intre batranii forumului: cel care a numit discutia ridicola nu isi asuma faptul ca a nominalizat ca fiind ridicoli pe cei care participau la discutie. in schimb. orgoliul i-a fost ranit cand a fost nominalizat prost de catre cei in cauza! cred ca inainte sa te apuci sa deschizi "gura" si sa scrii ceva la adresa unora si a altora pe aici ar fi bine sa iti revizuiesti ceea ce vrei sa transmiti si sa incerci, cel putin, sa fii diplomat. asta daca ti la statutul tau. daca tot ai comis-o si ai aruncat cu rahat in altii ai macar minima decenta si recunoaste greseala EVIDENTA si cere-ti scuze. cat despre eventualele reactii in spiritul si continuarea aceluasi gen de etichetari pot identifica clar ca facand asta devii automat un generator de spirale negative obligandu-i pe interlocutori sa se inscrie in trendul negativ al discutiei. deci...ori ne pastram decenta si vorbim argumentat si tehnic despre diverse... ori ...suntem vagabonzi ceLula mea... am revizuit si eu putintel ca m-a si luat dracul cand am vazut cate balarii am scris. nene Harea poti sa imi dai din nou agree ride for fun!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 (editat) probabil sunt superficial pentru unii, dar a disparut inconfortul inaintea unei ture de a piguli lantul(curata/verifica/intinde/schimba). dpdv al senzatiei pot compara cu un 4x4 vs. tractiune fata (fun!) evident exista si dezavantaje venite din cloncanit la viteze mici at. cand reduci+gaz sau invers Editat Decembrie 5, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 ... insa la cum stau lucrurile acum as alege HP2 Enduro Cine stie, poate in viitor vom vedea iar un HP2 Enduro cu roata de 21" si niste kg bune in minus. Pe cel precedent l-am condus atat pe strada cat si la un trainig enduro, mi-a placut foarte mult insa pt. felul meu de a merge, era prea enduro. Avea insa doua mari probleme: prima era preul si a doua lipsa ABS-ului. A doua s-ar rezolva de la sine, avand in vedere ca din 2013 nu se mai produce niciun BMW fara ABS dar prima ma tem ca ar cam ramane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Intradevar singurul minus este lipsa ABS-ului, insa as fi dispus sa trec peste el. Cat despre bani nici GS-ul nu este ieftin (depinde unde te gasesti financiar si cat esti dispus sa dai din ei pentru acest hobby) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Intradevar singurul minus este lipsa ABS-ului, insa as fi dispus sa trec peste el. Cat despre bani nici GS-ul nu este ieftin (depinde unde te gasesti financiar si cat esti dispus sa dai din ei pentru acest hobby) Ma rog, si diferenta aia de bani era intr-o masura justificata de faptul ca se livra cu inca un set de roti echipate cu anvelope de strada, inclusiv discuri, gata doar sa le schimbi intre ele. pai... vinde-ti GS-ul si ia-ti HP daca asta te-ar face fericit! O viata avem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 pai... vinde-ti GS-ul si ia-ti HP daca asta te-ar face fericit! O viata avem... asa este, insa devin rational si ma reindragostesc imediat de GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 (editat) evident exista si dezavantaje venite din cloncanit la viteze mici at. cand reduci+gaz sau invers Scuze, nu o fac din rautate, sau ca am boala pe GS, pus si simplu numai la GS cardanul se comporta asa. Am observat si eu. Mirarea mea la ST a fost cand cardanul s-a comportat ca si un lant bine reglat. Fara clancanit sau alte jocuri la plecare sau frana de motor, nici nou, nici dupa 40000km. Poate GS-ul nou, odata cu schimbarea din stanga-n dreapta sau viceversa ? au remediat si treaba asta. Altfel, desi mi-a placut grozav sa surubaresc la lanturi, nu-i gasesc niciun defect cardanului. du-te pe advrider si mananca la rahat. o sa-ti dispara contu mai repede decat l-ai facut. acolo oamenii intra sa se ajute si sa-si impartaseasca impresii. daca se contrazic, o fac cu bun simt si diplomatie. acolo toate mobrele servesc aceluiasi scop. n-are rost sa zic cum e la noi... Ai dreptate cu ADV-ul, dar acolo tarcurile sunt bine delimitate si nu prea se sare gardul. Editat Decembrie 5, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 (editat) Scuze, nu o fac din rautate, sau ca am boala pe GS, pus si simplu numai la GS cardanul se comporta asa. Am observat si eu. Mirarea mea la ST a fost cand cardanul s-a comportat ca si un lant bine reglat. Fara clancanit sau alte jocuri la plecare sau frana de motor, nici nou, nici dupa 40000km. Poate GS-ul nou, odata cu schimbarea din stanga-n dreapta sau viceversa ? au remediat si treaba asta. Altfel, desi mi-a placut grozav sa surubaresc la lanturi, nu-i gasesc niciun defect cardanului. Cred ca are mare legatura si cu ambreajul uscat din care nu prea poti corecta mare lucru si mai mult nu este indicat sa incerci....eu unul il urasc. Probabil au remediat si acest aspect avand in vedere ambreajul umed si ceva experienta din urma (nu pot sa cred ca cineva poate gasi cloncanitul ala atragator) Editat Decembrie 5, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 O fi si ambreiajul uscat, nu zic nu. Mie mi-a placut. Mai moale si nu am simtit nimic neplacut sau special la el. Chestia cu lipsa clancului in cardan, din ce am citit, se datoreaza tipului de angrenaj conic. GS-ul are dantura conica cu dintii inclinati, angreneaza dinte cu dinte, ST-ul are angrenaj hipoid, permanent sunt trei dinti in angrenare, iar jocurile functionale,la acesta, sunt mult mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 cu ambreajul nu am nimic(cloncanitul ma enerveaza) insa initial aveam tendinta sa corectez din ambreaj, un lucru relativ imposibil si totodata daunator ambreajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 (editat) Nu ai ce sa-i faci, decat sa te obisnuiesti cu el asa cum e. Vezi bine multi BMW-isti vechi, nu reclama nimic visavis de cardan. S-au obisnuit cu el si probabil nici nu gandesc ca se poate si fara clanc. Editat Decembrie 5, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 (editat) Clancanitul acela nu are nimic de-a face cu ambreiajul. Este din cauza unui joc prea mare intre roata farfurie si pinionul de atac (sau cum dracu' se numesc ele) din grup, se poate sesiza usor daca ridici motorul pe cricul central si invarti roata spate inainte si inapoi. Mai poate sa existe joc si in cutie, intre pinioane si ax, astfel jocul final se mareste. Si la mine este asa, cand plec respectiv cand tai cazul si intru in frana de motor la viteze mici, dar pur si simplu il ignor, motorul are 65.000 km si nu am observat sa creasca clancanitul in intensitate. Editat Decembrie 6, 2012 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Jocul este functional, fara el nu se poate la acest tip de angrenaj. Este prezent si la motoarele noi si la cele uzate. Daca din greseala acel joc se anuleaza, grupul conic moare in foarte scurt timp. dar pur si simplu il ignor, Felicitari, ai devenit un BMW-ist veritabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Topcase-ul plin cate clar la cca 10kg iar mutarea lui cu cca 30-40cm mai in fata nu cred ca este chiar egala cu zero, adica e vorba de fizica/mecanica. Ma rog... Nu inteleg insa legatura intre ce am spus eu si toata povestea ta cu teama ta, ce anvelope ai folosit etc. Eu ma referisem la tendinta de ridicare pe o roata la accelerari viguroase, cu atat mai mult cand este incarcata sau/si se urca o rampa. Dar nu mai conteaza; important este ca pt cine gaseste avantajos, topcase-ul se poate monta si altfel. De unde pot cumpara si eu un adaptor de topcase care se monteaza pe locul seii din spate, ca nu am vazut asa ceva de vanzare?Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 De unde pot cumpara si eu un adaptor de topcase care se monteaza pe locul seii din spate, ca nu am vazut asa ceva de vanzare?Mersi ce-ti trebuie mai exact? zici de placa topcase-ului sau ai placa si cauti o solutie s-o prinzi pe motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 cred ca la asta se refera: http://www.cymarcbikeparts.co.uk/bmw-r1200gs-extended-rear-seat-mounted-rack-40-p.asp sau http://www.revzilla.com/motorcycle/altrider-r1200gs-luggage-rack-system dupa care montezi chitul de la givi sau alti furnizori de topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 6, 2012 Autor Share Postat Decembrie 6, 2012 De unde pot cumpara si eu un adaptor de topcase care se monteaza pe locul seii din spate, ca nu am vazut asa ceva de vanzare?Mersi da mi un pm cu nr tau iti dau eu unul ca model si daca l scoti facut la pret ok mai vreau si eu unul da mi pm cu nr tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 (editat) si asa cum stii si tu, la " voi" pretul e tinut sus megaartificial ( si sa vorbim doar de piata SH ca de nou ..chiar ca e aberatie ). eu constat ca punctul tau de referinta tinde catre 0(pornind de la -)....pai pretul de nou este "aberatie", pretul SH este "megaartificial", in concluzie tu vrei bmw dar nu ai bani si gasesti tot felul de justificari (si aici scuza-ma ca spun asa) aberante in cazul pretului. Daca tu gasesti un chilipir(adica finalizezi tranzactia) nu putem decat sa ne bucuram pentru tine, insa exista vorba aia "daca ceva arata prea bine ca sa fie adevarat, atunci sigur nu este" Daca vei accepta pretul probabil vei gasi o mobra excelenta, in caz contrar vei cumpara ceea ce iti permiti (probabil la fel de bune dar nu GS/A) Editat Decembrie 6, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) De unde pot cumpara si eu un adaptor de topcase care se monteaza pe locul seii din spate, ca nu am vazut asa ceva de vanzare?Mersi Intreaba intai la Bavaria. Este vorba de adaptorul care iti permite sa prinzi suportul original de topcase in locul seii din spate. http://www.teileineile.de/en/bmw-motorcycle-luggage/r1200gs/top-case-holder-sozius-seat-for-r1200gs?XTCsid=a203e8384e42fca31b054f15fa14acb5 cred ca la asta se refera: Nu, linkurile pe care le-ai pus tu prezinta accesorii pe care poti fixa mai usor bagaje normale mai mari, gen rollbag, nu au legatura cu topcase, au rol de portbagaj. Cum am spus mai sus, eu ma refeream la adaptorul cu care montezi topcase-ul vario pe locul din spate. Editat Decembrie 7, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.