Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

 

Ce vrei sa spui cu asta?La tine cardanul este pe doua parti ? Nu sari la beregata, nu ma bag in scandalul vostru, pur si simplu nu inteleg ce-ai vrut sa spui dpdv tehnic.

Trebuie sa ti-l dau o tura la schimb cu 800-le. La XTZ cardanul este clasic, cu angrenaj hipoid (primul si singurul dupa stiinta mea), deci perfect.

 

 

 

 

 

 

----------

 

Bogdan, nu trebuie sa te superi pentru ca n-am zis cu rautate. Sper ca stii, eu nu sunt fan BMW. Sunt fan Rotax, si ala monocilindru.

Deci, nu spun ca sa te intep intr-o disputa intre firme. Cu asta se ocupa altii.

Pur si simplu, uitandu-ma atunci la ele, asta e ceea ce mi-a venit in minte. Mi s-a parut mult plastic pe ST. Habar n-am, dar asta a fost senzatia.

Repet, nu trebuie sa te superi ca n-ai de ce. E complet subiectiva afirmatia mea.

 

Cat despre comentariul lui Tau in care se spune ca ma exprim mai plastic atunci cand beau, nu ma supar. Stiu ca a glumit. Altfel......

 

Va salut.

 

 

Nici o problema, data viitoare vin cu lupa, daca nu ai vazut rezervorul si carenele de plastic ale GS-ului, in schimb ai remarcat cele cateza pasticute din jurul rezervorului de tabla la XTZ.

 

 

 

 

 

 

ma ofer sa te transport maine pe une e nevoie si sa dau avans ....pentru a mi scurta ...suferinta

 

 

OK te astept la 9.Faci si o vizionare cu ocazia asta. Poze nu am mai pus ca sa nu rasucesc cutitul, stiindu-te sensibil. Scurt doar la Hornbach.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuie sa ti-l dau o tura la schimb cu 800-le. La XTZ cardanul este clasic, cu angrenaj hipoid (primul si singurul dupa stiinta mea), deci perfect.

Bogdane daca vrei sa te dai cu 800-le. Anytime...

Sa fiu sincer nu stiu daca ma incumet la ST. Pt mine e prea mare si grea si sincer clasa asta nu ma atrage.... Cel putin nu la momentul asta. Ma tot gandesc sa ma intorc la monocilindru sau sa imi cumpar inca o mobra. Am fost la mustata sa.mi iau un WR250R dar vremurile sunt prea tulburi pt mine acum.

Revenind nu am inteles chestia aia cu, cardanul pe o singura parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Uau ...! SASE bucati ...? Bravo dom'le ...!

Cine ar fi crezut vreodata ca pe criza asta se vor vinde - auzi dumneata - sase bucati in trei ani...?! Tu vorbesti serios, sau te tii de glume?

 

Clar, Romania e tara tuturor posibilitatilor ...!

Sa-l vad eu p-ala care spune ca romanu' nu se pricepe la motociclete ...!

 

Sper sa va ajute bunul Dumnezeu, si in 2013 sa fiti chiar sapte!

Nu de alta, da' din punct de vedere contabil, o motocicleta se amortizeaza in 5 ani.

Ca atare, daca nu exista vreun binevoitor (si) pentru exemplarul din 2010 - desi mi se pare exagerat de mare pretul la care este evaluata - atunci Ciprian in 2014 ar trebui sa ... o caseze, sau sa o doneze!

 

Auzi, sa nu-mi zici ca ST-ul e ca vinul - stii tu chestia cu vechimea ...!

 

Fraierii de la Bavaria au comandat deja 11 bucati. Daca ma intrebi pe mine, pot sa-ti spun ca pana in iunie nu le vor mai avea ...!

 

In 2005 cand aveam GS-ul 650, un grec cu care lucram la Kodak, mi-a spus ca si fratele lui avea o motocicleta BMW si ca inaintea ei avusese tot una BMW - nu se pricepea, asa ca nu stia de ce modele era vorba.

 

INSA, mi-a spus o vorba pe care de multe ori mi-o aduc aminte: "Aurelian, once you have owned a BMW bike, you'll always be sticked to this brand"

 

Omule ... eu unul cred ca avea dreptate!

Iar ajungem la manele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane daca vrei sa te dai cu 800-le. Anytime...

Sa fiu sincer nu stiu daca ma incumet la ST. Pt mine e prea mare si grea si sincer clasa asta nu ma atrage.... Cel putin nu la momentul asta. Ma tot gandesc sa ma intorc la monocilindru sau sa imi cumpar inca o mobra. Am fost la mustata sa.mi iau un WR250R dar vremurile sunt prea tulburi pt mine acum.

Revenind nu am inteles chestia aia cu, cardanul pe o singura parte.

Pe sosea nu este niciun pericol, mai ales ca se poate cobora mult din suspensii. Nu strica sa incerci. Deocamdata toti care s-au dat cu ea au fost incantati inclusiv cativa fosti BMW-isti. Singura exceptie Ovidiu, dar pe el il inteleg. 800-le l-am vrut cand era doar zvon, 2 cilindii paraleli si cardan, apoi curea si la final lant si sa de KTM. Nu a mai fost pt mine, dar sunt curios.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici o problema, data viitoare vin cu lupa, daca nu ai vazut rezervorul si carenele de plastic ale GS-ului, in schimb ai remarcat cele cateza pasticute din jurul rezervorului de tabla la XTZ.

------------

 

Bogdan, mai citeste o data. Repet, asta a fost senzatia/gustul/impresia pe care mi-a lasat-o imaginea. Mi s-a parut mult plastic pe ST. Asta a fost "gustul" lasat de imaginea celor doua.

 

Te salut si sa ne vedem cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

daca nu i cu suparare si incurcatura sa fie 10.oo la atelier ca nu am loc altfel

si poate sub bradut le pun si eu ...asa sa i fac o surpriza lu" aia mica ca o tot amagesc mai ales dupa ce am mai si chelit.o"....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate cele bune si Doane Ajuta! sa scapam si de Sfarsitul asta, AMR 1 ora si pot iesi din pivnita.



bogdan
daca nu i cu suparare si incurcatura sa fie 10.oo la atelier ca nu am loc altfel
si poate sub bradut le pun si eu ...asa sa i fac o surpriza lu" aia mica ca o tot amagesc mai ales dupa ce am mai si chelit.o"....

OK



------------

 

Bogdan, mai citeste o data. Repet, asta a fost senzatia/gustul/impresia pe care mi-a lasat-o imaginea. Mi s-a parut mult plastic pe ST. Asta a fost "gustul" lasat de imaginea celor doua.

 

Te salut si sa ne vedem cu bine.

Cred ca de vina era praful si mizeria de pe a mea, ca Aurelian are o formula sacra, paseste cu motorul pe deaspra, nu se murdareste niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca dpdv semantic

 

tot citind pe aici ma intreb daca unii dintre voi v-ati luat bmw pentru ca sunt motociclete relativ bune sau din cauza ca sunt foarte scumpe si lumea stie ca sunt foarte scumpe? !

 

 

Sergiu, motivul principal pentru care eu mi-am luat GS-ul 1200 - dupa GS 650 - a fost faptul ca dupa cele 4 motocilete detinute anterior, am inceput sa urasc lantul!

 

Eu sunt mai maniac cu curatenia, iar lantul pentru mine incepuse sa reprezinte o sursa de stress!

 

Ca atare, mi-am zis ca nu voi mai avea decat motociclete care sa indeplineasca doua conditii obligatorii: cardan si jenti tubeless!

 

Mai mult, in activitatea mea moto am avut doua accidente.

 

Primul (in '89) s-a lasat cu o fractura de rotula, pentru care am facut doua operatii. Cel de-al doilea l-am facut in '91, cand am fost cu sotia sa-i cumpar pantofii de nunta.

 

Concluzia pe care am tras-o in urma acestor doua accidente, a fost ca este bine sa ai un motor care sa-ti confere un minim de protectie.

 

Cu urmatoarele doua motocilete n-am mai avut niciun eveniment, dar tot nu ma simteam protejat pe ele.

 

Mai mult, prin 2006 un bun prieten de-al meu - cu permis din '87 - care timp de 11 ani a facut zilnic ruta Piata Rahova - Policolor cu un Ij Jupiter - se intoarcea de pe la Giurgiu, pe o Aprilia Pegaso.

La un moment dat a vrut sa se opreasca sa fumeze; cand s-a oprit si a pus piciorul drept pe pamant, l-a pus peste o punga care acoperea o mica denivelare.

Ca atare, cand s-a sprijinit pe picior, acesta s-a dus in respectiva denivelare, s-a dezechilibrat si motorul i-a cazut peste picior!

Rezultaul a fost trist: fractura si de tibie si de femur!

 

Drept urmare, uitandu-ma in stanga si-n dreapta si avand acest fix cu protectia, am inceput sa ma uit dupa BMW boxer!

 

Mi s-a parut ca este un motor care iti confera un minim de protectie - datorita cilindrilor - si mai mult, il vedeam ca fiind un motor solid, trainic, bine conceput si cu traditie.

 

Citind despre istoria BMW, avand incredere in spiritul german, vazand cum era reprezentata marca in Bucuresti ... m-am decis: R 1200GS.

Am zis ca daca este mai nou, este mai bun.

 

Asa ca am vandut GS-ul 650 si cu ce mai aveam strans - caci masina aveam ... TICO - mi-am luat GS-ul 1200!

 

Dupa trei ani l-am vandut si mi-am luat GSA-ul, pe care l-am vandut dupa 1 an - pentru ca sunt idiot!

Ambele modele mi-au demonstrat ca sunt motociclete polivalente!

 

Pe cuvantul meu, le iubesc pe amandoua! Doar alege o destinatie, iar ele te duc acolo!

 

Ca atare, acestea sunt motivele pentru care mi-am luat si-mi voi lua in continuare GS / GSA.

 

Este adevarat, costa mult si lumea se uita la tine cu invidie! Ba mai mult, de cele mai multe ori te asimileaza cu cocalarii care conduc masinile BMW si care se rup in figuri pe sosea.

 

Eu unul nu cred ca am lasat vreodata senzatia ca sunt superior datorita motocicletei - iar cei care ma cunosc cred ca o pot confirma.

 

Din contra, stilul meu de mers este unul foarte linistit - pe autostrada eu merg intre 90 si maxim 110; chiar nu simt nevoia de mai mult.

 

Recunosc ca daca am vrut sa ies in evidenta cu motorul meu a fost nu datorita marcii, ci datorita modului in care il intretin!

 

O motocicleta curata este ca o femeie bine - dupa care ... intorci capul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Drept urmare, uitandu-ma in stanga si-n dreapta si avand acest fix cu protectia, am inceput sa ma uit dupa BMW boxer!

Doar alege o destinatie, iar ele te duc acolo!

 

Voi cititi reclamele BMW pana va intra in vocabular. Chestia asta o fac 99.99% din motocicletele care se misca pe planeta noi sau vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sergiu, abia acum am apucat sa-ti citesc toate posturile din urma!

 

Imi pare rau ca ti-am raspuns, nu meritai! Vorbesti aiurea iar dialogul nostru s-a inchis aici! Sa fii sanatos!

 

 

Bogdan, esti baiat istet! Stii foarte bine ca Angi n-a spus-o cu rautatate.

 

Angi, normal ca "da' cand bea ... se exprima mai plastic! " a fost doar o figura de stil ...!

Stiam c-ai inteles ce-am vrut sa spun, chiar nu-mi faceam nicio problema in acest sens!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, daca ST-ul cade peste tine - se intelege, si-ti prinde piciorul - crede-ma ca la cat de greu este ... daca vei avea noroc doar il vei ura! daca nu ... trebuie sa ne spui cat tije ti-au pus!

Daca-l cunosti pe Motardu, intreaba-l pe el cum a fost cu Aprilia Pegaso!

 

Daca un boxer cade peste tine ... cilindrul te va salva, in sensul ca motorul nu-ti va prinde piciorul dedesupt!

Acum ti-e clara ideea cu protectia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles perfect si pe Angi nu ma supar nici daca-mi da un kil de vin. De obicei mai puneam si eu enoticoane deaste, da in ultimul timp nu mai poci. Sau trebuie sa astept o saptamana si nu am rabdare.

 

 

Auzi, cred mai bine ii dai tu lui Ian un zaibar - nu vezi ca-ti face antireclama pentru intarziere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca si el vine cu ciudatenii. Tot ce a comandat erau putin peste sau sub cotele max/min ale dispozitivelor de lucru. Daca stiam de la inceput le faceam un pic altfel. Acum vazandu-le in fapt mi se par chiar misto pt turing de unul singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fraierii de la Bavaria au comandat deja 11 bucati. Daca ma intrebi pe mine, pot sa-ti spun ca pana in iunie nu le vor mai avea ...!

 

 

Mai, dar nu este foarte ciudat ca la aproape trei luni de la lansare, nici pe site-ul Bavaria si nici pe bmw-motorrad.ro nu se pomeneste absolut nimic despre noul 1200GS?? :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa este!

 

Mai au trei bucati - fabricatie 2012 - de care incearca sa "scape", iar aparitia noului model (le) incurca putin socotelile.

 

Faptul ca preturile celor doua generatii sunt comparabile, in mod cert ii fac pe cei ce-si doresc GS, sa amane decizia de cumparare pana vor vedea si testa noul model.

 

In mod sigur de aparitia acestuia au aflat toti cei interesati de marca - de pe site-ul oficial - iar cei care doresc o oferta pentru GS, primesc ... doua - atat cea pentru generatia (devenita deja) anterioara, cat si oferta pentru noul model.

 

Sunt convins ca pana la sfarsitul lui februarie - cand vor sosi cele 11 bucati - vor mai umbla la pret si le vor vinde.

 

Sincer vorbind, daca as fi in locul lor, as face la fel - intai scap de stoc si apoi ma ocup sa promovez de noul model!



Da, asa este!

 

Mai au trei bucati - fabricatie 2012 - de care incearca sa "scape", iar aparitia noului model (le) incurca putin socotelile.

 

Faptul ca preturile celor doua generatii sunt comparabile, in mod cert ii fac pe cei ce-si doresc GS, sa amane decizia de cumparare pana vor vedea si testa noul model.

 

In mod sigur de aparitia acestuia au aflat toti cei interesati de marca - de pe site-ul oficial - iar cei care doresc o oferta pentru GS, primesc ... doua - atat cea pentru generatia (devenita deja) anterioara, cat si oferta pentru noul model.

 

Sunt convins ca pana la sfarsitul lui februarie - cand vor sosi cele 11 bucati - vor mai umbla la pret si le vor vinde.

 

Sincer vorbind, daca as fi in locul lor, as face la fel - intai scap de stoc si apoi ma ocup sa promovez noul model!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai citeste fraza si incearca s-o analizezi dpdv semantic, nu tehnic.

vezi ca ai pm de la mine si nu e felicitare de craciun.

 

 

 

 

ortac ii spui lu tac'to, zdreanta ce esti.

mars de aici.

Rog pe cineva mai avizat in ale forumului sa-mi spuna cum fac sa pun pe cineva la ignore [sunt convins ca nu voi pierde nimic pt ca userul in cauza nu aduc nici un plus comunitatii pt neincrezatori puteti vedea aici ultimele 5 posturi ]. Pt sfertodoct vezi ca ai aici link cu ce inseamna ortac.
Acum astept pe pm sa vad cat de bogata si variata e colectia ta de injuraturi cu trimitere la origini ..si probabil pe forum vaicareli si spume la gura. [Pe care sper sa nu le mai vad odata adaugat la ignore]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare, uneori DEX-ul sau alte dictionare explicative sunt cu 20 ani in urma limbii vorbite in prezent. Daca e sa analizam "ortac" ar putea foarte bine sa insemne si : persoana slab educata, necivilizata, dominata de spiritul de turma, dispusa sa-si faca singura dreptate, incalcand cele mai elementare norme sociale.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare, uneori DEX-ul sau alte dictionare explicative sunt cu 20 ani in urma limbii vorbite in prezent. Daca e sa analizam "ortac" ar putea foarte bine sa insemne si : persoana slab educata, necivilizata, dominata de spiritul de turma, dispusa sa-si faca singura dreptate, incalcand cele mai elementare norme sociale.

 

 

:10: Chiar asa si parea din posturile de pe topicul asta cel putin...si dupa cum vezi din pm-ul pe care l-am primit a demonstrat clar ca asa este. Poate ma ajuti cu niste instructiuni de bagat la ignore ca nu ma prind cum se face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare, uneori DEX-ul sau alte dictionare explicative sunt cu 20 ani in urma limbii vorbite in prezent.

---------

 

Fara suparare, dar nu sunt de acord. In limba vorbita in prezent de foarte multi se foloseste prea des "e multe". La fel cum vad prea des pluralul "suporti", corect fiind http://dexonline.ro/definitie/suport sau "robineti", corect fiind http://dexonline.ro/definitie/robinet. Multe alte exemple pot fi date. Pai ce facem, construim DEX-ul dupa cum se vorbeste la colt de strada sau incercam sa ne auto-educam si sa vorbim corect romaneste?

Mergand pe logica asta, in curand, "e multe" va fi corect gramatical.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic mai adevarat. Multe anomalii lingvistice folosite in vorbirea curenta au fost intr-un tarziu recunoscute, corecte si introduse in DEX. Problema nu este daca sa fie sau nu introduse, ci daca s-au inpamantenit definitiv in limbaj, pt a fi abia apoi permise. De aici si inevitabila inertie. Limba este oricum vie si in permanenta modificare. Greu ne dam seama pt ca procesul este lent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...