gabyshor Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 La 18.03.2013 la 7:25, Tsunami a spus: dupa ce-mi ies ghetele din garantie mi le inod chiar sub plapuma era un topic cu "ce faci in momentul asta" deschis chiar de tine. ai putea sa scrii acolo chestiile astea. ma indoiesc ca e vreun posesor de bmw pe care sa-l intereseze ce faci tu cu ghetele tale. ori sa-l intereseze abs-ul la xt, daca e decuplabil sau nu. intru sa vad noutati legate de 1200 gs, model 2013. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Multumesc! Vroiam sa stiu daca la Viena se poate testa deja noul GS. Da, stiam despre problema cu furca si modul in care s-a remediat / se poate remedia. Cat despre moartea lui Kevin scrie si pe advrider.com ca nu furca a fost cauza accidentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 (editat) pt cei care inca nu au aflat (si isi permit sa ajunga): "Automobile Bavaria şi BMW Motorrad România te invită în data de 22 martie, ora 17:30, la prezentarea noului model BMW R 1200 GS. Vei putea descoperi şi alte două noi modele lansate în anul 2013: BMW HP 4 şi BMW F 800GT. Vino la showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa, Şos Bucureşti - Ploieşti nr.53A, Sector 1, Bucureşti, alături de prieteni şi pasionaţii de moto să participi la prezentarea în premieră pentru România a unui model de legendă, într-o variantă complet reconstruită: BMW R 1200 GS, ediţia 2013.Vei avea parte de suprize şi o tombolă cu premii: Cască System 6 Evo, Costum Rainlock 2, 10 x BMW Rider Training." rog feedback in legatura cu diferentele dintre noul model si cel construit dupa 2008. Editat Martie 18, 2013 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 18, 2013 Autor Share Postat Martie 18, 2013 La 18.03.2013 la 11:35, lwiq a spus: pt cei care inca nu au aflat (si isi permit sa ajunga): "Automobile Bavaria şi BMW Motorrad România te invită în data de 22 martie, ora 17:30, la prezentarea noului model BMW R 1200 GS. Vei putea descoperi şi alte două noi modele lansate în anul 2013: BMW HP 4 şi BMW F 800GT. Vino la showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa, Şos Bucureşti - Ploieşti nr.53A, Sector 1, Bucureşti, alături de prieteni şi pasionaţii de moto să participi la prezentarea în premieră pentru România a unui model de legendă, într-o variantă complet reconstruită: BMW R 1200 GS, ediţia 2013. Vei avea parte de suprize şi o tombolă cu premii: Cască System 6 Evo, Costum Rainlock 2, 10 x BMW Rider Training." rog feedback in legatura cu diferentele dintre noul model si cel construit dupa 2008. mergi pe google si cauti r 1200 gs 2008 specs juma de munca ti am facut o eu http://bmwmcmag.com/2012/10/2013-bmw-r1200gs-specs-and-pr/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 am citit despre diferentele dintre ele. ma intereseaza parerile personale ale posesorilor de gs dupa 2008 dupa ce merg cu un gs de 2013. am fost la un test drive cu un gs de 2008 si mi-a parut sublim. oare cum o fi cu noul gs? La 18.03.2013 la 11:39, ianachim a spus: mergi pe google si cauti r 1200 gs 2008 specs juma de munca ti am facut o eu http://bmwmcmag.com/2012/10/2013-bmw-r1200gs-specs-and-pr/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 La 18.03.2013 la 11:13, gabyshor a spus: era un topic cu "ce faci in momentul asta" deschis chiar de tine. ai putea sa scrii acolo chestiile astea. ma indoiesc ca e vreun posesor de bmw pe care sa-l intereseze ce faci tu cu ghetele tale. ori sa-l intereseze abs-ul la xt, daca e decuplabil sau nu. intru sa vad noutati legate de 1200 gs, model 2013. fa-ti forum personal si jur ca nu te deranjez acolo. dincolo de forumul tau pastreaza-ti parerile, nu ma interesezi, poti iesi si intra unde ai placerea, nu trei sa ceri voie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 La 18.03.2013 la 11:59, Tsunami a spus: fa-ti forum personal si jur ca nu te deranjez acolo. dincolo de forumul tau pastreaza-ti parerile, nu ma interesezi, poti iesi si intra unde ai placerea, nu trei sa ceri voie Raspunsul tau nu este unul fair. In general pe un forum ideal ar fi sa fim pe cat posibil on-topic si sa ne respectam, altfel ii deranjam pe cei care chiar sunt interesati de acele subiecte si care eventual se straduiesc sa aduca informatie. Dat fiind ca moderatorii exista doar "pe hartie", nu inseamna ca trebuie sa abuzam de faptul ca forumul este PUBLIC si sa ne adancim in off-topic. Avem si topicuri de bascalie destule, e chiar pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 (editat) sunteti liberi sa ma raportati. discutia cu abs-ul la xt nu eu am inceput-o consider lipsa de respect sa ma trimiti sa scriu unde crezi tu sau altii ca as avea voie asa ca reactionez in consecinta. cand ai ceva de spus o faci de la egal Editat Martie 18, 2013 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 La 18.03.2013 la 14:24, Tsunami a spus: sunteti liberi sa ma raportati. discutia cu abs-ul la xt nu eu am inceput-o Nu e vorba de libertate, ci de intelepciune si respect fata de ceilalti. Stii bine ca libertatea se termina acolo unde incepi sa deranjezi. Iar daca unul bate campii la infinit nu trebuie neaparat sa faci ca el. Asta cu ABS-ul la St si GS este deja veche si latrata de mii de ori. Culmea este ca, de exemplu, in testul abia terminat de Motorrad cu cele sase enduro-touring cu motor de 1200 si roata de 19", ST-ul a fost criticat si tocmai pt felul in care ABS-ului actioneaza la roata spate. Dar trebuie sa vezi si in gura te uiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 La 18.03.2013 la 14:43, khk a spus: Nu e vorba de libertate, ci de intelepciune si respect fata de ceilalti. Stii bine ca libertatea se termina acolo unde incepi sa deranjezi. Iar daca unul bate campii la infinit nu trebuie neaparat sa faci ca el. Asta cu ABS-ul la St si GS este deja veche si latrata de mii de ori. Culmea este ca, de exemplu, in testul abia terminat de Motorrad cu cele sase enduro-touring cu motor de 1200 si roata de 19", ST-ul a fost criticat si tocmai pt felul in care ABS-ului actioneaza la roata spate. Dar trebuie sa vezi si in gura te uiti. Culmea ar fi fost ca Motorrad sa laude altceva decat BMW. Se naste o noua religie. Crede si nu cerceta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 La 18.03.2013 la 14:43, khk a spus: Nu e vorba de libertate, ci de intelepciune si respect fata de ceilalti. Stii bine ca libertatea se termina acolo unde incepi sa deranjezi. Iar daca unul bate campii la infinit nu trebuie neaparat sa faci ca el. Asta cu ABS-ul la St si GS este deja veche si latrata de mii de ori. Culmea este ca, de exemplu, in testul abia terminat de Motorrad cu cele sase enduro-touring cu motor de 1200 si roata de 19", ST-ul a fost criticat si tocmai pt felul in care ABS-ului actioneaza la roata spate. Dar trebuie sa vezi si in gura te uiti. o fi veche, eu acum aflu multe lucruri. si sper ca am dreptul sa intreb. si daca unu imi spune ca e normal sa fie asa cum este si ca pentru decuplare ABS exista un buton aftermarket, de ce n-as fi curios sa stiu daca si constructorul recomanda asa ceva, si unde e mai nimerit sa aflu asta decat daca dealerul accepta sa monteze intrerupatorul in garantie. sunt okay daca mi se explica. daca-si face un obicei sa mi-o traga-n gura, ma rog, o fi placerea lui, de cele mai multe ori ignor, dar cateodata e posibil sa ma prinda mai diferit si ripostez, in special lunea. La 18.03.2013 la 10:50, khk a spus: Cauza problemei a fost faptul ca producatorul Marzocchi, din motiv de reducere a costurilor, a preferat sa faca imbinarea prin lipire cu Loctite decat prin procedeu mecanic ca la modelele anterioare.. nu prea e in interesul bmw fraza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 18, 2013 Autor Share Postat Martie 18, 2013 sunteti de rasul curcilor va face BOGDAN cu capu...... si voi cadeti ca mustele in plasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 (editat) La 18.03.2013 la 11:43, lwiq a spus: am citit despre diferentele dintre ele. ma intereseaza parerile personale ale posesorilor de gs dupa 2008 dupa ce merg cu un gs de 2013. am fost la un test drive cu un gs de 2008 si mi-a parut sublim. oare cum o fi cu noul gs? Norocul este ca la stabilirea caietului de sarcini pt noul GS nu au fost intrebati proprietarii vechiului GS. Atlfel GS 2013 era GS 2012 cvadruplu black si toti ar fi cazut pe spate! Editat Martie 18, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Plictiseala cu discutiile astea...nu face nimeni vreo iesire interesanta in primavara asta sa mai stim si noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 stai sa-mi schimb ochii sa vedeti voi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 La 19.03.2013 la 14:28, Tsunami a spus: stai sa-mi schimb ochii sa vedeti voi... Adica? Iti iei 1200GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 scrisei dar nu se puse.. nu-l dau eu usor pe kodiak.. nu e scris la figurat, imi pun implanturi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Ma sperii. Bafta indiferent daca ai probleme sau doar glumesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 La 19.03.2013 la 17:52, bogdan_harea a spus: Ma sperii. Bafta indiferent daca ai probleme sau doar glumesti. nu-i cazul, mersi de grijanie. schimb uleiul la motor si cristalinul la ochi. ar putea sa fie in interesul tau. daca o sa vad mai clar diferentele intre r si xt, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 La 18.03.2013 la 15:15, ianachim a spus: sunteti de rasul curcilor va face BOGDAN cu capu...... si voi cadeti ca mustele in plasa iananchime, nu i ajuta :-). lasa i sa si o ia .merita ca au bmw :-) La 20.03.2013 la 5:11, tau a spus: misto, ce mai, ca n startrek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Mi s-a parut un pic dubios modul enduro pro. Adica e bine ca-l are, dar modul in care se intra in el parca e imprumutat de la Yamaha . Bine ca nu tre' sa-l pui pe cric si sa-i conectezi un computer care sa acceseze serverul NASA. Dc dreq nu l-au facut din meniu ca pe toate celelalte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Sanatate maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) La 20.03.2013 la 5:42, ERU a spus: Mi s-a parut un pic dubios modul enduro pro. Adica e bine ca-l are, dar modul in care se intra in el parca e imprumutat de la Yamaha . Bine ca nu tre' sa-l pui pe cric si sa-i conectezi un computer care sa acceseze serverul NASA. Dc dreq nu l-au facut din meniu ca pe toate celelalte ? am impresia ca mufa nu face decat sa nu-ti mai reactiveze ABS-ul si tractiunea cand opresti contactul, prin urmare le poti face si din buton doar ca se anuleaza la repornirea motorului....adica daca esti suficient de meserias pe off si inevitabili ai cazut si taiat contactul, nu mai trebuie refacuta manevra din buton..... Editat Martie 20, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 ianachime, se numeste BUTOFF BUTON e celalalt a nu se confunda cu bufon ( sunt omofone ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.