ianachim Postat Martie 26, 2013 Autor Share Postat Martie 26, 2013 Am sa incep cu ultima afirmatie: zelos inseamna, conform dex-ului, perseverent, harnic... multumesc! Ca fapt divers, am vazut ca de foarte multe ori ca cei care nu sunt in general de partea BMW au tendinta de a duce discutia de la un subiect oarecare in directia pro/contra BMW, de unde incep sa apara si conflicte etc. Mi s-a intamplat asta sa vad asta de mai multe ori, de exemplu pe topicul Hondei NC700 unde cativa cu mintea foarte odihnita aruncau niste preturi "din avion" fara sa aiba habar, iar daca i.-am contrazis cu pretrurile oficiale si corecte, au ajuns la concluzia ca sunt fanatic BMW si totul s-a redus la asta. Acum era vorba in general de electronica, suspensii electronice, mersul cu ele in Mongolia etc. Fiind pe un topic BMW si mai ales BMW fiind etalonul actual in asa ceva, normal ca s-a pomenit si despre asta dar nu pro/contra BMW era ideea. Referitor la largirea orizontului... nu te supara, dar daca intri de la Africana &co la GS 2013, normal ca orizontul se poate largi considerabil, sunt motociclete din cu totul alta era, multe lucruri noi. Cu ce oare as putea eu sa-mi largesc orizontul, vazand cum se repara/improvizeaza nu stiu ce piesa, cablu, carburator sau altceva care n-o sa mai vad pe motocicleta mea in vecii vecilor? Abia am timp sa citesc ceea ce ma interesaza, am tone de reviste pt touring pe care nu apuc sa le citesc... ca sa nu mai zic ca in viata exista si multe alte activitati interesante in afara de motociclism. Asta nu inseamna in niciun caz ca nu apreciez posesorii motocicletelor respective sau plimbarile lor, dar asta este cu totul altceva. AROGANTULE.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 ceea ce scrieti aici e in spirit comercial, rezultatul marketingului, a intrebarii pietii. si sunt de acord. este ceea ce vrea majoritatea. cayenne-ul. o senzatie de off-road, de masina mare, si sportiva si supla si.. tot ce mai vrei si vine la pachet si cu prestanta ceea ce nu-mi convine este ca mica parte trebuie sa se adapteze. n-are alta sansa. e bine?, e rau? who cares, e mersul viitorului. cuplarea din ce in ce mai dependenta la soceitate. Ai niste obsesii cu marketingul asta; ai uitat de data asta capitalismul. Ok, iti respect parerea dar esti off-topic. Lumea in general (din fericire) evolueaza, apar chestii noi. Este exact ca si cum te-ai opune apei calde de la robinet, frigiderului etc etc. Ai obsesie cu Cayenne-ul, poate cu suv-ul in general. Cine isi ia de exemplu un Rav4 sau Sportage si-l ia pt prestigiu? Nu cred, si-l ia pt partea practica in general. Nu vorbim de aspectul off-road ci de polivalenta, care este incontestabila. Cine insa vrea lux, isi ia Cayenne &co. Ce te aia pe tine grija? d-aia u dormi tu noaptea? La fel si la moto, fie ca e Tenere, GS, Transalp... iei polivalenta. Apoi incep diferentele intre ele... care-i problema? Ai de unde alege. Tocmai tu, posesor de ADV vorbesti?? Iar acum critici ca e prea multa electronica... ia-ti frate una fara electronica, inca ai de ales, nu au fost toti in stare s-o ofere. Sau daca tot vrei BMW, ia-ti fara ESA si altele... deci posibilitatile de a alege sunt uriase. Este alegerea fiecaruia. De fapt, ce crezi tu ca rezolvi tot repetand la infinit aceleasi sloganuri anti-tehnologie? Mie imi place, o apreciez... multi altii or sa cumpere, altii din pacate doar viseaza la ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Baiii scrieti mai putin. Nu pot citi mai mult de zece randuri. Ma ia cu capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Baiii scrieti mai putin. Nu pot citi mai mult de zece randuri. Ma ia cu capul. exact la asta ma gandeam si eu. nu stiu cate rabdare aveti sa scrieti asa mult ca eu unul nu reusesc sa citesc tot. pe scurt mie mi-a placut noul model desi nu prea sunt in tema cu toate problemele lui. probabil ca le vor corecta pe toate pana la urma. deh motoreta asta nu e chiar una ieftina deci ar trebui sa existe si ceva pretentii pentru banul dat. cum le ziceam si prietenilor v-stromisti, imi place ca noul GS are si optinea cu 790mm la sea. pentru mine care sunt mic de statura e o chestie perfecta. la 820mm stau ok iar la 840mm stau ca o balerina...deci 790-ul de la nou GS e super pentru mine eu unul nu sunt fanul vreunui producator anume si atata timp cat motocicleta ma duce unde vreau in siguranta si fara sa imping la ea cum faceam pe vremuri la rusesti....putin ma mai intereseaza numele producatorului iar la partea cu electronica daca n-as avea incredere si as tremura tot timpul ca imi pica electronica ar trebui sa-mi dau si demisia de la serviciu unde de altfel proiectez circuite integrate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 nu circuitele integrate ma sperie, alea-s fiabile, ci senzorii khk, e okay, sunt(eti) multi care aveti bmw-ul pe suflet si care nu suportati absolut nimic rau despre el. eu am scris care-s senzatiile mele. am raspunsuri, dar mai bine le tin pentru o discutie in fata focului vreodata, cine stie? am nevoie de prieteni indiferent de sentimentele pentru vehicul nu de dusmani. si, daca stau sa ma gandesc bine, progresul a vanit in primul rand de la oamenii de avangarda, de la cei care fac cozi de 10 ore sa cumpere primul aifon. bravo lor. eu sunt mai conservator, dar si ei si eu suntem folositori in ciclul produsului in capitalism. o seara placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Ai niste obsesii cu marketingul asta; ai uitat de data asta capitalismul. Ok, iti respect parerea dar esti off-topic. De fapt, ce crezi tu ca rezolvi tot repetand la infinit aceleasi sloganuri anti-tehnologie? Mie imi place, o apreciez... multi altii or sa cumpere, altii din pacate doar viseaza la ea... e offtopic mai tot timpul si scrie km intregi de tampenii. s-a suparat cand i-am zis de vreo cateva ori exact chestia asta. se fixeaza pe-o idee si o repeta la nesfarsit ca un disc stricat. vorbim de 1200gs 2013 si nu ne trebuie lectii de marketing sau capitalism, duse la extrem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 26, 2013 Autor Share Postat Martie 26, 2013 Tsunami-ule, pai de la Cayenne la Defender e o mare diferenta. Eu am cumparat aceasta masina pentru ceea ce inseamna Porsche, adica traditie, fiabilitate. Si daca iti spun ca o revizie costa MAX 1000 de lei, ai sa zici ca glumesc. E drept , consumul mediu de 13% nu e cel mai mic, insa raportat la costul revizie/interval revizii merita din plin. Hai ca ajunge cu offtopicul. Si are o simfonie... bine ca l ai declarta acum inainte de MAN ca dupa te scoteau astia ca te ai imbogatit de pe urma MOTOCICLISTILOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) Tsunami-ule, pai de la Cayenne la Defender e o mare diferenta. Eu am cumparat aceasta masina pentru ceea ce inseamna Porsche, adica traditie, fiabilitate. Si daca iti spun ca o revizie costa MAX 1000 de lei, ai sa zici ca glumesc. E drept , consumul mediu de 13% nu e cel mai mic, insa raportat la costul revizie/interval revizii merita din plin. Hai ca ajunge cu offtopicul. Si are o simfonie... stiu ca e mare diferenta, tocmai de aia am facut analogia cayenne vs 1970 defender e offtopic mai tot timpul si scrie km intregi de tampenii. s-a suparat cand i-am zis de vreo cateva ori exact chestia asta. se fixeaza pe-o idee si o repeta la nesfarsit ca un disc stricat. vorbim de 1200gs 2013 si nu ne trebuie lectii de marketing sau capitalism, duse la extrem. Editat Martie 26, 2013 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 aaaa...si inca o chestie care mi-a placut. cilindrii de pe modelul 2013 sunt putin mai in fata decat pe modelul 2012 si picioarele au ceva mai mult spatiu. au schimbat si unghiul de viraj, mai mare putin acum si motoreta e mai scurta acum cu 3mm ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 ...rezultand o raza de curbura mai mica. Acum poate fi intoarsa si pe strazile din Italia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Da, chiar asa. Numai ca il am de peste trei ani, cand MAN-ul nu era nici la statutul de zigot. Hai ca v-am pupat Scuze inca o data de offtopic Hai cu primavara ! Altfel inebuneste lumea pe tastatura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 27, 2013 Autor Share Postat Martie 27, 2013 in atentia tuturor posesorilor de GS si GSA ATENTIE LA USERUL GAMO este pus/mama in mana de/cu catre bogdan harea sa ne INJOSEASCA motoarele in alpi GAMO" este un mare pilot de incercare ..care intra pe acest topic incognito" sa ne ia noua LUCIUL la motoare NU trebuie sa raspundeti la provocarile acestuia...... NU plecati cu el nicaieri... va strica motocicletele noaptea cand voi dormiti si apoi rade de voi pe curbele din DOLOMITI..... filmeaza totul pe ascuns si dupa ...cu complicitatea lui harea ..... NE STRICA IMAGINEA "JAPONEZII" SAU ALIAT IMPOTRIVA EUROPEI ATENTI MARE LA TOT CE MISCA SI E "GALBEN"...............DE INVIDIE PE BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Pe bune " FRATE " de astea se tine D-ul Harea ? Pai eu tocmai lucrez la sistemul de prindere al toporului in locasurile montate de D-ul Harea .......sa se adevereasca vechiul proverb ca nu este pt cine se pregateste [ ursii si alte lighioane ] ci pt cine le "construieste "???................... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 "insa acolo curba trebuie sa o iei prin inclinarea motocicletei iar la gsa te poti si juca cu ghidonul" de aici se intelege ca la GSA poti sa iei curbele si fara sa te inclini ) - io nu am bmw, ma gandeam ca la voi o fi diferit Nici eu nu prea inteleg la ca s-a referit ianachim, dar nu prea vad cum ai putea lua o curba la viteza fara sa te inclini Poate ca este mai sesizabil countersteering-ul la una fata de cealalta... Si cu bicla la 25-30 km deja ai ghidonul drept cand iei curbele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 27, 2013 Autor Share Postat Martie 27, 2013 Nici eu nu prea inteleg la ca s-a referit ianachim, dar nu prea vad cum ai putea lua o curba la viteza fara sa te inclini Poate ca este mai sesizabil countersteering-ul la una fata de cealalta... Si cu bicla la 25-30 km deja ai ghidonul drept cand iei curbele. te ai dat cu ss? pe curbe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Nope. Dar comentariul era vis-a-vis de jucatul cu ghidonul la GSA. Pana la urma cred ca am inteles la ce te refereai... diferenta pe curbe stranse / ace de par, unde la GSA te folosesti mai mult de bracaj. (?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Hai ca mai sunt maxim 10 zile si incepe pe bune sezonul sa va mai vad daca mai stati pe aici sa va dati " doctoratul" in ale conducerii ..........? Sa dau si eu cu parerea asa precum Dorel ,,,,,, deci dupa aprx 20 K pe RT si doar aprx 7 K pe GS/GSA [ norocul meu ca le am pe amandoua in batatura ] pot spune cam asa : 1 : cum sta /aseaza pe curbe RT-ul este net superior GS/GSA , RT-ul este foarte greu pe fata practic te trage el in curbe indiferent de viteza si cat te inclini sau nu , de protectie vant /ploaie / frig nu mai vb , singura hiba pe care am simtit-o eu este la viteza foarte mica trebuie sa fii foarte atent sa nu o pui in bot sau eventuoal trebuie sa o cotrabalansezi cu corpul ,ceia ce nu este cazul la GS?GSA fiind foarte usoara pe fata . 2 : mult mai manevrabil la viteza mica GS/GSA si mai mult spatiu pt conducator si pasger dar foarte ciudat la capitolul /forma cutiilor pt bagaje ,da mai robuste dar mai putin incapatoare . 3 : IN FINAL ACUM EU PREFER GSA -UL este adevarat pierzand putin comfort , de aceia cred ca am fost nevoit sa bag ceva craitarii in niste porcarii de la wunderlich pt protectia mea , inca nu este gata ,max o sap si voi putea sa pun niste poze , voi astepta parerile voastre normal uni vor spune ,,,a da niste brizbizurii fara rost sau uite cum arunca uni banii . Vom vedea parerile voastre ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Hai ca mai sunt maxim 10 zile si incepe pe bune sezonul sa va mai vad daca mai stati pe aici sa va dati " doctoratul" in ale conducerii ..........? Sa dau si eu cu parerea asa precum Dorel ,,,,,, deci dupa aprx 20 K pe RT si doar aprx 7 K pe GS/GSA [ norocul meu ca le am pe amandoua in batatura ] pot spune cam asa : 1 : cum sta /aseaza pe curbe RT-ul este net superior GS/GSA , RT-ul este foarte greu pe fata practic te trage el in curbe indiferent de viteza si cat te inclini sau nu , de protectie vant /ploaie / frig nu mai vb , singura hiba pe care am simtit-o eu este la viteza foarte mica trebuie sa fii foarte atent sa nu o pui in bot sau eventuoal trebuie sa o cotrabalansezi cu corpul ,ceia ce nu este cazul la GS?GSA fiind foarte usoara pe fata . 2 : mult mai manevrabil la viteza mica GS/GSA si mai mult spatiu pt conducator si pasger dar foarte ciudat la capitolul /forma cutiilor pt bagaje ,da mai robuste dar mai putin incapatoare . 3 : IN FINAL ACUM EU PREFER GSA -UL este adevarat pierzand putin comfort , de aceia cred ca am fost nevoit sa bag ceva craitarii in niste porcarii de la wunderlich pt protectia mea , inca nu este gata ,max o sap si voi putea sa pun niste poze , voi astepta parerile voastre normal uni vor spune ,,,a da niste brizbizurii fara rost sau uite cum arunca uni banii . Vom vedea parerile voastre ......... ti-ai pus brizbriz-urile alea pentru tine sau ca sa-si dea unii cu parerea? sau crezi ca e necesar sa le pui pe forum si sa vezi reactia oamenilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 27, 2013 Autor Share Postat Martie 27, 2013 daca omul si le pune si daca ne mai arata si noua FOARTE BINE pana la urma orice imbunatatire o faci poate e buna DOAR pentru tineinsa informatia e BUNA PENTRU TOATA LUMEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 daca omul si le pune si daca ne mai arata si noua FOARTE BINE pana la urma orice imbunatatire o faci poate e buna DOAR pentru tineinsa informatia e BUNA PENTRU TOATA LUMEA n-am zis sa nu puna. n-am inteles partea cu parerea celorlalti. le pui pentru tine, ce conteaza ce cred ceilalti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 L-ai mai pus o data, acum o saptamana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Am mai mentionat chestia asta aici pe forum... unul dintre motivele ptr care am ales GSA fata de GS este ca GSA-ul mi s-a parut o motocicleta mult mai "asezata" pe drum si cu greutate mai mare pe roata fata. Cand nu e incarcata, pot sa trag destul de usor de spate (destul de usor avand in vedere masa ei totala). In nici un caz nu mi se pare o motocicleta usoara pe fata, mai ales cu plinul facut Nu stiu RT-ul cum e la capitolul asta, dar compar cu foarte multe alte motociclete. 2. La cutii, banuiesc ca te referi la cutiile vario de pe GS, cele de aluminiu de pe GSA avand vreo 80L. "utili". ... GS?GSA fiind foarte usoara pe fata . 2 : mult mai manevrabil la viteza mica GS/GSA si mai mult spatiu pt conducator si pasger dar foarte ciudat la capitolul /forma cutiilor pt bagaje ,da mai robuste dar mai putin incapatoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Pioa, am uitat ...! Tot astept ca cei de la Bavaria sa-i dea drumul la test ride; pana atunci ma tot uit prin / lecturez materialele pe care le-am strans; iar ce-mi place in mod deosebit, postez si aici - ca schimb de informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.