Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Esti sigur ca ai mestecat suficient in cutie? Din cauza constructiei tuturor cutiilor de mobra trebuie sa misti putin roata pentru ca acesta sa cupleze corect o viteza. Poate ai mai avut problema asta la semafor, cand nu intra in viteza din neutru.

Se poate si fara sa misti roata. Dai drumul putin la ambreiaj, ca si cum ai avea deja cuplata treapta 1 si calci pedala. Intra garantat de fiecare data. Incercati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut all,

 

ma framanta si pe mine doua aspecte dintre care al doilea cu doua subpuncte:

 

1. motocicletele voastre (vorbim aici de R12GS/GSA) pornesc in momentul in care este cuplata una din treptele de viteza? ma refer la situatii de genul celor in care iti moare motorul din varii motive, cum procedati, apasati butonul si pleaca, sau scoateti in neutru, apasati butonu, porneste, bagati din nou in viteza si pleaca? suspectez o problema la senzorul de la ambreiaj si am nevoie de o confirmare...

 

2. a auzit cineva de probleme la senzorul de treapta din cutia de viteze? azi dupa ce am pornit motorul, a mers nitel dupa care a murit pana sa plec la plimbare. cand a murit arataa treapta a doua si neutrul era stins. oricat am mestecat in cutia de viteze n-am mai reusit s-o fac sa arate "0" cand e scoasa din viteza. arata ori "2" ori "3" si becul de neutru nu se mai aprinde. am incercat sa decuplez bateria doar, doar isi vine in minti. degeaba! acum:

a) este posibil sa fie o problema de soft? se poate reseta? daca da, cum?

:laugh: este posibil sa fie o problema de senzor (eu de asta ma tem)? daca da, are cineva un manual din care sa ma prind si eu cum sta treaba prin cutia aia?

 

 

e normal sa fie neutru stins cand nu e pe liber...

vezi ca la cutie in spate ai o cupla . curatza bine si baga la loc ca a prins mizerie acolo. am patito si eu

 

eu am o alta problema... dar pana sa umblu la ea va intreb pe voi: cand dau pe manere incalzite acceleratia nu mai merge asa usor , sa fie oare de la aceeasi mizerie sau ...

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e normal sa fie neutru stins cand nu e pe liber...

vezi ca la cutie in spate ai o cupla . curatza bine si baga la loc ca a prins mizerie acolo. am patito si eu

 

eu am o alta problema... dar pana sa umblu la ea va intreb pe voi: cand dau pe manere incalzite acceleratia nu mai merge asa usor , sa fie oare de la aceeasi mizerie sau ...

:laugh:

 

 

 

 

Bill,

 

 

Azi am iesit la o plimbare cu prietenul meu - raiman22.

 

Simptomul descris de tine s-a manifestat si la el - f 650 gs, 2004 - iar eu pateam la fel pateam cu gs-ul 650 pe care l-am avut inainte (model 2003).

 

Desi doar de curind am avut ocazia sa am ambele minere "functionale" - stingul era defect de cind am cumparat motoru', si abia acum 2 saptamini am avut timp sa ma duc sa-l schimbe - azi am constatat ca pe toata perioda plimbarii - cam o ora si jumatate - la mine totul a decurs normal. Si minerele au fost tinute doar pe treapta a doua!

 

Dupa cum spuneam mai sus, prietenul meu insa ... a patit-o!

Ca si tine, aceeasi neliniste si nedumerire a avut-o si el. I-am spus sa stea linistit ca nu este ceva grav. Dupa ce le-a inchis, s-a convins ca nu cablul e(ra) problema - adica nu agata - ci ... rezistenta electrica din minere - in speta la cel din dreapta, caci motoru' raminea accelerat.

La sfirsitul plimbarii i-am aratat ca minerul meu dreapta, constructiv nu este identic cu al lui - e pus pe un fel de pufere plastic, si ca atare ... problema nu apare!

 

Ce spume aveam si eu inainte cind pateam asa ....!!!

E chiar aiurea, pentru ca desi este placut sa simti caldura la palme ... trebuie tot timpul sa impingi acceleratia cind schimbi viteza.

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

1. Da, daca ambreajul este "calcat", porneste chiar daca este in viteza!

perfect, deci e dus si senzorul de ambreiaj! :laugh:

2. Pentru acest punct, cred ca cel mai bine este sa mergi la service, nu este in regula!

Ciudat simptom, ce motor / model ai? Nu am mai citit vreodata de astfel de manifestare!

este vorba de un R1200GS din 2005. daca intr-o saptamana nu-i dau singur de cap o duc la doctor. multumesc pentru ajutor.

 

e normal sa fie neutru stins cand nu e pe liber...

vezi ca la cutie in spate ai o cupla . curatza bine si baga la loc ca a prins mizerie acolo. am patito si eu

am identificat mufa. e fix intre cutie si bascula spate. intrebarea e cum se scoate, iese pur si simplu sau are ceva elemente de blocare cu care nu-i bine sa fi prea puternic?

Editat de io, bogo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

perfect, deci e dus si senzorul de ambreiaj! :crack:

 

este vorba de un R1200GS din 2005. daca intr-o saptamana nu-i dau singur de cap o duc la doctor. multumesc pentru ajutor.

 

 

am identificat mufa. e fix intre cutie si bascula spate. intrebarea e cum se scoate, iese pur si simplu sau are ceva elemente de blocare cu care nu-i bine sa fi prea puternic?

 

 

pune moto pe un tester

si nu baga mana pe nicaieri

e pacat

te costa mai mult dupa

vorbeste la bavaria cere cu tibi si intreaba.l daca merge testerul

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

1. Da, daca ambreajul este "calcat", porneste chiar daca este in viteza!

...nu-i adevarat!...nu este o regula!...la niciunul din cele 2 rt-uri ale mele nu puteai porni motorul sub nici o forma daca nu scoti in neutral si nu ai ridicat cricul lateral si ambreiajul tras!..toate 3!..

...citeodata mai face figuri si intirzie sa se aprinda becul de neutral, ghinion curat!...pina nu se aprinde becul nu porneste motorul desi din punct de vedere mecanic motorul este in neutral!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu-i adevarat!...nu este o regula!...la niciunul din cele 2 rt-uri ale mele nu puteai porni motorul sub nici o forma daca nu scoti in neutral si nu ai ridicat cricul lateral si ambreiajul tras!..toate 3!..

...citeodata mai face figuri si intirzie sa se aprinda becul de neutral, ghinion curat!...pina nu se aprinde becul nu porneste motorul desi din punct de vedere mecanic motorul este in neutral!...

 

 

 

nu zau?!

chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!!

 

poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge!

se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat!

 

este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zau?!

chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!!

 

poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge!

se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat!

 

este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat!

 

 

corect si la 2007

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la gs mi-am anulat intrerupatorul de la cric, dupa ce am citit pe advrider ca unui tip i s-a stricat in timp ce mergea cu 100 si ceva km/h pe autostrada, murindu-i motorul.

 

asta dupa ce mi-a intrat in reflex sa ridic cricul imediat ce ma urc pe motor, la fel cum imi pun centura imediat ce ma urc in masina.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu am un amic,om in toata firea de vreo 57 ani,motociclist harsait,care a plecat cu cricul ridicat(avea un 1100rs) si cind a dat de primul viraj mai ascutit pe stinga l-a aruncat in afara drumului.Norocul lui a fost ca a luat-o printre doi copaci si a intrat in santul de pamint din afara soselei.A avut mare noroc cu asta,daca era beton sau vreo rigola..

Parerea mea sa-ti montezi la loc acel intrerupator..

Bafta multa.

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un amic,om in toata firea de vreo 57 ani,motociclist harsait,care a plecat cu cricul ridicat(avea un 1100rs) si cind a dat de primul viraj mai ascutit pe stinga l-a aruncat in afara drumului.

etapele uitarii:

 

-prima data uiti numele oamenilor

- apoi uiti sa te faci la slitz dupa ce faci pipi

-apoi uiti sa te desfaci la slitz inainte sa faci pipi

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zau?!

chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!!

 

poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge!

se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat!

 

este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat!

...na, ce sa zic?...asta e!..tu stii mai bine!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratzioare, cel cu mufa, fa ce ti-am spus mai inainte(scoate-o si bag-o de cateva ori sa curetzi si da cu un spray tip wd40). te descurci tu acolo sa scotzi mufa prietene, e simplu... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zau?!

chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!!

 

poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge!

se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat!

 

este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat!

 

 

asa este cum spui.............la ADV metu 2007 identic........porneste dar daca este piciorul lasat cand cuplezi viteza 1 s opreste instant

 

 

salve............o sa va scriu pe site cat costa unele operatziuni ..........la bmw budapesta

la 15 000 am de gand sa schimb uleiul si in diferentzial....am vazut la un preten cu rt ce mizerie se poate aduna in uleiul ala..motor de 15000 km

atunci voi face si rotzile centrat echilibrat..........

 

 

ieri am fost la budapesta............la WALLIS MOTORS BMW

 

AU APARUT MOTOARELE DE 1300

 

AM INTREBAT CAT MA COSTA REVIZIA GENERALA DIN TOAMNA.........LA 20000 KM DE FAPT

 

AM CERUT SCHIMBAT TOATE ULEIURILE IN TOATE COTLOANELE SI TOATE LICHIDELE DIN TOATE PAHARELE.....PLUS SUPAPE TEST SOFT SI ECHILIBRAT CENTRAT VERIFICAT ROTZI SPITZATE(5000 FT)............TOATA SANDRAMAUA COSTA 70 OOO DE FT........INMULTZIT CU 154 DA UNDEVA PE LA 11 MILIOANE..................MANOPERA PLUS MATERIALE

 

MI-A MAI SPUS CA ..........VIBRATZIILE IN GHIDON SE POT RETUSA DIN REGLAREA SUSPENSIILOR

FENOMENUL APARE LA CAUCIUCURILE ORIENTATE MAI SPRE ENDURO..........TOURANCE,ANACKEE, ETC.............

 

FT RAR SE DESCENTREAZA,DIN SENIN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratzioare, cel cu mufa, fa ce ti-am spus mai inainte(scoate-o si bag-o de cateva ori sa curetzi si da cu un spray tip wd40). te descurci tu acolo sa scotzi mufa prietene, e simplu... :scratch:

did it! a fost primul lucru pe care l-am facut insa nu s-a schimbat nimic. n-am folosid wd40 ci un spray de contacte de la yacco.

 

operatiunea a fost repetata si la senzorul manetei de ambreiaj. dupa curatare si imbalsamare cu spray a inceput sa functioneze. adica motorul a pornit in pofida faptului ca pe display treptele de viteza erau afisate aiurea. in concluzie da, r12gs-ul porneste daca e in viteza cu conditia sa apesi ambreiajul si sa nu fie cricul lateral lasat.

 

in cazul de fata e clar ca senzorul din cutie e troznit. am dus mobra la bavaria. luni se va confirma diagnosticul si revin cu detalii.

 

multam de sprijin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dus mobra la bavaria. luni se va confirma diagnosticul si revin cu detalii.

 

multam de sprijin!

 

in sfarsit un lucru intelept

 

acum ref la consum

 

ieri am dat o fuga pana in vama cu gasca

 

pT cei DISPERATI DE CONSUM

 

LA DUS UNDEVA LA 8 LITRI DATORITA DRUMULUI ACCELERARI FRANARI CEATA VITEZA 90-180

 

LA INTORS 7.2

DACA MERGEAM DOAR LA 110-120 INDICA CONSUM DE 5.9

DAR AM TRECUT URGENT LA 180-200 PE CATEVA PORTIUNI DUPA CARE AM STAT LA 140

 

SO ASA IN MEDIE DACA E SA COMBINI AUTOSTRADA CU DRUMURI JUDETENE AJUNGI LA UN 7.5

 

DECI UN REZ DE 33 AR AJUNDE LA 400 - 450 KM

 

PROBLEMA E CA LA 300 DE KM SE APRINDE BECUL DE REZERVA SI STA ASA CA IDIOTU

 

DECI E BINE SA ALIMENTEZI SA NU.L ARZI........TRAIASCA NOUA TEHNOLOGIE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva aripa si cioc fata de 1100 sau 1150gs sau stiti pe careva care si le-a schimbat si nu are nevoie de ele?

 

TU TI.AI RUPT CIOCU SI EU MI.AM SPART poponeata

 

 

CARE AI LAMPA STOP /PLASTICUL ROSU....

MERCI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca era cu ironie, ce sa zic, fiecare cu inclinarile lui...

 

daca nu, gasesti pe louis stopuri o gramada, ieftine, cu LED-uri.

 

bai amice tu chiar crezi ca toata lumea e ironica

am luat legatura cu gabileru

 

am stop pe led

dar imi da bec ars in bord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am dat o tura pana prin rm valcea dus-intors

iar azi am alergat prin bucale

la un moment dat

venind spre moto

am obs ca roata spate era un lasata fata de normal asa cum o stim eu

 

am ajuns la vulcanizarea din com rosu

verific presiunea 0/5 bari

 

baga omul pana la 2.5 si zic

hai sa fac si o verificare la cuie

 

un mic bulangiu de cui infipt intre rizuri

am risicat.o pe central

a venit omul

a scos idotul/cuiul de acolo

a infipt snur

a facut presiune 2.4

si am plecat in treaba mea

5 minute maxim

 

 

TRAIASCA TUBELESS-UL SI CRICUL CENTRAL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...