Toro Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Esti sigur ca ai mestecat suficient in cutie? Din cauza constructiei tuturor cutiilor de mobra trebuie sa misti putin roata pentru ca acesta sa cupleze corect o viteza. Poate ai mai avut problema asta la semafor, cand nu intra in viteza din neutru. Se poate si fara sa misti roata. Dai drumul putin la ambreiaj, ca si cum ai avea deja cuplata treapta 1 si calci pedala. Intra garantat de fiecare data. Incercati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 salut all, ma framanta si pe mine doua aspecte dintre care al doilea cu doua subpuncte: 1. motocicletele voastre (vorbim aici de R12GS/GSA) pornesc in momentul in care este cuplata una din treptele de viteza? ma refer la situatii de genul celor in care iti moare motorul din varii motive, cum procedati, apasati butonul si pleaca, sau scoateti in neutru, apasati butonu, porneste, bagati din nou in viteza si pleaca? suspectez o problema la senzorul de la ambreiaj si am nevoie de o confirmare... 2. a auzit cineva de probleme la senzorul de treapta din cutia de viteze? azi dupa ce am pornit motorul, a mers nitel dupa care a murit pana sa plec la plimbare. cand a murit arataa treapta a doua si neutrul era stins. oricat am mestecat in cutia de viteze n-am mai reusit s-o fac sa arate "0" cand e scoasa din viteza. arata ori "2" ori "3" si becul de neutru nu se mai aprinde. am incercat sa decuplez bateria doar, doar isi vine in minti. degeaba! acum: a) este posibil sa fie o problema de soft? se poate reseta? daca da, cum? este posibil sa fie o problema de senzor (eu de asta ma tem)? daca da, are cineva un manual din care sa ma prind si eu cum sta treaba prin cutia aia? e normal sa fie neutru stins cand nu e pe liber... vezi ca la cutie in spate ai o cupla . curatza bine si baga la loc ca a prins mizerie acolo. am patito si eu eu am o alta problema... dar pana sa umblu la ea va intreb pe voi: cand dau pe manere incalzite acceleratia nu mai merge asa usor , sa fie oare de la aceeasi mizerie sau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 e normal sa fie neutru stins cand nu e pe liber...vezi ca la cutie in spate ai o cupla . curatza bine si baga la loc ca a prins mizerie acolo. am patito si eu eu am o alta problema... dar pana sa umblu la ea va intreb pe voi: cand dau pe manere incalzite acceleratia nu mai merge asa usor , sa fie oare de la aceeasi mizerie sau ... Bill, Azi am iesit la o plimbare cu prietenul meu - raiman22. Simptomul descris de tine s-a manifestat si la el - f 650 gs, 2004 - iar eu pateam la fel pateam cu gs-ul 650 pe care l-am avut inainte (model 2003). Desi doar de curind am avut ocazia sa am ambele minere "functionale" - stingul era defect de cind am cumparat motoru', si abia acum 2 saptamini am avut timp sa ma duc sa-l schimbe - azi am constatat ca pe toata perioda plimbarii - cam o ora si jumatate - la mine totul a decurs normal. Si minerele au fost tinute doar pe treapta a doua! Dupa cum spuneam mai sus, prietenul meu insa ... a patit-o! Ca si tine, aceeasi neliniste si nedumerire a avut-o si el. I-am spus sa stea linistit ca nu este ceva grav. Dupa ce le-a inchis, s-a convins ca nu cablul e(ra) problema - adica nu agata - ci ... rezistenta electrica din minere - in speta la cel din dreapta, caci motoru' raminea accelerat. La sfirsitul plimbarii i-am aratat ca minerul meu dreapta, constructiv nu este identic cu al lui - e pus pe un fel de pufere plastic, si ca atare ... problema nu apare! Ce spume aveam si eu inainte cind pateam asa ....!!! E chiar aiurea, pentru ca desi este placut sa simti caldura la palme ... trebuie tot timpul sa impingi acceleratia cind schimbi viteza. Toate cele bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Salut! 1. Da, daca ambreajul este "calcat", porneste chiar daca este in viteza! perfect, deci e dus si senzorul de ambreiaj! 2. Pentru acest punct, cred ca cel mai bine este sa mergi la service, nu este in regula!Ciudat simptom, ce motor / model ai? Nu am mai citit vreodata de astfel de manifestare! este vorba de un R1200GS din 2005. daca intr-o saptamana nu-i dau singur de cap o duc la doctor. multumesc pentru ajutor. e normal sa fie neutru stins cand nu e pe liber...vezi ca la cutie in spate ai o cupla . curatza bine si baga la loc ca a prins mizerie acolo. am patito si eu am identificat mufa. e fix intre cutie si bascula spate. intrebarea e cum se scoate, iese pur si simplu sau are ceva elemente de blocare cu care nu-i bine sa fi prea puternic? Editat Februarie 1, 2009 de io, bogo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 3, 2009 Autor Share Postat Februarie 3, 2009 perfect, deci e dus si senzorul de ambreiaj! este vorba de un R1200GS din 2005. daca intr-o saptamana nu-i dau singur de cap o duc la doctor. multumesc pentru ajutor. am identificat mufa. e fix intre cutie si bascula spate. intrebarea e cum se scoate, iese pur si simplu sau are ceva elemente de blocare cu care nu-i bine sa fi prea puternic? pune moto pe un tester si nu baga mana pe nicaieri e pacat te costa mai mult dupa vorbeste la bavaria cere cu tibi si intreaba.l daca merge testerul bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Salut! 1. Da, daca ambreajul este "calcat", porneste chiar daca este in viteza! ...nu-i adevarat!...nu este o regula!...la niciunul din cele 2 rt-uri ale mele nu puteai porni motorul sub nici o forma daca nu scoti in neutral si nu ai ridicat cricul lateral si ambreiajul tras!..toate 3!.. ...citeodata mai face figuri si intirzie sa se aprinda becul de neutral, ghinion curat!...pina nu se aprinde becul nu porneste motorul desi din punct de vedere mecanic motorul este in neutral!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) ...nu-i adevarat!...nu este o regula!...la niciunul din cele 2 rt-uri ale mele nu puteai porni motorul sub nici o forma daca nu scoti in neutral si nu ai ridicat cricul lateral si ambreiajul tras!..toate 3!.....citeodata mai face figuri si intirzie sa se aprinda becul de neutral, ghinion curat!...pina nu se aprinde becul nu porneste motorul desi din punct de vedere mecanic motorul este in neutral!... nu zau?! chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!! poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge! se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat! este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat! Editat Februarie 4, 2009 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 4, 2009 Autor Share Postat Februarie 4, 2009 nu zau?!chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!! poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge! se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat! este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat! corect si la 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) eu la gs mi-am anulat intrerupatorul de la cric, dupa ce am citit pe advrider ca unui tip i s-a stricat in timp ce mergea cu 100 si ceva km/h pe autostrada, murindu-i motorul. asta dupa ce mi-a intrat in reflex sa ridic cricul imediat ce ma urc pe motor, la fel cum imi pun centura imediat ce ma urc in masina. Editat Februarie 4, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 4, 2009 Admin Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) Eu am un amic,om in toata firea de vreo 57 ani,motociclist harsait,care a plecat cu cricul ridicat(avea un 1100rs) si cind a dat de primul viraj mai ascutit pe stinga l-a aruncat in afara drumului.Norocul lui a fost ca a luat-o printre doi copaci si a intrat in santul de pamint din afara soselei.A avut mare noroc cu asta,daca era beton sau vreo rigola.. Parerea mea sa-ti montezi la loc acel intrerupator.. Bafta multa. Luigi Vicol Editat Februarie 4, 2009 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Eu am un amic,om in toata firea de vreo 57 ani,motociclist harsait,care a plecat cu cricul ridicat(avea un 1100rs) si cind a dat de primul viraj mai ascutit pe stinga l-a aruncat in afara drumului. etapele uitarii: -prima data uiti numele oamenilor - apoi uiti sa te faci la slitz dupa ce faci pipi -apoi uiti sa te desfaci la slitz inainte sa faci pipi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 nu zau?!chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!! poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge! se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat! este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat! ...na, ce sa zic?...asta e!..tu stii mai bine!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 ...na, ce sa zic?...asta e!..tu stii mai bine!.. Giv, Nu o stiu doar eu, ci toti cei ce au modele mai noi! N-am spus-o cu ironie, ci retoric - ca si cum n-as stii pe ce merg, si-mi spui tu! Numai bine, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 fratzioare, cel cu mufa, fa ce ti-am spus mai inainte(scoate-o si bag-o de cateva ori sa curetzi si da cu un spray tip wd40). te descurci tu acolo sa scotzi mufa prietene, e simplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 nu zau?!chiar te invit sa vezi ca este cit se poate de adevarat!!! poate nu este o regula - dupa cum spui tu - da' la gs-ul meu (2008) ... merge! se vede treaba ca din '96 pina in 2008 ... lucrurile s-au mai schimbat! este adevarat ca motorul se opreste atunci cind pornit fiind, se baga in viteza, avind cricul lateral lasat! asa este cum spui.............la ADV metu 2007 identic........porneste dar daca este piciorul lasat cand cuplezi viteza 1 s opreste instant salve............o sa va scriu pe site cat costa unele operatziuni ..........la bmw budapesta la 15 000 am de gand sa schimb uleiul si in diferentzial....am vazut la un preten cu rt ce mizerie se poate aduna in uleiul ala..motor de 15000 km atunci voi face si rotzile centrat echilibrat.......... ieri am fost la budapesta............la WALLIS MOTORS BMW AU APARUT MOTOARELE DE 1300 AM INTREBAT CAT MA COSTA REVIZIA GENERALA DIN TOAMNA.........LA 20000 KM DE FAPT AM CERUT SCHIMBAT TOATE ULEIURILE IN TOATE COTLOANELE SI TOATE LICHIDELE DIN TOATE PAHARELE.....PLUS SUPAPE TEST SOFT SI ECHILIBRAT CENTRAT VERIFICAT ROTZI SPITZATE(5000 FT)............TOATA SANDRAMAUA COSTA 70 OOO DE FT........INMULTZIT CU 154 DA UNDEVA PE LA 11 MILIOANE..................MANOPERA PLUS MATERIALE MI-A MAI SPUS CA ..........VIBRATZIILE IN GHIDON SE POT RETUSA DIN REGLAREA SUSPENSIILOR FENOMENUL APARE LA CAUCIUCURILE ORIENTATE MAI SPRE ENDURO..........TOURANCE,ANACKEE, ETC............. FT RAR SE DESCENTREAZA,DIN SENIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bazbuzuku Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) "ieri am fost la budapesta............la WALLIS MOTORS BMW" Ai facut programare? Editat Februarie 7, 2009 de bazbuzuku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 fratzioare, cel cu mufa, fa ce ti-am spus mai inainte(scoate-o si bag-o de cateva ori sa curetzi si da cu un spray tip wd40). te descurci tu acolo sa scotzi mufa prietene, e simplu... did it! a fost primul lucru pe care l-am facut insa nu s-a schimbat nimic. n-am folosid wd40 ci un spray de contacte de la yacco. operatiunea a fost repetata si la senzorul manetei de ambreiaj. dupa curatare si imbalsamare cu spray a inceput sa functioneze. adica motorul a pornit in pofida faptului ca pe display treptele de viteza erau afisate aiurea. in concluzie da, r12gs-ul porneste daca e in viteza cu conditia sa apesi ambreiajul si sa nu fie cricul lateral lasat. in cazul de fata e clar ca senzorul din cutie e troznit. am dus mobra la bavaria. luni se va confirma diagnosticul si revin cu detalii. multam de sprijin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 8, 2009 Autor Share Postat Februarie 8, 2009 am dus mobra la bavaria. luni se va confirma diagnosticul si revin cu detalii. multam de sprijin! in sfarsit un lucru intelept acum ref la consum ieri am dat o fuga pana in vama cu gasca pT cei DISPERATI DE CONSUM LA DUS UNDEVA LA 8 LITRI DATORITA DRUMULUI ACCELERARI FRANARI CEATA VITEZA 90-180 LA INTORS 7.2 DACA MERGEAM DOAR LA 110-120 INDICA CONSUM DE 5.9 DAR AM TRECUT URGENT LA 180-200 PE CATEVA PORTIUNI DUPA CARE AM STAT LA 140 SO ASA IN MEDIE DACA E SA COMBINI AUTOSTRADA CU DRUMURI JUDETENE AJUNGI LA UN 7.5 DECI UN REZ DE 33 AR AJUNDE LA 400 - 450 KM PROBLEMA E CA LA 300 DE KM SE APRINDE BECUL DE REZERVA SI STA ASA CA IDIOTU DECI E BINE SA ALIMENTEZI SA NU.L ARZI........TRAIASCA NOUA TEHNOLOGIE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 DECI E BINE SA ALIMENTEZI SA NU.L ARZI........TRAIASCA NOUA TEHNOLOGIE de pwla mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) are careva aripa si cioc fata de 1100 sau 1150gs sau stiti pe careva care si le-a schimbat si nu are nevoie de ele? Editat Februarie 10, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 10, 2009 Autor Share Postat Februarie 10, 2009 are careva aripa si cioc fata de 1100 sau 1150gs sau stiti pe careva care si le-a schimbat si nu are nevoie de ele? TU TI.AI RUPT CIOCU SI EU MI.AM SPART poponeata CARE AI LAMPA STOP /PLASTICUL ROSU.... MERCI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 EU MI.AM SPART poponeata daca era cu ironie, ce sa zic, fiecare cu inclinarile lui... daca nu, gasesti pe louis stopuri o gramada, ieftine, cu LED-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 11, 2009 Autor Share Postat Februarie 11, 2009 daca era cu ironie, ce sa zic, fiecare cu inclinarile lui... daca nu, gasesti pe louis stopuri o gramada, ieftine, cu LED-uri. bai amice tu chiar crezi ca toata lumea e ironica am luat legatura cu gabileru am stop pe led dar imi da bec ars in bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 "ieri am fost la budapesta............la WALLIS MOTORS BMW" Ai facut programare? inca nu in septembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 11, 2009 Autor Share Postat Februarie 11, 2009 ieri am dat o tura pana prin rm valcea dus-intors iar azi am alergat prin bucale la un moment dat venind spre moto am obs ca roata spate era un lasata fata de normal asa cum o stim eu am ajuns la vulcanizarea din com rosu verific presiunea 0/5 bari baga omul pana la 2.5 si zic hai sa fac si o verificare la cuie un mic bulangiu de cui infipt intre rizuri am risicat.o pe central a venit omul a scos idotul/cuiul de acolo a infipt snur a facut presiune 2.4 si am plecat in treaba mea 5 minute maxim TRAIASCA TUBELESS-UL SI CRICUL CENTRAL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.