Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Hmm... motocicleta ta se incadreaza exact intre modelele la care se refera link-ul lui Danut.

wrong Vlad

Moto mea e fabricata in 2009 ,septembrie, capat de serie,..pentru ca apoi au scos DOHC-ul tau

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

wrong Vlad

 

Da, da... am gresit io! Ma gandeam la fosta (motocicleta!) a lui Ianachim. Tu esti ala care nu a mai avut rabdare sa iasa dohc-ul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O diagnoza ar elucida multe dileme ;)

Azi dimineata, dupa o noapte pe redresor, a dat semne sa porneasca.

E vorba asadar despre curent..lipsa.

Se pare ca si atunci da eroarea de EWS....

 

Am mai lasat-o pe incarcare,..daca nu merge,..m-am Kkat in ea de baterie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am redresor de la bmw

samb sau dum sunt pe drumuri si pot sa trec sa ti l aduc

Multumesc Boierule,..ai revenit din gretia ?

 

pai neaparat pana sambata o pornesc

merg la zarnesti

tu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui contactul si claxonezi, se aude ceva? Da sa invarta? Cand dai sa invarta, scade intensitatea la becuri sau ceva?

 

Eu zic ca ori cat de goala ar fi, daca o lasi 24 de ore, tre sa isi revina...



Inseamna ca ne vedem cu totii la Zarnesti sambata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

GATAAA

ieri seara a pornit

a trebuit asadar sa stea pe redresor 24 de ore

a disparut si eroarea de EWS

acu' sper doar sa-si mentina curentu'

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai un redresor destept care stie sa ii faca mentenanta, si nu circuli nonstop cu ea, mai pune-o pe redresor.

Si verifica voltajul cand o pui in sarcina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva dintre voi filtru de aer K&N? Eu mi-am luat astazi unul, sunt curios daca observ vreo diferenta fata de cel original (raspuns mai prompt la acceleratie, chestii din astea...).

A costat 219 RON de la motovip, cred ca cel original nu costa mai mult de 70-80 RON, sa vad daca merita diferenta (K&N sustine ca este "longlife", duce si 1 milion de km :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o sa observi nimic, din pacate. O facut unu un test in care o obturat jumate din filtru de hartie. Tragea exact la fel motorul.

 

Personal, nu sunt de accord cu filtrele "permisive", indiferent de firma care le face. Ala de hartie il schimbi la 40k km oricum, si da, pe la 70 80 ron e pretul lui.

 

Daca stiam ca vrei sa iti iei, iti donam unul moka, sa vezi cum e si sa nu mai dai banii aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam, dar e tardiv :)

Ma gandeam eu ca este doar marketing, dar mi s-a pus pata si am zis sa vad ce si cum.

Cel mai riscant mi-se pare faptul ca filtrul K&N nu are o "buza" din cauciuc care sa "imbrace" rama gurii de admisie si exista riscul ca acolo sa intre aer cu impuritati.

Vad ca am primit un tub cu ceva adeziv de pus acolo, nu inteleg de ce n-au facut garnitura la fel de profilata ca la filtrul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o sa observi nimic, din pacate. O facut unu un test in care o obturat jumate din filtru de hartie. Tragea exact la fel motorul.

 

Personal, nu sunt de accord cu filtrele "permisive", indiferent de firma care le face. Ala de hartie il schimbi la 40k km oricum, si da, pe la 70 80 ron e pretul lui.

 

Daca stiam ca vrei sa iti iei, iti donam unul moka, sa vezi cum e si sa nu mai dai banii aiurea.

"Permisiv" este o chestie plimbata din gura-n gura de noi. Important este cat filtreaza. Ce am observat eu, demontand filtre originale de hartie, la mai multe motoare detinute, era cantitatea de praf mai mare depusa pe cutia filtrului, la interior, decat dupa ce am montat KN sau DNA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta e ideea, alea "permisive" incep sa filtreze bine numai dupa ce is imbibate cu praf. In prima faza cand is numai unse, au ce functionalitate vrei, mai putin filtrarea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci, inainte de a-l monta, voi tavali filtrul prin praf, sa ofere performanta buna de la inceput.

Prima data este gata uns. Nu ai treaba cu garnitura aia neprofilata nu trece nimic de ea, Daca ai niste vaselina siliconica sa o dai pe margine etanseaza perfect. Eu folosesc K&N de la prima revizie si nu am gasit niciodata praf in interiorul airboxului. E un filtru care tine mai mult decat motorul in sine daca nu il intepi si il cureti/ungi cu grija.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta e ideea, alea "permisive" incep sa filtreze bine numai dupa ce is imbibate cu praf. In prima faza cand is numai unse, au ce functionalitate vrei, mai putin filtrarea :)

Asta e o noutate pt mine. Nu inteleg logica. Elentul filtrant la hartie este "porul", la cele unse este fibra inbibata in ulei. Praful este un depozit care infunda porul sau adera la ulei, nu participa la filtrare. Da poate nu ma pricep eu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Nu ar fi mai bine ca atunci cand se imbacsete sa il schimbam cu unu nou ( asta daca nu s-a ajuns la concluzia ca unu nou nu e mai prost decat unu imbacsit ) !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea filtru OEM vs K&N pot spune urmatoarele:

 

1 Nu am observat vre-o imbunatatire la capitolele : putere, cuplu, consum

2 K&N filtreaza evident mai bine fata de filtrul OEM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost nici-un BMW-ist la zarnesti? Pareri, impresii?

 

Pai exista topic special la intalniri pt. pareri si impresii despre eveniment. Sau intrebi proprietarii de GS ce impresii au despre GS? Poate despre cel nou... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai exista topic special la intalniri pt. pareri si impresii despre eveniment. Sau intrebi proprietarii de GS ce impresii au despre GS? Poate despre cel nou... ;)

Tu l-ai testat pe cel nou ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...