22iulian Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) Hmm... motocicleta ta se incadreaza exact intre modelele la care se refera link-ul lui Danut. wrong Vlad Moto mea e fabricata in 2009 ,septembrie, capat de serie,..pentru ca apoi au scos DOHC-ul tau Editat Mai 7, 2013 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 O diagnoza ar elucida multe dileme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 wrong Vlad Da, da... am gresit io! Ma gandeam la fosta (motocicleta!) a lui Ianachim. Tu esti ala care nu a mai avut rabdare sa iasa dohc-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 O diagnoza ar elucida multe dileme Azi dimineata, dupa o noapte pe redresor, a dat semne sa porneasca. E vorba asadar despre curent..lipsa. Se pare ca si atunci da eroarea de EWS.... Am mai lasat-o pe incarcare,..daca nu merge,..m-am Kkat in ea de baterie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 8, 2013 Autor Share Postat Mai 8, 2013 am redresor de la bmw samb sau dum sunt pe drumuri si pot sa trec sa ti l aduc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 am redresor de la bmw samb sau dum sunt pe drumuri si pot sa trec sa ti l aduc Multumesc Boierule,..ai revenit din gretia ? pai neaparat pana sambata o pornesc merg la zarnesti tu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Daca pui contactul si claxonezi, se aude ceva? Da sa invarta? Cand dai sa invarta, scade intensitatea la becuri sau ceva? Eu zic ca ori cat de goala ar fi, daca o lasi 24 de ore, tre sa isi revina... Inseamna ca ne vedem cu totii la Zarnesti sambata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 (editat) GATAAA ieri seara a pornit a trebuit asadar sa stea pe redresor 24 de ore a disparut si eroarea de EWS acu' sper doar sa-si mentina curentu' Editat Mai 9, 2013 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Daca ai un redresor destept care stie sa ii faca mentenanta, si nu circuli nonstop cu ea, mai pune-o pe redresor. Si verifica voltajul cand o pui in sarcina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Are cineva dintre voi filtru de aer K&N? Eu mi-am luat astazi unul, sunt curios daca observ vreo diferenta fata de cel original (raspuns mai prompt la acceleratie, chestii din astea...). A costat 219 RON de la motovip, cred ca cel original nu costa mai mult de 70-80 RON, sa vad daca merita diferenta (K&N sustine ca este "longlife", duce si 1 milion de km ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Nu o sa observi nimic, din pacate. O facut unu un test in care o obturat jumate din filtru de hartie. Tragea exact la fel motorul. Personal, nu sunt de accord cu filtrele "permisive", indiferent de firma care le face. Ala de hartie il schimbi la 40k km oricum, si da, pe la 70 80 ron e pretul lui. Daca stiam ca vrei sa iti iei, iti donam unul moka, sa vezi cum e si sa nu mai dai banii aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Multam, dar e tardiv Ma gandeam eu ca este doar marketing, dar mi s-a pus pata si am zis sa vad ce si cum. Cel mai riscant mi-se pare faptul ca filtrul K&N nu are o "buza" din cauciuc care sa "imbrace" rama gurii de admisie si exista riscul ca acolo sa intre aer cu impuritati. Vad ca am primit un tub cu ceva adeziv de pus acolo, nu inteleg de ce n-au facut garnitura la fel de profilata ca la filtrul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Nu o sa observi nimic, din pacate. O facut unu un test in care o obturat jumate din filtru de hartie. Tragea exact la fel motorul. Personal, nu sunt de accord cu filtrele "permisive", indiferent de firma care le face. Ala de hartie il schimbi la 40k km oricum, si da, pe la 70 80 ron e pretul lui. Daca stiam ca vrei sa iti iei, iti donam unul moka, sa vezi cum e si sa nu mai dai banii aiurea. "Permisiv" este o chestie plimbata din gura-n gura de noi. Important este cat filtreaza. Ce am observat eu, demontand filtre originale de hartie, la mai multe motoare detinute, era cantitatea de praf mai mare depusa pe cutia filtrului, la interior, decat dupa ce am montat KN sau DNA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Exact asta e ideea, alea "permisive" incep sa filtreze bine numai dupa ce is imbibate cu praf. In prima faza cand is numai unse, au ce functionalitate vrei, mai putin filtrarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Atunci, inainte de a-l monta, voi tavali filtrul prin praf, sa ofere performanta buna de la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Atunci, inainte de a-l monta, voi tavali filtrul prin praf, sa ofere performanta buna de la inceput. Prima data este gata uns. Nu ai treaba cu garnitura aia neprofilata nu trece nimic de ea, Daca ai niste vaselina siliconica sa o dai pe margine etanseaza perfect. Eu folosesc K&N de la prima revizie si nu am gasit niciodata praf in interiorul airboxului. E un filtru care tine mai mult decat motorul in sine daca nu il intepi si il cureti/ungi cu grija. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Exact asta e ideea, alea "permisive" incep sa filtreze bine numai dupa ce is imbibate cu praf. In prima faza cand is numai unse, au ce functionalitate vrei, mai putin filtrarea Asta e o noutate pt mine. Nu inteleg logica. Elentul filtrant la hartie este "porul", la cele unse este fibra inbibata in ulei. Praful este un depozit care infunda porul sau adera la ulei, nu participa la filtrare. Da poate nu ma pricep eu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Da poate nu ma pricep eu ! Poate Pe masura ce se imbacseste, un filtru, nu mai e la fel de permisiv. Asa si aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Faptul ca se inbacseste si nu mai este permisiv, nu-l face mai bun filtrant. Parerea mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 ... Nu ar fi mai bine ca atunci cand se imbacsete sa il schimbam cu unu nou ( asta daca nu s-a ajuns la concluzia ca unu nou nu e mai prost decat unu imbacsit ) !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Din experienta mea filtru OEM vs K&N pot spune urmatoarele: 1 Nu am observat vre-o imbunatatire la capitolele : putere, cuplu, consum 2 K&N filtreaza evident mai bine fata de filtrul OEM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Nu a fost nici-un BMW-ist la zarnesti? Pareri, impresii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Nu a fost nici-un BMW-ist la zarnesti? Pareri, impresii? Pai exista topic special la intalniri pt. pareri si impresii despre eveniment. Sau intrebi proprietarii de GS ce impresii au despre GS? Poate despre cel nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Iti dai seama ca nu ma intereseaza carnatii, fetele si circul lui Pfeiffer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Pai exista topic special la intalniri pt. pareri si impresii despre eveniment. Sau intrebi proprietarii de GS ce impresii au despre GS? Poate despre cel nou... Tu l-ai testat pe cel nou ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.