Mr.Sam Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Banuiesc ca ai vazut testul cu anvelopele street-enduro din Motorrad. Se pare ca n-ai fost prea inspirat, din pacate Anakee3 nu au evoluat fata de 2 si raman slabe in continuare, reusesc sa depaseasca in test doar anticele deja BattleWing. Se pare ca asta cu nr. de km ramane singurul atu dar din pacate nu ma impresioneaza, prefer sa le schimb putin mai des dar sa merg mai in siguranta si sa imt placere pe curbe. Am fost si azi o tura la munte, pe curbe, si sunt inca impresionat de TR91, cum am zis, incomparabil cu ce am avut inainte. Basca, dupa ce le comandasem, a mai fost si o promotie, am rimis copie dupa factura si mi-au trimis cupoane de benzina de 30€. Si eu to TR91 am . Initial eram incantat de Anakee 3 dar pentru ca nu am gasit dimensiunile care imi trebuie am mers cu asta. Nu sunt specialist in cauciucuri, dar va spun cu mana pe inima ca greu voi renunta la modelul asta pentru altceva Si in alta ordine de idei, o intrebare tehnica: Am observat ca in momentul in care franez cu fata, indiferent de combinatie (fata+spate,fata +motor sau doar fata) se aude un mic zumzait (ma gandesc sa vad cum pot sa descriu mai bine sunetul si revin ). Pana acum nu observ sa imi afecteze in vreun fel eficienta franarii. Motorul este din 2006, fara ABS, fara servofrana. Placutele le-am schimbat in martie, au 5000 km si mai au carne pe ele. Vreo idee? Should i be worried? Multumesc, Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Zumzaie toate, nu-ti face griji Desi nici motorul tau nici al meu nu mai are servofrana, repartitorul fortei de franare are componente electronice si alea zumzaie (cand franezi cu fata, o parte a fortei se transfera spre spate). Dupa cum reoese si din ce ai scris, cand franezi exclusiv cu spatele, nu mai zumzaie (spatele functioneaza independent). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxa Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Salutare. Nu doresc sa incurc discutiile de mai sus dar am curajul sa intreb daca trusa de scule la 1200GS din 2005 era inclusa la motocicleta.La 1150 am gasit-o sub shaua pasagerului dar la 1200GS nu am vazut.Adica am cautat la shaua pasagerului dar nu este loc prevazut pt asta.Stiti cumva daca e inclusa sau nu?Multumesc anticipat.Mentionez ca shaua pe care sta cel care conduce ,sincer, inca nu stiu cum sa o dau jos si nu stiu daca este acolo sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) Nu doresc sa incurc discutiile de mai sus dar am curajul sa intreb daca trusa de scule la 1200GS din 2005 era inclusa la motocicleta.La 1150 am gasit-o sub shaua pasagerului dar la 1200GS nu am vazut.Adica am cautat la shaua pasagerului dar nu este loc prevazut pt asta.Stiti cumva daca e inclusa sau nu? La 1200GS nu exista loc sub saua pasagerului, acolo daca scoti saua poti pune bagaje. Ba mai mult, locul acela este facut in asa fel incat, daca scoti si "portbagajul", sa faca o suprafata plana mare impreuna cu coburii originali. Asadar, trusa de scule (exista una standard) se afla sub saua riderului. Nu stiu daca la toate modelele (din toti anii) e asa, dar si acolo sunt doua niveluri: trusa sta normal pe o placa de plastic. Eu i-am facut insa loc sub acea placa de plastic, astfel ramanandu-mi loc pt. trusa de prim ajutor si setul de pana. Saua riderului se da jos la fel de usor ca cea a pasagerului doar ca intorci cheia in sens invers. (cand franezi cu fata, o parte a fortei se transfera spre spate). Eu stiam ca functia "integral" vine odata cu ABS-ul dar omu' zice ca n-are ABS. Deci, in cazul asta, ar trebui ca spatele sa nu fie antrenat odata cu maneta de fata, gresesc? Editat Mai 27, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Nici eu nu imi dau seama ce vrea @Okesz sa zica... franele combined au a face cu servofrana. Atata. Daca ai ABS nu e musai sa ai frane combinate, din cate stiu si am vazut eu. Zgomotul ala se aude de la cum trec gaurile din disc prin frane. Si la mine se aude. Cred ca mai degraba are a face cu materialul din care is facute placutele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Nici eu nu imi dau seama ce vrea @Okesz sa zica... franele combined au a face cu servofrana. Atata. Daca ai ABS nu e musai sa ai frane combinate, din cate stiu si am vazut eu. Zgomotul ala se aude de la cum trec gaurile din disc prin frane. Si la mine se aude. Cred ca mai degraba are a face cu materialul din care is facute placutele. Este posibil sa fi gresit si intr-adevar zgomotul acela sa fie cauzat de gaurile din discuri, insa franele "semi-integrale" (combined) nu au neaparat de a face cu servofrana, tot combinate au ramas si dupa eliminarea sistemului servo (dupa 2006). Pe de alta parte, are dreptate si khk, daca nu ai ABS nu ai cum sa ai frane combinate, deci mea culpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Apropo de frane combinate, am vazut o treaba impresionanta, la un goldwing din 85'. Pompa de frana fata actiona parca ambii etrieri de pe fata iar pompa de pe spate actiona spatele si un etrier de pe fata Deci tot un fel de "combined", numa ca pur mecanic si inca de prin anii 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Daca ai ABS nu e musai sa ai frane combinate, din cate stiu si am vazut eu. hei, suntem pe topicul de 1200GS Ce spui tu e valabil la 650/800 etc. Si la astea mai mari (de la 1150 in sus) dar cele mai vechi, pana sa apara integral-ul, adica prin 2002 daca nu gresesc. Deci, la 1200, ABS implica si sistemul partial-integral. Cum a zis si Okesz, de la sfarsitul lui 2006 s-a renuntat la servo-frana dar nu si la integral, deci nici aici n-ai prea nimerit-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Toata buna ziua ii multumesc la Dumnezo', ca exista cineva care stie toate detaliile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) hei, suntem pe topicul de 1200GS Ce spui tu e valabil la 650/800 etc. Si la astea mai mari (de la 1150 in sus) dar cele mai vechi, pana sa apara integral-ul, adica prin 2003. Deci, la 1200, ABS implica si sistemul partial-integral. Cum a zis si Okesz, de la sfarsitul lui 2006 s-a renuntat la servo-frana dar nu si la integral, deci nici aici n-ai prea nimerit-o nici tu n-ai nimerit-o Editat Mai 27, 2013 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 nici tu n-ai nimerit-o Mai, io in general "nimeresc" pt. ca stiu, citesc... daca lasai postul cum l-ai pus initial doar cu corectura rosie, taceam... dar ai tinut tu neaparat sa si precizezi, asadar: - ABS-ul partial-integral a fost pus inca din 2001 optional pe 1150 RS, R, 1100S si serie pe RT si pe K-uri (la LT full-integral, adica pedala actiona si fata) - pe 1150GS a fost pus incepand cu "modelele 2003" (deci stii tu ceva) dar modelele 2003 au fost produse si au putut fi comandate inca din sptembrie 2002 Anul ca si model incepe dupa vacanta fabricii (in septembrie) si se incheie pana in vacanta fabricii (iulie/aug). Similar, se spune ca modelele care au scapat de pacatosul sistem sunt incepand cu modelele 2007 deci produse incepand cu sept. 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxa Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Multumesc khk pt ajutor.Am priceput. Acum revin cu o alta intrebare: sugestie pt un manual de intretinere R 1200GS 2005?De unde as putea descarca? Inca o data multumesc anticipat. PS Intreb caci se pare ca m-am si ales cu o pana la roata fatza desi nu am facut nici 1 km cu el,macar sa stiu cum sa demontez roata sa o duc la vulcanizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Acum revin cu o alta intrebare: sugestie pt un manual de intretinere R 1200GS 2005?De unde as putea descarca? Cu ceva pagini in urma a pus user-ul @tau manualul in Ro pt GS-ul incepand cu 2010 si manualul in engleza pt inainte de 2010. Spor la cautat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Apropo de frane combinate, am vazut o treaba impresionanta, la un goldwing din 85'. Pompa de frana fata actiona parca ambii etrieri de pe fata iar pompa de pe spate actiona spatele si un etrier de pe fata Deci tot un fel de "combined", numa ca pur mecanic si inca de prin anii 80 Inseamna ca frana spate nu pisca cine stie ce pe fata altfel la o intoarcere la viteza mica dadea omu' cu bucataria pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 ........ dadea omu' cu bucataria pe jos. LIKE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) DE VANZARE SCARITE BMW R1200GS ADV 06-08 Editat Mai 29, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) DE VANZARE SCARITE BMW R1200GS ADV 06-08 Esti sigur ca nu ADV 06-13 chiar? Eu nu stiu sa fi fost vreo diferenta. In cazul asta si mai interesant ar fi pt. GS 04-12, ca cei cu ADV le au deja Editat Mai 29, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Esti sigur ca nu ADV 06-13 chiar? Eu nu stiu sa fi fost vreo diferenta. In cazul asta si mai interesant ar fi pt. GS 04-12, ca cei cu ADV le au deja Habar n=am !! asastiam si eu dat au axul mai gros... ! ... stiu ca ADV le au deja ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxa Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Salutare. Cat de curand am achizitionat un model din 2005.Ultima schimbare de ulei a fost facuta la 20000km la service.Din cartea de lui, dupa cum arata ,se pare ca motoru este intretinut doar la service si nu in alta parte(sunt mentionate in carte toate schimburile facute dela inceput si pana la cei 20000km).Acum motorul are 32200km si vreau sa schimb uleiul motor,cutie,cardan,frana,ambreiaj si verificarile aferente cerute de manual. Sincer nu am de gand sa vand motorul ci sa-l tin pt mine pana la adanci batraneti.Framantarea ce o am acum este alegerea(poate impins de snobism)de a face service-ul la dealer si sa ma aleg cu stampile in cartea motorului sau sa dau o fuga pana la dl Dan Cata la Cluj si sa il rog pe dansul sa faca aceleasi operatii dar fara stampila in carte? Cum procedam? Apreciez orice sfat indiferent daca este subiectiv sau obiectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 30, 2013 Admin Share Postat Mai 30, 2013 Ce rost are sa mergi la service autorizat cu un motor din 2005 pe care vrei sa-l tii pentru tine? Oricum, la anul ala in cazul unei revanzari iei aceiasi bani pe el, indiferent ca ai carte/stampile si ce mai vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Salutare. Cat de curand am achizitionat un model din 2005.Ultima schimbare de ulei a fost facuta la 20000km la service.Din cartea de lui, dupa cum arata ,se pare ca motoru este intretinut doar la service si nu in alta parte(sunt mentionate in carte toate schimburile facute dela inceput si pana la cei 20000km).Acum motorul are 32200km si vreau sa schimb uleiul motor,cutie,cardan,frana,ambreiaj si verificarile aferente cerute de manual. Sincer nu am de gand sa vand motorul ci sa-l tin pt mine pana la adanci batraneti.Framantarea ce o am acum este alegerea(poate impins de snobism)de a face service-ul la dealer si sa ma aleg cu stampile in cartea motorului sau sa dau o fuga pana la dl Dan Cata la Cluj si sa il rog pe dansul sa faca aceleasi operatii dar fara stampila in carte? Cum procedam? Apreciez orice sfat indiferent daca este subiectiv sau obiectiv. Sa faci service-ul la dealer nu e snobism ci responsabilitatea unui lucru bine facut. Eu cunosc doar doua astfel de serviceuri. Unul in Otopeni (Bavaria) si altu in Brasov (Contempo). In afara de schimbatul uleiului si a filtrului de aer pe care mi le fac eu (mai ales cand ma grabesc) restul il fac la service. Nu e un capat de tara cei 100-200 de lei cat ii dai in plus pentru service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Salutare. Cat de curand am achizitionat un model din 2005.Ultima schimbare de ulei a fost facuta la 20000km la service.Din cartea de lui, dupa cum arata ,se pare ca motoru este intretinut doar la service si nu in alta parte(sunt mentionate in carte toate schimburile facute dela inceput si pana la cei 20000km).Acum motorul are 32200km si vreau sa schimb uleiul motor,cutie,cardan,frana,ambreiaj si verificarile aferente cerute de manual. Sincer nu am de gand sa vand motorul ci sa-l tin pt mine pana la adanci batraneti.Framantarea ce o am acum este alegerea(poate impins de snobism)de a face service-ul la dealer si sa ma aleg cu stampile in cartea motorului sau sa dau o fuga pana la dl Dan Cata la Cluj si sa il rog pe dansul sa faca aceleasi operatii dar fara stampila in carte? Cum procedam? Apreciez orice sfat indiferent daca este subiectiv sau obiectiv. Este un nonsens sa te duci la BMW la service cu o motocicleta iesita din garantie. Daca nu ai timp si aia e da, te duci la ei, dar daca ai de unde alege, de diferenta aia de 100-200ron te plimbi prin tara la Dan Cata sau la altcineva. Nu sunt foarte buni mecanicii de la BMW Bucuresti ( service moto ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Salutare. Cat de curand am achizitionat un model din 2005.Ultima schimbare de ulei a fost facuta la 20000km la service.Din cartea de lui, dupa cum arata ,se pare ca motoru este intretinut doar la service si nu in alta parte(sunt mentionate in carte toate schimburile facute dela inceput si pana la cei 20000km).Acum motorul are 32200km si vreau sa schimb uleiul motor,cutie,cardan,frana,ambreiaj si verificarile aferente cerute de manual. Sincer nu am de gand sa vand motorul ci sa-l tin pt mine pana la adanci batraneti.Framantarea ce o am acum este alegerea(poate impins de snobism)de a face service-ul la dealer si sa ma aleg cu stampile in cartea motorului sau sa dau o fuga pana la dl Dan Cata la Cluj si sa il rog pe dansul sa faca aceleasi operatii dar fara stampila in carte? Cum procedam? Apreciez orice sfat indiferent daca este subiectiv sau obiectiv. DANEEE,..hai mai omule sa-ti fac o stampila. Degeaba te pricepi si ai tot ce-ti trebuie,..mai bine ca la reprezentanta,.....dar stampila ai ? acuma , fara gluma, sunt in situatie similara, cu motorul iesit din garantie,..so ? prefer sa ma plimb pana la Dan,..cu siguranta nu uita sa-mi stranga busonul de golire de la grup,..si apoi sa-i chem acasa pe meseriasi. Editat Mai 30, 2013 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 cum ,. bmw-urile n au garantie pe viata ? pe de alta parte,peste o anumita varsta stampilele sunt fix 0, pretul nu mai creste. si eu fost prost si am facut dosar cu facturi. acum imi prinde bine ca e scumpa hartia i(n)ginerica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Depinde de cumparator. Eu as cumpara cu mai mare incredere un motor, al carui proprietar imi demonstreaza ca l-a intretinut cum trebuie. Nu neaparat stampile de la dealer, merg si facturile aka foxbat. Daca nu vrei sa faci sute de km pt o banala revizie, fa rost de un mecanic care lucreaza atent (nu conteaza pe ce a lucrat pana acum, daca a vazut Nipru sau Ural, la fel sunt si GS-urile pana in 2010) si ia de aici informatii despre consumabile, cantitati si cupluri de strangere http://advrider.com/forums/showthread.php?t=836736 In afara de sincronizare admisie, nu ai nevoie de aparatura sau scule speciale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.