Budd Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Apropo de frane combinate, am vazut o treaba impresionanta, la un goldwing din 85'. Pompa de frana fata actiona parca ambii etrieri de pe fata iar pompa de pe spate actiona spatele si un etrier de pe fata Deci tot un fel de "combined", numa ca pur mecanic si inca de prin anii 80 Inseamna ca frana spate nu pisca cine stie ce pe fata altfel la o intoarcere la viteza mica dadea omu' cu bucataria pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 ........ dadea omu' cu bucataria pe jos. LIKE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) DE VANZARE SCARITE BMW R1200GS ADV 06-08 Editat Mai 29, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) DE VANZARE SCARITE BMW R1200GS ADV 06-08 Esti sigur ca nu ADV 06-13 chiar? Eu nu stiu sa fi fost vreo diferenta. In cazul asta si mai interesant ar fi pt. GS 04-12, ca cei cu ADV le au deja Editat Mai 29, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Esti sigur ca nu ADV 06-13 chiar? Eu nu stiu sa fi fost vreo diferenta. In cazul asta si mai interesant ar fi pt. GS 04-12, ca cei cu ADV le au deja Habar n=am !! asastiam si eu dat au axul mai gros... ! ... stiu ca ADV le au deja ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxa Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Salutare. Cat de curand am achizitionat un model din 2005.Ultima schimbare de ulei a fost facuta la 20000km la service.Din cartea de lui, dupa cum arata ,se pare ca motoru este intretinut doar la service si nu in alta parte(sunt mentionate in carte toate schimburile facute dela inceput si pana la cei 20000km).Acum motorul are 32200km si vreau sa schimb uleiul motor,cutie,cardan,frana,ambreiaj si verificarile aferente cerute de manual. Sincer nu am de gand sa vand motorul ci sa-l tin pt mine pana la adanci batraneti.Framantarea ce o am acum este alegerea(poate impins de snobism)de a face service-ul la dealer si sa ma aleg cu stampile in cartea motorului sau sa dau o fuga pana la dl Dan Cata la Cluj si sa il rog pe dansul sa faca aceleasi operatii dar fara stampila in carte? Cum procedam? Apreciez orice sfat indiferent daca este subiectiv sau obiectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 30, 2013 Admin Share Postat Mai 30, 2013 Ce rost are sa mergi la service autorizat cu un motor din 2005 pe care vrei sa-l tii pentru tine? Oricum, la anul ala in cazul unei revanzari iei aceiasi bani pe el, indiferent ca ai carte/stampile si ce mai vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Salutare. Cat de curand am achizitionat un model din 2005.Ultima schimbare de ulei a fost facuta la 20000km la service.Din cartea de lui, dupa cum arata ,se pare ca motoru este intretinut doar la service si nu in alta parte(sunt mentionate in carte toate schimburile facute dela inceput si pana la cei 20000km).Acum motorul are 32200km si vreau sa schimb uleiul motor,cutie,cardan,frana,ambreiaj si verificarile aferente cerute de manual. Sincer nu am de gand sa vand motorul ci sa-l tin pt mine pana la adanci batraneti.Framantarea ce o am acum este alegerea(poate impins de snobism)de a face service-ul la dealer si sa ma aleg cu stampile in cartea motorului sau sa dau o fuga pana la dl Dan Cata la Cluj si sa il rog pe dansul sa faca aceleasi operatii dar fara stampila in carte? Cum procedam? Apreciez orice sfat indiferent daca este subiectiv sau obiectiv. Sa faci service-ul la dealer nu e snobism ci responsabilitatea unui lucru bine facut. Eu cunosc doar doua astfel de serviceuri. Unul in Otopeni (Bavaria) si altu in Brasov (Contempo). In afara de schimbatul uleiului si a filtrului de aer pe care mi le fac eu (mai ales cand ma grabesc) restul il fac la service. Nu e un capat de tara cei 100-200 de lei cat ii dai in plus pentru service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Salutare. Cat de curand am achizitionat un model din 2005.Ultima schimbare de ulei a fost facuta la 20000km la service.Din cartea de lui, dupa cum arata ,se pare ca motoru este intretinut doar la service si nu in alta parte(sunt mentionate in carte toate schimburile facute dela inceput si pana la cei 20000km).Acum motorul are 32200km si vreau sa schimb uleiul motor,cutie,cardan,frana,ambreiaj si verificarile aferente cerute de manual. Sincer nu am de gand sa vand motorul ci sa-l tin pt mine pana la adanci batraneti.Framantarea ce o am acum este alegerea(poate impins de snobism)de a face service-ul la dealer si sa ma aleg cu stampile in cartea motorului sau sa dau o fuga pana la dl Dan Cata la Cluj si sa il rog pe dansul sa faca aceleasi operatii dar fara stampila in carte? Cum procedam? Apreciez orice sfat indiferent daca este subiectiv sau obiectiv. Este un nonsens sa te duci la BMW la service cu o motocicleta iesita din garantie. Daca nu ai timp si aia e da, te duci la ei, dar daca ai de unde alege, de diferenta aia de 100-200ron te plimbi prin tara la Dan Cata sau la altcineva. Nu sunt foarte buni mecanicii de la BMW Bucuresti ( service moto ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Salutare. Cat de curand am achizitionat un model din 2005.Ultima schimbare de ulei a fost facuta la 20000km la service.Din cartea de lui, dupa cum arata ,se pare ca motoru este intretinut doar la service si nu in alta parte(sunt mentionate in carte toate schimburile facute dela inceput si pana la cei 20000km).Acum motorul are 32200km si vreau sa schimb uleiul motor,cutie,cardan,frana,ambreiaj si verificarile aferente cerute de manual. Sincer nu am de gand sa vand motorul ci sa-l tin pt mine pana la adanci batraneti.Framantarea ce o am acum este alegerea(poate impins de snobism)de a face service-ul la dealer si sa ma aleg cu stampile in cartea motorului sau sa dau o fuga pana la dl Dan Cata la Cluj si sa il rog pe dansul sa faca aceleasi operatii dar fara stampila in carte? Cum procedam? Apreciez orice sfat indiferent daca este subiectiv sau obiectiv. DANEEE,..hai mai omule sa-ti fac o stampila. Degeaba te pricepi si ai tot ce-ti trebuie,..mai bine ca la reprezentanta,.....dar stampila ai ? acuma , fara gluma, sunt in situatie similara, cu motorul iesit din garantie,..so ? prefer sa ma plimb pana la Dan,..cu siguranta nu uita sa-mi stranga busonul de golire de la grup,..si apoi sa-i chem acasa pe meseriasi. Editat Mai 30, 2013 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 cum ,. bmw-urile n au garantie pe viata ? pe de alta parte,peste o anumita varsta stampilele sunt fix 0, pretul nu mai creste. si eu fost prost si am facut dosar cu facturi. acum imi prinde bine ca e scumpa hartia i(n)ginerica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Depinde de cumparator. Eu as cumpara cu mai mare incredere un motor, al carui proprietar imi demonstreaza ca l-a intretinut cum trebuie. Nu neaparat stampile de la dealer, merg si facturile aka foxbat. Daca nu vrei sa faci sute de km pt o banala revizie, fa rost de un mecanic care lucreaza atent (nu conteaza pe ce a lucrat pana acum, daca a vazut Nipru sau Ural, la fel sunt si GS-urile pana in 2010) si ia de aici informatii despre consumabile, cantitati si cupluri de strangere http://advrider.com/forums/showthread.php?t=836736 In afara de sincronizare admisie, nu ai nevoie de aparatura sau scule speciale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Salut, In situatia ta am fost si eu. Eu am ales sa merg la Dan. Sunt foarte multumit de modul in care am colaborat cu el. Am stat langa el, pe toata durata operatiunii, care, cumulat, a dus undeva la 14-15 ore. A fost o adevarata placere si compania si sa vad ce si cum se face pe acolo , sa mai aflu una alta. Pot sa iti spun, ca dupa parerea mea, lucreaza foarte meticulos. Am plecat de la el, inapoi spre Bucuresti, deci vreo 450 km, si nu am avut emotii ca poate a uitat ceva(eu de fel sunt mai paranoic din fire cu chestile pe care nu le cunosc ) Am avut si sansa sa colaborez cu cei de la Bavaria. Un lucru pot sa iti spun cu siguranta, si ti-l vor spune si ei: nu vei avea cum sa stai langa mecanic sa vezi ce face. Operatiunea de care vorbesc a fost una minora: inlocuit simering de la cardan (la axul rotii din spate) +schimbat ulei in grup. Insa pentru 1-1,5 ore manopera am platit ~200RON (vezi cateva pagini mai in urma ca am postat acolo costurile exacte). Pana acum, nu am de ce sa ma plang de cei de la Bavaria. Treaba e facuta bine Urmeaza sa imi schimb ambreiajul si simeringul dintre cutie si ambreiaj. Iti spun cu siguranta ca tot la Dan voi apela. Nu am pretentia ca sunt un mare cunoscator in ale motocicletelor, ba din contra, insa imi place sa cred ca sunt capabil sa recunosc un lucru bine facut. Cat am fost la Dan mi-a dat impresia ca lucreaza la motocicleta lui, nu a mea. Merci, Sam Editat Mai 30, 2013 de Mr.Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 DE VANZARE SCARITE BMW R1200GS ADV 06-08 VANDUT !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Naspa, trebuie s-o schimb, revin la v-strom, macar aia e japoneza. Da repede, ca sa mai prinzi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 Scuze ca ma bag ca musca in lapte. Xtrblack, am devenit proprietarul fostului tau V Strom. Daca vrei si ai posibilitatea, contacteaza-ma. Sibiu, yamoco pe motociclism.ro si vstromoco pe vstromania.ro. L-am dotat cu SW Motech: cric central,scarite rider,prelungitoare oglinzi,talpa cric lateral,inaltatoare ghidon,GIVI:hand guarduri,rack GIVI + esidecaseuri GIVI E41,rack metalic pe top case GIVI V46, indicator treapta viteze GIPRO, GPS TOM TOM,ungator lant TUTURO,etc. Deci am grija de V Stroama. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 (editat) Tine-o calda, ca dupa toate calculele de pe-aici se pare ca mi-am luat tzeapa. PS. sunt curios cum arata in noua configuratie. Editat Iunie 1, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Salut, In situatia ta am fost si eu. Eu am ales sa merg la Dan. Sunt foarte multumit de modul in care am colaborat cu el. Am stat langa el, pe toata durata operatiunii, care, cumulat, a dus undeva la 14-15 ore. A fost o adevarata placere si compania si sa vad ce si cum se face pe acolo , sa mai aflu una alta. Pot sa iti spun, ca dupa parerea mea, lucreaza foarte meticulos. Am plecat de la el, inapoi spre Bucuresti, deci vreo 450 km, si nu am avut emotii ca poate a uitat ceva(eu de fel sunt mai paranoic din fire cu chestile pe care nu le cunosc ) Am avut si sansa sa colaborez cu cei de la Bavaria. Un lucru pot sa iti spun cu siguranta, si ti-l vor spune si ei: nu vei avea cum sa stai langa mecanic sa vezi ce face. Operatiunea de care vorbesc a fost una minora: inlocuit simering de la cardan (la axul rotii din spate) +schimbat ulei in grup. Insa pentru 1-1,5 ore manopera am platit ~200RON (vezi cateva pagini mai in urma ca am postat acolo costurile exacte). Pana acum, nu am de ce sa ma plang de cei de la Bavaria. Treaba e facuta bine Urmeaza sa imi schimb ambreiajul si simeringul dintre cutie si ambreiaj. Iti spun cu siguranta ca tot la Dan voi apela. Nu am pretentia ca sunt un mare cunoscator in ale motocicletelor, ba din contra, insa imi place sa cred ca sunt capabil sa recunosc un lucru bine facut. Cat am fost la Dan mi-a dat impresia ca lucreaza la motocicleta lui, nu a mea. Merci, Sam Eu unul n-am fost asa de norocos. La ultima revizie, pe mine nu m-a lasat Dan sa vad ce-mi lucreaza la motor. Nici atunci cand l-am intrebat ce i-a facut mobrei de merge mai bine, n-am primit raspuns. Cu toate astea confirm si eu ca lucreaza ok si ca stie ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Salut, In situatia ta am fost si eu. Eu am ales sa merg la Dan. Sunt foarte multumit de modul in care am colaborat cu el. Am stat langa el, pe toata durata operatiunii, care, cumulat, a dus undeva la 14-15 ore. A fost o adevarata placere si compania si sa vad ce si cum se face pe acolo , sa mai aflu una alta. Pot sa iti spun, ca dupa parerea mea, lucreaza foarte meticulos. Am plecat de la el, inapoi spre Bucuresti, deci vreo 450 km, si nu am avut emotii ca poate a uitat ceva(eu de fel sunt mai paranoic din fire cu chestile pe care nu le cunosc ) Am avut si sansa sa colaborez cu cei de la Bavaria. Un lucru pot sa iti spun cu siguranta, si ti-l vor spune si ei: nu vei avea cum sa stai langa mecanic sa vezi ce face. Operatiunea de care vorbesc a fost una minora: inlocuit simering de la cardan (la axul rotii din spate) +schimbat ulei in grup. Insa pentru 1-1,5 ore manopera am platit ~200RON (vezi cateva pagini mai in urma ca am postat acolo costurile exacte). Pana acum, nu am de ce sa ma plang de cei de la Bavaria. Treaba e facuta bine Urmeaza sa imi schimb ambreiajul si simeringul dintre cutie si ambreiaj. Iti spun cu siguranta ca tot la Dan voi apela. Nu am pretentia ca sunt un mare cunoscator in ale motocicletelor, ba din contra, insa imi place sa cred ca sunt capabil sa recunosc un lucru bine facut. Cat am fost la Dan mi-a dat impresia ca lucreaza la motocicleta lui, nu a mea. Merci, Mda!!!BMW e mama tuturor simeringurilor. Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Ceva sursa de inspiratie pentru cine are chef sa faca "adventure" in Alpi (zona de granita Italia/Franta): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) La cati km se regleaza tachetii?Motorul meu este din 2005.Mersi. Editat Iunie 7, 2013 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 8, 2013 Admin Share Postat Iunie 8, 2013 10.000 KM(tachetii+balansul injectiei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) Ieri dimineata am fost si eu la AB si am dat o tura cu 1200gs asta nou pe un traseu cudetoate. Nu mai imi venea sa ma opresc din luat viraje insa pe pamant mi s-a parut cam dura. Editat Iunie 8, 2013 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) la 10 000 se verifica...nu e obligatoriu, de fapt se aude cand tre reglati Editat Iunie 8, 2013 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.