BMW RIDER Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Motorul e perfect, nici nu se poate altfel. Tu esti de vina. Ai ghinion! Du-te la o vrajitoare sa te descante. Domnul Harea adevar ati grait!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 2, 2013 Autor Share Postat Septembrie 2, 2013 Bmw nu e cea mai smechera motoreta!!! Daca nu mai are benzina chiar se opreste la un moment dat ... Ps - eu sunt principalul vinovat ca nu am calculat corect ce autonomie am (litrometrul e defect). Ps2 - e in plan vizita la LUV, saptamana asta, imediat ce imi montez senzorul de ABS comandat.Ps3 - caut un adaptor de la priza bmw la priza bricheta normala. Stiu ca gasesc pe la magazinele de afara, dar nu am timp sa astept 1 saptamana. Vreau ceva pe stoc. in fct de anul de productie gasesti placa de bord cu 2 prize care se leaga direct la baterie iti acopera frumos golurile din "bord" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Bmw nu e cea mai smechera motoreta!!! Daca nu mai are benzina chiar se opreste la un moment dat ... Ps - eu sunt principalul vinovat ca nu am calculat corect ce autonomie am (litrometrul e defect). Ps2 - e in plan vizita la LUV, saptamana asta, imediat ce imi montez senzorul de ABS comandat. Ps3 - caut un adaptor de la priza bmw la priza bricheta normala. Stiu ca gasesc pe la magazinele de afara, dar nu am timp sa astept 1 saptamana. Vreau ceva pe stoc. Comanda-ti de pe louis. Daca nu ajunge in timp util. iyti imprumut adaptorul meu pana ce te intorci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Eu as face si asa, dar nu stiu de unde sa iau mufa aia mica de BMW. Pai eu de la un magazin cu profil de electrice ,electronice mi-am luat "prizele" ,le-am dus la un electrician el a pus cablul si a facut legaturile. Asta in tg.mures deci nu te pot ajuta daca iti spun magazinul,eu sant in ploiesti ca as cumpara si ti-as trimite,imprumut si eu ti-o pot da pe a mea daca doresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 As of model year 2014 the BMW R 1200 GS will be available with the following altered standard features and options: Pe langa modificareile mai sus mentionate, asa cum anticipam, modelul 2014 (fabricatie incepand cu sptembrie 2013) nu se va mai vinde cu sistemul actual de navigatie BMW Navigator 4 (echivalentul Garmin zumo 660). Odata cu inlocuitorul lui 660 va aparea si noul BMW Navi (5?) care va avea suportul optional (+ comenzi pe ghidon) aferent pe GS. Nu am gasit inca date despre ele, cel mai probabil vor aparea la EICMA Milano in noiembrie. Ca fapt divers... GS-ul LC se vinde ca painea calda, fiind principalul factor ce a contribuit la cresterea vanzarilor de motociclete BMW cu cca. 10% la nivel mondial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Un motiv in plus sa vinzi vechitura si sa intri si tu in randul lumii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Urmeaza sa imi ajunga din State niste amortizoare Ohlins fata si spate, ca sa le inlocuiesc pe cele OEM. Are cineva pe motor amortizoare aftermarket, se merita investita pe care am facut-o, adica se simte suspensia mai buna decat cea originala sau nu?Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Nu am avut amortizoare noi aftermarket, dar pot sa iti zic din ce povestesc altii ca merita. Mai ales daca motorul pe care le pui are peste 60k km, cand, zice-s-ar ca suspensiile originale nu ar mai face fata. Adica is bune, dar nu ca din fabrica de bune. Alt mare avantaj la astea aftermarket e ca le poti repara, lucru care nu il faci la alea originale. De aia cine merge in ture foarte lungi, de zeci de mii de km, aleg Ohlins, ca au aia prin state reprezentante la fiecare cold de ulita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 6, 2013 Admin Share Postat Septembrie 6, 2013 Confirm, amortizoarele stock nu au nicio legatura cu unele aftermarket..daca sunt bine reglate ai sa ai alta motocicleta. La fel de bune sunt si Wilbers.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Urmeaza sa imi ajunga din State niste amortizoare Ohlins fata si spate, ca sa le inlocuiesc pe cele OEM. Are cineva pe motor amortizoare aftermarket, se merita investita pe care am facut-o, adica se simte suspensia mai buna decat cea originala sau nu?Mersi. oha, intreb si eu, nu dau cu parul... mai contaza? suspensia e curva pe gustul si apucaturile fiecaruia... serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 Nu mai conteaza ca deja am dat banii, dar totusi sper sa fie mai buna ca WP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 As zice ca nu conteaza asa mult brand-ul cat mai ales modelul brand-ului respectiv. Gen un Peugeot 608 e mai bun decat un Mercedes A Klasse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 7, 2013 Autor Share Postat Septembrie 7, 2013 daca ai banii si ti prisosesc merita sa schimbi ce vrei tu la moto dar sa schimbi ca cele originale nu sunt bune si altele iti fac o moto total diferita NU CRED CA MERITA vorbesc in cazul GSA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Mobra mea din 2005 nu are ESA, care intr-adevar e nemaipomenita, cel putin facand comparatie cu suspensia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 8, 2013 Autor Share Postat Septembrie 8, 2013 Mobra mea din 2005 nu are ESA, care intr-adevar e nemaipomenita, cel putin facand comparatie cu suspensia mea.nu stiu daca ai fost atent la "istori" gsa la mineinsa 2007-2010 fara ESA si acum 2011- 2013 tot fara ESA INSA nu merg niciodata cu pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Sunt ferm convins că GSA-ul tau, din ce an o fi el și fără ESA, nu are aceleasi amortizoare care le am eu pe motoretă. Oricum din 2006 au pus SHOWA pe gs, care sigur e mai bună ca WP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 2007 are wp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 In fine, vom vedea cum sunt și Ohlins, deși sunt convins că și-au pus și alții. Altă chestiune, are cineva șea de la Touratech sau Wunderlich, sunt mai confortabile decat originalele la drumuri mai lungi?Stiu ca GSA-ul are o sea mult mai confortabila decat GS-ul, așa am simțit eu când m-am dat cu unul.Sau a modificat cineva seaua originală la userul dan_moto din Timișoara, am văzut că are numai review-uri bune băiatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Sal! Am facut seaua la un 1150 gsa. Lucreaza f bine. Eu am pus si incalzire. Pentru drumuri scurte si medii e ok, la drumuri foarte lungi insa, airhawk sunt super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Altă chestiune, are cineva șea de la Touratech sau Wunderlich, sunt mai confortabile decat originalele la drumuri mai lungi? Eu dupa primul drum mai lung cu GS-ul m-am dus direct la Touratech si mi-am ales saua. Nu se compara cu cea originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Urmeaza sa imi ajunga din State niste amortizoare Ohlins fata si spate, ca sa le inlocuiesc pe cele OEM. Are cineva pe motor amortizoare aftermarket, se merita investita pe care am facut-o, adica se simte suspensia mai buna decat cea originala sau nu?Mersi. Amortizoarele originale (Showa la GSA 2007) sunt foarte slabe pt cineva care fie merge pe drumuri proaste sau chiar off-road, fie pt cineva care merge mult cu pasager. Eu ma inscriu in ambele categorii, astfel imediat dupa ce mi-am cumparat GSA-ul, am si comandat amortizoare Öhlins (fata+spate). Daca inainte amortizorul spate deseori ajungea la capat de ziceai ca se rupe mobra in doua, acum pot sa trec prin orice groapa si Öhlins-ul are isi face treaba cu brio. Dar chiar si pe drumuri bune, cu amortizorul original spatele intra intr-o oscilatie si greu se stabiliza (sotia mea facea rau de mare ), cu Öhlins-urile este alta treaba, Sa nu mai zic de posibilitatea de reglaje. Am testat si GSA cu ESA, dar Öhlins-urile mele sunt tot mai bune (si asta nu zic doar eu ci cel cu care am facut schimb pt cateva sute de km). Daca imi schimb mobra, o comand fara ESA si imi pun Öhlins (exista si Öhlins cu ESA, dar mega scump). Btw., am o perche de amortizoare GSA originale de vanzare, folosite ca. 5.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Personal, cu cat merg mai mult, cu atat apreciez ESA. Diferenta de comportament este clar sensibila intre "comfort" si "sport". In plus, modurile off-road sunt iar interesante; weekendul asta am facut o tura mai lunga cu autostrada, drumuri rapide, drumuri proaste, curbe, pasuri, cateva zeci de km off-road... tot timpul ai suspensia care trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 (editat) Am comandat senzorul dupa part number, l-am primit repede si surpriza: nu se potriveste in gaura, are diametrul prea mare Am sunat la Bavaria, le-am dat datele motoretei si mi-au dat acelasi part number. Poza de pe realoem este identica cu senzorul primit prin posta. Mi-as dori sa-mi cumpar senzorul de ABS de la GSA, dar parca nu as da sute de euro pe unul nou.Dupa part number(34527677824), l-am gasit pe asta de la un K1300gt din 2009-2010. O fi aceeasi treaba ca ala pt GSA? http://www.rubbersideup.com/servlet/the-25724/2009-2010-BMW-K1300GT/Detail Atasez si eu poza cu FINAL DRIVE, la pozitia 1 si 2 sunt cele 2 urechi de prindere pt discul de frana. La pozitia 3 este locul din care a fost smuls wheelspeed sensor sau senzorul de ABS. Acesta este FD dat jos de pe moto, codul inscriptionat pe el este 7712569-02 @DanCata, ai idee care este cea mai usoara metoda de a separa flansa de FINAL DRIVE (citisem undeva ca ar trebui incalzite pana la 100grade)? Editat Septembrie 9, 2013 de cristibmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Scoate siguranta, da cu spray de frana sa cureti intre caneluri, incalzeste uniform si scoate-o uniform. Ar trebui facut acolo ceva dispozitiv, dar iese selativ usor daca o scoti drept afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.