Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Pen'ca au constatat ca jafonezele chiar au racire cu lichid si e mult mai bine....La fel si cu ambreiajul....Gata cu vrajeala aia,gen :TRADITIE.Daca vrei sa rezisti in lumea tehnologiei fa motoare de secol XXI si lasa-l pe Hitler si traditiiile sa doarma...

Asa e..... In curand la tir-uri dragstere si formula 1 ambreiaj in ulei.....Asta e viitorul cu certitudine Lamborghini deja a lansat un model

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si care e Honda aia faina?

 

In opinia mea ultima Honda faina, care s-ar inscrie la sectiunea asta este AT RD07 (ca sa nu mai aduc in discutie seria XR)

Dupa RD 07 Honda nu a mai scos nici o mobra adventure.

era o gluma, asa i , honda nu are acum concurent pt noul GS, ,

ma rog , nici nu in trebuie :)

respecte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma pe bune!Dece au facut trecerea asta si nu numai asta?Dupa atata amar de vreme...

 

http://www.bmwblog.com/2012/11/13/the-90-jahre-bmw-motorrad-special-models/

 

http://www.cbt.com.my/2013/04/19/90-years-of-bmw-motorrad/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca la BMW,printre alte gadgeturi inventate de ei de-a lungul vremii,lichidul de racire si abreiajul umed sunt si ele catalogate drept pioneering technical innovation....da-o dracului!

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca la BMW,printre alte gadgeturi inventate de ei de-a lungul vremii,lichidul de racire si abreiajul umed sunt si ele catalogate drept pioneering technical innovation....da-o dracului!

 

Nu "inventa" ceea ce nu zice BMW. Obisnuieste-te sa argumentezi ceea ce sustii... preferabil respectand adevarul... chiar si pe motomobrism.ro!

Pe plan istoric, in 90 de ani de constructie moto BMW sustine ca pioneering... "doar":

 

http://www.bmwblog.c...special-models/

 

http://www.cbt.com.m...f-bmw-motorrad/

 

Atat!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce citesc pe aici, constat ca unii posesori moto (japoneze) au o doza de subiectivism vis a vis de o moto care le da clasa din pct de vedere a solutiilor constructive folosite, fiindu le greu sa accepte faptul ca noul model este mult deasupra altor marci cu produse similare. E simplu . Incepand cu ZEISS si terminand cu PANZER "PANTER" nemtii stiu ce fac.Si nu numai.Dar cine intelege....intelege cine nu....scrie din buric dupa ureche....Si vis avis de cuplaje intre axe Longitudinal: 1 culaj cu craboti 2 ambreiaj uscat 3 ambreiaj umed ( ultimul loc ) Iar la transmisie 1 cardan 2 curea crenelata 3 lant ( ultimul loc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul abia astept ca inovatiile BMW: motorul boxer, suspensia tele/paralever, cardanul si ambreiajul uscat sa isi faca simtita prezenta in competitii de motociclism viteza, enduro, motocross sau rally raid.

 

Pana una alta, superioritatea 1200GS se manifesta mai mult prin lipsa concurentei din partea japonezilor pe segmentul de enduro-touring.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Firma BMW nu a fost si nu va fi afectata niciodata de "speculatiile" si "piata" din Romania...

 

soleilsourire.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Firma BMW nu a fost si nu va fi afectata niciodata de "speculatiile" si "piata" din Romania...

 

soleilsourire.gif

Richtig ! Du hast rechts ! Astia cu japoneze se cred Rossi ? BMW acopera sub o singura sigla TOATA gama de motociclete.Si de top. Simplu si la obiect Ma straduiesc din anii '90 cand au aparut primele" cazane" la noi sa deosebesc marcile japoneze care le vad pe strada dar nu prea le ghicesc Vorba aia chinez ,japonez, tot aia. Zic : ce Suzuki....ma apropii... aoleu.... e Kawasaki... si lista continua... Yamaha cu 2 cardane., fara flectare la grupul de la roata, cu cadru din anii' 40 . Ciorba de ulei ce trebuie sa faca fata unor caracteristici complet diferite ca functie si solicitare, bord care nu spune mai nimic.... Motoare fara personalitate. (polizoare): la masini la fel.... : Nissan GTR spune ceva,,, in rest...0 (zero) Oricum nota 10 japonezilor pt perseverenta....

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare de ce topicurile de genul asta inevitabil ajung fie un concurs de genul "a mea e mai mare" fie o masturbare in cerc?

sa vezi cand incepem sa ne pisam....tot in cerc....

 

Pana una alta, superioritatea 1200GS se manifesta mai mult prin lipsa concurentei din partea japonezilor pe segmentul de enduro-touring.

tu mai citesti ce scrie pe aici...

HONDA YAMAHA APRILIA TRIUMF ...........CONCUREAZA SI COPIAZA ...DOAR DOAR DE.OR CAPATA SI EI O FELIE DIN PLACINTA GS/GSA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era o gluma, asa i , honda nu are acum concurent pt noul GS, ,

ma rog , nici nu in trebuie :)

respecte

 

 

Depinde cum o iei. Unii au facut topic cu Crossrunner si l-au pus la Enduro Touring si adventure. Daca e sau nu concurent cu GS-ul de 1200 ..... greu de spus fiecare cu parerea lui.

Eu sustin ca ultima Honda adventure s-a fabricat in 2007, e parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Precum pe tot parcursul acestui forum unii impatimiti de ce au sub fund comenteaza la un nivel de intelegere mediocru, in mare parte, ceea ce a fost top in vanzari si tehnologie(asa invechita cum spun unii, care nu au nici abs pe mobrele lor, evident pentru ca nu au nevoie)pana in 2010-2011. La acea data s-au trezit din decada si au mai aparut cativa pretendenti la clasa. Iete BMW in 2013 le mai da un deceniu de somn....nu cred sa mai fie vre-una care sa se pretinda mai buna si mai tare decat noul 1200gs/a, la aceasta clasa, pret de cativa anisori buni....asa ca mai bine faceti voi rost de bani sa va luati unul, ca sa nu mai comentati pe forum inca 5-6 ani suprematia evidenta a bmw-ului de 1200.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La acea data s-au trezit din decada si au mai aparut cativa pretendenti la clasa. Iete BMW in 2013 le mai da un deceniu de somn....nu cred sa mai fie vre-una care sa se pretinda mai buna si mai tare decat noul 1200gs/a, la aceasta clasa, pret de cativa anisori buni....

 

Trebuie sa te contrazic... GS-ul LC are concurent direct acum pe KTM Adventure, asta nu se poate contesta.

 

In rest, sunt de acord cu tine... restul concurentei (per ansamblu, fara a intra in amanunte) s-a raportat la GS-ul dohc (pana in 2012), eventual unii au bagat cativa cai in plus, si aia vizibili in final mai mult sau mai putin doar pe hartie, dar cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

tu mai citesti ce scrie pe aici...

HONDA YAMAHA APRILIA TRIUMF ...........CONCUREAZA SI COPIAZA ...DOAR DOAR DE.OR CAPATA SI EI O FELIE DIN PLACINTA GS/GSA

 

Apropo de citit ce scrie, eu am zis japoneze. "Triumf" si Aprilia nu sunt japoneze. :wacko: .

Dintr-un motiv care mie imi scapa, Honda si Yamaha nu au mai scos nimic pe segmentul asta de la Supertenere / Africana, iar Suzuki si Kawasaki nu se remarcau nici pe vremea aia. Abia acum vreo 2 ani a aparut xt 1200z, dar mie unu mi se pare prea stradal. Nu stiu daca e lipsa de viziune, lipsa de interes sau lipsa de ce-o fi, dar japonezii au ignorat complet segmentul asta.

 

@xrtblack,

Decat sa pui placa cu "banii mei minte nu are", mai bine explica-ne punctual cum au revolutionat inovatiile BMW sportul cu motor, intr-un domeniu ales de tine. Ca ABS-ul, controlul tractiunii, modul RAIN si alte alea te ajuta pe tine sa dormi in timp ce mergi cu mobra, aia e altceva.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachim pe tine nu te informat nimei ca doar BMW-ul copiaza concurenta fac si ei ceva copie ieftina gen chinezarie si calitate indoielnica dupa Onda si altii . Nu vezi ca copiaza tot de la propulsor( motor boxer) pana la axul cardanic, suspensii mai ales ca vezi la fiecare colt. Acuma design si aerodinamica lasa dracului ca pt BMw bate atfel vantul si de aceea ar fi tebuit sa faca un design mai altfel decat japonezii.



@xrtblack,

Decat sa pui placa cu "banii mei minte nu are", mai bine explica-ne punctual cum au revolutionat inovatiile BMW sportul cu motor, intr-un domeniu ales de tine. Ca ABS-ul, controlul tractiunii, modul RAIN si alte alea te ajuta pe tine sa dormi in timp ce mergi cu mobra, aia e altceva.

Raspunsul e simplu S1000RR!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea vad relevanta sau scopul discutiilor love/hate bmw sau versus concurenta, dar nah, e urat afara...

 

S-a anuntat pret sau data de disponibilitate pt Adv LC ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, multam. Deci e o diferenta de vreo 1500 fata de versiunea normala daca nu ma insel. Mai mult decat decent zic eu pt ceea ce ofera in plus ca standard (si pt cine are nevoie de ceea ce ofera in plus).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...