Dan Cata Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 am de vanzare - piesa #5 de aici 05 CLUTCH PLATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Mi-a crapat electromotorul. Il duc la reconditionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 M-ar interesa suportul de coburi, portbagajul, coburii si topcase-ul de gs 1200 adv; vinde(ti) careva? Rog raspunsuri - daca sunt - pe PM. Multumesc, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 (editat) am schimbat placutele de frana pe spate, si am hotarat sa scot si pistonasele din etrier sa le curat(nu era cazul). normal ca sa scurs si lichidul de frana.am pus la loc, am incercat sa aerisesc, insa din pahar(rezervor)nu a scazut deloc sau prea putin, am incercat sa fac asta cu motorul pornit si cred c-am dat de dracu acum mi-a dat eroare in bord, frana pe spate nu am si cred ca mi-a slabit si fata. BELEA...!cred ca tre sa fac aerisirea toata... daca cineva se pricepe sa-mi lase si nr de tel sa discutam mai in detaliu vreun dvd decriptat? bagashmiash! Editat Mai 9, 2009 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Ti-ai cam facut de lucru!!! Trebuie sa aerisesti si unitatea de ABS, care este sub rezervor, e destul de complicat de facut daca nu ai pompa din aia care trage lichidul din instalatie. Cred ca cel mai indicat ar fi sa te duci la reprezentanta cea mai apropiata, nu o sa te coste asa mult, pentru ei nu e mare lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) cred c-am dat de dracuacum mi-a dat eroare in bord, frana pe spate nu am si cred ca mi-a slabit si fata. BELEA...!cred ca tre sa fac aerisirea toata... daca cineva se pricepe sa-mi lase si nr de tel sa discutam mai in detaliu vreun dvd decriptat? Cu franele nu prea e de joaca iar cu ABS-ul e deja mai complicat. Si eu te-as sfatui, mai ales in situatia de fata, sa mergi la o reprezentata, chiar daca nu e cea mai ieftina varianta (ma refer la modul in care o duci acolo) ca cel mai avantajos era sa faci asta de la inceput. Eu cred ca in ziua de azi nu mai e asa usor sa faci totul singur, cu atata electronica, sisteme etc. Pt un sfat ia tehnic ia legatura cu Daniel, @marele_alb. Editat Mai 10, 2009 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 n-ajuta documentatia de la Wisdom de pe advrider? http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/service_abs3.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 mai demult ma interesa un steering damper insa nu gaseam, acum nu imi mai trebuie dar poate cauta altcineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 mai demult ma interesa un steering damper insa nu gaseam, acum nu imi mai trebuie dar poate cauta altcineva pentru telelever, ii ceva amortizor ce se monteaza direct pe suspensie, de la TT; am vazut treaba asta acu cateva zile pe advrider. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 destul de scump sa rigidizezi ghidonul....... in sfarsit daca ai banii MERITA orice e pt siguranta ta si a jucariei iubite anvelope si uzura 0 - 13683 km cu anakee 1 13687 - 27700 km spate tourance exp 13687 - 38180 km fata tourance exp 38180 - 45154 km tourance normal 45154 - 56000 km anakee II si inca mai le tin pana schimb cu tourance exp interval sept 2007 - mai 2009 toate anvelopele schimbate au fost luate cat mai noi posibil adica max un an de la tata stantata pe ele chiar tourance exp nu aveau mai mult de 4 luni de la fabricatie nu au fost trase decat 90 % stradal 10% pamant batatorit, drum forestier, piatra concasata nu au ajuns la limita lor de expoatare si imi faceam un calcul la consumabile pentru 100000 km cu o singura motocicleta revizii 10000 km 10 x 200 euro 2000 euro anvelope la 12000 km 8 per x 260 2000 euro gaz la un consum mediu de 7 % si 1 euro pe litru 7000 euro deci la un motor de 14000 euro fara tva la 100000 km bagi 11000 euro atentie fara piese de schimb, acesorii, etc UAU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 mersic baieti dar cred c-am sa vad bucurestiul . mi-am tras programare joi la bavaria, mai vad si eu capitala ca mi-e tare dor de ea(sanchi). multe-am facut, dar la asta m-am taiat total si nu am chef sa-mi fac nervi(plus ca nu am cele necesare). ajung cu "pelicanul" pe roti ca fatza n-a cazut(ma ref la frana) apropo de "pelican": cred ca am vreo 3-4 oameni care mi-au poreclit-o asa, s-apoi daca-i asa, asa sa-i ramana numele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 mersic baieti dar cred c-am sa vad bucurestiul . mi-am tras programare joi la bavaria, mai vad si eu capitala ca mi-e tare dor de ea(sanchi). multe-am facut, dar la asta m-am taiat total si nu am chef sa-mi fac nervi(plus ca nu am cele necesare). ajung cu "pelicanul" pe roti ca fatza n-a cazut(ma ref la frana) apropo de "pelican": cred ca am vreo 3-4 oameni care mi-au poreclit-o asa, s-apoi daca-i asa, asa sa-i ramana numele deci vom aveam moldoveni in bucuresti baieti ridicati sarmele miercurii seara bem bere sau te si intorci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 deci vom aveam moldoveni in bucurestibaieti ridicati sarmele miercurii seara bem bere sau te si intorci? o bere sau un vin destept[aduc eu]...vin miercuri seara si plec joi dupa ce termin treaba, oricum , pe seara. poate ne vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 12, 2009 Autor Share Postat Mai 12, 2009 TELEFON CONTACT:0730337225/0765484068 MIHAIGSM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 site careva daca se potrivesc rotile de 1100/1150 gs pe 1200 gs ?!? - doar daca a mai probat , pentru ca la vanzare le vad recomandate doar pentru 1100 si 1150 gs - si le-am gasit la pret bun dar daca nu sunt bune degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Spatele cu siguranta nu se potriveste din cauza FD-ului diferit si a prinderii cu 4 prezoane in loc de 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 cica au ajuns la numarul 500.000 din seria GS de la stramosul r80g/s pana la 1200gs si vor sa scoata ceva aniversar motorcyclenews.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Interesant. Dar si mai interesant mi se pare faptul ca primul GS s-a vandut in vreo 15.000 exemplare (R 80 G/S), urmatorul stiu ca n-a trecut de 25.000 (R 100 GS), R 1100 GS s-a vandut in 42.000 + 2500 R 850 GS. Deci 1150u' si 1200-le au vandut impreuna ~400.000 exemplare. 50.000 pe an. Wow! Mai mult decat R 1100-le in 6 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 La atatea motoare vandute (mai ales 1200-le) .. e jenant faptul ca inca mai ies din fabrica cu defecte de fabricatie si ajungi cu ele in service destul de repede. Controlul calitatii nu prea e unde ar trebui sa fe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 15, 2009 Autor Share Postat Mai 15, 2009 La atatea motoare vandute (mai ales 1200-le) .. e jenant faptul ca inca mai ies din fabrica cu defecte de fabricatie si ajungi cu ele in service destul de repede. Controlul calitatii nu prea e unde ar trebui sa fe. stai linistit ca tu ai deci ai scapat de astea cu defect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 ... pentru 100000 km cu o singura motocicleta revizii 10000 km 10 x 200 euro 2000 euro anvelope la 12000 km 8 per x 260 2000 euro gaz la un consum mediu de 7 % si 1 euro pe litru 7000 euro deci la un motor de 14000 euro fara tva la 100000 km bagi 11000 euro atentie fara piese de schimb, acesorii, etc UAU There are some things money can't buy For everything else, there's Master Card. adica un fel de : Bucuria "copilului" tau ....NEPRETUITA !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 La atatea motoare vandute (mai ales 1200-le) .. e jenant faptul ca inca mai ies din fabrica cu defecte de fabricatie si ajungi cu ele in service destul de repede. Controlul calitatii nu prea e unde ar trebui sa fe. pleaca ma' nene d'aici cu junghiu tau ! acu' pe serioaselea, nu e nimic jenant, e o afacere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 17, 2009 Autor Share Postat Mai 17, 2009 http://www.grande-traversee-alpes.com/je-v...ndes-alpes.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 doi britanici au plecat pe o ruta asemanatoare cu a celor doi din longwayround insa fara echipa de asistenta rss blog harta gps siteul oficial eu sunt curios cum or sa treaca de siberia si mongolia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 It's alive! It's ALIVE! Me bike is back! Magnetii statorului mucificati. 3.5 mil stator nou (de Opel), 1 mil manopera. Me happy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.