vlady_80 Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Alt fraier care si-a luat GS... 20131123_151820.jpg Fraier ca am luat-o la sfarsit de sezon si acum balesc... no asta da jucarie, noooo la asta visez si eu Mecca dar pana la ea mai i-mi doresc inca un Varadero 2007-2008, poate un Super Tenere de 1200 , o Kawa Versys de 1000 , un Crosstourer si uite asa ajung la 80 de ani si mai trebe la dracu mobra la varsta aia Editat Noiembrie 25, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 mai putin cardanul, dar cui ii trebe, daca se strica mai repede ca lantu. Ma frend, sa moara cici, daca la urmatoarea revizie mi-ar zice baietii de la AB ca daca nu mai dau 5000 de euro vor fi nevoiti sa imi puna lant in loc de cardan, le-as da fara sa clipesc. Si cu vreo 300 spaga, sa fiu sigur ca nu se razgandesc. Daca am urat ceva la mobrele dinainte, lantul a fost ala. Alt fraier care si-a luat GS... 20131123_151820.jpg Fraier ca am luat-o la sfarsit de sezon si acum balesc... No bun asa, albastru, cel mai rapid Sa o stapanesti sanatos jdemii de km !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Apoi,daca ne-o dai cu fum,e adevarat,atunci...In sensul ca beemer-ul haleste ulei.Cand trec eu pe langa tine mirosi doar benzina arsa,fara fum,daca mai apuci....Dar ma rog,e doar o umila japoneza...Apropo!Ca tot veni vorba de cifre.Ati fost,careva la Dynotest sa vedeti care e puterea reala la roata?Postati diagrama si pe urma o postez si eu(PC3 instalat).Curaj,ca eu am doar 1000 cc....si luata de noua a costat probabil jumatate din cat au decartat unii de pe aici...Dar diagrame pe bune,cu numele pe ea,nu vrajeala descarcata de pe net.... MNa dar de ce dracu mai intrati pe topicul asta. Am inteles ca voi aveti motoare de motoare si noi nu si incepand de astazi puteti sa ne lasati in pace. Sau sa intram si noi pe topicurile de Strom sau varadero sa sane rupam in figur ca avem esa, abs, etc. Si cu Dyno colegu vezi sa nu ai surprize. Ca fapt divers BMW INTOTDEAUNA pe hartie are o putere si cuplu mai mica decat in realitate. cauta pe google si o sa vezi.Iar la japoneze e chiar invers . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) MNa dar de ce dracu mai intrati pe topicul asta. Am inteles ca voi aveti motoare de motoare si noi nu si incepand de astazi puteti sa ne lasati in pace. Sau sa intram si noi pe topicurile de Strom sau varadero sa sane rupam in figur ca avem esa, abs, etc. Si cu Dyno colegu vezi sa nu ai surprize. Ca fapt divers BMW INTOTDEAUNA pe hartie are o putere si cuplu mai mica decat in realitate. cauta pe google si o sa vezi.Iar la japoneze e chiar invers . Cred ca pe topicurile lor e plictiseala mare... !!! ... d-aia se baga p-aci ! Noi nu suferim de DYNO sau sa facem modificari ! Nu avem nevoie si nu ne intereseaza ! Editat Noiembrie 26, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 neposesori de BMW care iti vor spune ce MOBRA proasta ai si cate de FRAIER ai fost tu sa dai o gramada de banii pe asa ceva..... claaaaaaar.. Capone o are albastra (mobra adica) si se stie ca aia rosie merge mai tare. futui ca a mea tot albastra e. cel putin in talon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Ati fost,careva la Dynotest sa vedeti care e puterea reala la roata?Postati diagrama si pe urma o postez si eu(PC3 instalat).Curaj,ca eu am doar 1000 cc... Cum ziceau si ceilalti, nu ca ar conta sau interesa pe cineva ce grafic iese pe foaie, dar... sa mai discutam si noi ca e urat afara claaaaaaar.. Capone o are albastra (mobra adica) si se stie ca aia rosie merge mai tare. futui ca a mea tot albastra e. cel putin in talon. Alea rosii sunt mai fiabile mai. Albastru se stie ca taie mai bine aerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) cu vopsea albastra e mai usoara mobra therefore viteza mai mare )) app si la stroama se poate pune indicator de treaba si abs are ... oricum .. bembeul merge si pe zapada da? Editat Noiembrie 26, 2013 de Roxynel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Cum ziceau si ceilalti, nu ca ar conta sau interesa pe cineva ce grafic iese pe foaie, dar... sa mai discutam si noi ca e urat afara Alea rosii sunt mai fiabile mai. Albastru se stie ca taie mai bine aerul cu vopsea albastra e mai usoara mobra therefore viteza mai mare app si la stroama se poate pune indicator de treaba si abs are ... oricum .. bembeul merge si pe zapada da? Doar cele negre !!! Editat Noiembrie 26, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Alea rosii sunt mai fiabile mai. Albastru se stie ca taie mai bine aerul ma faci sa-ti zic in 2 zile la rand sa lasi fizica deoparte ca nu-ti iese rosu e mai rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Cum ziceau si ceilalti, nu ca ar conta sau interesa pe cineva ce grafic iese pe foaie, dar... sa mai discutam si noi ca e urat afara Alea rosii sunt mai fiabile mai. Albastru se stie ca taie mai bine aerul oauuu bestial 126,198 hp ( 128 ps) la roata , chiar mai mult decat da producatorul in fisa tehnica oauuuu !!!!! si este si cu motorul standard oauuu incredibil aparatul ala sigur este calibrat in Congo Editat Noiembrie 26, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Fraier ca am luat-o la sfarsit de sezon si acum balesc... Eh, las' ca ai ce admira in garaj! Se pare ca n-ai mai avut rabdare S-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 aparatul ala sigur este calibrat in Congo Iar rezultatul la final si graficele sunt de fapt facute in paint si le incarca manual unul ascuns in dulapul ala de langa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Iar rezultatul la final si graficele sunt de fapt facute in paint si le incarca manual unul ascuns in dulapul ala de langa hai sa fim seriosi, este chair asa de important cati cai are la roata mobra x,y,z pe mine unul personal ma cam lasa rece, asta-i sora cu care are clanta la usa mai lunga si mai grosa bani de benzina sa fie sitimp de calatorit asta conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Perfect de acord, asta ziceam si eu. Da-i draq de cai, sa stea acolo in motor si sa munceasca. Drumuri frumoase si timp de plimbari sa avem Dar era cineva pe pagina precedenta care zicea ceva de cai la roata si dyno si mi-am adus aminte ca vazusem filmuletul asta pe undeva. Editat Noiembrie 26, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Perfect de acord, asta ziceam si eu. Da-i draq de cai, sa stea acolo in motor si sa munceasca. Drumuri frumoase si timp de plimbari sa avem Dar era cineva pe pagina precedenta care zicea ceva de cai la roata si dyno si mi-am adus aminte ca vazusem filmuletul asta pe undeva. la-s ca vine si primavara, ii aproape cam la 4-5 luni distanta, o simt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 la-s ca vine si primavara, ii aproape cam la 4-5 luni distanta, o simt Deja vine caldura??????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Eh, las' ca ai ce admira in garaj! Se pare ca n-ai mai avut rabdare S-o stapanesti sanatos! Multam! Rabdare mai avem dar a fost un pic mai complicat de atat. Per total sunt multumit si abia astept sa se usuce asfaltul si sa iasa soarele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) la-s ca vine si primavara, ii aproape cam la 4-5 luni distanta, o simt Daaa, ce e greu a trecut Ca maine sunt 20 de grade afara Si mai ontopic, legat de LC si frig - glucian, tu ai mers zilele astea mai friguroase cu ea si cu mansoanele incalzite pornite ? Mie imi pare ca nu incalzesc la fel de tare ca la modelul precedent (care devenea deranjant de fierbinte la un moment dat). Cred ca le-au mai redus "tensiunea" care trece prin ele, sau ceva de genul acesta. Editat Noiembrie 26, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Da, am observat si eu diferenta - am avut un F650 GS (twin) cateva zile si pe treapta 2 chiar incalzea bine, deranjant daca nu luam mainile mai mult timp de pe mansoane. Diferenta am observat si intre F800 GT, care tot anul asta a fost lansat si GS asta nou - GT-ul nu incalzea asa tare ca F650 dar mai bine decat R1200. La 1200 abia se simte pe treapta 2 (e mai bine la drum lung), noroc cu protectiile de maini ca altfel era degeaba... Nu stiu daca se poate corecta din soft sau ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Manerele au trepte sau reglare continua la GS? La trepte cam naspa, daca sunt doar doua de obicei serie paralel. Prea slabe pt 1 si prea fierbinti pe 2. Am avut la un F mai vechi manerele originale tot cu doua trepte, dar cu rezistente suprapuse, 16 W pe 1 si 32 W pe 2. Ideale. La noul GS 1200 cum se simte influenta radiatoarelor in mers pe frig? Fac ceva caldura? Se poate directiona fluxul spre picioare, sau corp? Dispunerea lor, pare ideala pt asa ceva. Editat Noiembrie 26, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 2 trepte: treapta 1 - useless; treapta 2 - calaie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Treapta 1 e ok pt temperaturi gen 7-8 grade cu manusi mai de toamna, treapta 2 e calaie pe vreme de genul asteia la 2-3 grade. O sa intreb si eu daca se poate face ceva din soft, sau sa ii schimbe vreo rezistenta ceva care sa le permita sa se incinga mai tare. La noul GS 1200 cum se simte influenta radiatoarelor in mers pe frig? Fac ceva caldura? Se poate directiona fluxul spre picioare, sau corp? Dispunerea lor, pare ideala pt asa ceva. Caldura de la radiatoare nu o poti redirectiona decat daca improvizezi ceva. Sunt gandite sa "sufle" caldura in lateralul mobrei, ca sa nu te incingi vara. Dar nici nu am simtit nevoia unei incalziri suplimentare la picioare/bust, mobra protejand foarte bine de curent. ADV-ul am vazut ca are pe rezervor niste fante gen "aerisiri", dar nu am idee daca pt asta sunt gandite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Gandite/negandite, ideea este daca, cu o mica modificare/adaugare reversibila, se poate transfera caldura mai aproape de calaret. Pe la 2-3 grade cam strange la drum lung indiferent de echipament. Manerele sunt originale din dotarea GS-ului? Ma gandeam, la cata desfasurare electronica are, puteau fi cu reglare continua sau mai multe trepte. Editat Noiembrie 26, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 26, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Treapta 1 e ok pt temperaturi gen 7-8 grade cu manusi mai de toamna, treapta 2 e calaie pe vreme de genul asteia la 2-3 grade. O sa intreb si eu daca se poate face ceva din soft, sau sa ii schimbe vreo rezistenta ceva care sa le permita sa se incinga mai tare. Prevad ca Touratech sau Wunderlich sa va aline in curand si aceasta durere, pregatiti cardurile Gandite/negandite, ideea este daca, cu o mica modificare/adaugare reversibila, se poate transfera caldura mai aproape de calaret. I-ati dat idei lui Harea si asta exploateaza lipsurile, simte imediat unde-i o paine de mancat, de maine baga in productia de serie noile furtunuri de aspirator pentru incalzirea centrala la 12GS/Adv..voi trebuie doar sa optati pentru culoarea lor.. Editat Noiembrie 26, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 la tine doar puterea la roata conteaza? sunt o groaza de extrase, pe care vstromu nu le are si nici nu se pot pune. abs, esa, tc, indicator de treapta, etc. asta apropos de pret. o fi jumatate, da e cheala rau... pune tu abs la motoru tau daca poti, pune, indicator de treapta, pune cardan si toate celelalte si vedem la ce preturi iesi. Dupa cum o arzi cu extrasele,cred ca esti exact ca si o p@Zd@ care nu e capabila sa mai conduca o masina fara cutie automata si parcare laterala si mai automata...desi inainte vreme o ardea cu vreun Ford hodorogit cu numere bulgaresti.....Motociclismul inseamna altceva,nu cate becuri iti sclipesc in bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.