Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

mie niciodata nu mi-a luat mai mult de 700ml intre doua schimburi (10k km)

am auzit o legenta (spun legenda pentru ca n-am verificat informatia si mi se pare cam exagerata) ca neamtul considera ok un consum de ulei de 1l la 1000 km.

 

In cartea mea scrie ca este normal 1l la 1000 km dar cred ca este o greseala de tipar. Mai degraba 1l la 10000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e greseala de tipar, e metoda tuturor producatorilor de motoare de a nu schimba prea multe motoare pe garantie.

Al meu ia un litru la 3000 de km, chiar mai repede daca merg mai "vioi".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in cartea motocicletei la BMW F 650 scrie consum maxim de ulei 0,1l/100 km asa ca mi se pare normal ca si la BMW R 1200 gs sa fie tot cam la fel. Dar asta nu inseamna ca se si intampla sa consume asa. Depinde aici de stilui fiecaruia de condus. Numai bine si :P :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

care e consumnul de ulei acceptat la 1200gs? nu am reusit sa gasesc asta in cartulia motoretei. Am completat cam 1 litru in 6500km, o fi mult? Sambata, fiind intr-o tura prin Maramures, si cu uleiul uitat acasa am completat vreo 350 ml de ulei sintetic 10W-50 Bixoil de wla OMV (altceva nu am gasit) o fi vreo problema ca l-am amestecat cu mineralul?

multam.

 

De consum ai aflat deja, boxerul consuma mai mult ulei si din cauza pozitiei cilindrilor, si asta mai ales in primii 10kkm.Al meu a consumat la inceput aproape 1 l la 1000km.

Cu amestecatul uleiurilor, nu e bine deloc.Iti recomand sa schimbi uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De consum ai aflat deja, boxerul consuma mai mult ulei si din cauza pozitiei cilindrilor, si asta mai ales in primii 10kkm.Al meu a consumat la inceput aproape 1 l la 1000km.

Cu amestecatul uleiurilor, nu e bine deloc.Iti recomand sa schimbi uleiul.

 

Mai, nu se poate asa ceva...cum dracu 1litru la mie???

Al meu consuma intre 500ml si 750ml la 10.000... la ZECE mii, nu la O mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unui prieten, mecanic la BMW, un 1200GS din 05, ai papa cam 250 de grame la mie.

Si moto a fost luat nou si rodat exact ca la carte.

Eu am mai vazut o treaba la al meu: daca plec de la BV la mare, nu observ vre-o scadere pe fereastra de nivel la un mers normal, in shimb, daca aceeasi km ai fac in oras, se vede chiar bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai spunea cineva ca, daca-l lasa pe lateral, consuma mai mult, un lucru care mi se pare destul de normal deoarece curge putin ulei in camera de ardere a cilindrului stang. Si mie, dupa o ora-doua de stat inclinat imi porneste cu putin fum pe toba, insa la 77.500km cat are al meu 1100GS, un consum de 100ml/1000km mi se pare mai mult decat rezonabil, ba chiar din ce vad pe aici, mai putin decat cateva 1200-uri noi.

 

BTW, cred ca in curand o sa bat recordul de km facuti cu un rezervor (24 litri). Dupa 240km facuti cu genti laterale si topcase, din care ~30% prin oras, nu mi-a consumat decat 3 liniute din 10.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu amestecatul uleiurilor, nu e bine deloc.Iti recomand sa schimbi uleiul.

 

poti da ceva detalii/argumente? 300ml de sintetic in 4 litri de mineral asa de rau sa fie? voiam sa schi9mb la 10k si mai vre-o 2000 de facut ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DanC: nu e bine sa te joci cu schimburile de ulei. Eu la VFR il dadaeam jos la 5.000 km desi in cartea tehnica zicea de 10.000! La BMW il schimb primavara, desi nu am inca 10.000 de km facuti. Dar il schimb pt. ca a stat pe timpul iernii...

Despre amestecatul uleiurilor am inteles ca nu se pupa mineral cu full sintetic, ca ar face un fel de spuma. Nu pot sa bag mana-n foc, dar asa mi-au spus altii care se mai pricep.

Dar pot sa pun pariu ca de-acu' n-o sa mai uiti "steclutza" cu oloi pt. completat cand mai pleci la drum lung! :cheers:

 

@bobita: bre, da' tu ce cauti pe net, cand ar trebui sa polizezi scarite pe serpentine prin Dolomiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus scarite pe crashbar (20 lire cu transport), abia astept sa le fac testu la un drum mai lung happy-014.gif

 

7602902_35bbda1e2d.jpg

 

7602900_d10d1eaefa.jpg

 

 

la prima vedere mi se pare cam aiurea sa pui scarite acolo......

care ar fi scopul? pozitia pe gs ca si pe gs adv este f ergonomica fie pe sa fie in picioare....

 

zi-mi si mie cum e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la prima vedere mi se pare cam aiurea sa pui scarite acolo......

care ar fi scopul? pozitia pe gs ca si pe gs adv este f ergonomica fie pe sa fie in picioare....

 

zi-mi si mie cum e

 

de ce l-am pus? pentru ca ma dor genuchii la drumuri lungi

cum e ? ... inca nu i-am facut rodajul, din iulie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

Eu am mai vazut o treaba la al meu: daca plec de la BV la mare, nu observ vre-o scadere pe fereastra de nivel la un mers normal, in shimb, daca aceeasi km ai fac in oras, se vede chiar bine.

e firesc, motorul consuma mai mult ulei la pornire, cand e rece. ori, in oras e greu sa faci 400 km fara sa opresti :banana:

de asemeni, consumul de ulei poate sa creasca la mersul in ture "ciudate" (acceleratii, subturat, supraturat...)

 

poti da ceva detalii/argumente? 300ml de sintetic in 4 litri de mineral asa de rau sa fie? voiam sa schi9mb la 10k si mai vre-o 2000 de facut ...

"good oil is better that bad oil. but bad oil is better that no oil" :cheers:

 

 

in cealalta ordine de idei am facut revizia de 80k: schimb ulei (uleiul meu), schimb filtru, completat lichid de frana in centrala ABS, verificat bujii, reglat supape. scor final 390 RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar pot sa pun pariu ca de-acu' n-o sa mai uiti "steclutza" cu oloi pt. completat cand mai pleci la drum lung! :cheers:

 

:banana: din litrul ala completat este ceva si din bidonul tau, dar pare-se ca nu ma invat minte. Am sa imi leg stecla de gat cu o sfoara sa nu o mai uit ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=5HzWGJpmgh8...player_embedded

 

la prima vedere mi se pare cam aiurea sa pui scarite acolo......

care ar fi scopul? pozitia pe gs ca si pe gs adv este f ergonomica fie pe sa fie in picioare....

 

zi-mi si mie cum e

eu unul imi tin gambele pe crashbar, da am sw motech, si is altfel ca h&b.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva o reconditionare de amortizoare? Am inteles ca nu prea se pot face, dar am si citit despre unii care au reusit. Nu am nicio problema cu ele, ba chiar pentru 77.000km eu cred ca sunt destul de in regula, dar nu pot spune ca nu mi-as dori o suspensie mai buna, cel putin pana o sa arunc vreo 700E pe o pereche noua pe aer (Fournales).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

undeva in muntii bacaului si harghitei . fara cuvinte...

Salut.

 

Frumos. Dar nu pleca fara crampoane pe munte. Alfel va trebui sa o tot ridici de pe jos. Uite ce face 1200gs-ul in Fagaras. O singura cazatura, in Valsan - nu am prins bine vadul.

 

Spor

Editat de ali baba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare,cat consuma Gs-ul de 1200?ca ma bate gandul sa imi iau si eu dar ma framanta cat "inghite"

Mie imi consuma 8 urban, 6,5-7 cu pasager si bagaje la 150-160 pe autostrada, 5,5-6 tot incarcat dar pe drumuri normale si 6 pe munte. Prietenii cu care merg pe munte au DR-uri de 650 sau (in trecut) Transalp. Alimentam aceeasi cantitate la acelasi drum. Doar F650 si F800 pun mult mai putin - aproximativ 2/3 din cantitate.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi consuma 8 urban, 6,5-7 cu pasager si bagaje la 150-160 pe autostrada, 5,5-6 tot incarcat dar pe drumuri normale si 6 pe munte. Prietenii cu care merg pe munte au DR-uri de 650 sau (in trecut) Transalp. Alimentam aceeasi cantitate la acelasi drum. Doar F650 si F800 pun mult mai putin - aproximativ 2/3 din cantitate.

 

Spor

 

 

 

ok mersi mult :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare,cat consuma Gs-ul de 1200?ca ma bate gandul sa imi iau si eu dar ma framanta cat "inghite"

poti sa gasesti aici o statistica a consumului mai multor R12GS. atat over-all cat si defalcat. de fapt site-ul e edificator pentru orice tip de moto/auto...

 

on topic: a mea a halit de la inceputul anului cam 5.8 la suta (mers urban, pe frig, pe coclauri, pe autostrada, extraurban, in fine - toate conditiile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare,cat consuma Gs-ul de 1200?ca ma bate gandul sa imi iau si eu dar ma framanta cat "inghite"

 

pune in calcul undeva la 7 - 8 la suta

 

ATENTIE ..... CONSUMA CAT II DAI IN GOARNA

 

LA 90 LA ORA ARE UNDEVA LA 5.5

LA 120 CEVA IN JUR DE 6

LA UN DRUM INTINS PAPA SI 6.5

IAR PE AUTOSTRADA COMBINAT CU DRUM DE MUNTE 7

LA 190 LA ORA ............. PAPA 15 LA SUTA

 

SO..............

 

VREI 1200 ASTA E

 

DAKARUL DE 650 NU PAPA MAI MULT DE 5.5 INDIFERENT DE DRUM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am fost la brasov sa fac revizia de 20.000 km (celor din buc. nu le merge testerul si nu imi sunt simpatici) cu o programare facuta cu 10 zile inainte la alegerea reprezentantului bemve

insa dupa 150 km facuti pana acolo (frumos drum la 7 dimineata :D) ... surpriza, se pare ca mecanicul era plecat de o saptamana cu alte probleme iar testerul nu mergea tocmai azi

you-fool-038.gif

 

asa ca dupa experientele petrecute in bucuresti si brasov m-am hotarat sa imi fac singur mentenanta chiar daca asta inseamna sa pierd 1 an de garantie

 

 

deci, are careva o cheie pentru desfacut filtrul de ulei? mi-am comandat si eu insa probabil ca va ajunge peste o saptamana :laugh:, iar eu vreau sa plec cu mobra in uichend, imi trebuie doar pentru o zi

 

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cam de la 45ooo km se auzea un zdranganit de oale prin motor la pornire

undeva de la 50000 s.a aprofundat

 

dar tot asa doar la pornire

 

iata ca dupa intoarcerea din alpi adica 66000 se aude in permanenta si se simte foarte nasol

la schimbarea vitezelor

 

so am ajuns la bavaria la tibi

 

a desfacut moto si ambreiajul are o uzura de aprox 50% din normal deci asta ar fi ok

 

acum urmeaza cutia si sa vedem ce si cum se intampla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...