bazbuzuku Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 mie niciodata nu mi-a luat mai mult de 700ml intre doua schimburi (10k km) am auzit o legenta (spun legenda pentru ca n-am verificat informatia si mi se pare cam exagerata) ca neamtul considera ok un consum de ulei de 1l la 1000 km. In cartea mea scrie ca este normal 1l la 1000 km dar cred ca este o greseala de tipar. Mai degraba 1l la 10000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Nu e greseala de tipar, e metoda tuturor producatorilor de motoare de a nu schimba prea multe motoare pe garantie. Al meu ia un litru la 3000 de km, chiar mai repede daca merg mai "vioi". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Si in cartea motocicletei la BMW F 650 scrie consum maxim de ulei 0,1l/100 km asa ca mi se pare normal ca si la BMW R 1200 gs sa fie tot cam la fel. Dar asta nu inseamna ca se si intampla sa consume asa. Depinde aici de stilui fiecaruia de condus. Numai bine si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Salutare,care e consumnul de ulei acceptat la 1200gs? nu am reusit sa gasesc asta in cartulia motoretei. Am completat cam 1 litru in 6500km, o fi mult? Sambata, fiind intr-o tura prin Maramures, si cu uleiul uitat acasa am completat vreo 350 ml de ulei sintetic 10W-50 Bixoil de wla OMV (altceva nu am gasit) o fi vreo problema ca l-am amestecat cu mineralul? multam. De consum ai aflat deja, boxerul consuma mai mult ulei si din cauza pozitiei cilindrilor, si asta mai ales in primii 10kkm.Al meu a consumat la inceput aproape 1 l la 1000km. Cu amestecatul uleiurilor, nu e bine deloc.Iti recomand sa schimbi uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 De consum ai aflat deja, boxerul consuma mai mult ulei si din cauza pozitiei cilindrilor, si asta mai ales in primii 10kkm.Al meu a consumat la inceput aproape 1 l la 1000km.Cu amestecatul uleiurilor, nu e bine deloc.Iti recomand sa schimbi uleiul. Mai, nu se poate asa ceva...cum dracu 1litru la mie??? Al meu consuma intre 500ml si 750ml la 10.000... la ZECE mii, nu la O mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Unui prieten, mecanic la BMW, un 1200GS din 05, ai papa cam 250 de grame la mie. Si moto a fost luat nou si rodat exact ca la carte. Eu am mai vazut o treaba la al meu: daca plec de la BV la mare, nu observ vre-o scadere pe fereastra de nivel la un mers normal, in shimb, daca aceeasi km ai fac in oras, se vede chiar bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Mai spunea cineva ca, daca-l lasa pe lateral, consuma mai mult, un lucru care mi se pare destul de normal deoarece curge putin ulei in camera de ardere a cilindrului stang. Si mie, dupa o ora-doua de stat inclinat imi porneste cu putin fum pe toba, insa la 77.500km cat are al meu 1100GS, un consum de 100ml/1000km mi se pare mai mult decat rezonabil, ba chiar din ce vad pe aici, mai putin decat cateva 1200-uri noi. BTW, cred ca in curand o sa bat recordul de km facuti cu un rezervor (24 litri). Dupa 240km facuti cu genti laterale si topcase, din care ~30% prin oras, nu mi-a consumat decat 3 liniute din 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Cu amestecatul uleiurilor, nu e bine deloc.Iti recomand sa schimbi uleiul. poti da ceva detalii/argumente? 300ml de sintetic in 4 litri de mineral asa de rau sa fie? voiam sa schi9mb la 10k si mai vre-o 2000 de facut ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 @DanC: nu e bine sa te joci cu schimburile de ulei. Eu la VFR il dadaeam jos la 5.000 km desi in cartea tehnica zicea de 10.000! La BMW il schimb primavara, desi nu am inca 10.000 de km facuti. Dar il schimb pt. ca a stat pe timpul iernii... Despre amestecatul uleiurilor am inteles ca nu se pupa mineral cu full sintetic, ca ar face un fel de spuma. Nu pot sa bag mana-n foc, dar asa mi-au spus altii care se mai pricep. Dar pot sa pun pariu ca de-acu' n-o sa mai uiti "steclutza" cu oloi pt. completat cand mai pleci la drum lung! @bobita: bre, da' tu ce cauti pe net, cand ar trebui sa polizezi scarite pe serpentine prin Dolomiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scufu Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 am pus scarite pe crashbar (20 lire cu transport), abia astept sa le fac testu la un drum mai lung la prima vedere mi se pare cam aiurea sa pui scarite acolo...... care ar fi scopul? pozitia pe gs ca si pe gs adv este f ergonomica fie pe sa fie in picioare.... zi-mi si mie cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 la prima vedere mi se pare cam aiurea sa pui scarite acolo......care ar fi scopul? pozitia pe gs ca si pe gs adv este f ergonomica fie pe sa fie in picioare.... zi-mi si mie cum e de ce l-am pus? pentru ca ma dor genuchii la drumuri lungi cum e ? ... inca nu i-am facut rodajul, din iulie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 [...]Eu am mai vazut o treaba la al meu: daca plec de la BV la mare, nu observ vre-o scadere pe fereastra de nivel la un mers normal, in shimb, daca aceeasi km ai fac in oras, se vede chiar bine. e firesc, motorul consuma mai mult ulei la pornire, cand e rece. ori, in oras e greu sa faci 400 km fara sa opresti de asemeni, consumul de ulei poate sa creasca la mersul in ture "ciudate" (acceleratii, subturat, supraturat...) poti da ceva detalii/argumente? 300ml de sintetic in 4 litri de mineral asa de rau sa fie? voiam sa schi9mb la 10k si mai vre-o 2000 de facut ... "good oil is better that bad oil. but bad oil is better that no oil" in cealalta ordine de idei am facut revizia de 80k: schimb ulei (uleiul meu), schimb filtru, completat lichid de frana in centrala ABS, verificat bujii, reglat supape. scor final 390 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Dar pot sa pun pariu ca de-acu' n-o sa mai uiti "steclutza" cu oloi pt. completat cand mai pleci la drum lung! din litrul ala completat este ceva si din bidonul tau, dar pare-se ca nu ma invat minte. Am sa imi leg stecla de gat cu o sfoara sa nu o mai uit .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=5HzWGJpmgh8...player_embedded la prima vedere mi se pare cam aiurea sa pui scarite acolo......care ar fi scopul? pozitia pe gs ca si pe gs adv este f ergonomica fie pe sa fie in picioare.... zi-mi si mie cum e eu unul imi tin gambele pe crashbar, da am sw motech, si is altfel ca h&b. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 A incercat cineva o reconditionare de amortizoare? Am inteles ca nu prea se pot face, dar am si citit despre unii care au reusit. Nu am nicio problema cu ele, ba chiar pentru 77.000km eu cred ca sunt destul de in regula, dar nu pot spune ca nu mi-as dori o suspensie mai buna, cel putin pana o sa arunc vreo 700E pe o pereche noua pe aer (Fournales). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 undeva in muntii bacaului si harghitei . fara cuvinte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) undeva in muntii bacaului si harghitei . fara cuvinte... Salut. Frumos. Dar nu pleca fara crampoane pe munte. Alfel va trebui sa o tot ridici de pe jos. Uite ce face 1200gs-ul in Fagaras. O singura cazatura, in Valsan - nu am prins bine vadul. Spor Editat Iunie 29, 2009 de ali baba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 @Scufu referitor la pedala - azi am facut primul drum cu ea si e super parca stai intr-un harley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 am si eu o intrebare,cat consuma Gs-ul de 1200?ca ma bate gandul sa imi iau si eu dar ma framanta cat "inghite" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 am si eu o intrebare,cat consuma Gs-ul de 1200?ca ma bate gandul sa imi iau si eu dar ma framanta cat "inghite" Mie imi consuma 8 urban, 6,5-7 cu pasager si bagaje la 150-160 pe autostrada, 5,5-6 tot incarcat dar pe drumuri normale si 6 pe munte. Prietenii cu care merg pe munte au DR-uri de 650 sau (in trecut) Transalp. Alimentam aceeasi cantitate la acelasi drum. Doar F650 si F800 pun mult mai putin - aproximativ 2/3 din cantitate. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Mie imi consuma 8 urban, 6,5-7 cu pasager si bagaje la 150-160 pe autostrada, 5,5-6 tot incarcat dar pe drumuri normale si 6 pe munte. Prietenii cu care merg pe munte au DR-uri de 650 sau (in trecut) Transalp. Alimentam aceeasi cantitate la acelasi drum. Doar F650 si F800 pun mult mai putin - aproximativ 2/3 din cantitate. Spor ok mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 am si eu o intrebare,cat consuma Gs-ul de 1200?ca ma bate gandul sa imi iau si eu dar ma framanta cat "inghite" poti sa gasesti aici o statistica a consumului mai multor R12GS. atat over-all cat si defalcat. de fapt site-ul e edificator pentru orice tip de moto/auto... on topic: a mea a halit de la inceputul anului cam 5.8 la suta (mers urban, pe frig, pe coclauri, pe autostrada, extraurban, in fine - toate conditiile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 7, 2009 Autor Share Postat Iulie 7, 2009 am si eu o intrebare,cat consuma Gs-ul de 1200?ca ma bate gandul sa imi iau si eu dar ma framanta cat "inghite" pune in calcul undeva la 7 - 8 la suta ATENTIE ..... CONSUMA CAT II DAI IN GOARNA LA 90 LA ORA ARE UNDEVA LA 5.5 LA 120 CEVA IN JUR DE 6 LA UN DRUM INTINS PAPA SI 6.5 IAR PE AUTOSTRADA COMBINAT CU DRUM DE MUNTE 7 LA 190 LA ORA ............. PAPA 15 LA SUTA SO.............. VREI 1200 ASTA E DAKARUL DE 650 NU PAPA MAI MULT DE 5.5 INDIFERENT DE DRUM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 azi am fost la brasov sa fac revizia de 20.000 km (celor din buc. nu le merge testerul si nu imi sunt simpatici) cu o programare facuta cu 10 zile inainte la alegerea reprezentantului bemve insa dupa 150 km facuti pana acolo (frumos drum la 7 dimineata ) ... surpriza, se pare ca mecanicul era plecat de o saptamana cu alte probleme iar testerul nu mergea tocmai azi asa ca dupa experientele petrecute in bucuresti si brasov m-am hotarat sa imi fac singur mentenanta chiar daca asta inseamna sa pierd 1 an de garantie deci, are careva o cheie pentru desfacut filtrul de ulei? mi-am comandat si eu insa probabil ca va ajunge peste o saptamana , iar eu vreau sa plec cu mobra in uichend, imi trebuie doar pentru o zi multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 16, 2009 Autor Share Postat Iulie 16, 2009 cam de la 45ooo km se auzea un zdranganit de oale prin motor la pornire undeva de la 50000 s.a aprofundat dar tot asa doar la pornire iata ca dupa intoarcerea din alpi adica 66000 se aude in permanenta si se simte foarte nasol la schimbarea vitezelor so am ajuns la bavaria la tibi a desfacut moto si ambreiajul are o uzura de aprox 50% din normal deci asta ar fi ok acum urmeaza cutia si sa vedem ce si cum se intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.