bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 (editat) Eram cu Harea la Bavaria anul trecut cand a avut primul contact cu LC si na, trebuia sa gaseasca si el un defect. Am incercat sa-i explic ca prin ala nu trebuie sa vezi ca la masina, ci este gandit aerodinamic sa nu ai turbulente. Dar pt ca el e din categoria celor care stau ascunsi dupa parbriz, are alte asteptari.Sincer in afara de parbriz si plasticele cam zornaitoare, din cat am mers eu pe LC nu am ce-i reprosa. Ca la altii, in exploatare, s-a mai stricat, scurs, indoit, blocat, pe ici pe colo nu ma intreseaza ca nu-l am in plan. Daca totusi, poate sa-mi explice si mie cineva, ce rost are dunga vertical din mijlocul parbrizului, chiar in mijlocul razei vizuale, sa-mi spuna si mie. Dau o bere. Problema nu este pe sosea ci in oras la gropi, sine de tranvai sau pe drumuri proaste unde doar o girafa ar privi sufficient de sus pt a vedea ce se intampla la 4-5 m in fata roti. Cand priveam cu Vlad gresia de la Bavaria prin parbriz ma lua ameteala. Chiar ar fi interesanta o poza facuta de un proprietar prin parbriz. Caleidoscop nu alta! Oricum e cea mai mica problema parbrizul, ca se poate schimba usor. Au facut multi fara dunga si aerodinamic e la fel, daca nu mai bun. harliu a mers pe platforma presupun ))"Harli" munceste din greu, de ani buni, sa-si inbunatateasca fiabilitatea si in cam toate statisticile sunt inaintea multor firme care in popor sunt socotite standard de fiabilitate. Editat Ianuarie 27, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 "Harli" munceste din greu, de ani buni, sa-si inbunatateasca fiabilitatea si in cam toate statisticile sunt inaintea multor firme care in popor sunt socotite standard de fiabilitate. Harli si fiabilitatea .......... si cam inaintea cui ar putea ei fi ? si eu am ramas uimit sa vad Harli pe primul loc , de locul 2 cred ca nu se mai mira nimeni este evident si nu este prima data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Salutare, de vreo 5 zile sunt proaspat posesor de 12GS. Pana dispare zapada din fata garajului, as vrea sa ii adaug un crash bar, nu ca as avea tendinta sa dau cu motocicletele de pamant, dar ca sa fiu eu mai linistit si sa il pot forta mai mult atunci cand nu este cazul Deci, vreo recomandare, eventual pe testate? Nu exclud nici variante "romanian made", daca arata cat de cat decent si isi fac treaba cum trebuie. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Deci, vreo recomandare, eventual pe testate? Nu exclud nici variante "romanian made", daca arata cat de cat decent si isi fac treaba cum trebuie. Sa-l stapanesti sanatos! Stai linistit ca nu pica cand vrei tu ci cand vrea ea si cand te astepti mai putin. Dupa parerea mea crashbar-ul e obligatoriu la un GS boxer. Home-made nu ti-as recomanda, ma tem ca-s facute dupa ureche si nu cred ca le face cineva din inox. Iti recomand fie de la Touratech fie orig. BMW. La cel bmw recomand neaparat si protectiile de cilindri, fie cele mici din plastic, fie cele mari din aliminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Greu de crezut, dar adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Daca totusi, poate sa-mi explice si mie cineva, ce rost are dunga vertical din mijlocul parbrizului, chiar in mijlocul razei vizuale, sa-mi spuna si mie. Dau o bere. Problema nu este pe sosea ci in oras la gropi, sine de tranvai sau pe drumuri proaste unde doar o girafa ar privi sufficient de sus pt a vedea ce se intampla la 4-5 m in fata roti. Cand priveam cu Vlad gresia de la Bavaria prin parbriz ma lua ameteala. Chiar ar fi interesanta o poza facuta de un proprietar prin parbriz. Caleidoscop nu alta! Pai dunga, cu umilele mele cunostiinte de aerodinamica, taie mai bine aerul decat o suprafata plana (sau usor curbata). Ti-am atasat 3 pozulici cu "caleidoscopul". Dezastru, nu alta. Daca ai dipotrie mare mai ca nici nu mai trebuie sa porti ochelari cu parbrizul asta. Si o poza de girafa, daca chiar vrei sa vezi mustele din far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Greu de crezut, dar adevarat. domnu' harea - dati si dvs. toata sursa. cate din din fiecare au fost in cele 4000+ mobre? inca astept informatiile cu cadrul ala de se rupe, ca-s cu mobra desfacuta si sa stiu la ce ma uit. @Cap0ne - nu ma da domne cu fotosopu'. nu auzi ca distorsioneaza. caleidoscopeaza. mai ales gresia nu se vede bine. PS - nu e interesant cum gasesc probleme la o mobra tocmai cei care vor sa castige de pe urma lor (problemelor adica)? domnul harea face parbrize, domnul troia vinde amortizoare de directie. a da, iar Cap0ne face poze multe. nu stiu ce urmareste, dar il prind cu ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Bai domnilor( cei cu japoneze )voi nu intelegei un lucru. Nu faptul ca ne atrageti atentie ca si BMW -ul se mai strica ne deranjeaza ci faptul ca voi exagerati cu astea. Noroc ca sunt motocilete japoneze care nu se strica nicodata. dar noi BMW -isti suntem mai masochisti si ar trebui sa ne lasati in pace cu ideile voastre pt nou ne place BMW -ul. Forum asta si topicurile cu BMW -uri vad ca si cum ar trebui sa dau explicatii de ce am luat nevasta blonda ca cele brunete sunt mai nu stiu cum.... sa cei cu nevste brunte sa-mi explice si sa vina cu idei ca ce greseala am facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 uaaaaaaaat? ai nevasta blonda? pfoaaaaaaaaaaa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Originally Posted by gsrich I had the gas cap failure on my 2013 GS-LC. The dealer replaced it last week. While I was in there, I asked them to feel the rear wheel as it felt a little crunchy. They didn't like the feel of it and wouldn't let me ride it home. The owner of the shop gave me a ride home. A couple of days later they told me there was no problem found. They drained the oil and completely disassemble the rear swing arm and removed the drive shaft. The only problem was lack of lube on the splines. It seems the factory forgot to put any lube on the splines to the FD. It feels fine to me now. I didn't include complaints that couldn't be fixed with new parts or a dealer visit. One of these failures resulted in a new bike. Here are the results: Switch Gear = 23 Oil Leaks = 5 Gas Cap = 5 Rear brake pads = 4 Final drive boot tear = 3 Frame problems = 3 Clutch issues = 3 Ping = 2 Starter = 1 Rear Brake failure = 1 Windscreen cracks = 1 Front Wheel Vibration = 1 Fuel Pump Failure = 1 FD leaks = 1 FD loose bolts = 1 I have had the gas cap problem and a tear in the FD boot. The boot is still on order. Tocmai pt ca fac parbrize stiu cu ce se manaca. Daca ale mele aveau aberatii optice atat de mari nu vindeam nici unul. Piata pt LC in RO, practic nu exista la 4-5 vandute. Nu perita sa faci pregatirea de fabricatie doar pt atat. Cine chiar e curios si vrea sa afle "noutati "despre LC, mai putin discutate aici, are pe Advrider topicul "GS-LC problems" unde pe 125 pagini cu mult bla-bla gaseste o lectura interesanta. Nu ma puneti sa fac conspecte. Nu ma intereseaza decat tangential. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Originally Posted by gsrich I had the gas cap failure on my 2013 GS-LC. The dealer replaced it last week. While I was in there, I asked them to feel the rear wheel as it felt a little crunchy. They didn't like the feel of it and wouldn't let me ride it home. The owner of the shop gave me a ride home. A couple of days later they told me there was no problem found. They drained the oil and completely disassemble the rear swing arm and removed the drive shaft. The only problem was lack of lube on the splines. It seems the factory forgot to put any lube on the splines to the FD. It feels fine to me now. I didn't include complaints that couldn't be fixed with new parts or a dealer visit. One of these failures resulted in a new bike. Here are the results: Switch Gear = 23 Oil Leaks = 5 Gas Cap = 5 Rear brake pads = 4 Final drive boot tear = 3 Frame problems = 3 Clutch issues = 3 Ping = 2 Starter = 1 Rear Brake failure = 1 Windscreen cracks = 1 Front Wheel Vibration = 1 Fuel Pump Failure = 1 FD leaks = 1 FD loose bolts = 1 I have had the gas cap problem and a tear in the FD boot. The boot is still on order. Tocmai pt ca fac parbrize stiu cu ce se manaca. Daca ale mele aveau aberatii optice atat de mari nu vindeam nici unul. Piata pt LC in RO, practic nu exista la 4-5 vandute. Nu perita sa faci pregatirea de fabricatie doar pt atat. Cine chiar e curios si vrea sa afle "noutati "despre LC, mai putin discutate aici, are pe Advrider topicul "GS-LC problems" unde pe 125 pagini cu mult bla-bla gaseste o lectura interesanta. Nu ma puneti sa fac conspecte. Nu ma intereseaza decat tangential. Eu cred ca si nenea asta de a scris cele de mai sus precis are ceva fabrica si face si el ceva de aia este asa de critic. Oricum nimeni si nimic nu este perfect,destul de multe issues cu ceva atata de proaspat iesit si cu o traditie bogata in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 inatamplator m-am apucat sa citesc topicul de pe advrider. majoritatea (sau toate) problemele cu 1 sunt la o singura mobra. evident ca se poate intampla sa scape si o uscatura. la treaba cu swichurile, pe langa faptul ca intradevar pot avea ceva probleme, mai si recunosc oamenii ca i-a cam durut in 3 litere de faptul ca in manual zice sa nu speli mobra la high pressure. inca ma uit dupa alea cu cadrele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 majoritatea (sau toate) problemele cu 1 sunt la o singura mobra. evident ca se poate intampla sa scape si o uscatura. Evident, nu exista padure fara uscaturi, asa ca fiecare priveste partea paharului care ii convine mai mult ca o fi plina ca o fi goala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Tocmai pt ca fac parbrize stiu cu ce se manaca. Daca ale mele aveau aberatii optice atat de mari nu vindeam nici unul. Piata pt LC in RO, practic nu exista la 4-5 vandute. Cum am mai spus, tu (si poate si clinetii tai) ai alte asteptari de la un parbriz. Vrei parbriz mare dupa care te ascunzi si prin care implicit trebuie sa vezi foarte bine. Chestie care, dupa gustul meu, este la polul opus al sentimentului de mers pe motocicleta (dar, normal, fiecare face ce-i place). Ce nu vrei/poti tu sa intelegi este ca acel parbriz (standard de GS) este gandit sa apere in principal zona superioara a corpului, nu sa te asunzi total dupa el si sa vezi prin el. Cand faci off, il poti lasa frumos si usor in jos de tot, cu atat mai mult cu cat la LC au sistemul ala superb (si nu cu scule ca la altii). Si culmea e ca parbrizul standard este destul de apreciat. Iar cine vrea, are chiar de ales din nou de la Wunderlich varianta low numit "cut" (asa cum am si eu pe al meu si sunt ff multumit). Deci e chestie de gust, nu este un defect. Insisti degeaba cu asta! Exista parbrize pt toate gusturile, de la Flowjet pana la marelesi laudatul Marathon si care sunt la preturi absoulut omenesti. Si astea numai de la Wunderlich, ca exista si destui alti producatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Parbrize Harea style. Sa moara Cici daca mi-as pune asa ceva pe mobra. Daca bate vantul din spate cred ca poti sa opresti motorul, mai economisesti niste gaz. Daca LC-ul ar veni cu asa ceva stock, cred ca mi-as fi comandat un replacement inainte sa cumpar mobra. Asta daca o mai cumparam Cum zicea si Vlad mai sus, face parte din placerea motociclitului sa simti vantul in plete! Personal l-am tinut de foarte multe ori coborat la max, mai ales cand era cald. Parbrizul mi se pare excelent aat ca protectie oferita cat si ca design. Chiar si la 180-200 km/h face fata cu brio. Si da, vad foarte bine si prin si peste el Just my 2 pesos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Personal l-am tinut de foarte multe ori coborat la max, mai ales cand era cald. Lasand la o parte farmecul de a motocicli (iar vantul "in plete" este unul dintre factori), niciodata nu am inteles ce fac astia de se ascund dupa parbrize vara pe caldurile alea mari, cand ai da orice sa mai simti o adiere... Eu merg si foarte mult cu flip-up-ul ridicat tocmai ca sa savurez cat mai mult vantul din fata... sau chiar imi scot de tot "mandibula" la casca si savurez din plin plimbarea! Ce naiba as mai simti cu dihania in fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Nu stiu altii cum fac, dar la parbrizele facute de mine, cu reglaj pe inaltime, vara pe caldura, ridicat la max aerul intra pe sub parbriz ventiland sau aerisind bine. In zona castii e liniste si pace. Vrei sa stai si cu pletele in vant cobori parbrizul la max si gata. Am mai multe posibilitati de folosire a parbrizului, inclusive ceva similar cu cele originale, in general, indiferent de fabricant, mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 O , numa' bun de pus in suportul original (blocabil cu cheia de contact) cu care vine GS-ul si de folosit cu ajutorul comenzilor de pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Foarte misto. BMW s-a gandit la toate. De duce direct la reprezentanta cea mai apropiata in caz ca motorul se defecteaza. Stiu ei ce stiu! Si mai exact ce se poate face de la ghidon? On-off ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Si mai exact ce se poate face de la ghidon? On-off ? De la ghidonul unui BMW, in general, poti face foarte multe lucruri pe care la alte motociclete nu le poti face nici macar dandu-te jos si cu scule in mana. Referitor la Navi V, cateva idei ce poti face din multi-controller ai aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 da mai aveti timp sa va si gustati plimbarea intre studiatul si folositul butoanelor de la bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 28, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2014 sa i zica cineva si lui Bogdan ca alea 4-5 vandute ....sunt mai multe stai linistit..... sunt ceva mai MULT vandute decat YAMAHA 1200....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 sa i zica cineva si lui Bogdan ca alea 4-5 vandute ....sunt mai multe stai linistit..... sunt ceva mai MULT vandute decat YAMAHA 1200....... CORECT !!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 (editat) Va rog sa nu va mai legati de D-ul HAREA in curand vreau sa achizitionez un BMW F 650 DAKAR si nu are crash bar-uri poate le fac la el mai ieftineanu sau chiar MOKA asa ca va rog o mica pauza ................. . Editat Ianuarie 29, 2014 de vik55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 cine a inceput? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.