Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bogo si Dan: multumesc cu intarziere, acum am vazut.

Vreau sa scot garminul pe care il am pus pe baterie si sa'l montez undeva unde sa'mi ia curentul cand opresc contactul.

 

de ce? eu tocmai ce l-am pus pe al meu direct pe baterie :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motiv ar fi ca n-ai vrea sa scapi ceva metalic prin priza si s-o pui de-un scurt.

Al doilea (cazul meu): capacul de la priza uneori nu se inchide bine. Cand ploua si priza e alimentata tot timpul, sa vezi ce electroliza frumoasa se petrece (actualmente priza e direct pe baterie si nu-s prea fericit cu solutia asta). :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogo si Dan: multumesc cu intarziere, acum am vazut.

Vreau sa scot garminul pe care il am pus pe baterie si sa'l montez undeva unde sa'mi ia curentul cand opresc contactul.

 

 

eu l-as lasa pe direct tot timpul, nu-ti consuma mult

doar nu-l lasi 3 zile montat.

» Post actualizat in 29 Jun 2015 20:57

Un motiv ar fi ca n-ai vrea sa scapi ceva metalic prin priza si s-o pui de-un scurt.

Al doilea (cazul meu): capacul de la priza uneori nu se inchide bine. Cand ploua si priza e alimentata tot timpul, sa vezi ce electroliza frumoasa se petrece (actualmente priza e direct pe baterie si nu-s prea fericit cu solutia asta). :)

 

mie-mi convine

imi scot fir in cort, pentru o lumina LED si alimentez gardul electrificat pentru animale, dorm si io ca omu...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei interesati, am un cruise control de wunderlich, inclusiv contragreutatea de pe partea opusa, se potriveste la orice r1200gs, cu exceptia celor watercooled. Pretul lui de nou e 90EUR, plus transport.

L'am luat in martie de la userul Robert Bobariu, caruia i'am platit 50de eur. Eu nu ma impac cu el (cu cruise controlul) deloc. Tot 50de eur vreau si eu pe el. Dati de stire si pun pe curier.

http://www.wunderlich.de/shop/en/cruise-control-for-original-top-yoke-2.html

» Post actualizat in 30 Jun 2015 18:41

E nou, am uitat sa specific. A fost testat de Rober si de mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma ajuta foarte mult

La 1150 am avut Wunderlich, la scroafa astalalalta i-am luat Kaoko. Nu concep viata fara un throttle lock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Am o intrebare pentru voi, m-am pus pe strans pentru un 1200 gs adv, momentan nu m-am decis 100% ce an, dar ma batea un gand la un moment dat sa consider si optiunea de a lua unul de nou. Nu stiu insa ce "sens" are, din moment ce se devalorizeaza foarte repede, am vazut gs-uri pe mobile.de, care dupa un an se vand la aproape jumatate de pret, cu sub 10-20 km pe bord, deci in principiu, ca noi dupa mintea mea. Personal as astepta pana la anul, cand gasesc un model 2014/2015 la un pret bun, si vreau neaparat sa fie olive green.

Vreau sa fac si offroad cu el, am citit pe advrider si despre mod-ul de a pune janta de 21' de la woody pe fata, aveti careva asa ceva? Ce gs ati recomanda, un hexhead / waterhead / camhead ?

Tin sa precizez ca nu m-am urcat pe unul niciodata, doar admirat de aproape. ^^

 

Sunt curios care este parerea voastra.

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi vrut sa ma ajute si pe mine. Poate's io mai bou, da' sa'mi faci si mie un desen cum faci sa'l strangi in mers. Eu nu ma pot obisnui.

 

Uite, daca nu ies diseara cu ea, o sa ies maine la servici, fara dsicutie, si-mi testez si camera

iti arat exact cum fac eu.

Ma invita al dracu sa merg fara maini pe ghidon e o nebunie..

 

» Post actualizat in 01 Jul 2015 13:38

Salutare !

 

Am o intrebare pentru voi, m-am pus pe strans pentru un 1200 gs adv, momentan nu m-am decis 100% ce an, dar ma batea un gand la un moment dat sa consider si optiunea de a lua unul de nou. Nu stiu insa ce "sens" are, din moment ce se devalorizeaza foarte repede, am vazut gs-uri pe mobile.de, care dupa un an se vand la aproape jumatate de pret, cu sub 10-20 km pe bord, deci in principiu, ca noi dupa mintea mea. Personal as astepta pana la anul, cand gasesc un model 2014/2015 la un pret bun, si vreau neaparat sa fie olive green.

Vreau sa fac si offroad cu el, am citit pe advrider si despre mod-ul de a pune janta de 21' de la woody pe fata, aveti careva asa ceva? Ce gs ati recomanda, un hexhead / waterhead / camhead ?

Tin sa precizez ca nu m-am urcat pe unul niciodata, doar admirat de aproape. ^^

 

Sunt curios care este parerea voastra.

 

Multumesc !

 

Eu am ales un model de top.

E o chestie de snobism poate, dar am vrut DOHC, asta inseamna dupa 2010 si neaparat oil cooled, asta inseamna pana in 2013

 

De ce?

1. Watercooled a fost introdus de curand, au fost aduse imbunatatiri multe si sunt sigur ca mai are hibe de rezolvat

2. Un sistem in plus, fiabilitate mai mica

3. Electronica mai putina, fiabilitate mai mare

 

Mie nu mi se pare ca pretul e la jumate dupa un an

Eu tocmai am cumparat unul din 2011 cu $16,500, pretul unuia nou ajunge la $26k

Si vorbim de 5 ani nu de 1 an.

 

Cauta in Germania

BMW-ul e un statut, de mult a incetat sa fie cumparat ca masina de "adventures"

Asa ca gasesti multi pantofari care le tin in garaje incalzite, ies duminca 200km pe strada asfaltata si singuri si fara bagaje.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, daca nu ies diseara cu ea, o sa ies maine la servici, fara dsicutie, si-mi testez si camera

iti arat exact cum fac eu.

Daca la KAOKO inteleg, unde strangerea se face in aceeasi directie cu rotirea acceleratiei, la Wunderlich este taman invers - adica trebuie sa "insurubez" in timp ce trag de gaz. Cu ce?

» Post actualizat in 01 Jul 2015 13:50

Asa ca gasesti multi pantofari care le tin in garaje incalzite, ies duminca 200km pe strada asfaltata si singuri si fara bagaje.

 

:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Am o intrebare pentru voi, m-am pus pe strans pentru un 1200 gs adv, momentan nu m-am decis 100% ce an, dar ma batea un gand la un moment dat sa consider si optiunea de a lua unul de nou. Nu stiu insa ce "sens" are, din moment ce se devalorizeaza foarte repede, am vazut gs-uri pe mobile.de, care dupa un an se vand la aproape jumatate de pret, cu sub 10-20 km pe bord, deci in principiu, ca noi dupa mintea mea. Personal as astepta pana la anul, cand gasesc un model 2014/2015 la un pret bun, si vreau neaparat sa fie olive green.

Vreau sa fac si offroad cu el, am citit pe advrider si despre mod-ul de a pune janta de 21' de la woody pe fata, aveti careva asa ceva? Ce gs ati recomanda, un hexhead / waterhead / camhead ?

Tin sa precizez ca nu m-am urcat pe unul niciodata, doar admirat de aproape. ^^

 

Sunt curios care este parerea voastra.

 

Multumesc !

Robert, sfatul meu e sa nu-ti bati capul cu roata de 21 pentru offroad. GS-ul (ADV-ul cu atat mai mult) e o mobra mare si grea. N-o sa rupi munti in pumni cu ea si asta nu din cauza lipsei rotii de 21. Iar daca chiar esti convins ca vrei offroad, ia in calcul GS-ul simplu. 20 de kile se simt al dracului de mult.

 

Bafta la achizitie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce au mentionat pana acum colegii, as mai adauga ca modelul exact care il iei sa il alegi si in functie de inaltimea ta.

Chiar daca pe hartie, am impresia ca nu sunt diferente notabile(daca exista), in practica, mie mi se par modelele mai noi(liquid cool in sus) mai avantajoase pentru persoane mai scunde si modelele mai vechi mult mai ok(in configuratie default) pentru persoanele mai inalte. Nu stiu care e explicatia, dar cred ca saua si pozitia scaritelor ar fi o idee.

Editat de fadrianradu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca la KAOKO inteleg, unde strangerea se face in aceeasi directie cu rotirea acceleratiei, la Wunderlich este taman invers - adica trebuie sa "insurubez" in timp ce trag de gaz. Cu ce?

 

 

Ei, eu am avut intai Wunderlich, asa ca m-am obisnuit intai cu ala, acum il are Marius

la drum lung te obisnuiesti cu orice, numai sa fie ceva acolo care sa tine acceleratia blocata, mai cauti in port-hart, mai iti asezi camera, mai scrii un text pe telefon, e nevoie, oameni suntem...

 

Wunderlich-ul il tensionezi mai greu, de acord, dar se poate face, e chestie de obisnuinta

Eu folosesc dispozitivul si pentru 3km... e foarte greu sa stau cu mainle lipite acolo, n-am stare

 

https://www.youtube.com/watch?v=n5b8ILDC47c&feature=youtu.be

 

https://youtu.be/nsb8ILDC47c

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dexxter, caut in garaj Wunderlich-ul sa vad daca-l mai am (eu zic ca da) si ti-l trimit. Dai un sprit si o tarie cand ne-om mai vedea :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robert, sfatul meu e sa nu-ti bati capul cu roata de 21 pentru offroad. GS-ul (ADV-ul cu atat mai mult) e o mobra mare si grea. N-o sa rupi munti in pumni cu ea si asta nu din cauza lipsei rotii de 21. Iar daca chiar esti convins ca vrei offroad, ia in calcul GS-ul simplu. 20 de kile se simt al dracului de mult.

 

Bafta la achizitie!

 

bun sfat

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce au mentionat pana acum colegii, as mai adauga ca modelul exact care il iei sa il alegi si in functie de inaltimea ta.

Chiar daca pe hartie, am impresia ca nu sunt diferente notabile(daca exista), in practica, mie mi se par modelele mai noi(liquid cool in sus) mai avantajoase pentru persoane mai scunde si modelele mai vechi mult mai ok(in configuratie default) pentru persoanele mai inalte. Nu stiu care e explicatia, dar cred ca saua si pozitia scaritelor ar fi o idee.

 

 

si saua si pozitia scarilor chiar si amortizoarele se pot schimba

robustetea, aia n-o poate modifica nimic

depinde pentru ce vrei motocicleta, eu am spus motivul de care ma feresc de cam tot ce e model nou

model nou inseamna hibe, bugs si fenomene care se pot rezolva usor, sau care asteapta varianta urmatoare de motocicleta sa implementeze sisteme noi.

» Post actualizat in 02 Jul 2015 13:15

 

cam periculos freaca de maneta de frana

cand pui frana, nu accelereaza masinaria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pot schimba, dar costa si e aiurea sa iei ceva si sa il modifici cand ai alternativa gata modificata in modelul vechi/nou.

 

In alta ordine de idei si mie imi place modelul oilcooled si nu consider ca mie mi se potriveste modelul nou, in special din cauza inaltimii mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vaz filmele de pe tel, e prima data cand se intampla.

» Post actualizat in 02 Jul 2015 13:39

 

.....scuze, acum vad ca tu vinzi, nu cauti ... :(((((

Nu'i bai, intentia conteaza. Oricum dau alea...cand ne vedem in Norvegia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Tsunami : Multumesc de recomandare, ce-i drept gsa-ul din 2014 e cu totul alta motocicleta.

@ io,bogo & fadrianradu : Noted

Multumesc guys de feedback, clickuieste si cu ce ma gandeam si eu intr-o anumita masura. Am sa caut un model 2010-2013 prin toamna cand poate se ieftinesc si mai tare :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@ Tsunami : Multumesc de recomandare, ce-i drept gsa-ul din 2014 e cu totul alta motocicleta.
@ io,bogo & fadrianradu : Noted
Multumesc guys de feedback, clickuieste si cu ce ma gandeam si eu intr-o anumita masura. Am sa caut un model 2010-2013 prin toamna cand poate se ieftinesc si mai tare :D.

te astept sambata la reprezentanta sa te urci sa vezi ce si cum.

» Post actualizat in 02 Jul 2015 13:45

 

si saua si pozitia scarilor chiar si amortizoarele se pot schimba

robustetea, aia n-o poate modifica nimic

depinde pentru ce vrei motocicleta, eu am spus motivul de care ma feresc de cam tot ce e model nou

model nou inseamna hibe, bugs si fenomene care se pot rezolva usor, sau care asteapta varianta urmatoare de motocicleta sa implementeze sisteme noi.

» Post actualizat in 02 Jul 2015 13:15

 

cam periculos freaca de maneta de frana

cand pui frana, nu accelereaza masinaria?

zice pe site ca sa nu uiti inainte de a frana sa inchizi gazul...

» Post actualizat in 02 Jul 2015 13:46

 

Ei, eu am avut intai Wunderlich, asa ca m-am obisnuit intai cu ala, acum il are Marius

la drum lung te obisnuiesti cu orice, numai sa fie ceva acolo care sa tine acceleratia blocata, mai cauti in port-hart, mai iti asezi camera, mai scrii un text pe telefon, e nevoie, oameni suntem...

 

Wunderlich-ul il tensionezi mai greu, de acord, dar se poate face, e chestie de obisnuinta

Eu folosesc dispozitivul si pentru 3km... e foarte greu sa stau cu mainle lipite acolo, n-am stare

 

https://www.youtube.com/watch?v=n5b8ILDC47c&feature=youtu.be

 

https://youtu.be/nsb8ILDC47c

imi da unavailable la ambele. poate din privacy mai trebuie schimbat ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

try now

 

nu fixasem inca tara si trebuie sa le promit ca filmul nu a rulat vreodata in US...

 

in prima faza nu functioneaza, apoi mi-l "aranjez" cu degetul mic, apoi il tunez fin fara probleme..

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...