dexxter Postat Iunie 27, 2015 Share Postat Iunie 27, 2015 Bogo si Dan: multumesc cu intarziere, acum am vazut. Vreau sa scot garminul pe care il am pus pe baterie si sa'l montez undeva unde sa'mi ia curentul cand opresc contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 27, 2015 Share Postat Iunie 27, 2015 Bogo si Dan: multumesc cu intarziere, acum am vazut. Vreau sa scot garminul pe care il am pus pe baterie si sa'l montez undeva unde sa'mi ia curentul cand opresc contactul. de ce? eu tocmai ce l-am pus pe al meu direct pe baterie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Un motiv ar fi ca n-ai vrea sa scapi ceva metalic prin priza si s-o pui de-un scurt. Al doilea (cazul meu): capacul de la priza uneori nu se inchide bine. Cand ploua si priza e alimentata tot timpul, sa vezi ce electroliza frumoasa se petrece (actualmente priza e direct pe baterie si nu-s prea fericit cu solutia asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Bogo si Dan: multumesc cu intarziere, acum am vazut. Vreau sa scot garminul pe care il am pus pe baterie si sa'l montez undeva unde sa'mi ia curentul cand opresc contactul. eu l-as lasa pe direct tot timpul, nu-ti consuma mult doar nu-l lasi 3 zile montat. » Post actualizat in 29 Jun 2015 20:57 Un motiv ar fi ca n-ai vrea sa scapi ceva metalic prin priza si s-o pui de-un scurt. Al doilea (cazul meu): capacul de la priza uneori nu se inchide bine. Cand ploua si priza e alimentata tot timpul, sa vezi ce electroliza frumoasa se petrece (actualmente priza e direct pe baterie si nu-s prea fericit cu solutia asta). mie-mi convine imi scot fir in cort, pentru o lumina LED si alimentez gardul electrificat pentru animale, dorm si io ca omu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Pentru cei interesati, am un cruise control de wunderlich, inclusiv contragreutatea de pe partea opusa, se potriveste la orice r1200gs, cu exceptia celor watercooled. Pretul lui de nou e 90EUR, plus transport. L'am luat in martie de la userul Robert Bobariu, caruia i'am platit 50de eur. Eu nu ma impac cu el (cu cruise controlul) deloc. Tot 50de eur vreau si eu pe el. Dati de stire si pun pe curier. http://www.wunderlich.de/shop/en/cruise-control-for-original-top-yoke-2.html » Post actualizat in 30 Jun 2015 18:41 E nou, am uitat sa specific. A fost testat de Rober si de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Pe mine ma ajuta foarte mult La 1150 am avut Wunderlich, la scroafa astalalalta i-am luat Kaoko. Nu concep viata fara un throttle lock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 As fi vrut sa ma ajute si pe mine. Poate's io mai bou, da' sa'mi faci si mie un desen cum faci sa'l strangi in mers. Eu nu ma pot obisnui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Salutare ! Am o intrebare pentru voi, m-am pus pe strans pentru un 1200 gs adv, momentan nu m-am decis 100% ce an, dar ma batea un gand la un moment dat sa consider si optiunea de a lua unul de nou. Nu stiu insa ce "sens" are, din moment ce se devalorizeaza foarte repede, am vazut gs-uri pe mobile.de, care dupa un an se vand la aproape jumatate de pret, cu sub 10-20 km pe bord, deci in principiu, ca noi dupa mintea mea. Personal as astepta pana la anul, cand gasesc un model 2014/2015 la un pret bun, si vreau neaparat sa fie olive green. Vreau sa fac si offroad cu el, am citit pe advrider si despre mod-ul de a pune janta de 21' de la woody pe fata, aveti careva asa ceva? Ce gs ati recomanda, un hexhead / waterhead / camhead ? Tin sa precizez ca nu m-am urcat pe unul niciodata, doar admirat de aproape. ^^ Sunt curios care este parerea voastra. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 As fi vrut sa ma ajute si pe mine. Poate's io mai bou, da' sa'mi faci si mie un desen cum faci sa'l strangi in mers. Eu nu ma pot obisnui. Uite, daca nu ies diseara cu ea, o sa ies maine la servici, fara dsicutie, si-mi testez si camera iti arat exact cum fac eu. Ma invita al dracu sa merg fara maini pe ghidon e o nebunie.. » Post actualizat in 01 Jul 2015 13:38 Salutare ! Am o intrebare pentru voi, m-am pus pe strans pentru un 1200 gs adv, momentan nu m-am decis 100% ce an, dar ma batea un gand la un moment dat sa consider si optiunea de a lua unul de nou. Nu stiu insa ce "sens" are, din moment ce se devalorizeaza foarte repede, am vazut gs-uri pe mobile.de, care dupa un an se vand la aproape jumatate de pret, cu sub 10-20 km pe bord, deci in principiu, ca noi dupa mintea mea. Personal as astepta pana la anul, cand gasesc un model 2014/2015 la un pret bun, si vreau neaparat sa fie olive green. Vreau sa fac si offroad cu el, am citit pe advrider si despre mod-ul de a pune janta de 21' de la woody pe fata, aveti careva asa ceva? Ce gs ati recomanda, un hexhead / waterhead / camhead ? Tin sa precizez ca nu m-am urcat pe unul niciodata, doar admirat de aproape. ^^ Sunt curios care este parerea voastra. Multumesc ! Eu am ales un model de top. E o chestie de snobism poate, dar am vrut DOHC, asta inseamna dupa 2010 si neaparat oil cooled, asta inseamna pana in 2013 De ce? 1. Watercooled a fost introdus de curand, au fost aduse imbunatatiri multe si sunt sigur ca mai are hibe de rezolvat 2. Un sistem in plus, fiabilitate mai mica 3. Electronica mai putina, fiabilitate mai mare Mie nu mi se pare ca pretul e la jumate dupa un an Eu tocmai am cumparat unul din 2011 cu $16,500, pretul unuia nou ajunge la $26k Si vorbim de 5 ani nu de 1 an. Cauta in Germania BMW-ul e un statut, de mult a incetat sa fie cumparat ca masina de "adventures" Asa ca gasesti multi pantofari care le tin in garaje incalzite, ies duminca 200km pe strada asfaltata si singuri si fara bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Uite, daca nu ies diseara cu ea, o sa ies maine la servici, fara dsicutie, si-mi testez si camera iti arat exact cum fac eu. Daca la KAOKO inteleg, unde strangerea se face in aceeasi directie cu rotirea acceleratiei, la Wunderlich este taman invers - adica trebuie sa "insurubez" in timp ce trag de gaz. Cu ce? » Post actualizat in 01 Jul 2015 13:50 Asa ca gasesti multi pantofari care le tin in garaje incalzite, ies duminca 200km pe strada asfaltata si singuri si fara bagaje. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Robert vezi ca au si reprezentanta sh-uri.baga un ochi si acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Salutare ! Am o intrebare pentru voi, m-am pus pe strans pentru un 1200 gs adv, momentan nu m-am decis 100% ce an, dar ma batea un gand la un moment dat sa consider si optiunea de a lua unul de nou. Nu stiu insa ce "sens" are, din moment ce se devalorizeaza foarte repede, am vazut gs-uri pe mobile.de, care dupa un an se vand la aproape jumatate de pret, cu sub 10-20 km pe bord, deci in principiu, ca noi dupa mintea mea. Personal as astepta pana la anul, cand gasesc un model 2014/2015 la un pret bun, si vreau neaparat sa fie olive green. Vreau sa fac si offroad cu el, am citit pe advrider si despre mod-ul de a pune janta de 21' de la woody pe fata, aveti careva asa ceva? Ce gs ati recomanda, un hexhead / waterhead / camhead ? Tin sa precizez ca nu m-am urcat pe unul niciodata, doar admirat de aproape. ^^ Sunt curios care este parerea voastra. Multumesc ! Robert, sfatul meu e sa nu-ti bati capul cu roata de 21 pentru offroad. GS-ul (ADV-ul cu atat mai mult) e o mobra mare si grea. N-o sa rupi munti in pumni cu ea si asta nu din cauza lipsei rotii de 21. Iar daca chiar esti convins ca vrei offroad, ia in calcul GS-ul simplu. 20 de kile se simt al dracului de mult. Bafta la achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fadrianradu Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 (editat) La ce au mentionat pana acum colegii, as mai adauga ca modelul exact care il iei sa il alegi si in functie de inaltimea ta. Chiar daca pe hartie, am impresia ca nu sunt diferente notabile(daca exista), in practica, mie mi se par modelele mai noi(liquid cool in sus) mai avantajoase pentru persoane mai scunde si modelele mai vechi mult mai ok(in configuratie default) pentru persoanele mai inalte. Nu stiu care e explicatia, dar cred ca saua si pozitia scaritelor ar fi o idee. Editat Iulie 2, 2015 de fadrianradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Am avut si Kaoko si Wunderlich. Nu m-am imprietenit cu ele. Omni-cruise in schimb imi place : http://www.ebay.com/itm/HIGH-QUALITY-Omni-Universal-Motorcycle-Cruise-Control-System-Made-in-the-USA-/400508623279?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5d402c99af Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Stiu, doar la tine l'am vazut prima data. N'am mai apucat sa'l comand pt drumul in Norvegia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 (editat) Daca la KAOKO inteleg, unde strangerea se face in aceeasi directie cu rotirea acceleratiei, la Wunderlich este taman invers - adica trebuie sa "insurubez" in timp ce trag de gaz. Cu ce? Ei, eu am avut intai Wunderlich, asa ca m-am obisnuit intai cu ala, acum il are Marius la drum lung te obisnuiesti cu orice, numai sa fie ceva acolo care sa tine acceleratia blocata, mai cauti in port-hart, mai iti asezi camera, mai scrii un text pe telefon, e nevoie, oameni suntem... Wunderlich-ul il tensionezi mai greu, de acord, dar se poate face, e chestie de obisnuinta Eu folosesc dispozitivul si pentru 3km... e foarte greu sa stau cu mainle lipite acolo, n-am stare https://www.youtube.com/watch?v=n5b8ILDC47c&feature=youtu.be https://youtu.be/nsb8ILDC47c Editat Iulie 2, 2015 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Dexxter, caut in garaj Wunderlich-ul sa vad daca-l mai am (eu zic ca da) si ti-l trimit. Dai un sprit si o tarie cand ne-om mai vedea )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Robert, sfatul meu e sa nu-ti bati capul cu roata de 21 pentru offroad. GS-ul (ADV-ul cu atat mai mult) e o mobra mare si grea. N-o sa rupi munti in pumni cu ea si asta nu din cauza lipsei rotii de 21. Iar daca chiar esti convins ca vrei offroad, ia in calcul GS-ul simplu. 20 de kile se simt al dracului de mult. Bafta la achizitie! bun sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 .....scuze, acum vad ca tu vinzi, nu cauti ... (((( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 La ce au mentionat pana acum colegii, as mai adauga ca modelul exact care il iei sa il alegi si in functie de inaltimea ta. Chiar daca pe hartie, am impresia ca nu sunt diferente notabile(daca exista), in practica, mie mi se par modelele mai noi(liquid cool in sus) mai avantajoase pentru persoane mai scunde si modelele mai vechi mult mai ok(in configuratie default) pentru persoanele mai inalte. Nu stiu care e explicatia, dar cred ca saua si pozitia scaritelor ar fi o idee. si saua si pozitia scarilor chiar si amortizoarele se pot schimba robustetea, aia n-o poate modifica nimic depinde pentru ce vrei motocicleta, eu am spus motivul de care ma feresc de cam tot ce e model nou model nou inseamna hibe, bugs si fenomene care se pot rezolva usor, sau care asteapta varianta urmatoare de motocicleta sa implementeze sisteme noi. » Post actualizat in 02 Jul 2015 13:15 Am avut si Kaoko si Wunderlich. Nu m-am imprietenit cu ele. Omni-cruise in schimb imi place : http://www.ebay.com/itm/HIGH-QUALITY-Omni-Universal-Motorcycle-Cruise-Control-System-Made-in-the-USA-/400508623279?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5d402c99af cam periculos freaca de maneta de frana cand pui frana, nu accelereaza masinaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fadrianradu Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Se pot schimba, dar costa si e aiurea sa iei ceva si sa il modifici cand ai alternativa gata modificata in modelul vechi/nou. In alta ordine de idei si mie imi place modelul oilcooled si nu consider ca mie mi se potriveste modelul nou, in special din cauza inaltimii mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Nu vaz filmele de pe tel, e prima data cand se intampla. » Post actualizat in 02 Jul 2015 13:39 .....scuze, acum vad ca tu vinzi, nu cauti ... (((( Nu'i bai, intentia conteaza. Oricum dau alea...cand ne vedem in Norvegia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 @ Tsunami : Multumesc de recomandare, ce-i drept gsa-ul din 2014 e cu totul alta motocicleta. @ io,bogo & fadrianradu : Noted Multumesc guys de feedback, clickuieste si cu ce ma gandeam si eu intr-o anumita masura. Am sa caut un model 2010-2013 prin toamna cand poate se ieftinesc si mai tare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 @ Tsunami : Multumesc de recomandare, ce-i drept gsa-ul din 2014 e cu totul alta motocicleta. @ io,bogo & fadrianradu : Noted Multumesc guys de feedback, clickuieste si cu ce ma gandeam si eu intr-o anumita masura. Am sa caut un model 2010-2013 prin toamna cand poate se ieftinesc si mai tare . te astept sambata la reprezentanta sa te urci sa vezi ce si cum. » Post actualizat in 02 Jul 2015 13:45 si saua si pozitia scarilor chiar si amortizoarele se pot schimba robustetea, aia n-o poate modifica nimic depinde pentru ce vrei motocicleta, eu am spus motivul de care ma feresc de cam tot ce e model nou model nou inseamna hibe, bugs si fenomene care se pot rezolva usor, sau care asteapta varianta urmatoare de motocicleta sa implementeze sisteme noi. » Post actualizat in 02 Jul 2015 13:15 cam periculos freaca de maneta de frana cand pui frana, nu accelereaza masinaria? zice pe site ca sa nu uiti inainte de a frana sa inchizi gazul... » Post actualizat in 02 Jul 2015 13:46 Ei, eu am avut intai Wunderlich, asa ca m-am obisnuit intai cu ala, acum il are Marius la drum lung te obisnuiesti cu orice, numai sa fie ceva acolo care sa tine acceleratia blocata, mai cauti in port-hart, mai iti asezi camera, mai scrii un text pe telefon, e nevoie, oameni suntem... Wunderlich-ul il tensionezi mai greu, de acord, dar se poate face, e chestie de obisnuinta Eu folosesc dispozitivul si pentru 3km... e foarte greu sa stau cu mainle lipite acolo, n-am stare https://www.youtube.com/watch?v=n5b8ILDC47c&feature=youtu.be https://youtu.be/nsb8ILDC47c imi da unavailable la ambele. poate din privacy mai trebuie schimbat ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 (editat) try now nu fixasem inca tara si trebuie sa le promit ca filmul nu a rulat vreodata in US... in prima faza nu functioneaza, apoi mi-l "aranjez" cu degetul mic, apoi il tunez fin fara probleme.. Editat Iulie 2, 2015 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.