Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:))

mda - se vor rezolva - peste vre-o 2 modele de aci inainte. Evident nici tu nu o sa renunti la achizitie din cauza celei de mai sus - o sa il iei si o sa tii de dos mai strans cand iti mai amintesti de problema prezentata.

sunt curios de punctul de vedere oficial BMW asupra problemei - o sa urmaresc problema.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))

mda - se vor rezolva - peste vre-o 2 modele de aci inainte. Evident nici tu nu o sa renunti la achizitie din cauza celei de mai sus - o sa il iei si o sa tii de dos mai strans cand iti mai amintesti de problema prezentata.

sunt curios de punctul de vedere oficial BMW asupra problemei - o sa urmaresc problema.

 

numai bine,

paul

paul, tine si de exploatare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

paul, tine si de exploatare...

:) de acord.

insa domnul cu problema de mai sus din cate imi amintesc de pe advrider pe langa ca avea putini km mersese doar strasse.

uzual nici daca pleca fara ulei in grup nu trebuia sa crape.

... dar o sa aflam cauzele.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai, frate, v-ati luat toti motoate de mii de euro si nu stiti sa le folositi?

Ce rost are sa dai sute de euro pe diverse protectii daca tu mergi cu motorul numai pe sosea? Pentru ce iti trebuie? La ce folosesc proiectoarele daca nu mergi in padure, noaptea, ci numai pe soasea? Cand se lasa sera, ai deja rezervarea la hotel, langa autostrada.

La ce iti trebuie GS cand ai la indemana RT?

Madalin,

:) Tu cu cine te certi?

Cred ca e dreptul fiecaruia sa isi accesorizeze mobra sau sa o exploateze cum/cand crede de cuviinta.

Distractie in ieseala de maine (/azi),

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Scary moment on the m8 just outside Glasgow this evening. 70mph, middle lane cruising along and bang!

Terminal final drive failure. Managed to keep control and get to the hard shoulder to avoid being mown down.
Never seen anything like it before. Anyone had this problem?
2013 R1200GSW, 6200 miles, serviced and MOT'd by BMW motorrad East Kilbride on the 10th February 2016.Scary moment on the m8 just outside Glasgow this evening. 70mph, middle lane cruising along and bang!

Terminal final drive failure. Managed to keep control and get to the hard shoulder to avoid being mown down.
Never seen anything like it before. Anyone had this problem?
2013 R1200GSW, 6200 miles, serviced and MOT'd by BMW motorrad East Kilbride on the 10th February 2016."

 

 

si partea buna daca iei moto de noua :

 

"Update - got to say I've had excellent service from Douglas Park BMW Motorrad East Kilbride, Scotland.

They picked up the bike next day, their communication has been excellent throughout and a full investigation is underway as to the cause. I'll update on final conclusion when all is said and done.
Shaft drive is being returned to BMW Germany via their 'PUMA' internal fast track investigation service.
BMW very quickly authorised full replacement of all parts in anyway affected by the incident and provided me with a brand new R1200RS to use whilst my GS is off the road."

Editat de pstefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si partea buna daca iei moto de noua :

 

"Update - got to say I've had excellent service from Douglas Park BMW Motorrad East Kilbride, Scotland.

They picked up the bike next day, their communication has been excellent throughout and a full investigation is underway as to the cause. I'll update on final conclusion when all is said and done.

Shaft drive is being returned to BMW Germany via their 'PUMA' internal fast track investigation service.

BMW very quickly authorised full replacement of all parts in anyway affected by the incident and provided me with a brand new R1200RS to use whilst my GS is off the road."

bine ca exista si "o parte buna" ... daca reusesti sa o mai vezi.

astept sa posteze nenea concluziile cu ce a gasit BMW la investigatie si mai ales poze cu starea canelurilor dintre pinionul si drive shaft (!?).

dupa forma sparturii pare ca intre cele 2 componente s-a dorit mai mult spatiu de acomodare pentru un obiect strain (un alt "dinte" de acolo?).

probabil aberez dar vedem rezultatul.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sincronizarea unui modul OBDLink cu motorul,..prin cablu de adaptare,
Apoi am reusit conexiunea bluetooth cu camera GARMIN VIRB XE.

Citeste cativa parametri pe care-i poti pune pe film:

post-27837-0-93866400-1459707039_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Are cineva idee daca si de unde se pot cumpara toolurile de service gen: BMW 336641 sau 331711?

 

merci,

paul


» Post actualizat in 05 Apr 2016 09:29

ai iai iai - au ajuns proiectoarele cu led - abia astept sa le instalez/testez.

PS - o alta chestie care nu imi place la bmw - calitatea cauciucului folosit la o-ringuri: sensor ABS spate, surub golire FD, garnitura pompa benzina - sunt dintr-un material dur din fabricatie, dupa cateva desfaceri/variatii de temperatura - se rup la prima desfacere. pacat!

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca stii codurile de original eventual realoem.ro

Salut,

din pacate nu am coduri "clasice BMW" - codurile postate de mine sunt asa cum apar in manualul de service BMW.

 

multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Are cineva idee daca si de unde se pot cumpara toolurile de service gen: BMW 336641 sau 331711?

 

merci,

paul

» Post actualizat in 05 Apr 2016 09:29

ai iai iai - au ajuns proiectoarele cu led - abia astept sa le instalez/testez.

PS - o alta chestie care nu imi place la bmw - calitatea cauciucului folosit la o-ringuri: sensor ABS spate, surub golire FD, garnitura pompa benzina - sunt dintr-un material dur din fabricatie, dupa cateva desfaceri/variatii de temperatura - se rup la prima desfacere. pacat!

 

numai bine,

paul

 

Te rog sa pui niste poze cu spatele proiectoarelor cu LED BMW si mufele care intra in ele.

Am cautat pe net poze cu conectorul/conectarea lor la circuitul electric al motocicletei si nu am gasit decat niste imagini jalnice fara sa imi pot face o idee cate fire intra in proiector.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Atasat fisierul de instalare ce l-am gasit eu pe net - poate ajuta:

installation_manual_led_headlamp_gs_08.pdf

 

pun si poze cu mufele care intra in proiectoare.

 

numai bine,

paul


» Post actualizat in 05 Apr 2016 16:39

poze cu kitul - nu am inteles de ce intre cablul de alimentare proiectoare Y si cablul cu mufele finale ale celor 2 proiectoare la Y au pus o mufa care trebuie taiata si la celalalt capat au lasat 2 pini - care trebuie cositorite pe cele 2 ramuri ale Y (ultimele 2 poze surprind momentul)...

PS - sa zici daca mai trebuie ceva mai detaliat ca ma duc in garaj.

 

stima,

paul

 

post-18136-0-41197700-1459874060_thumb.jpgpost-18136-0-07756800-1459874072_thumb.jpgpost-18136-0-91533500-1459874082_thumb.jpg

post-18136-0-97305600-1459874090_thumb.jpgpost-18136-0-73514400-1459874098_thumb.jpgpost-18136-0-76569900-1459874109_thumb.jpg

post-18136-0-39860300-1459874122_thumb.jpgpost-18136-0-19651300-1459874163_thumb.jpgpost-18136-0-24245500-1459874185_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super pozele.

Multumesc.

Citisem undeva pe net ca aceste proiectoare ar avea un fel de dimmer astfel incat sa functioneze la 100 % doar pe faza lunga. Mai studiez.

Dar sunt sigur ca imi iau si eu 2 proiectoare si doua cabluri de conectare si voi adapta in continuare. Din pacate la mine vor fi montate cu mufa in sus, in varianta originala ele fiind gandite "sa atarne". Asta e . Improvizam.

Stima.

Inca o data multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citisem undeva pe net ca aceste proiectoare ar avea un fel de dimmer astfel incat sa functioneze la 100 % doar pe faza lunga. Mai studiez.

eu parca am citit ca au acel dimmer cand se supraincalzesc. nush - mai studiez si eu.

Le-am instalat.

Plusuri -

- separatia este extrem de bine definita - cu cele 2 poti forma o linie orizontala perfecta (un pic sub faza scurta care la mine e o idee mai sus decat ar trebui)

- lumineaza foarte bine in lateral si umplu zona de la motocicleta la limita fazei scurte, iar in lateral cat cuprinde.

- kitul de instalare este destul de bine gandit si m-am descurcat cu instructiunile din acel pdf pentru rutarea cablurilor, chiar daca tai acele 2 mufe din capatul Y, mufele de la proiectoare au conectori pentru crimpare - si din fericire am un cleste fix pentru acei conectori. cu tuburi termo i-am conectat perfect

- suportii sunt din plastic dur, si au gaurile pentru suruburi cu distantiere din metal - se pot strange in nesimtire si stau foarte fix

Minusuri:

- cel mai mult m-a deranjat sistemul de strangere al surubului de prindere proiector pe suport - foarte fain gandite gaurile cu metal pe interior dar piulitza din capatul surubului se blocheaza doar in plastic - nu poti baga cheie acolo si daca strangi mai tare se rasuceste si piulitza. La cat am strans inca se misca proiectorul destul de usor sus/jos - o sa caut o varianta sa fie strans bine astfel incat sa ii pot modifica pozitia greu

- materialul din care este facut capacul extins de la bloc comenzi stanga este mai mare ca sa acomodeze si butonul de on/off si ambele componente (capac si buton) sunt dintr-un plastic subtire usor "ieftin" si cand apesi on/off are o usoara flexibilitate.

 

In ansamblu - daca as fi sa aleg din nou sa iau decizia sa le cumpar sau nu - as zice da din nou (si nu, nu este din cauza faptului ca altfel as confirma ca am luat o decizie proasta).

O varianta mai ieftina si inca eleganta probabil ar fi cu folosit suportii oem si proiectoare aftermarket, eventual cu kitul de cablaraie ce include si butonul de on/off,

 

Mai jos 2 poze dupa instalare in care se vede separatia perfecta cu ele pornite:

 

post-18136-0-93120500-1459893073_thumb.jpgpost-18136-0-35700600-1459893085_thumb.jpg

 

Daca cineva doreste alte info - raspund cu placere.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 05 Apr 2016 23:30

PS - legat de dimmer - acum am vazut ca scria chiar in pdf-ul de mai sus:

Note
The LED auxiliary headlights have an overheat cutout. The headlights
automatically reduce their brightness if a certain temperature is reached;
under extreme circumstances the headlights can even switch themselves
off. The headlights return to full brightness once they have cooled down
sufficiently.
stima
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari! O sa vezi ca o sa iti placa - si pe zi, si pe noapte, si pe sosea, si pe off-road.

Pentru reglarea fina a inaltimii fazei scurte ai o piulita de plastic in spatele farului, care este Incadrata de o clapeta folosita pentru a muta mai mult lumina atunci cand esti incarcat peste masura si nu se rezolva din setarea suspensiei. Altfel, din reglajul ESA in modurile cu bagaje/pasager se simte bine diferenta asupra inaltimii fazei scurte. In modurile enduro nu mai conteaza, ca se ridica si fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari! O sa vezi ca o sa iti placa - si pe zi, si pe noapte, si pe sosea, si pe off-road.

Pentru reglarea fina a inaltimii fazei scurte ai o piulita de plastic in spatele farului, care este Incadrata de o clapeta folosita pentru a muta mai mult lumina atunci cand esti incarcat peste masura si nu se rezolva din setarea suspensiei. Altfel, din reglajul ESA in modurile cu bagaje/pasager se simte bine diferenta asupra inaltimii fazei scurte. In modurile enduro nu mai conteaza, ca se ridica si fata.

 

Salut Robert,

 

Merci de info - stiu si de piulitza si de clapeta - intentionat tin faza scurta un pic mai sus pentru o raza cat mai lunga dar fara a deranja masinile din sens opus sau din spate prin luneta.

Da, modificarile de ESA se reflecta semnificativ in inaltimea seii ca preload (abia mai ajung jos cand pun pe 2 persoane).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus la toata lumea.Ca tot s-a discutat mai sus subiectul cu becurile, cine poate sa ma lumineze si pe mine va rog? LOL.

Am un 12GSAdv din 2006. La modelul meu BMW zicea ca uleiul de transmisie nu trebuie schimbat, dar ulterior s-au razgandit, modelele mai noi au inclusv surub de vidare etc. Nu zdrangane, nu face zgomot, nu am probleme cu vitezele, nada, doar ca vreau sa-l schimb, prefer sa schimb consumabile din cand in cand, pana la urma are zece ani si oricat as fi intretinut-o cred ca merita un schimb de ulei :).

Intrebarea mea este, ce ulei se pune in cutie si ce ulei se pune in transmisie? Pentru ca nu am gasit nicaieri in manual informatia iar pe net sunt cam impartite parerile, unii zic 75w-90, altii 75w-140.

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus la toata lumea.Ca tot s-a discutat mai sus subiectul cu becurile, cine poate sa ma lumineze si pe mine va rog? LOL.

Am un 12GSAdv din 2006. La modelul meu BMW zicea ca uleiul de transmisie nu trebuie schimbat, dar ulterior s-au razgandit, modelele mai noi au inclusv surub de vidare etc. Nu zdrangane, nu face zgomot, nu am probleme cu vitezele, nada, doar ca vreau sa-l schimb, prefer sa schimb consumabile din cand in cand, pana la urma are zece ani si oricat as fi intretinut-o cred ca merita un schimb de ulei :).

Intrebarea mea este, ce ulei se pune in cutie si ce ulei se pune in transmisie? Pentru ca nu am gasit nicaieri in manual informatia iar pe net sunt cam impartite parerile, unii zic 75w-90, altii 75w-140.

Multumesc anticipat.

Salut,

hai ca zic eu ca e simplu - se pune acelasi ulei si in cutie si in grupul final.

75w90 sau 75w140 - merg ambele - cel cu 140 in coada o sa iti faca mai bine racirea (desi daca ajungi asa sus cu temperatura e o problema).

cauta neaparat sa fie sintetic pentru ca se degradeaza mult mai incet decat unul semi - ca o sa il schimbi rar.

eu am pus 75w140 de la motul - are o culoare mai ciudata - e albastru :D.

 

la mine am pus 800 de ml in cutie (se baga cu motocicleta la orizontal pe cric central pana iti curge inapoi pe surubul de umplere) - vad ca la cel de 2005 zic 900 ml.

In grup or tot dat-o cu dus si intors - ba 220 (cred ca la tine asta iti recomanda) ba 180ml cand au observat ca la grupurile fara aerisitor cam da pe langa simeringul mare de la grup. daca ai aerisitor - pune 220, daca nu ai aerisitor pune 180. eu am pus 200 (fix diferenta ramasa de la litrul cumparat).

se pune prin gaura de la sensorul de abs - foarte foarte incet ... tre sa ai rabdare si pe cat posibil o seringa cat mai mare.

un litru de ulei sintetic bun de transmisie costa 60-90 de lei - cred ca e un efort minim financiar pentru schimbat macar o data la 2 ani.

O sa te uiti la el cand il scoti si poti face comparatie (culoare si consistenta) cu un ulei nou.

La grup sa fii foarte atent la depunerile metalice daca exista (poate fi primul semn ca sunt probleme cu rulmentii grup).

 

stima,

paul

» Post actualizat in 06 Apr 2016 17:07

PS - de pe realoem vad ca nici grupul tau nu are aerisitor - deci 180ml e recomandat.

dar vad ca ai surub de umplere ulei in grup care e in stanga langa sensorul de abs cum te uiti la roata.

bafta,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos Paul, raman dator.

Eu ma uitam la asta, asta sau la asta , ceva recomandari?

:ok: :cheers:

Ganduri bune

Nu ai de ce sa ramai dator.

nu am testat gama de uleiuri castrol dar oricum as merge pe 75w140.

Ambele au API-GL5 deci sunt in specificatiile BMW.

Eu dintre cele 2 as alege Castrol Syntrax Limited Slip 75w140 pentru ca e usor mai vascos la temp de functionare a cutiei/cardan.

 

! Dar sincer este muuult mai important sa il schimbi mai des de cei 10 ani :D - fara sa te superi. Este super simplu de schimbat mai ales daca ai un garaj si 3 chei.

 

Bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...