Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Cu controllerul de pe ghidon m-am jucat, din pacate stanga / dreapta nu-mi arata decat 3-4 ecrane maxim, dar nu si paginile cu parametrii motorului, in fine, mai caut..

 

Aparatoarea de far am banuit ca nu este omologata, asa a venit, o voi scoate ca nu-mi place nici cum arata. Am apucat sa dau o tura noaptea si intr-adevar grila se "vede" in lumina proiectata. Oricum, chiar si asa, farul mi se pare exceptional ! Faza scurta am mers fara emotii cu 100, ceea ce nu mi s-a intamplat cu niciun alt motor pana acum.

 

Sincer nu-mi place nici prelungirea de aripa fatza, ma gandesc daca sa o tin sau nu ..macar daca era tot alba ..

 

Momentan ne imprietenim usor usor, cand a venit era setata pentru 2 persoane si saua era pusa pe high, ceea ce la 1,78 ai mei stateam fix pe varfuri, a fost cam scary pana am reusit sa-mi dau seama cum o cobor ..

 

Pai, bine ca ai luat direct pe cel nou, e altceva ;)

 

Da, farul cu led este extraordinar si, pe langa (in)estetic, e pacat sa-i strici eficienta cu chestia aia... aia insa este ok in off unde intr-adevar ai sanse sa furi vreo piatra.

Ciocul... chestie de gust, nici mie nu-mi place deloc, mai ales ca ia din culoarea motocicletei.

 

Am iesit in curte acum sa vad la navi... normal sunt 4 pagini: navigatie, busola, informatiile moto (alea de care s-a vb putin mai sus) si inca o lista de comenzi rapide care se acceseaza tinand lung rotita stanga sa dreapta. iar daca conectezi sistemul audio al castii mai apare si pagina de muzica/media.

info ale moto le poti vedea si daca intri in meniu la Apps - My Motorcycle.

 

Saua, daca tot ai vrea putin mai joasa, exista de inlocuit, fie originala BMW fie una mai buna de la Touratech etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eh, pagina cu informatiile moto nu-mi apare mie. Mai sap .. pana acum nu am tinut apasat stanga sau dreapta, probabil asa intra in alte meniuri ..

 

Apropo de gusturi, asta e saua cu care a venit :))) dar nu e mai joasa decat cea originala ...

 

post-94777-0-84043000-1468874596_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este alternativa la număr rabatabil pentru GSA?

 

Nu prea sunt convins ca este GSA (ci GS)... dar cu siguranta ai gresit topicul. LC-ul are toba pe partea cealalta ;)

» Post actualizat in 18 Jul 2016 21:24

Apropo de gusturi, asta e saua cu care a venit :))) dar nu e mai joasa decat cea originala ...

 

Mai rar asa gusturi :)

As zice ca este chiar mai inalta... dar cu siguranta a avut-o pt off-road, ceea ce imi confirma dupa ce vazusem deja celelalte accesorii... ca a facut "ceva" off-road cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu prea sunt convins ca este GSA (ci GS)... dar cu siguranta ai gresit topicul. LC-ul are toba pe partea cealalta ;)

 

Ma gândeam eu... Am văzut faza cu toba după ce am postat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu controllerul de pe ghidon m-am jucat, din pacate stanga / dreapta nu-mi arata decat 3-4 ecrane maxim, dar nu si paginile cu parametrii motorului, in fine, mai caut..

 

Sa o stapanesti sanatos! :)

 

Parametrii motorului sunt vizibili doar cu motorul pornit. :ninja:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parametrii motorului sunt vizibili doar cu motorul pornit. :ninja:

 

Ma rog... e suficient si contactul. Dar presupun ca era deja in faza asta ca altfel nu avea nici cum sa schimbe paginile ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos! :)

 

Parametrii motorului sunt vizibili doar cu motorul pornit. :ninja:

Multumesc !!!

 

Da, eram cu motorul pornit. Dar, cum zic clientii mei ... issue was still the same :)) Este Navigator IV, are vreo importanta ?

 

@KHK - Fostul proprietar sigur a batut ceva paduri cu ea, altfel nu-i punea atatea accesorii offroad (are inclusiv Enduro-Pro). Anyway, se prezinta bine, se pare ca reviziile au fost facute la timp (conform cartilor) deci sper sa nu am probleme.

 

Aveti idee daca jantele cu spite cantaresc mai putin decat cele turnate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este Navigator IV, are vreo importanta ?

 

Pai normal ca are, nu trebuia sa ne "chinui" atat! ;) E ca si cum ai compara GS-ul anterior cu LC-ul. :D Alt procesor, alt ecran etc etc. Si alte functii, normal. Navi IV e bazat pe Zumo 660 aparut prin 2009...

Intr-o zi de training pt. Navi V cred ca am auzit de 100 ori "in comparatie cu Navi IV..."

» Post actualizat in 19 Jul 2016 10:45

@KHK - Fostul proprietar sigur a batut ceva paduri cu ea, altfel nu-i punea atatea accesorii offroad (are inclusiv Enduro-Pro).

Aveti idee daca jantele cu spite cantaresc mai putin decat cele turnate ?

 

Nu mai stiu cum a fost la 2013 dar incepand cu 2014 cand au schimbat deja conceptul modurilor, Enduro-pro era inclus in optiunea "riding-modes". oricum, Enduro-pro este pt. profi si neaparat in combinatie cu anvelope off.

 

Da, banuiesc ca sunt ceva mai grele dar important este ca sunt mai rezistente la lovituri. Si arata mult mai bine pe GS. Si ii si cresc valoarea la revanzare ;)

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai normal ca are, nu trebuia sa ne "chinui" atat! ;) E ca si cum ai compara GS-ul anterior cu LC-ul. :D

Hmm, OK, my bad, trebuia sa specific ... deci de-asta l-a dat neamtu cu tot cu motor .. :D

Oricum, am vazut ca il pot conecta cu telefonul si sa raspund sau sa sun din GPS, folosind controllerul de pe ghidon, which is awesome. Vreo solutie ieftina pentru casca ? Merge una bluetooth bagata in ureche, conectata la telefon sau GPS ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, am vazut ca il pot conecta cu telefonul si sa raspund sau sa sun din GPS, folosind controllerul de pe ghidon, which is awesome. Vreo solutie ieftina pentru casca ? Merge una bluetooth bagata in ureche, conectata la telefon sau GPS ?

Sony SBH-20 (sau ceva asemanator).

http://www.sonymobile.com/global-en/products/accessories/stereo-bluetooth-headset-sbh20/

 

PS - sa folosesti cu placere jucaria :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai reușit?

Nu încerca DIY. Au un utilaj ok si un meseriaș bun la Autosoft Aviației, eu acolo mi-am îndreptat doua jante de aliaj la 4x4. Poate îndreaptă si de moto... roata se prinde in prezoane pe o chestie reglabilă. Se roluieste, etc... bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tare, nu stiam de jocul asta. Si desi nu am mai puisa mana pe un joc de cativa ani, va fi mult mai usoara iarna acum :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la orice service de roti mai acatari se repara.

se face la rece dar si la cald. la cald ar fi mai okeish, in special la deformarile grave

Lasa-l pe Murphy cu a lui lege: "Dacă tot ceea ce ai este un ciocan, toate obiectele din jur îţi par cuie"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o poti indrepta la sirius,in spate la service diham,la intrarea in spalatorie

 

0723821598

 

verificat personal cu jantele de pe masina, tin minte ca avea si vreo doua de moto (chiar 1200 gs :) la indreptat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iarna trecuta am bagat gta V pe computer. sunt motoare offroad in joc si a fost foarte distractiv. jocu e destul de realist si sa ma dau cu motoru prin munti in mijlocu iernii a fost priceless...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca m-am pricopsit si eu cu un lc r. Primele impresii pozitive motorul trage in orice treapta la orice turatie dar in acelas timp are o elasticitate in ture joase comparativa cu 850,cutia e geniala si chiar daca nu am quick sifter merge fara ambreiaj sa schimb vitezele fara nici o problema dar si schimbarea treptelor in sine e o placere,bicicleta e foarte buna,are protectie la vint buna la picioare. Cenu prea imi place e sunetul motorului la ralanti dar o sa il rezolv cu varu acrapovic (voi ati incercat si alt ulei care sa mai atenueze zgomotele ?)cu furca fata trebuie sa ma invat un pic ca nu am avut niciodata si mai am frina fata care are o cursa destul de lunga ( cam jumate) in care nu se intimpla nimic si apoi frineaza tare ( o fi de la furca ? O avea nevoie de aerisire ? Asa face toate?) Mobra are 2000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...