Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai ca m-am pricopsit si eu cu un lc r.

Sa-l stapanesti sanatos ! Mie imi place mult cum se aude GS-ul la ralanti, in ture sau chiar frana de motor, presupun ca au acelasi motor, nu ? In fine, chestie de gusturi .. frana fatza si mie mi se pare ca are cursa lunga dar tine din "prima" (depinde si cu ce compari). Maneta stiu ca se poate apropia, are reglaj (cel putin la GS).

 

Intrebare (for all): motoreta se poate lasa mai jos ? (altfel decat din ESA, reglajul seii sau alta sha mai joasa). Acum ajung cu toata talpa dar am piciorul intins, as prefera sa fie putin flexat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Imi explica si mie cineva logica cum ca Trip I si II stiu "sa numere" doar pana la 999?

Pana acum foloseasm trip 1 pentru distanta parcursa de la plin si Trip 2 pentru schimb ulei ... sau pentru distanta unei calatorii.

Daca se reseteaza la 999 km atunci Trip 2 devine inutil ...

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai putea folosi trip 1 pt distanta de la plin si trip 2 pt distanta totala parcursa intr-o zi.

1 imi este clar si util. exagerand - tot norocul ca cu un rezervor nu poti sa faci mai mult de 1000km ca atunci si asta era inutil :D.

la 2 am o problema - nu prea ma intereseaza distanta pe zi - ma intereseaaza distanta unei calatorii.

in plus sunt zile in care faci mai mult de 1000km.

daca as vrea sa stiu distanta unei zile - l-as reseta la inceputul zilei.

ma intreb daca nu e chestie care se rezolva cu vre-un update de soft - eu am model 2008/2009 care se comporta asa.

la modele 2010/2012 face la fel?

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 imi este clar si util. exagerand - tot norocul ca cu un rezervor nu poti sa faci mai mult de 1000km ca atunci si asta era inutil :D.

la 2 am o problema - nu prea ma intereseaza distanta pe zi - ma intereseaaza distanta unei calatorii.

in plus sunt zile in care faci mai mult de 1000km.

daca as vrea sa stiu distanta unei zile - l-as reseta la inceputul zilei.

ma intreb daca nu e chestie care se rezolva cu vre-un update de soft - eu am model 2008/2009 care se comporta asa.

la modele 2010/2012 face la fel?

 

numai bine,

paul

Vezi domnu? La Vs parca nu se termina la 999.Schimba. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 2010 este la fel. trip 1 sau 2 tot la 999 se opresc

 

eu folosesc un tracker gps care l plimb dupa mine si pot dupa sa pun ruta pe google maps

l am setat sa faca poi uri din 500 in 500 m

ete de dimensiunea unei cutii de chibrituri

iar un alt traker gps cu afisaj imi arata clar cati km am facut insa pe asta nu l mai plimb dupa mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca te si vad la finalul zilei intrebandu-te de cate ori s-o fi dat peste cap tripu' :))

nu. n-ai inteles.

imi e greu sa adun 1000 + 1,2, x sute.

 

 

la 2010 este la fel. trip 1 sau 2 tot la 999 se opresc

 

multumesc.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in locul tau as face altfel: as nota numarul total de kilometri la plecare si cand m-as intoarce acasa dupa tura as face o scadere. Iar trip-ul poti sa-l folosesti pentru kilometrii zilnici sau sa tii socoteala la gaz. Eu personal folosesc Garminul pentru asta, stie sa faca totalul, stie sa calculeze gazul, face tot felul de medii: viteza, timp de mers efectiv, timp stationare, etc. Nici nu stiu daca am contor de "trip" la a mea, lol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in locul tau as face altfel: as nota numarul total de kilometri la plecare si cand m-as intoarce acasa dupa tura as face o scadere.

:) pentru deplasari scurte nu folosesc garminul. Evident solutii exista si viata merge mai departe.

Doar nu intelegeam de ce se reseteaza ambele tripmetre la 999km la o super motocicleta de touring. O fi fost criza de digiti cand au proiectat-o si au pus doar 3 in loc de 4.

Logica de trip 1 reset la plin si trip 2 reset la schimb ulei imi era ca o manusa.

Se pare ca trebuie sa schimb manusa!

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in locul tau as face altfel: as nota numarul total de kilometri la plecare si cand m-as intoarce acasa dupa tura as face o scadere.

 

Sau cel mai simplu: poza la plecare, poza la venire.

» Post actualizat in 26 Jul 2016 10:55

la modele 2010/2012 face la fel?

 

Eu, fara insa sa fiu sigur, nu-mi aduc aminte ca se reseta la al meu (2011). Foloseam mereu trip2 pt plin si trip1 pt ce vroiam, tura sau zi... si chiar daca se reseta... nu-mi era greu sa tin minte ca au fost una sau doua mii pt o tura mai lunga. Dar, normal, e aiurea ca se reseteaza sub 1000, te inteleg. Insa la aia cu uleiul nu te inteleg... e asa greu o poza sau o notare undeva daca nu tii minte? Ca totusi e la cca. 10.000 km, nu in fiecare saptamana. Iar daca depasesti 1000 nu are absolut nimic, atata timp cat ai grija la nivel.

 

Daca era ceva ce ma deranja la computerul GS-ului vechi era ca nu avea in acelasi timp cele doua info esentiale: ceasul si temperatura exterioara. Dar asta s-a rezolvat de la sine odata cu montarea navigatorului.

 

La LC sigur asta nu mai e o problema, merge cu 4 digit. Si cel mai interesant este ca la computerul Pro (pe care in final il au cam toti), pe langa multe alte info, are si Trip A (automatic) care se reseteaza la ora 0:00 deci ai automat si kilometrajul zilnic, fara sa faci nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cenu prea imi place e sunetul motorului la ralanti dar o sa il rezolv cu varu acrapovic (voi ati incercat si alt ulei care sa mai atenueze zgomotele ?)cu furca fata trebuie sa ma invat un pic ca nu am avut niciodata si mai am frina fata care are o cursa destul de lunga ( cam jumate) in care nu se intimpla nimic si apoi frineaza tare ( o fi de la furca ? O avea nevoie de aerisire ? Asa face toate?) Mobra are 2000km.

 

Sa te bucuri de el!

Zgomotul cum se aude acolo in fata nici mie nu-mi place, pare mai "de japoneza" :D era mai misto la alea racite cu aer. Dar in rest, suna clar a boxer.

Sa stii ca pe varu' Akrapovic, din pacate, tu il auzi mai putin. Cel mai bine il savureaza cei din spatele tau. Sau tu in tuneluri :)

 

Legat de farna, ai apropiat la maxim maneta din reglaj?

» Post actualizat in 26 Jul 2016 11:06

Tu pe gs ai alta suspensie fata adica aia buna ,clasica bmw

 

Vezi, tocmai pentru ca sunt diferente, se pot incurca borcanele cu topicurile. Nu e vorba de suparare...

 

Ar trebui trezit putin topicul cu R1200 de la moto de strada. Unde nu stiu daca merita deschis si separat de LC...

» Post actualizat in 26 Jul 2016 11:09

Intrebare (for all): motoreta se poate lasa mai jos ? (altfel decat din ESA, reglajul seii sau alta sha mai joasa). Acum ajung cu toata talpa dar am piciorul intins, as prefera sa fie putin flexat.

 

Nu prea cred... poate doar sa intrebi la service BMW ce ar insemna sa ti-o faca ca si varianta joasa din fabrica. Sau... o vinzi si iti iei din start una joasa.

Cea mai simla varianta momentan este saua ultra-low de la Touratech.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, fara insa sa fiu sigur, nu-mi aduc aminte ca se reseta la al meu (2011). Foloseam mereu trip2 pt plin si trip1 pt ce vroiam, tura sau zi... si chiar daca se reseta... nu-mi era greu sa tin minte ca au fost una sau doua mii pt o tura mai lunga. Dar, normal, e aiurea ca se reseteaza sub 1000, te inteleg. Insa la aia cu uleiul nu te inteleg... e asa greu o poza sau o notare undeva daca nu tii minte? Ca totusi e la cca. 10.000 km, nu in fiecare saptamana. Iar daca depasesti 1000 nu are absolut nimic, atata timp cat ai grija la nivel.

 

Daca era ceva ce ma deranja la computerul GS-ului vechi era ca nu avea in acelasi timp cele doua info esentiale: ceasul si temperatura exterioara. Dar asta s-a rezolvat de la sine odata cu montarea navigatorului.

 

La LC sigur asta nu mai e o problema, merge cu 4 digit. Si cel mai interesant este ca la computerul Pro (pe care in final il au cam toti), pe langa multe alte info, are si Trip A (automatic) care se reseteaza la ora 0:00 deci ai automat si kilometrajul zilnic, fara sa faci nimic.

he he - foarte fain ca la LC au pus 4 digiti si in plus inca un automatic trip.

Legat de trip 2 pentru ulei - anul acesta am schimbat de 4 ori uleiul (il schimb la 6000), nu imi place sa fac notite - intotdeauna se ratacesc, de poze intotdeauna uit.

Nu imi este asa greu de tinut minte cand trebuie schimbat pentru ca pot sa imi setez cu diagnoza fix cand vreau sa fiu atentionat pe ultimii 1000km ca urmeaza service.

dar probabil o alta obisnuinta de care o sa ma dezvat.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta mi-a placut la Cesar GRG, la Dakarul vechi îmi lipea o eticheta sub șa pe care nota km, tipul de ulei, filtre și data. Mi se pare cea mai buna metoda, din cand in cand cred ca mai ridicam si noi seile, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eticheta sub sa nu am, dar am carte de service. Scriu in ea tot ce fac, ce am schimbat, nr de kilometri etc. Trip n-am deloc, mie OBD-ul imi spune doar ca uleiul e OK, temperatura exterioara, consumul si cam cat cred el ca mai pot merge cu benzina din rezervor. Pana acum nici nu mi-am dat seama ca-mi lipseste...


» Post actualizat in 27 Jul 2016 08:30

Servus,

Are cineva experiente cu parbrizul touring al celor de la Wunderlicht?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel maibun lucru la el e ca daca mi se strica butonul de la semnalizare pot sa il iau de pe o viraga 535 fara probleme.ps nu l-am folosit niciodata si nici nu am de gind asa ca va fi cea mai fiabila piesa .cit despre varu cred ca va veni in curind si va ramine la mine ca ne-am inteles bine si inainte .cit de furca imi e dor de cea veche dar m-am imprietenit si cu asta. Eu ma pis pe mine cit de elastic e motorul dar in acelas timp trage ca porcu.hai ca va mai povestesc pe parcurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cel touring nu, am cochetat si eu cu ideea dar intre timp am zis sa incerc si alte variante: mi-am luat aripioara X-Creen tour (cea mare) de la MRA si este aproape bine acum, cu parbrizul standard de GS. Am 185, am scapat de orice fel de curent (flip-up ridicat si la 120-140km/h), ma deranjeaza in continuare zgomotul cauzat de turbulentele laterale - parbrizul standard are marginile superioare destul de curbate spre interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...