Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De cand am inceput sa ma interesez mai mult despre LC-uri, am vazut ca au si oaresce probleme. M-am documentat mai mult pe advrider, mi se pare ca acolo is cele mai pertinente review-uri.

 

Ce am inteles:

 

- nu folosi kill switch-ul ca sa opresti motorul; oricum trebuie sa ii iei cheia din contact... asa ca opreste motorul de la cheie;

- jambele de la furca fata... is mai slabe ca si la modelele predecesoare si cateodata, se intampla sa cedeze, sa iasa surubul ambutisat din jamba lucioasa care culiseaza; drept urmare, am venit cu asta:

 

http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/7354536

 


post-22404-0-56044800-1486707805_thumb.jpgpost-22404-0-69572200-1486707821_thumb.jpgpost-22404-0-25624200-1486707862_thumb.jpgpost-22404-0-26958900-1486707883_thumb.jpg

 

Is facute din duraluminiu, intra perfect pe jamba, sus se strang pe surubul ce prinde furca de jug.

Sablate fin, eloxate, piulitele din inox, cu autoblocare.

 

Is tare mandru de ele, arata oarte bine si par sa intareasca zona, exact cat trebuie ;)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu folosi kill switch-ul ca sa opresti motorul; oricum trebuie sa ii iei cheia din contact... asa ca opreste motorul de la cheie;

 

De ce ? Nu ca l-as folosi (poate doar in cazurile in care a fost gandit sa fie, gen nu poti lua mainile de pe ghidon ca scapi mobra pe vreo urcare :D), dar de curiozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare ca butoanele is un punct slab. Asta si citit de pe forumuri, si prin viu grai de la posesori, tovarasi polonezi.

Acuma... mobrele astea is inca in garantie, poate ca nu te deranjeaza ca se strica. Dar killswitch-ul, e cred singurul care te lasa in drum si nu mai poti inainta.

 

Se pare ca atunci cand se strica, mobra intra in limp mode, nu poti tura mai mult de 1500 rpm (asta am citit ca fiind efect in unul din cazuri, pe advrider). Omu era suparat ca aia de la BMW nu puteau sa ii rezolve mobra.

Si mai interesant e ca, intrerupatoarele nu pot fi citite de catre diagnoza, ca fiind problematice. Astea fie inchid circuitul, fie nu.

 

Ar fi util un fel de log permanent, daca ar putea tine minte motronicul, toate event-urile de dinainte sa apara o eroare. Aia ar ajuta ENORM la troubleshoot in caz de probleme.

 

Dar protectiile mele cum iti par? :) In realitate arata foarte bine pe motor, in culoarea jugului, etc. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca-l folosesti probabil se strica :D Acu serios, de ce ? Eu il folosesc mereu ..

 

PS - am postat in acelasi timp, exact ce banuiam: se strica :)))

 

Altii spun ca nu e recomandat sa opresti moto de la cheie, nu mai inteleg nimic ..

Editat de Xandros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca is slab facute, asta e parerea generala. Si butoanele, si rotita aia din stanga.

Si atunci, de ce sa iti cresti sansele sa se strice? Daca oricum trebuie sa iei contactul cand pleci de langa mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- nu folosi kill switch-ul ca sa opresti motorul; oricum trebuie sa ii iei cheia din contact... asa ca opreste motorul de la cheie;

-nu folositi butonul pentru mansoane incalzite, se poate bloca aleatoriu intr-una din pozitii.

La 2013 apar problemele astea cel mai frecvent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-nu folositi butonul pentru mansoane incalzite, se poate bloca aleatoriu intr-una din pozitii.

La 2013 apar problemele astea cel mai frecvent.

Dupa aproape 50.000 km cu un LC confirm ca butoanele sunt calcaiul lui Ahile, sunt la al treilea bloc pe partea dreapta si la al doilea pe stanga... Din fericire toate rezolvate in garantie, inteleg ca a fost schimbat undeva anul trecut furnizorul asa ca sper sa nu mai apara probleme...

La keyless nu ai nici o sansa sa nu folosesti kill swirch-ul :)

 

Altfel bani de benzina si timp sa ai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca oricum trebuie sa iei contactul cand pleci de langa mobra...

 

Asta nici eu n-am inteles, de ce ai folosi acel buton in afara de situatiile cand este chiar necesar??

» Post actualizat in 10 Feb 2017 09:16

Altii spun ca nu e recomandat sa opresti moto de la cheie, nu mai inteleg nimic ..

 

Asta imi pare a fi din ciclul ineptiilor "specialistilor" gen "boxerul nu se lasa pe cricul lateral, chinuie-te mereu ca natangu' s-o urci pe central" sau a celor care stingeau farul mereu ca nu cumva sa porneasca motorul cu el aprins (iar aici natangii au fost descurajati chiar de producator care nu le-a mai dat sansa asta). Da' chiar, ce ma fac ca la viitoarea moto n-o sa am cric central? :D

» Post actualizat in 10 Feb 2017 09:18

-nu folositi butonul pentru mansoane incalzite, se poate bloca aleatoriu intr-una din pozitii.

 

Da, nu folositi nicio optiune de fapt, doar platiti pentru ele :crack:

» Post actualizat in 10 Feb 2017 09:20

La keyless nu ai nici o sansa sa nu folosesti kill swirch-ul

 

Ups... tocmai ce am semnat contractul si o sa am si keyless ca era la pachet, desi nu era visul meu. Deci motorul nu se poate opri de la butonul mare de pornire? La asta nu m-am gandit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand am inceput sa ma interesez mai mult despre LC-uri, am vazut ca au si oaresce probleme. M-am documentat mai mult pe advrider, mi se pare ca acolo is cele mai pertinente review-uri.

 

Ce am inteles:

 

- nu folosi kill switch-ul ca sa opresti motorul; oricum trebuie sa ii iei cheia din contact... asa ca opreste motorul de la cheie;

- jambele de la furca fata... is mai slabe ca si la modelele predecesoare si cateodata, se intampla sa cedeze, sa iasa surubul ambutisat din jamba lucioasa care culiseaza; drept urmare, am venit cu asta:

 

http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/7354536

 

 

attachicon.gif778_1383759639.jpgattachicon.gif778_1383759578.jpgattachicon.gif778_1383759781.jpgattachicon.gif778_1383760205.jpg

 

Is facute din duraluminiu, intra perfect pe jamba, sus se strang pe surubul ce prinde furca de jug.

Sablate fin, eloxate, piulitele din inox, cu autoblocare.

 

Is tare mandru de ele, arata oarte bine si par sa intareasca zona, exact cat trebuie ;)

Protectiile facute de tine arata bine, pretul am inteles ca este de 85 usd, dar cred ca e destul de dificil sa le montezi, nu?

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, lasand mistourile la o parte, asa imi aminteam ca mi-a spus chiar cineva cu BMW, sa nu las kill switch in pozitia ON (normal operating position) ca s-ar consuma bateria .. vad ca manualu specifica destul de clar ca motorul se opreste de la cheie :D

 

Revenind insa la butoane (in general), daca stau cu teama ca se strica .. mai bine stau acasa. Cum sa nu dau drumu la manerele incalzite daca mi-e frig la maini ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Protectiile facute de tine arata bine, pretul am inteles ca este de 85 usd, dar cred ca e destul de dificil sa le montezi, nu?

Sunt foarte usor de montat, iti trebuie o cheie fixa de 22 si o tubulara de 14 ca sa scoti jambele, pe urma stifturile filetate le strangi usor cu un imbus de 2.5 si contrapiulitele cu o cheie de 10.

Imi ia 10 min max sa fac asta, cu tot cu poze :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nici eu n-am inteles, de ce ai folosi acel buton in afara de situatiile cand este chiar necesar??

» Post actualizat in 10 Feb 2017 09:16

 

Asta imi pare a fi din ciclul ineptiilor "specialistilor" gen "boxerul nu se lasa pe cricul lateral, chinuie-te mereu ca natangu' s-o urci pe central" sau a celor care stingeau farul mereu ca nu cumva sa porneasca motorul cu el aprins (iar aici natangii au fost descurajati chiar de producator care nu le-a mai dat sansa asta). Da' chiar, ce ma fac ca la viitoarea moto n-o sa am cric central? :D

» Post actualizat in 10 Feb 2017 09:18

 

Da, nu folositi nicio optiune de fapt, doar platiti pentru ele :crack:

» Post actualizat in 10 Feb 2017 09:20

 

Ups... tocmai ce am semnat contractul si o sa am si keyless ca era la pachet, desi nu era visul meu. Deci motorul nu se poate opri de la butonul mare de pornire? La asta nu m-am gandit.

 

Aaah, sincer nici nu mi-am pus problema sa-l opresc din butonul care inlocuieste cheia. Dar nu cred ca se poate. Blocheaza roata fata si pune/ia contactul.

M-am uitat in manual si nu am gasit nimic legat de el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc butonul, dupa care ii iau contactul, asa m-am obisnuit, am 44tkm si pana acum nu am avut nicio problema (doar ca blocul din dreapta a fost schimbat in garantie desi mergea ok).Am avut probleme si cu blocul din stanga de cateva ori, mai precis cu controlerul, dar si-a revenit, cred ca totusi o sa le zic sa il schimbe cat mai e mobra in garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu folositi nicio optiune de fapt, doar platiti pentru ele :crack:

Sincer, nu prea e placut sa nu le mai poti opri cand este mai cald afara.

Da, am patit-o de cateva ori cu un 2013. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare ca butoanele is un punct slab. Asta si citit de pe forumuri, si prin viu grai de la posesori, tovarasi polonezi.

Dar protectiile mele cum iti par? In realitate arata foarte bine pe motor, in culoarea jugului, etc.

Aha. La asta nu ma gandinsem :D Pana la urma da'l in masa, daca e sa ramai in drum, faci rost de o surubelnita si il pui cumva pe direct si gata.

 

Protectiile arata foarte oky. Nu mi-as pune ca nu folosesc mobra in asa fel incat sa am nevoie, dar pt cineva care o solicita mai serios cred ca pot fi utile daca ala e un punct slab.

 

-nu folositi butonul pentru mansoane incalzite, se poate bloca aleatoriu intr-una din pozitii.

La 2013 apar problemele astea cel mai frecvent.

Hmmm, cred ca am singurul 2013 cu 50k Km fara pb la butoane. Si le-am mai si folosit din cand inc and :D

 

Ups... tocmai ce am semnat contractul si o sa am si keyless ca era la pachet, desi nu era visul meu. Deci motorul nu se poate opri de la butonul mare de pornire? La asta nu m-am gandit.

Scoti bre fisele de la bujii si gata daca e. Ce'i asa greu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm, cred ca am singurul 2013 cu 50k Km fara pb la butoane. Si le-am mai si folosit din cand inc and :D

Nu stiu cum trateaza proprietarul de drept motorul, eu doar il imprumut ocazional. -_-

 

Btw, kill switch-ul fericirii nu este ''emergency kill switch'', adicatelea doar cand e musai necesar? Intreb si io...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut probleme cu butoanele dar multumita reprezentantei din oradea s-au schimbat pe garantie, si apropo de ce se vorbea mai sus, nu ai cum sa il pui pe direct sub nici o forma, in buton e un microprocesor nu cateva fire ca la mobrele mai vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ups... tocmai ce am semnat contractul si o sa am si keyless ca era la pachet, desi nu era visul meu. Deci motorul nu se poate opri de la butonul mare de pornire? La asta nu m-am gandit.

Ba da, se poate, o apasare pe buton si gata. Cel putin la Triple Black-ul de la Otopeni mergea.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...