Razvan G Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 (editat) Ok, din cate am mai citit am gandit ca poate sa fie si asta... dar chiar asa sa inchida tot?? Computer si motor? Sa îl desfac și sa verific contactele sau... verificare pe tester si eventual comanda de unul nou? mulțumesc Bateria are câțiva ani dar sta bine, pe charger arata full aproape imediat și nu face absolut nicio figura la start Editat Martie 27, 2017 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Nu o sa iti apara pe diagnoza nimic, ma tem... Trebuie sa iei alt controller si imperecheat cu cheia ta, daca se poate la reprezentanta; daca nu, controller si cheie, impreuna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Da. Posibil sa fie asta... uneori cam sta prea mult pana pornește bordul după ce bag cheia, și 4-5 secunde... nu mereu, cu toane asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Ok, din cate am mai citit am gandit ca poate sa fie si asta... dar chiar asa sa inchida tot?? Computer si motor? Din ce an este moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 2009. desfac deja controllerul... » Post actualizat in 27 Mar 2017 13:41 Bordul se aprinde imediat și cu mufa scoasa din controller însă nu mai pornește, logic cred... imi arata și EWS care știu ca este atenționarea pentru lipsa lui... Mai cercetez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 http://www.motorcycleinfo.co.uk/index0d47.html?fa=contentGeneric.nvxszdkebklxuaer&pageId=347943 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 (editat) Am citit, mulțumesc. Totuși, EWS-ul nu omoară și bordul, doar nu mai pornește motorul. Mie mi-a căzut tot în mers... si motor și bord, iar bordul si-a revenit după 2-3 secunde și am putut reporni imediat sau în un singur caz după cca 10 secunde, când am fost deja oprit și am învârtit și cheia în contact din nou. Sa vad și firele de la contact cum stau... poate aici e vreo problema și se taie curentul în mers. Editat Martie 27, 2017 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Știți cumva de unde pot comanda o cheie pentru bușonul de umplere cu ulei pentru un GS din 2005? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 De la bmw, e ieftina, cativa euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Le fac mâine o vizita. Nu găsesc pentru 2005, știți pe undeva un tutorial cu mentenanța la circuitul de frânare? » Post actualizat in 28 Mar 2017 07:50 La Bavaria nu au cheie pe stoc. Durează 10 zile comanda. Mă poate ajuta cineva din București cu o cheie pentru 2 ore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 (editat) Salut Cata, Asta ziceam - codul acela nu se mai gaseste. Doar Conti PK 611 Elast A comandat cineva curea de curand pentru 1200? Merci, paul uite aici: https://www.amazon.de/gp/product/B00K3KWE8S/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 » Post actualizat in 28 Mar 2017 09:06 Nu găsesc pentru 2005, știți pe undeva un tutorial cu mentenanța la circuitul de frânare? Editat Martie 28, 2017 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 uite aici: https://www.amazon.de/gp/product/B00K3KWE8S/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 Salut, Merci - am comandat de la autokarma - 60 de lei gen ca am putut online. BMW part number era 130lei. sa fim sanatosi! paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Mulțumesc frumos Maverick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Salut, Merci - am comandat de la autokarma - 60 de lei gen ca am putut online. BMW part number era 130lei. sa fim sanatosi! paul Cu placere, imi pare rau ca am vazut tarziu ; da si tu un ping pe mesagerie cand esti in pane d'astea Mulțumesc frumos Maverick Cu placere, sper sa ajute, nu vorbeste mult nenea ala dar vezi ce face Uite si scris: Brake-bleeding-All-BMW-EVO-systems-04-07.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 (editat) Salut, O intrebare - nush daca am mai scris - cand pornesc mobra face o cehstie ca afiseaza triunghiul de eroare si semnul de baterie pentru o secunda in timp ce electromotorul invarte motorul. Eroarea inregistrata: Fault code: 24052 electrical system under voltage De pornit a pornit de fiecare data la prima apasare si porneste usor. Tensiunea pe baterie este ok - 12.8 - 13.4 (la lithiu ion), incarcarea este ok - 14.1 - 14.2 Face asa de cand am luat-o, la fiecare pornire indiferent de conditii - motor cald sau rece, 0 grade sau 50 grade atmosfera. La fel a facut si baterie veche si cu baterie noua MBTX12U (200cca) la fel face si cu un JMT lithiumion (240cca) si la fel face pornita si cu baterie de masina in serie legata cu cabluri serioase. Conexiunile la baterie si la demaror sunt perfecte. Cablul de masa din spatele alternatorului este ok. Demarorul este curat, are periile in stare buna - cam 1cm lungime. Colectorul este perfect fara zgaraieturi sau alte chestii ciudate. Am crezut ca asa face toate la pornire dar se pare ca nu, Vre-o idee ce as mai putea verifica (am comandat platoul cu carbuni pentru demarorul bosch - SBH0033 pentru cine o dori vreodata). stima, paul Editat Martie 29, 2017 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Eroarea o arata cu rosu sau cu negru? Presupun ca ai GS911 de citesti erorile. Daca e cu negru, nu m-as stresa prea tare. Cand dai la automat, pentru o nanosecunda, tensiunea scade sub pragul la care apare eroarea aia. Da apoi isi revine. Ai baterie de 12Ah parca, nu? La 11xx e de 19Ah Acolo sigur nu ai avea problema asta, nu ca ar fi cu adevarat o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Eroarea o arata cu rosu sau cu negru? Presupun ca ai GS911 de citesti erorile. Daca e cu negru, nu m-as stresa prea tare. Cand dai la automat, pentru o nanosecunda, tensiunea scade sub pragul la care apare eroarea aia. Da apoi isi revine. Ai baterie de 12Ah parca, nu? La 11xx e de 19Ah Acolo sigur nu ai avea problema asta, nu ca ar fi cu adevarat o problema la 1200 e galben sau rosu triunghiul - e rosu cand se aprinde pentru acea secunda. nu am o problema - pot sa iau si baterie mai mare - tensiune sau cca dar presimt ca o sa faca la fel. si intr-adevar - nu este neaparat o problema pentru ca pornirea nu are absolut nici o problema - doar ma enerveaza vizual si ma loveste in spiritul tehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Vinde mobra in regim de urgenta si scapi de toate neplacerile din bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 scuze, tu intrebi cum afiseaza gs911 eroarea. nu mai stiu - cred ca cu negru ca zicea ca not present now si parca alea not present sunt cu negru si alea active - cu rosu. » Post actualizat in 29 Mar 2017 06:29Vinde mobra in regim de urgenta si scapi de toate neplacerile din bord )) aia nu. eventual mai inca una. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Exact, de fapt nu ai nici o problema Asa e proiectat sistemul, asa functioneaza, totul e OK. Puteau sa iti puna o baterie mai mare, dar asta inseamna si mai multe grame de carat dupa tine, tot timpul. Cred ca poti sa faci ceva, dar nu stiu sigur daca se aplica la 1200 hexhead. De ex, la 1100-le meu, as putea sa ii pun un regulator de tensiune de K1200. Se potriveste la fix pe alternator, si tensiunea de incarcare e parca cu 0.3V mai mare decat asta de acuma. Asta ar insemna o pornire mai buna, tensiunea la baterie mai mare cand pui contactul, etc. Repet, pot, dar de ce m-as complica daca ceea ce am deja pe motor, merge exact cum trebuie sa mearga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Repet, pot, dar de ce m-as complica daca ceea ce am deja pe motor, merge exact cum trebuie sa mearga... Pai cum ziceam - baterie ok, componente ok - nu mi se pare normal sa comenteze cum ca Fault code: 24052 electrical system under voltage, si sa afiseze triunghiul de eroare chiar si pentru o secunda. parerea mea - recunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Si cand am luat masina, la reprezentanta, or sugerat sa ii schimb bateria, ca ar fi slaba. Doi ani si doua ierni mai tarziu, ii foarte buna, merge la fel de bine, la fel de usor porneste, etc. Doar pt ca apare un warn, nu inseamna ca e neaparat si o problema. Adica nu e de ignorat, clar, dar nici nu mi-as strica somnul noaptea din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 (editat) Salut, O intrebare - nush daca am mai scris - cand pornesc mobra face o cehstie ca afiseaza triunghiul de eroare si semnul de baterie pentru o secunda in timp ce electromotorul invarte motorul. Eroarea inregistrata: Fault code: 24052 electrical system under voltage De pornit a pornit de fiecare data la prima apasare si porneste usor. Tensiunea pe baterie este ok - 12.8 - 13.4 (la lithiu ion), incarcarea este ok - 14.1 - 14.2 Face asa de cand am luat-o, la fiecare pornire indiferent de conditii - motor cald sau rece, 0 grade sau 50 grade atmosfera. La fel a facut si baterie veche si cu baterie noua MBTX12U (200cca) la fel face si cu un JMT lithiumion (240cca) si la fel face pornita si cu baterie de masina in serie legata cu cabluri serioase. Conexiunile la baterie si la demaror sunt perfecte. Cablul de masa din spatele alternatorului este ok. Demarorul este curat, are periile in stare buna - cam 1cm lungime. Colectorul este perfect fara zgaraieturi sau alte chestii ciudate. Am crezut ca asa face toate la pornire dar se pare ca nu, Vre-o idee ce as mai putea verifica (am comandat platoul cu carbuni pentru demarorul bosch - SBH0033 pentru cine o dori vreodata). stima, paul Asa mult te stresezi si in viata tot timpu, sau numai motoru asta te streseaza asa? Inventezi probleme unde nu exista. Relax man, da-i cheie si admira peisaju. Daca motoru merge, da-i pace... Editat Martie 29, 2017 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Asa mult te stresezi si in viata tot timpu, sau numai motoru asta te streseaza asa? Inventezi probleme unde nu exista. Relax man, da-i cheie si admira peisaju. Daca motoru merge, da-i pace... )) nu ma ajutati! inventez? interesant. admir peisajul linistit - nu are legatura peisajul cu eroarea si nici stresul din viata mea cu motociclism.ro. sau nu reusim sa separam diverse chestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 (editat) Citeam pe topicul de vanzari la un bmw r1200gs lc din 2013, cu motor schimbat, ca vanzatorul spunea ca s-a facut recall la toate mobrele gs lc fabricate intre 2013-2016, chestie care mi se pare putin probabila spre imposibila. Sau nu am inteles eu bine ce spunea el? Uite ce spune omul: "S-a facut recall la toate modelele R1200 LC pana in 2016, pe motiv ca ar putea exista o problema la sistemul de racire." Povesti, acum am sunat la BMW Oradea si mi-au spus ca nu exista nicio campanie de rechemare, cel putin la mobra mea din 2014. Editat Martie 29, 2017 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.