KHK Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Mi-a venit si mie vineri GS-ul Rallye si sambata am facut o tura de peste 400 km, de acomodare... atat cu noua moto cat si dupa pauza de iarna. Motocicleta nu este inca completa, la service-ul de 1000 km urmand sa-mi monteze si crashbar-ul, toba Akrapovic, proiectoarele si scaritele HP. Din pacate nici anvelopele ST2 nu au fost disponibile, cica ar fi cererea mare pentru ele si nu prea mai fac fata cu livrarile, si ca sa nu mai pierd un weekend, am ales Tourance Next. Pe langa cele trei pachete si alarma, am mai pus ceva accesorii (originale BMW): cele trei case-uri, scutul enduro, protectiile de cilindri, cele mai sus mentionate, aparatorile de apa/noroi pt. roata spate pe cadru (astea ar fi new entry si nu sunt scumpe). Si bineinteles noul Navigator 6. Pentru ca-mi place sa merg in picioare mi-am pus inaltatoare de ghidon de la Wunderlich (cele care si aduc ghidonul putin mai in spate) dar si cate ceva de la Rizoma: talpa de cric (arata mult mai bine decat cea de la TT), capacele de lichid de la manete si busonul de ulei (astea mi-ai placut ca sunt cu albastru si se asorteaza bine cu restul motocicletei ) Suspensia sport cu care se lauda Rallye nu m-a interesat fiind si mai rigida si mai inalta. Si mai exista pachetul pasager care contine setul de sei normale (in loc de saua Rallye), cricul central si parbrizul normal... Primele impresii dupa cca. 450 km... in primul rand, imi place tare mult cum arata Apoi cutia de viteze este clar imbunatatita, nu am ce-i reprosa, si quick shifter-ul schimba mai bine. M-a impresionat placut saua... este clar mai comoda la mers in picioare, imi place si cum se sta pe ea ca nu ma mai opresc in saua pasagerului si imi pot schimba pozitia in mers dar ma asteptam sa fie mai incomoda insa nu a fost cazul. Imi place si faptul ca ESA se regleaza automat (cu/fara pasager/bagaj). Ce nu-mi place: sistemul keyless (incepand cu telecomanda care are butonul de scos cheia pus total aiurea), cu cheia ma miscam mai rapid, asta trebuie scoasa din butucul case-ului ca sa poti umbla la bagaje. Ma rog,chestie de obisnuinta poate. Pe de alta parte este mai comod s-o ai doar in buzunar, la banzinarie etc. Si faptul ca au renuntat la un bec martor de semnalizare, adica la bord acum este un singur bec de semnalizare in loc de doua. Restul, mai vad pe parcurs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Ce iti fac la 1000 km? Schimba uleiul sau mai strang si din prezoane la cilindri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Mi-a venit si mie vineri GS-ul Rallye Sa o stapanesti sanatos ! cum e cu parbrizu ala mini ? arunca in freza aerul sau in piept ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Xandos daca vibreaza la 120 ai janta strimba. » Post actualizat in 03 Apr 2017 17:45 Ps : ce hate-er e dan!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 (editat) Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. Daca nu e confidential, cat a costat cu toate accesoriile, a sarit de 20-22k?Mersi.Navi VI arata extraordinar fata de V.Bafta multa. Editat Aprilie 3, 2017 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiuss2 Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Still...Mi-ar fi placut rau de tot ca pe langa albastrul ala Luuupiiin sa fie si 150 de iepe in calduri....liquid cooled:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 (editat) Maverick, încă o dată mulțumesc. Azi am înlocuit lichidul la servo.... Mă rog, lichid am pus eu, că în ea era un fel de untdelemn de la Bunica . Acum până și scheunatul specific a schimbat tonul. Mulțumesc ivanp, voi lua în considerare înlocuirea. Mai este vreun furnizor de piese in tara in afara de Bavaria? Scuze dacă întreb banalități, acum descopăr și eu motocicletele astea. Editat Aprilie 3, 2017 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Mi-a venit si mie vineri GS-ul Rallye... Superba! Sa te bucuri de ea sanatos! Culoarea si cauciucurile potrivite. Spune-mi te rog de aparatorile alea suplimentare de pe cadru - sunt de la BMW? Eu am pus MudSling pt roata spate dar stiu ca pe piciorul stang tot ma mai stropesc un pic cand ploua si exact pe acolo arunca apa. inaltatoare ghidon de 25 mm si talpa cric am pus si eu. Kit-ul de pasager nu l-ai luat? S-ar putea sa-ti lipseasca cricul central... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Salut! Cand accelerez mai tare de la cca. 3000 rpm in treptele 3/4 aud un zgomot asemanator celui facut de niste clopotei. Am inteles ca cel mai probabil este de la ping sensors (sunt 2). Intrebare: cum pun un diagnostic corect astfel incat sa nu schimb senzorii degeaba? Alta intrebare: pot sa stabilesc care este stricat si sa schimb numai unul? Alta intrebare: de ce se strica astia?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Are cineva dracoveniile astea ? http://www.sierrabmwonline.com/product_info.php/bmw-motorcycles-two-one-glove-bmw-motorcycles-gift-ideas-76218547-657-663-p-270?osCsid=nfg543cbb57poi3o45ivkofsn0 Vlad, daca nu ai ales suspensia de Rallye .. atunci sa inteleg ca ai luat pentru culoare ? sincer, daca nu ar fi prea mare balamucu as vopsi si eu asa utilaju ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Mi-a venit si mie vineri GS-ul Rallye si sambata am facut o tura de peste 400 km, de acomodare... atat cu noua moto cat si dupa pauza de iarna.[...] Imi place si faptul ca ESA se regleaza automat (cu/fara pasager/bagaj). Sa o stapanesti sanatos si fara nicio problemuta Arata misto si din ce spui e (si mai) faina la pilotat. PS - merge si manual totusi setat ESA ? Eu de ex cand merg singur merg setat pe pilot+bagaj daca vreau sa merg mai tarisor si doar pilot in rest (am si nitele kg peste riderul mediu pe care il socoteste bmw ). Spune-mi te rog de aparatorile alea suplimentare de pe cadru - sunt de la BMW? Eu am pus MudSling pt roata spate dar stiu ca pe piciorul stang tot ma mai stropesc un pic cand ploua si exact pe acolo arunca apa. Si eu sunt interesat de aparatorile alea. Par a fi bmw. Sunt curios daca merg si pe generatia anterioara '13-16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 (editat) Pe AUTO, daca esti mai greu se ridica singura. Acum se echilibreaza automat fata-spate; pe manual, daca ai 70 kg ca mine si selectezi pilot+bagaj se poate sa se ridice mai mult decat trebuie; daca o lasi doar pe pilot s-ar putea sa fie prea lasata de spate (vorbesc de cazul in care chiar ai cutiile puse). Mai poti selecta MAX si atunci se ridica la maxim. Editat Aprilie 4, 2017 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CASYTO Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Mai este vreun furnizor de piese in tara in afara de Bavaria? Scuze dacă întreb banalități, acum descopăr și eu motocicletele astea. Salut,Dacă îmi trimiți email cu codurile care te intereseaza, iti pot aduce eu piese originale si/sau OEM, AM. Din pacate nu am timp de identificare. Eu comercializez piese pentru utilaje de constructii, dar am acces si la cele pentru auto, moto. 0731630621 dorin.rus@casetm.ro O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 schimbat si suspensia fata cu wilbers - vis de vis! ... si o "modificare" pe care vreau sa o fac de mai bine de un an ...intotdeauna m-au enervat carcalacii gasiti pe filtrul de aer ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 schimbat si suspensia fata cu wilbers - vis de vis! Nu am urmarit atent subiectul... tu aveai ESA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Multumesc tuturor pentru gandurile bune! O sa tin cont si o sa ma bucur de ea Ce iti fac la 1000 km? Schimba uleiul sau mai strang si din prezoane la cilindri? Am cautat factura din 2014 de la fosta si am gasit... control general si schimbat ulei motor (+ filtru) si cutie. cum e cu parbrizu ala mini ? arunca in freza aerul sau in piept ? In ziua in care am facut cei +400 km era atentionare de vant puternic p-aici asa ca mi-e greu sa spun daca ceea ce am simtit era strict de la parbriz. Oricum cred ca mi-l pun pe cel de la fosta, unul de la Wunderlich ceva mai scund decat serie dar minim la fel de lat. » Post actualizat in 07 Apr 2017 13:47Daca nu e confidential, cat a costat cu toate accesoriile, a sarit de 20-22k?Mersi.Navi VI arata extraordinar fata de V. Nu este vorba de confidential (ca nu am ce ascunde) ci de relevanta, pentru ca aici avem o taxa maricica, Nova se numeste, pe "lux" si mediu, care la moto de peste 800 cc este de 20% din pretul fara TVA. Astfel, pretul de lista cu tot ce am pus pe ea (inclusiv accesoriile Rizoma si Wunderlich, luate tot de la BMW), Navi, Akrapovic etc a sarit de 28k din care in final am avut 10% reducere cat am de obicei. Dar repet, nu este direct cumparabil cu pretul din Ro. Spune-mi te rog de aparatorile alea suplimentare de pe cadru - sunt de la BMW? Eu am pus MudSling pt roata spate dar stiu ca pe piciorul stang tot ma mai stropesc un pic cand ploua si exact pe acolo arunca apa. inaltatoare ghidon de 25 mm si talpa cric am pus si eu. Kit-ul de pasager nu l-ai luat? S-ar putea sa-ti lipseasca cricul central... Da, asa cum le-am enumerat mai sus, sunt de la BMW. Ala de roata are avantajul ca nu mai arunca prea mult in general in timp ce astea ale mele imi feresc doar picioarele mele, dar pe mine asta ma interesa. Este vorba de acele triunghiuri de plastic, cate unul pe fiecare parte, parca 60€ au fost. Inaltatoarele mele conform descrierii urca cu 38 mm dar si vin spre tine. Pt mine cricul central tindea spre zero ca utilitate, il foloseam eventual doar ca sa stea moto dreapta cand mai pun puradelu' pe ea daca vrea dar atarna la greutate si mai loveam cu el la denivelari in viteza. Parbrizul serie nu ma interesa insa pierdeam saua Rallye pe care deja mi-o doream de la fosta moto. In caz ca vreau cric central, ma costa vreo 300€ (cu montaj). Vlad, daca nu ai ales suspensia de Rallye .. atunci sa inteleg ca ai luat pentru culoare ? Pai alternativele erau alb sau negru si niciuna nu ma tenteaza. Culoarea asta imi placea deja tare mult de mult, o are nasi-miu pe dohc-ul din 2012... si, chiar daca nu ma dau in vand dupa motor si roti vopsite in negru, mi-a placut tare mult cum arata per total cu cadrul albastru si cu saua aia. Ma gandesc poate chiar sa-i scot si portbagajul ca arata mai frumos. Apropos, pe langa manualul de utilizare normal, la Rallye mai primesti un mic manual de utilizare in care se explica cum scoti/pui scaritele de pasager, portbagajul, parbrizul, cum demontezi protectiile de radiatoare si cadru, saua... PS - merge si manual totusi setat ESA ? Eu de ex cand merg singur merg setat pe pilot+bagaj daca vreau sa merg mai tarisor si doar pilot in rest (am si nitele kg peste riderul mediu pe care il socoteste bmw ). Si eu sunt interesat de aparatorile alea. Par a fi bmw. Sunt curios daca merg si pe generatia anterioara '13-16 Am uitat sa mentionez la minusuri: ESA nu mai are modul "soft". Are doar "road" (in loc de normal) si "dynamic". Nu stiu daca este valabil doar la Rallye. Iar ca reglaj al arcului, ai "minim" (ca sa o lasi in jos), "auto" sau "maxim" ca sa o ridici. In mod normal o lasi pe auto si nu mai ai grija cu/fara pasager/bagaj, ceea ce nu-i rau. Si eu, fiind greu, mergeam mereu pe pilot+bagaj la fosta. Tind sa cred ca merg si la 13-16 dar nu am intrebat. Pe AUTO, daca esti mai greu se ridica singura. Acum se echilibreaza automat fata-spate; pe manual, daca ai 70 kg ca mine si selectezi pilot+bagaj se poate sa se ridice mai mult decat trebuie; daca o lasi doar pe pilot s-ar putea sa fie prea lasata de spate (vorbesc de cazul in care chiar ai cutiile puse). Mai exista asta cu pilot si bagaj? Nu mai stiu... am mers doar o zi pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Am uitat sa mentionez la minusuri: ESA nu mai are modul "soft". Are doar "road" (in loc de normal) si "dynamic". Nu stiu daca este valabil doar la Rallye. Iar ca reglaj al arcului, ai "minim" (ca sa o lasi in jos), "auto" sau "maxim" ca sa o ridici. In mod normal o lasi pe auto si nu mai ai grija cu/fara pasager/bagaj, ceea ce nu-i rau. Si eu, fiind greu, mergeam mereu pe pilot+bagaj la fosta. Tind sa cred ca merg si la 13-16 dar nu am intrebat. Mai exista asta cu pilot si bagaj? Nu mai stiu... am mers doar o zi pe ea... Pilot si bagaj - vorbeam de versiunea dinainte de 2017. Cam asa functioneaza Riding Modes acum: Si astea sunt variantele 2017 de GS: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Nu am urmarit atent subiectul... tu aveai ESA? Salut, Da, cu ESA, numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 tu Ivane, las-o mai potrivit , prietene ! mai invarte si roata. s-a plictisit lumea de tine, nu mai poate intra de raul tau... numai bine, Bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 tu Ivane, las-o mai potrivit , prietene ! mai invarte si roata. s-a plictisit lumea de tine, nu mai poate intra de raul tau... numai bine, Bill pai? deranjez pe cineva? - nu ma prind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Ivan, eu citesc cu mare placere posturile tale. Faci exact ce trebuie pe sectiunea asta a forumului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 (editat) Cu scuzele de rigoare pentru postarea off: Pana si eu iti citesc cu placere interventiile, desi nu am nici cea mai mica treaba cu subiectul. Cred ca imi plac oamenii pasionati (si politicosi) in general. In cel mai rau caz, fa-ti un topic strict pentru discutii tehnice cu privire la generatia de GS pe care o ai. Just sayin... P.S. - Nu, nu ne cunoastem. Nu avem (mai) nici o treaba unul cu celalalt, in ciuda faptului ca locuim in acelasi oras. Editat Aprilie 8, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Salut, Dellnegro, Raul (a doua oara imi trece prin cap ca imi pare rau ca nu ne cunoastem!) - multumesc cumva de suport - incerc doar sa inteleg cu ce deranjez pe acest topic. Sa fim sanatosi, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 (editat) Acum ani buni, cand am pornit topicul de XT, am marsat f mult pe latura tehnica. Benzina si timp oricine putea gasi la nevoie. Ma interesa sa gasim si sa sharuim cunostinte tehnice atunci. Idealizam un topic in care sa apara useri care sa duca dincolo de litera C discutiile si solutiile. Pe la C eram eu. Nu a fost sa fie. Cu timpul au aparut motociclete evident mai bune, nici eu nu am mai avut entuziasmul, motivatia, varsta, timpul, etc, etc. Suntem consumeri, majoritatea, acesta este adevarul. Nivelul meu de consumerism moto este pe la x euro, al altor persoane mai sus sau mai jos (nu o zic in sensul de judecata, discriminare, etc). Si eu am ajuns unul, recunosc. Si suntem majoritari. Motiv pentru care probabil lumea ia anumite chestii cu tenta de adevar general si nu da pe spate la optiuni diferite (iarasi, fara tenta de discriminare, judecata) Si acum am salvate prin comp postarile lui Mr. White referitoare la upragadarea suspensiei de la 690, de pe vremea cand pregatea portocala pentru Transcarpatic. Mi-au parut proiector de antiaeriana la ce ceata anemica era pe topicul acela pana sa apara. Optiuni si optiuni, De gustibus. Desi ma repet - in functie de optiunea si feelingul tau, cred ca poti face un topic strict tehnic pentru generatia ta/voastra de GS. Probabil o sa postati majoritar tu si DanCata, dar sunt siguri ca veti avea destui cititori si save-uri prin bookmark-uri. Just sayin. Editat Aprilie 8, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 tu Ivane, las-o mai potrivit , prietene ! mai invarte si roata. s-a plictisit lumea de tine, nu mai poate intra de raul tau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.