o_kellu Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 La 29.01.2019 la 14:07, adnohepentrupoponari a spus: cu 7000 iti cumperi motocicleta, nu un cotet de bmw... Eu nu sunt atat de vehement/pornit nici impotriva, nici sa apar aceasta marca de moto De aceea, pentru ca eu consider ca motivul existentei unui forum este sa invatam, iar eu chiar am neoie de asta, te rog sa ma ajuti cu un sfat sau mai multe: ce motocicleta as putea sa.mi cumpar si sa intrunesca conditiile mele: - vreau sa merg la drumuri lungi si atunci sa.mi ofere un confort foarte bun, atat ca pozitie cat si ca protectie de vant; si toate astea sa fie valabile si pentru o viteza de croaziera de 140-150 -din cand in cand vreau sa merg pe zone de soft enduro, gen pe malul Argesului pana la Dunare(77km de nisip, drum batatorit de pietre, pamant si alte mici obstacole) - optionale : ABS - obligatoriu, topcase - obligatoriu, restul gen: manere incalzite, side case, proiectoare si alte nimicuri pot fi adaugate ulterior - undeva in jur de 50.000-60.000 km reali - evidenta clara a servisarii(asta ca sa ma feresc pe cat posibil de tepe gen motor din 1998 cu 21.000 de km) - buget , cred ca deja l.ai inteles: 7000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 Bine punctat. Asta incercam si eu sa zic, dar n am avut rabdarea ta sa scriu. Sa vedem acum raspunsurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 Acum 50 minute, o_kellu a spus: Eu nu sunt atat de vehement/pornit nici impotriva, nici sa apar aceasta marca de moto De aceea, pentru ca eu consider ca motivul existentei unui forum este sa invatam, iar eu chiar am neoie de asta, te rog sa ma ajuti cu un sfat sau mai multe: ce motocicleta as putea sa.mi cumpar si sa intrunesca conditiile mele: - vreau sa merg la drumuri lungi si atunci sa.mi ofere un confort foarte bun, atat ca pozitie cat si ca protectie de vant; si toate astea sa fie valabile si pentru o viteza de croaziera de 140-150 -din cand in cand vreau sa merg pe zone de soft enduro, gen pe malul Argesului pana la Dunare(77km de nisip, drum batatorit de pietre, pamant si alte mici obstacole) - optionale : ABS - obligatoriu, topcase - obligatoriu, restul gen: manere incalzite, side case, proiectoare si alte nimicuri pot fi adaugate ulterior - undeva in jur de 50.000-60.000 km reali - evidenta clara a servisarii(asta ca sa ma feresc pe cat posibil de tepe gen motor din 1998 cu 21.000 de km) - buget , cred ca deja l.ai inteles: 7000 ktm 990 adventure bifeaza toate conditiile de mai sus. Pierzi la consum de benzina comparativ cu un 1200gs insa ca si fun factor ktm-ul este net superior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 (editat) 1 oră în urmă, o_kellu a spus: Eu nu sunt atat de vehement/pornit nici impotriva, nici sa apar aceasta marca de moto De aceea, pentru ca eu consider ca motivul existentei unui forum este sa invatam, iar eu chiar am neoie de asta, te rog sa ma ajuti cu un sfat sau mai multe: ce motocicleta as putea sa.mi cumpar si sa intrunesca conditiile mele: - vreau sa merg la drumuri lungi si atunci sa.mi ofere un confort foarte bun, atat ca pozitie cat si ca protectie de vant; si toate astea sa fie valabile si pentru o viteza de croaziera de 140-150 -din cand in cand vreau sa merg pe zone de soft enduro, gen pe malul Argesului pana la Dunare(77km de nisip, drum batatorit de pietre, pamant si alte mici obstacole) - optionale : ABS - obligatoriu, topcase - obligatoriu, restul gen: manere incalzite, side case, proiectoare si alte nimicuri pot fi adaugate ulterior - undeva in jur de 50.000-60.000 km reali - evidenta clara a servisarii(asta ca sa ma feresc pe cat posibil de tepe gen motor din 1998 cu 21.000 de km) - buget , cred ca deja l.ai inteles: 7000 Este foarte generica si f vasta informatia pusa la dispozitie, dpmdv si feelingul meu este ca o sa primesti zeci de raspunsuri, toate corecte, dar la fel de vagi ca si cererea ta. Si probabil toate off-topic. Ca sa iti dau un exemplu de motociclete care bifeaza raspunsul tau, dar care sunt idei total diferite dpmdv - Varadero injectie, Versys 1000, 1150, 1200, 990, 1090 (poate 1190). Mie unul imi place asta din tot ce am analizat recent pe olx, chiar daca este peste bugetul tau. Ce am invatat eu recent (si nu mi-a placut deloc, recunosc) - Nu ma doare deloc spatele dupa sute de km pe sport turisme fiindca stau usor aplecat. Bonus - motocicletele de gen abia incep sa traga de la 140 in sus; la 180 multe inca torc. Dar, un sport turism nu va avea niciodata manevrabilitatea unui enduro-turism, cu ghidon inalt si lat + pozitia dreapta/de forta in sa. Partea proasta este ca enduro-tursime incep sa ma fosnesc in sa dupa maxim 200 de km. Si asta din cauza spatelui. Daca trebuie sa fac minim 4-500 de km, nu mai este nici un farmec pt mine. Da, stiu, sunt niste amanunte f importante care se bat rau de tot cap in cap. Si ca sa fiu si on topic - Boxerele Bmw au fost cele mai manevrabile motociclete conduse de mine vreodata, raportate la greutatea lor. Editat Ianuarie 31, 2019 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 La 29.01.2019 la 14:07, adnohepentrupoponari a spus: cu 7000 iti cumperi motocicleta, nu un cotet de bmw... Sa numesti etalonul din categoria enduro touring cotet? Un adevarat speialist. Ce ziaristi de la reviste moto internationale, omul nostru stie adevarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 de vazut, probabil te ia de spate, datorita ghidonului. RIsere, spre tine, si mai sus. Sa vezi atunci , daca te mai ia durerea. Si da, tractoarele astea boxer sunt a naibii de manevrabile, ajuta enorm pozitia-distributia greutatii motorului, jos si spre laterale. SI eu ma gandesc,, in max 8 luni, la un upgrade, ceva mai nou,fata de rtul actual din 2007. Dar greu cu potrivit cerintele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 La 30.01.2019 la 12:17, Dan Nastase a spus: Chris Harris - unul dintre motivele pt care eu -> BMW. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Ianuarie 31, 2019 Share Postat Ianuarie 31, 2019 Acum 11 ore, DeVazut_TM a spus: Ca sa iti dau un exemplu de motociclete care bifeaza raspunsul tau, dar care sunt idei total diferite dpmdv - Varadero injectie, Versys 1000, 1150, 1200, 990, 1090 (poate 1190). Mie unul imi place asta din tot ce am analizat recent pe olx, chiar daca este peste bugetul tau. Da, cu Varadero ai dreptate, s.ar incadra, doar ca am incercat unul si cam atinge cu burta la diferente de nivel nu foarte mari. Deci pas. Criterii vagi? Hmm, eu chiar credeam ca stiu in ce zona merg cu pretentiile. Cum as putea fi mai exact? Sa spun ca vreau un motor albastru? Ca vreau neaparat intre 1000 si 1300 cmc? Ca il vreau cu rezervor de 33 de litri? Ca imi face cu ochiul ideea de a regla aproape instant suspensia. Si cu toate astea sunt deschis la sugestii concrete. Gen: uite omule, pe mobile, sunt 30 de ktm 990 adv din anul x, care se preteaza mai bine la enduro decat vaca bmw la preturi intre 6500 si 8000. Faci rabat ca te bate un pic vantul la 130 dar gasesti tu ceva. Sau uite, pe motociclism.ro sunt cativa proprietari care.si vand motocicleta y, mai buna la drum lung ca caruta aia de bmw, si cred ca merita , mai ales ca sunt bulletproof. In stilul "hai sa vedem ce motor ne place", da si mie imi place Ktm.ul respectiv, chiar si Triumphul , dar cand vrei cu adevarat sa iei ceva si cauti ofertele nu mai este atat de simplu. Asa.si eu pot sa spun ca mie imi place Ferrari. Si? Oare o sa iei in seama varianta asta cand vrei sa.ti cumperi o masina de 10.000 de euro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Februarie 1, 2019 Share Postat Februarie 1, 2019 @o_kellu Eu nu pricep ... poestezi pe topic de BMW dar ti-e gandul si vorbesti numai despre KTM. Postarea ta se incadreaza mai bine la generale, "ce motor sa-mi iau". @DeVazut_TM si eu am inceput sa ma gandesc la alt gen, imi place GS-ul dar ma omoara ca pozitie. Anu asta mai incerc niste combinatii (sha, risere, etc), sper sa gasesc solutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 1, 2019 Share Postat Februarie 1, 2019 Acum 8 minute, Xandros a spus: @o_kellu Eu nu pricep ... poestezi pe topic de BMW dar ti-e gandul si vorbesti numai despre KTM. Postarea ta se incadreaza mai bine la generale, "ce motor sa-mi iau". @DeVazut_TM si eu am inceput sa ma gandesc la alt gen, imi place GS-ul dar ma omoara ca pozitie. Anu asta mai incerc niste combinatii (sha, risere, etc), sper sa gasesc solutia. facem un switch? iesim 1 ora, pe undeva, aproape de Bucuresti, sa vezi pozitia de pe RT? si eu de pe gs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Februarie 1, 2019 Share Postat Februarie 1, 2019 Acum 1 minut, Adrian M. a spus: facem un switch? iesim 1 ora, pe undeva, aproape de Bucuresti, sa vezi pozitia de pe RT? si eu de pe gs? Boss, m-am dat pe RT-ul de 2018, cu bune si rele mi-am spus pe undeva pe forum parerea. Ca pozitie e clar mai sanatoasa (mai putin ca stai cu picioarele mai stranse, sub tine si imi venea mai greu sa schimb vitezele decat la GS). Dar daca vrei, cand scot mobra te anunt si facem o plimbare de test. Momentan pentru drumurile din RO tot GS-ul mi se pare mai potrivit. RT-ul ma arunca din sha pe unde GS-ul doar se ondula suav si RT-ul il pusesem pe SOFT !!! Mno, alt gen .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Februarie 1, 2019 Share Postat Februarie 1, 2019 Acum 10 ore, Xandros a spus: @o_kellu Eu nu pricep ... poestezi pe topic de BMW dar ti-e gandul si vorbesti numai despre KTM. Postarea ta se incadreaza mai bine la generale, "ce motor sa-mi iau". Imi pare rau ca asta ai inteles. Eu am intrebat ce sa aleg intre GS simplu si adv, ca variante de ani, dotari intr.un anume buget, iar cineva mi.a sugerat sa caut si altceva, si nu acest motor de tot rahatul precum bmw. Si atunci am solicitat niste exemple concrete...dar am primit doar sugestii de genul ktm, dar la un cu totul alt buget... nu stiu de unde ai priceput tu ca eu visez ktm sau altceva! Da, ktm este deosebit, asa cum si honda si yamaha si suzuki si hd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 02.02.2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 La 18.01.2019 la 19:22, john17 a spus: Detalii, ce să facă ei recall, merge și fără spițe, furci și alte alea! Mai costă și cât o garsonieră... Eh, cam prea mult se bate fieru pe pretul BMW. Nu spun ca nu sunt scumpe dar nici concurenta nu e la jumate. So chill .. toti aveti impresia ca va luati yamaca si cu diferenta va faceti vila in centru. Mai pertinent e sa critici costurile de intretinere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 (editat) Prețul este al unui produs premium, nu bat fieru'/câmpii că dincolo ar fi mai ieftin! Calitatea fabricației și atitudinea producătorului față de niște deficiențe (care nu prea ar avea ce să caute la un produs premium) este însă de tot rahanul. Costurile de ÎNTREȚINERE nici nu ar fi așa mari și, cel mai important, sunt predictibile, reparațiile însă... Drept că sunt destul de culanți în garanție (deși cazul colegului căruia i-a crăpat LC-ul NOU în Muntenegru cam contrazice treaba asta), dar odată ieșit din acea perioadă + extinderi D-zeu cu mila! Mai adăugăm competența bavariană și solicitudinea stealerilor mioritici (mai ales bucureșteni) și deja dă cu "-". Dacă produsul te mai aruncă și în cap că-i trece telescopul prin jug sau se mwie sub tine roata spițată prost de Ciu En Franț devine deja priceless. Apropo, sunt ăștia de la reprezentanță în stare să înlocuiască spițe și să centreze roți?!? Sau dacă sunt 7 (sau câte prevede) slabe schimbă roata, iar dacă numa' 5 îți dau drumul înapoi pe stradă? Editat Februarie 4, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 De acord cu atitudinea mizerabila fatza de cumparatori. Asta e dusa la maxim in romania. In rest nush, Vlad lauda dealerii de afara maxim. Nu cunosc. Stiu doar ca am incercat de 3 ori sa duc motoru la Bavaria, nu am reusit. Stiu oameni care au luat de nou si pana nu-l suna pe "sefu" nu li se face programare. Etc .. Cu furcile rupte au fost putine cazuri, erori de proiectare sunt cacalau si la alte firme (masini si motoare). Dar parca si atunci le-a luat foarte mult sa recunoasca faptul ca ERA o problema si sa faca recall. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 (editat) Acum 3 ore, john17 a spus: Apropo, sunt ăștia de la reprezentanță în stare să înlocuiască spițe și să centreze roți?!? John, lasa-te nene de bautura, nu vezi ce dileme filosofice incepi sa ai? Daca-i dai unuia de la BMW o spita in mana crede ca e andrea cu piulita... ce sa mai vorbim de spitat si centrat. Editat Februarie 4, 2019 de petre81. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 Acum 3 ore, john17 a spus: Apropo, sunt ăștia de la reprezentanță în stare să înlocuiască spițe și să centreze roți?!? Sau dacă sunt 7 (sau câte prevede) slabe schimbă roata, iar dacă numa' 5 îți dau drumul înapoi pe stradă? De Bavaria nu stiu, la MotoTechnica sigur nu ca am intrebat. Da chiar, aici nu conteaza ca e BMW sau altceva, e cineva in tara asta care chiar sa stie sa faca asta ? Umblau niste legende cu un nene "Sirius" or smth .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 Pentru centrat si refacut roata cu spite, am colaborat, cu succes, cu Haan Wheel works in Olanda - http://www.haanwheels.com/contact/ M-as bucura sa poata face cineva si aici la noi asa ceva. Rotile de la GS nu seamana nicidecum cu rotile de africana, is altfel impletite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 Acum 5 ore, Xandros a spus: De Bavaria nu stiu, la MotoTechnica sigur nu ca am intrebat. Da chiar, aici nu conteaza ca e BMW sau altceva, e cineva in tara asta care chiar sa stie sa faca asta ? Umblau niste legende cu un nene "Sirius" or smth .. Nu prea mai e nimeni, Sirius am auzit ca s-a retras dar nu stiu daca e adevarat. Din ce am auzit Sirius era bun la reconditionat jante iar asta e important pt ca nu poti face o centrare buna daca janta e stramba sau are lovituri. In mare sunt trei etape: indreptat jante, spitat si centrat, echilibrare roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 La 04.02.2019 la 9:52, Xandros a spus: De acord cu atitudinea mizerabila fatza de cumparatori. Asta e dusa la maxim in romania. In rest nush, Vlad lauda dealerii de afara maxim. Nu cunosc. Stiu doar ca am incercat de 3 ori sa duc motoru la Bavaria, nu am reusit. Stiu oameni care au luat de nou si pana nu-l suna pe "sefu" nu li se face programare. Etc .. Nu stiu daca atitudinea mizerabila fata de cumparatori este o chestie generala. Stiu si oameni multumiti de relatia cu AB, care nu au avut probleme. Dar stiu si multi care au reclamat destule probleme... iar cauzele sunt mai multe dupa parerea mea: bunul simt, neinstruirea, neimplicarea, stimularea prin pachetul slarial (dupa cum vorbeste lumea). Eu as zice ca in primul rand managementul si apoi bunul-simt si dorinta de implicare a fiecaruia. Generalizarea cu "in Romania" nu as face-o... aparent, de exemplu la Oradea, stau altfel lucrurile, cel putin ca atitudine. "omul sfinteste locul", nu? Referitor la cum este "afara", iarasi, omul si managementul conteaza. Normal, si istoricul dealerului, experienta si volumul de vanzari... Dar nu stiu daca, de exemplu, te duci cu o urgenta la AB (ca s-a rupt un surub de exemplu cum am patit eu pe la Kaprun, sau ca s-a strambat o janta intr-o groapa mare langa TM cum a patit un prieten venind spre Viena, sau un releu defect cum a patit alt prieten tot pe langa un orasel din Austria) ei vor face asa cum, in toate cele trei cazuri cunoscute de mine din paranteza, a procedat fiecare dintre cei trei dealeri BMW la cazurile respective... adica, piesa respectiva nefiind pe stoc, sa scoata piesa de pe o motocicleta din showroom astfel incat tu sa poti pleca linistit si multumit mai departe iar ei sa comande piesa si cand vine in cateva zile s-o puna la loc pe moto respectiva. Stiu un caz, dupa o dauna mare si care a tinut moto blocata la AB 2-3 luni pentru reparatii (pe casco deci cu profit bun pt. AB) in plin sezon, uitasera sa-i comande si oglinzile! Si doar nu credeti ca tineau pe stoc cate o oglinda (piesa care strica atat de rar!) de la motocicleta atat de rara ca un 1200GS, si doar nu credeti ca i-au dat omului oglinzile de la unul dintre GS-urile din showroom... nu, in plin sezon, pentru ca ei uitasera sa le comande si pe alea, l-au mai tinut pe om inca doua saptamani fara motocicleta. Asta mi s-a povestit... daca este asa, plm, ce mai vrem?? Se profita de faptul ca BMW este BMW si ca "se vinde singur" oricum... Referitor la culanta, ca a pomenit si John mai sus, fosta mea moto (LC 2014) vanduta vecinului meu a avut doua probleme post garantie: dupa o ploaie torentiala bordul a luat apa si s-a dus si alta data un senzor la ABS. Ambele au fost facute pe culanta, fara discutii, cu costuri foarte mici pentru proprietar. Insa moto fusese cumparata si servisata exclusiv la ei. Similar, grupul la LC Adv-ul prietenului meu cu care merg cel mai des a inceput sa aiba joc (45k km, iesita din garantie) si i-au acceptat cam jumatate pe culanta. Stiu, teoretic, toate astea nu trebuiau sa se intample dar macar cand s-a intamplat, oamenii au fost sustinuti mai mult sau mai putin. In Ro insa, multi dupa ce au "sacapat" de garantie fug imediat la Tibi (nu comentez motivele) care insa nu este insa service autorizat BMW (din cate stiu) sau pe la altii, sau chiar isi baga ei nasul peste tot. Atunci, normal ca nu mai poti cere culanta. Cert este ca in Ro BMW Motorrad a vandut peste 350 moto noi anul trecut, nu le merge rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Acum 18 minute, KHK a spus: Nu stiu daca atitudinea mizerabila fata de cumparatori este o chestie generala. Stiu si oameni multumiti de relatia cu AB, care nu au avut probleme. Dar stiu si multi care au In Ro insa, multi dupa ce au "sacapat" de garantie fug imediat la Tibi (nu comentez motivele) care insa nu este insa service autorizat BMW (din cate stiu) sau pe la altii, sau chiar isi baga ei nasul peste tot. Atunci, normal ca nu mai poti cere culanta. Cert este ca in Ro BMW Motorrad a vandut peste 350 moto noi anul trecut, nu le merge rau Oare de aia e plin de mobre de politie la Tibi, in service? N-am idee, nu ii fac omului reclama. Dar dupa o interventie pentru montat diverse, facuta la BMW, si dupa ce m-au tratat la misto, tot la Tibi am ajuns. Macar acolo n-am patit acelasi lucru. O fi bine, o fi rau? O fi misto sa scrii/suni clar la AB sa faca un lucru, apoi sa constati ca nu l-au facut, desi ti-au confirmat ca il fac? SI sa bati drumuri aiurea la ei, in nestire? Cand sunt la naiba pe centura? si apoi, cand le scrii un mail, cu situatia, nici macar un reply amarat sa nu iti trimita? E clar, esti bun cat esti de muls-in prima faza, cand ii iei ceva nou, apoi cand te prind cu diverse. in rest, durerea in dos este maxima. NU ms. Am luat Rt pentru ca se potrivea la ce imi doream de la urmatoarea mobra, dar sincer iti zic, ca modul in care se prezinta oficial in RO, este mizerabil, pe partea de service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Februarie 6, 2019 Share Postat Februarie 6, 2019 (editat) Am asa un deja-vu cand vine vorba de AB...minim la 2 ani exista aceasta discutie in care marea majoritate este dezamagita de serviciile lor. Curiozitatea mea este legata de costuri service aici vs, Germania. Cum dracu astia nu isi pot permite sa plateasca personalul asa cum sunt aia din Germania sau macar la jumatate, cand preturile mobrelor sunt chiar mai mari aici, service-ul este cel putin acelasi, piesele sunt aceleasi si stim bine ca la piese au un adaos exagerat?! Aici probabil mecanicii sunt platiti derizoriu iar in DE infinit mai mult. Oare chiar sunt patronii grupului din Romania atat de calici incat sa nu-si poata fideliza niste angajati precum aia din DE? Toate costurile lor ar trebui sa fie mult mai mici aici vs. DE, chirii, taxe, salarii, iar preturile sunt aliniate la DE, ce este anapoda la noi? intreb intrucat in toate sectoarele avem aceeasi poveste. Stiu ca nu putem avea aceleasi salarii ca acolo, dar ceva cred ca e in neregula si la noi... Totul pleaca de la atitudine si performante...daca oamenii sunt demotivati si slabi pregatiti, cam asta primesti. Editat Februarie 6, 2019 de sivi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Februarie 6, 2019 Share Postat Februarie 6, 2019 La 05.02.2019 la 13:12, KHK a spus: Stiu si oameni multumiti de relatia cu AB, care nu au avut probleme. Da niste exemple de oameni multumiti si ce probleme au avut...! ...sa-mi mai creasca optimismul fata de AB ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 6, 2019 Share Postat Februarie 6, 2019 La 05.02.2019 la 12:34, Adrian M. a spus: Oare de aia e plin de mobre de politie la Tibi, in service? Sa lamurim: eu n-am contestat ceea ce face Tibi sau ca nu este mai bine la el, indiferent din ce punct de vedere... am spus doar ca, logic, daca nu ai continuitate cu service la dealer autorizat, nu poti cere culanta. De asemenea, nici la Tibi nu este perfect, si la el se intampla sa se greaseasca, doar ca atitudinea face (marea) diferenta. 1 oră în urmă, shpixy a spus: Da niste exemple de oameni multumiti si ce probleme au avut...! ...sa-mi mai creasca optimismul fata de AB ! Adica, astepti nume, sau ce? Sunt oameni care au fost acolo, au cumparat o motocicleta si/sau au facut service si totul a decurs normal. Si poate nu s-au dus nici cu cine stie ce asteptari. Acum 4 ore, sivi a spus: Am asa un deja-vu cand vine vorba de AB...minim la 2 ani exista aceasta discutie in care marea majoritate este dezamagita de serviciile lor. Curiozitatea mea este legata de costuri service aici vs, Germania. Cum dracu astia nu isi pot permite sa plateasca personalul asa cum sunt aia din Germania sau macar la jumatate, cand preturile mobrelor sunt chiar mai mari aici, service-ul este cel putin acelasi, piesele sunt aceleasi si stim bine ca la piese au un adaos exagerat?! Aici probabil mecanicii sunt platiti derizoriu iar in DE infinit mai mult. Oare chiar sunt patronii grupului din Romania atat de calici incat sa nu-si poata fideliza niste angajati precum aia din DE? Toate costurile lor ar trebui sa fie mult mai mici aici vs. DE, chirii, taxe, salarii, iar preturile sunt aliniate la DE, ce este anapoda la noi? intreb intrucat in toate sectoarele avem aceeasi poveste. Stiu ca nu putem avea aceleasi salarii ca acolo, dar ceva cred ca e in neregula si la noi... Totul pleaca de la atitudine si performante...daca oamenii sunt demotivati si slabi pregatiti, cam asta primesti. Ai atins multe puncte si din pacate suntem deja suntem off-topic aici... exista, tot la sectiunea asta de Adv, topic dedicat problemelor cu AB. Daca tot esti curios, afla ca te inseli la mai multe aspecte pe care inteleg ca nu le intrebi ci le afirmi. De exemplu, pe ce baza afirmi ca motocicletele in Ro sun mai scumpe decat in Germania? Eu, uitandu-ma pe configuratoare anul trecut am observat ca, din contra, in Ro erau minimal mai ieftine moto. Ce intelegi prin "service-ul este cel putin acelasi"? Daca cumva te referi la ora de manopera perceputa, nu stiu exact cat este in Germania dar in Austria este cca. 130€ iar in Germania sigur nu este mult mai putin. Sunt convins ca in Ro ora de manopera este semnificativ mai ieftina, fapt confirmat si de preturile pe care le spun amicii din Ro cand discutam. Aaa, stii ce sunt similare? Cheltuielile cu scule, software (care nu-i deloc de neluat in seama), dotari, felul in care arata si este mobilat showroom-ul care trebuie sa fie la standardele BMW etc. deci o parte semnificativa din cheltuieli. Astea da, sunt aceleasi ca in Germania, Austria etc. Iar in Germania toate astea sunt amortizate altfel din cauza volumului mult mai mare de vanzari si orei de manopera mai scumpe. Sub nicio forma nu iau apararea AB, incerc doar sa deschid ochii asupra unor realitati. Asta insa, evident, nu este scuza pentru atitudinea jalnica in mai multe cazuri, care nu ar presupune costuri, si a managementul deficitar. Si sunt de acord cu (de)motivarea oamenilor. Dar apropos de oameni... este cert ca depinde si de educatia lor si de cei sapte ani de acasa. Si pana la urma nu mergi la un job sa faci doar minimul, sunt unii pe care si daca-i motivezi vor spune oricum ei tot nu sunt motivati suficient. Poate motivarea mai apare si cu implicarea ta. Mai este din pacate un aspect: AB, mai ales pe Motorrad, are monopol pe o zona foarte importanta a tarii care include si Bucuresti-ul si IF unde sunt multi bani. In plus, am auzit (deci nu pot baga mana in foc ca este adevarat, dar nu m-ar mira deloc) ca unor clienti care au dat de inteles ca ar vrea sa-si ia moto de la Oradea sau Iasi li s-a sugerat ca daca vor fi nevoiti sa vina la Bucuresti pentru service vor avea de asteptat mult si bine (mai ales ca vine imediat service-ul obligatoriu de 1000 km). Singura lor concurenta serioasa este la service cu Tibi. Inca ceva: AB ca si grup vinde de rupe, "BMW se vinde de la sine", Motorrad reprezinta doar cacao-maca din vanzari pe langa auto (inclusiv Mini), de ce si-ar bate cineva capul prea tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.