Angi Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Si eu m-am dat pe R1200GS si simplu si Adventure si mi-a placut la nebunie si chiar si vreau unul(varianta simpla; adventure'ul mi s-a parut prea vaca pentru mine), dar jur ca nu inteleg fanatismul. Daca indraznesti sa vezi un minus al unei motociclete BMW ai deschis cutia Pandorei. Parca vorbim mai degraba de religie decat de o pasiune comuna, motociclismul... Schumy, probabil ca exista fanatici bmw, dar in mod cert exista fanatici anti-bmw. Acum te intreb eu pe tine, sincer, in care din cele doua situatii este mai trist sa fii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Nu ma intereseaza si nu dau 2 bani pe opiniile tale, tocmai de aceea nici n-am sa dau o replica postului tau. Opiniile mele chiar ca fac 2 bani. Dar pozele fac cat 100.000 de opinii... Mai vrei? Nu le gasesc pe alea cu nenea ala de i-a plecat roata fata la plimbare... sau pe cel care a ramas cu ghidonul in mana in Africa.. dar sunt toate acolo pe advrider.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Opiniile mele chiar ca fac 2 bani. Dar pozele fac cat 100.000 de opinii... Mai vrei? Nu le gasesc pe alea cu nenea ala de i-a plecat roata fata la plimbare... sau pe cel care a ramas cu ghidonul in mana in Africa.. dar sunt toate acolo pe advrider.. Ok Belbody, iti dau dreptate. Vand Dakarul si-mi iau transalp din 1987. E bine? Esti multumit? Acum esti bun sa tii cont de ceea ce te-am rugat putin mai sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Nu vreau in nici un caz asta, doar vreau sa admiteti ca pot aparea bube si la case mari si ca bembe e doar o marca de motociclete ca oricare alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Schumy, probabil ca exista fanatici bmw, dar in mod cert exista fanatici anti-bmw. Acum te intreb eu pe tine, sincer, in care din cele doua situatii este mai trist sa fii? In ambele fiindca ambele posturi arata fix acelasi lucru: o perspectiva ingusta si incapacitatea de a accepta si altceva decat proprile idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) Recomadare: daca nu aveti chef de scandal si aberatii, e cel mai bine sa il ignorati pe Angi. El nu poate concepe ca opiniile lui nu sunt religie pentru altii. Cu totii stim ca BMWurile sunt motociclete bine construite, insa daca abuzezi de ele, ca orice alt utilaj, CRAPA. Cand lupti sa faci economie la bani si la greutate, compromiti fara sa vrei integritatea pieselor. BMW va invata din cazurile astea de ghidon rupt sau bascula rupta, insa nu prea curand; asteptati-va ca la urmatoare revizie a modelului sa se schimbe ceva la design-ul monobratului spate. Pana atunci, fara 400kg pe gropi, va rog! Cu tot purcoiu de bani pe care il dai pe un BMW R1200GS Adventure, nu ai garantia ca e de 10 ori mai rezistent la abuzuri grave decat o modesta Africa Twin din 1990. De unde si pana unde ideea asta, pana la urma? Cumva din snobismul care zice ca daca ai cea mai noua chestie, chestia respectiva e musai cea mai buna cea mai tare cea mai cioara!? ATENTIE: nu sustin ca nu ar fi fiabile, dar de aici si pana la a zice ca sunt zeitatea fiabilitatii... e drum lung. Editat Decembrie 22, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 ... doar vreau sa admiteti ca pot aparea bube si la case mari si ca bembe e doar o marca de motociclete ca oricare alta. Aici e vorba de un X-Country. Poza e luata de pe adv si e vorba de unul care zicea ca mergea drept pe un drum macadam. Pur si simplu s-a rupt bascula. Banuiesc ca este vorba despre niste erori la procesul de turnare. Parca mai erau niste poze cu niste fisuri in aceeasi bascula rupta. Chiar daca n-ar trebui sa existe sub nicio forma asemenea cazuri, sunt exemple singulare. Cred ca in disperarea proiectantilor de a face o motocicleta cat mai usoara s-a facut rabat la unele piese de rezistenta. Ti se pare ca am admis ceva in textul asta sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Haide breh, spune clar si tu asta : BMW nu face cele mai bune mobre din lume. Si atunci toata lumea o sa fie fericita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) Haide breh, spune clar si tu asta : BMW nu face cele mai bune mobre din lume. Si atunci toata lumea o sa fie fericita. Pai daca-mi arati tu postul in care am zis eu clar ca bmw e cea mai cea (eu nu-mi aduc aminte sa existe), atunci am sa spun ce vrei tu dar mai ales ce vrea belbody Recunosc ca de plictiseala uneori am avut "discutii" cu cei care arunca in mod repetat cu rahat in bmw, dar tie nu ti se pare ciudat cu ce patima se avanta unii in discutii anti-bmw? In fine, noi sa fim sanatosi (toti, adica si non-bemveistii ) si sa trecem cu nervii intacti si peste iarna asta, ca mobrele o sa mearga indiferent de sigla Editat Decembrie 22, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Pai nu, e o decizie politica. Chiar daca n-ai spus,asa esti perceput. N-ai ce-i face. Si de fiecare data cand vine cineva si iti baga in fata placa il trimiti la topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Chiar daca n-ai spus,asa esti perceput. N-ai ce-i face. Pai si ce, nu mai trece ursu' daca latra cainii? ------------------------- Gata, hai sa ne oprim ca exageram cu off topicurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Da da, ok. Iti zic de unde a aparut la mine acest sentiment anti-bmw: - toti cei care au BMW par ca au 3 oo, ei sunt mai tari decat restul lumii pentru simplu fapt ca au motocicleta bmw. Nu tre sa fii student la filologie sau proaspat absolvent de litere ca sa cerni asta din textele posesorilor de BMW (mai putin Budd, Ianachim) - nu-mi plac motocicletele deloc, mi se par urate - sunt subiectiv, dar asta e, toti suntem. - orice ai zice de marca BMW sau de un model anume - se gasesc vreo cativa care iti zic ca zici asa pt ca strugurii sunt acri, si tu de fapt ai vise erotice cu bmw dar nu-ti permiti. Fals, sunt oameni care isi permit si totusi nu vor BMW. - un impatimit BMW nu intelege de ce un ne-impatimit BMW nu vrea BMW.. iar - asocierea intre "om cu bani" care de multe ori se traduce "ghertzoi cu bani" si BMW - dau un ban si stau in fata - lucru care nu e mereu adevarat. - avantajul cardanului, care pentru unii pare mai futere decat manerul la cana - oameni buni - sunt si oameni care NU vor cardan. - mirajul boxerului - iarasi, sunt oameni carora nu le place motorul boxer, daca nu-ti place boxerul automat esti prost, nu stii ce e bun, etc etc. - bmw inventatorii motocicletei - discutabil, chiar daca au inventat-o nu au produs niciodata cea mai buna motocicleta din lume.. dovezi sunt in motorsport cu miile, unde japonejii au "rulled" ani la rand.. copiate, necopiate, masinile japoneze au rupt tot pe piata si in sportul cu motor. Cam asta e o mica lista de ce nu sunt fan BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 22, 2010 Autor Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) atunci cand am cumparat GSA nu am cumparat BMW ci modelul R 1200 GSA a fost singura forma care indeplinea cerintele si nevoile am fost la o zecime de KTM 990 ADV nu am cumparat bmw crezand ca e un tanc si de la inceput am stiut clar ca nu voi merge pe coclauri cu el nimic nu este indistructibil indiferent de numele pe care il poarta tot ce e facut de om are o probabilitate de defect inclusiv ce face mama natura/dumnezeu are defecte esti sanatos pana la 30 de ani si la un control banal iti da pozitiv la cancer si o sa mori in 3 saptamani da, te astepti ca atunci cand scrie bMw. audi, maserati sa ai o garantie in plus insa pentru mine de ceva timp e f clar nimic nu se mai face ca inainte si totul e facut sa fie inlocuit in 5-8 ani eu am luat motorul in leasing si in 4 ani am dat 24000 euro pe el dau pe luna aproape jumatate din ce castig DAR nu imi pare rau de nici un cent pentru ca atunci cand sunt pe BALENA nimic nu se poate compara cu ce simt Editat Decembrie 22, 2010 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 more... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) Mori... Ce vezi aici sunt niste ramforsari ale cadrului. Omu s-a dus in jurul lumii pe un 1100 GS facut ca 1150 GSA. S-a pregatit in prealabil si a ajuns si acasa pare-mi se. Si cand zic juru lumii zic de toate continentele! Editat Decembrie 22, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Bine, Dane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Mori... Ce vezi aici sunt niste ramforsari ale cadrului. Omu s-a dus in jurul lumii pe un 1100 GS facut ca 1150 GSA. S-a pregatit in prealabil si a ajuns si acasa pare-mi se. Si cand zic juru lumii zic de toate continentele! Nu mai da exemple pozitive, ca in curand o sa-ti zica si tie astia ca esti fanatic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Danut Cata, ala e omul din Estonia de care ziceam eu - a schimbat amortizoru in america de sud, citeste toata povestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Danut Cata, ala e omul din Estonia de care ziceam eu - a schimbat amortizoru in america de sud, citeste toata povestea. 2 cazuri: suspensie OEM: mare branza, iei una SH cu 100 eur. Cand meri in juru lumii te astepti la orice. suspensie aftermarket: nu are sigla BMW pe ea deci nu ne intereseaza. Mesaj completat Nu mai da exemple pozitive, ca in curand o sa-ti zica si tie astia ca esti fanatic... Dar sunt... fan calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 suspensie OEM: mare branza, iei una SH cu 100 eur. Cand meri in juru lumii te astepti la orice. suspensie aftermarket: nu are sigla BMW pe ea deci nu ne intereseaza. De ani buni nu se mai face suspensia in house. Cam tot ce se invarte la OEM (toate marcile) e Showa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 True, dar una e Showa vanduta ca si OEM si alta e Wilbers/WP/Ohlins. Deci pana una alta, Showa = OEM in carnetu meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Da da, ok. Iti zic de unde a aparut la mine acest sentiment anti-bmw: - toti cei care au BMW par ca au 3 oo, ei sunt mai tari decat restul lumii pentru simplu fapt ca au motocicleta bmw. Nu tre sa fii student la filologie sau proaspat absolvent de litere ca sa cerni asta din textele posesorilor de BMW (mai putin Budd, Ianachim) (Intradevar sunt asemenea oameni -dar aici tine mai mult de educatie si conceptie decat de marca) - nu-mi plac motocicletele deloc, mi se par urate - sunt subiectiv, dar asta e, toti suntem. ( cum se spune: gusturile nu se discut?) - orice ai zice de marca BMW sau de un model anume - se gasesc vreo cativa care iti zic ca zici asa pt ca strugurii sunt acri, si tu de fapt ai vise erotice cu bmw dar nu-ti permiti. Fals, sunt oameni care isi permit si totusi nu vor BMW. dar sunt oameni la care strugurii chiar sunt acrii. Este? - un impatimit BMW nu intelege de ce un ne-impatimit BMW nu vrea BMW.. iar ( dar ca si cand ai avut ceva bun si nu intelegi ca dece altii nu vor aceeasi calitate( bineinteless aceasi calitae poti sa gasesti si la alti producatori dar pretul va fi tot acelasi) - asocierea intre "om cu bani" care de multe ori se traduce "ghertzoi cu bani" si BMW - dau un ban si stau in fata - lucru care nu e mereu adevarat. Adevarat 100% - avantajul cardanului, care pentru unii pare mai futere decat manerul la cana - oameni buni - sunt si oameni care NU vor cardan. Si sunt oameni care doar cardan vor_de ex EU - mirajul boxerului - iarasi, sunt oameni carora nu le place motorul boxer, daca nu-ti place boxerul automat esti prost, nu stii ce e bun, etc etc. Si eu sunt de parere a motoarele boxer ca si conceptie sunt excelente si trebuie sa recunoasca toata lumea ca BMW a perfectionat la superlativ acest tip de motorc - bmw inventatorii motocicletei - discutabil, chiar daca au inventat-o nu au produs niciodata cea mai buna motocicleta din lume. Aici te as putea contrazice oricand .Am fost proprietar a unui R60 din 64. Pt cunoscatori nu trebuie sa zic mai mult. cauta pe google dupa R69 cea ma buna motocicleta in anii in care a fost construit. dovezi sunt in motorsport cu miile, unde japonejii au "rulled" ani la rand.. copiate, necopiate, masinile japoneze au rupt tot pe piata si in sportul cu motor. mai cauta in istoria motorsportului ca cred ca nu esti bine informat. Ai dreptate doar daca vb de ultimii 20 de ani. Si vezi ca incepand din 2005 cred cine prupe piata la motocilete. Hai ca te ajut BMW Cam asta e o mica lista de ce nu sunt fan BMW. Sunt fan BMW din tata in fiu. Si tata esste fan BMW si fost proprietar de BMW R60 pe care am mostenit de la el. ( se mai poate spune ca a fost fiabila motocicleta ?) Scuze de offtopic si cele scrise de mine mai sus este parerea mea si nu zic ca este adevarul absolut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Corect, admir o parere bine scrisa si punctata. Legat de motorsport, eu acu' 20 de ani aveam 12 ani, si na, pe vremea lu ceausescu nu prea era mediatizat. Cel putin nu unde locuiam eu cand eram copil. E posibil sa nu fiu documentat, recunosc, insa 20 de ani e totusi o perioada lunga, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) Am fost proprietar a unui R60 din 64. Pt cunoscatori nu trebuie sa zic mai mult. cauta pe google dupa R69 cea ma buna motocicleta in anii in care a fost construit. Este o diferenta imensa intre R60 si R69. Daca ai avut R60 din 1964 R60/2 cu atas. Iar R69 de care vorbesti? De cel fabricat din 1960 pana in 1969? Ala e R69S si are (in afara de saua aia de poponari) 45 cp. Sau te referi la R69 care s-a facut pana in 1960? Ala avea saua clasica insa doar 35 cai. Oricum,mai facea cineva mobre in afara de BMW in perioada aia? Ca imi screm mintea si nu gasesc ceva comparabil pe la concurenta (de azi). LE: evident,sunt (cuvant urat). Normal ca mai faceau si altii mobre : Triumph,Norton,BSA etc. Unele din ele mult peste orice motor BMW. Scuze pentru tampenia spusa. VLE: iarasi mi-am adus aminte de o mobre beton din perioada aia : Guzzi V7. Editat Decembrie 22, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Este o diferenta imensa intre R60 si R69. Daca ai avut R60 din 1964 R60/2 cu atas. Iar R69 de care vorbesti? De cel fabricat din 1960 pana in 1969? Ala e R69S si are (in afara de saua aia de poponari) 45 cp. Sau te referi la R69 care s-a facut pana in 1960? Ala avea saua clasica insa doar 35 cai. Oricum,mai facea cineva mobre in afara de BMW in perioada aia? Ca imi screm mintea si nu gasesc ceva comparabil pe la concurenta (de azi). LE: evident,sunt (cuvant urat). Normal ca mai faceau si altii mobre : Triumph,Norton,BSA etc. Unele din ele mult peste orice motor BMW. Scuze pentru tampenia spusa. VLE: iarasi mi-am adus aminte de o mobre beton din perioada aia : Guzzi V7. Pot sa pun o intrebare obraznica: daca e si a fost asa varza BMW-ul dupa parerea ta deca ai cumparat mai multe modele de la BMW? Intradevar nu e motocicleta perfecta BMW-ul! Pt ca motocicleta perfecta nu exista. Dar BMW-ul se apropie. Eu zic ca e BUN NU PERFECT! P.S. Intradevar m-am gandit la R69S cu 42CP. Si nu prea cred ca restul a fost peste BMW-uri, eventual la aceasi nivel. Doar HD era peste BMW in anii 60 ca si CP. Dar mai studiaza istoria BMW sa vezi ca si atunci au avut solutii inginereasca igeniose cei de la BMW fata de concurenta. Nu zic ca altii nu au avut de loc dar .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.