Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

fara nici un misto

nu stiu cat de tare pot ..opri moto cutiile

 

dar cum dracu sa ajungi la 200 in 5 cinci minute?????????????????????

eu de la mine de la job pana la prima curba max 500 - 700 m sunt la 210

 

sigur e BMW R 1200 gsa?

 

S-ar putea sa fie din lotul facut in China. Daca ma uit bine pe sigla are un patratel albastru in plus. :(

5 min era evident o exagerare. Asa pare fata de vfr care ajungea la 220 in 10-12 s.

 

Poate reusesc sa fac o comparatie zilele astea cu GSA-ul unui vecin.

 

R

Editat de Bungee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma tem ca mobra ta e fucked up iremediabil... :D Iti dau 300 eur pe ea si te scap de griji :D

 

ridic miza!

iti dau xchallenge-ul meu + aia 300 de euro ai lui Dan Cata!

:D

 

cu x-ul nu o sa ai niciodata problema asta cu viteza! :(

 

a! si un alt lucru bun la x: nu are cutii laterale! deci nu o sa te tina nimic in loc!

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Obisnuit deja cu ideea ca forumul e o balacareala nationala, iar topicul asta e ... :( ...ma intreb:

-poate fi problema de la o patinare prematura/ dereglare a ambreajului ? Asta in canditiile in care nu stiu alte amanunte de la posesoru' GS-ului...comportament la accelerari bruste, accelerari de la varful maxim de cuplu, accelerari in trepte superioare etc.

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu situ daca e locul potrivit aici (avand in vedere trend-ul discutiilor) dar am si eu o intrebare:

 

E normal pentru un Adventure 08 cu toate protectiile posibile pe el (cred ca vreo 20kg in plus fata de standard), cu un parbriz urias dar cu evacuare sport si power controller (setat corect) sa nu poata depasi 185km/h?

Testul l-am facut fara pasager pe autostrada (au am in jur de 75kg) in viteza a 6-a. Am tinut-o la maxim vreo 20 sec si nu a vrut sa treaca de 185-187 pe bord.

 

Nu ca m-ar deranja chestia asta pentru ca oricum n-as putea sa merg asa tare, dar ma gandeam sa nu fie ceva in neregula cu motorul.

 

Razvan

nu este normal ,am avut 2007 cu power control DYNO STAGE 3,,,INCARCAT MAXIM ZBURA CU 220 SI MAI MERGEA.....

 

POATE AI BAGAT ZEAMA DE PLOSNITA IN REZERVOR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica filtrul de aer.

 

Filtrul e nou. L-am schimbat la Bavaria cand am facut revizia asta toamna.

E posibil sa fie de la power controller. Mai studiez setarile si poate mai fac un test in we.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci e clar de la Power Controller. Din tot ce am citit eu despre subiect este imposibil ca un dispozitiv de genul asta sa imbunatateasca motorul in toate regimurile. Daca merge mai bine in ture joase si/sau medii, sigur va merge mai prost in ture inalte si viceversa. Fa o tura cu un motor nemodificat si daca senzatia la turatii normale este aceeasi ca la tine, fara minusuri evidente, renunta la PC.

Mesaj completat

Filtrul e nou. L-am schimbat la Bavaria cand am facut revizia asta toamna.

E posibil sa fie de la power controller. Mai studiez setarile si poate mai fac un test in we.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca ai asa ceva, dar acu e altceva. Daca PC ala iti modifica curba de cuplu la ture joase, la ture inalte sigur pierzi, cum e si cazu tau...

 

Ceva asemanator am facut si eu, am schimbat conductele de aer cu unele de GS, pe RT-ul meu. Intr-adevar se simte ceva imbunatatire pana in 5000 RPM legata de felul cum trage motorul dar top speedu a scazut si la mine, de la 210 cat mergea inainte la 190... Treaba asta nu ma deranjeaza deloc fiindca eu la drum lung o tin la 3500 RPM si rar trec de 110, poate in depasiri ce mai ajunge la 160 km/h...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

..Acum intreb eu, cit si cind mergi tu cu viteza maxima?

Daca trage mai bine in ture joase si medii este tot ce-ti trebuie..

Pastreaza-l.. :(

@dan cata, imi este greu sa cred ca ai pierdut 20km/ora doar ca ai schimbat admisiile cu unele mai mari..

In mod normal ar trebui sa traga mai bine in toate turele, la LT-ul meu s-a facut exact aceeasi modificare, s-a pus admisie de GT cu diametre mai mari+scos capastrul(un releu)din electronica, acum are 130 cp si trage mult mai bine, dar pe orice plaje de turatie!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi, da tu nu ai si alte modificari mecanice la LT? :( Axe, pistoane mai usoare, etc?

 

La mine, nu is mai groase admisiile, ci mai lungi... Alea de RT erau din admisie pana in airbox, astea de Gs is din admisie pana in airbox si mai intra inauntru inca vro' 12 cm. Deci grosimea e la fel. Nu are cum sa se modifice cuplu daca pui admisii mai largi in diametru, una la mana ca intrarea in admisie are exact acelasi diametru si anume 45 de mm si 2 la mana, conform rezultatelor testelor pe care le-am citit pe internet, si daca ai jumate filtru de aer blocat sa zicem, adica trage numa jumate, motoru se comporta fix la fel (curbele pe dyno sunt exact la fel!)

 

Ce e interesant e ca airboxu se numeste pe realoem.com "intake sound management" sau ceva de genu, dar e cu sound. Forma aia la airbox e tare ciudata si calculata, nu e doar o cutie de plastic patrata ingustata in partea de sus ca sa iti intre in cadru. Stiu ca atunci cand se proiecteaza un airbox, fac baietii o gramada de teste pana ce ajung la forma ei finala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul e nou. L-am schimbat la Bavaria cand am facut revizia asta toamna.

 

Da' de ce nu te duci tu la Tibi sa vezi ce are? Pune calculatorul pe motor si-ti spune exact problema.

Asa, aici, fiecare o da dupa ureche, ca lautarii violin-101.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' de ce nu te duci tu la Tibi sa vezi ce are? Pune calculatorul pe motor si-ti spune exact problema.

Asa, aici, fiecare o da dupa ureche, ca lautarii violin-101.gif

 

La Bavaria l-au tot testat si a iesit ok.

PC-ul este intr-adevar pus pentru o dezvoltare mai liniara a cuplului in special la turatii joase si medii (cel putin asa mi s-a spus). Legat de top speed, pentru mine nu e deloc o problema ca nu trece de 180 ca doar nu mi-am luat tanc sa merg cu 200. Eram doar ingrijorat sa nu fie ceva in neregula cu motorul. Cred ca cel mai bine fac o comparatie cu unul stoc pt a vedea daca e vreo diferenta la viteze mai normale.

 

PS. Tibi de la Bavaria e super de treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica filtrul de aer.

Ieri am patit si eu ceva asemanator cu ce problema ai tu,Razvan.

Relanti-ul era putin mai mic,nu statea constant la unele turatii,mai mult de 180 km/h nu a urcat.

Din cauza ca am l-am scos pt prima data anul acesta,m-am apucat sa elimin progresiv din cauze,gandindu-ma la ce operatii i-am facut inainte .

Mai intai am schimbat bujiile (noroc ca aveam pe cele vechi,precum si trusa de scule )-rezultatul acelasi.

Mi-am adus aminte de filtrul de aer:l-am dat jos cu tot cu capac si am pornit motorul-surpriza .Si-a revenit mersul.Din cauza ca eram relativ departe de casa,am rupt putin din hartie sa intre mai mult aer(ma gandeam ca o fi defect de fabricatie).Dupa ce l-am pus inapoi:surpriza(neplacuta bineinteles).Tot asa :P

Cand ma uit mai bine,vad ca era un cablu (ca cel de acceleratie) care se atingea de capacul care tinea filtrul de aer.

Maine cand merg sa schimb filtrul cu unul nou am timp sa studiez mai bine problema.

Pana atunci,incearca varianta cea mai simpla:scoate filtrul de aer cu tot cu capac si vezi daca s-a modificat ceva.

Florin

PS ma gandesc ca acela era cablul de accelaratie pt cilindrul drept si astfel nu mergeau echilibrati .Asa o fi?Ma lamureste cineva mai 'autorizat"? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai glumetilor! :P

 

ma intereseaza unde se gaseste seria sau daca sunt mai multe, seriile pe cadru gs-ului.

Si ar fi bine sa ma ajutati ca a fost motorul la RAR sa o inmatriculez, si nu i-au gasit nici o serie, numa eticheta aia lipita pe cadru in stanga (pe la genunchi), astfel mi-au returnat-o frumos sa pot sa mi-o *** pana nu rezolv eu cumva...

 

 

Deci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seria la cadru se gaseste pe cadru, sub jug, in partea dreapta. Seria la motor se gaseste pe motor stantata, in partea de jos, poate ca e acoperita de scut.

Ia si tu un manual pdf de pe net si aflii mai multe despre mobra, nu numa unde is seriile :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai glumetilor! :P

 

ma intereseaza unde se gaseste seria sau daca sunt mai multe, seriile pe cadru gs-ului.

Si ar fi bine sa ma ajutati ca a fost motorul la RAR sa o inmatriculez, si nu i-au gasit nici o serie, numa eticheta aia lipita pe cadru in stanga (pe la genunchi), astfel mi-au returnat-o frumos sa pot sa mi-o *** pana nu rezolv eu cumva...

 

 

Deci?

 

 

"SI AR FI BINE SA TE AJUTAM"

 

nu ai impresia ca intreci cei 6 ani de acasa????

 

f bine ti au facut la RAR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...