Hellicks Hellmet Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Sunt R1 din 98 care-s mai bine intretinute si cu mai putini km decat 2007. Am vazut pe strazile Bucurestilor astfel de exemplare. Cauta pe bikeshop dar totodata vinde bmw ul si ia cashul. Combinatii bmw-r1 chiar nu cred ca ti iese. Daca as reusi sa-l vand pe cash as fi superdaddy! Numai ca stau cu el la vanzare de trei luni si nu m-a sunat ABSOLUT NIMENI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Vand aripa fata R1 rn12 din fibra de carbon http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=ac&ID=143924 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Baieti am un prieten care are R1 din 99 si nu are timp sa stea pe forum... intrebarea este urmatoarea: Kilometrajul nu inregistreaza corect km, arata viteza reala dar la 10 km fura 2 km sau 3(variaza). Unde ar putea fi problema? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Pinionul de atac sau cel de la roata sunt schimbate. Ori cel din fata e mai mic decat originalul ori cel din spate e mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Care anume este pinionul de atac " " ... problema e posibil sa nu vina doar de la o piesa schimbata deoarece motoru inregistreaza inconstant, de exemplu... la 80 de km reali a inregistrat 60km, la alt drum la 30 de km reali a inregistrat 16km si tot asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Salutari la toata lumea , Imi cer scuze ca ma bag in seama, dar am citit tot topic-ul la R1 si nu am gasit raspuns la cateva intrebari, asa ca m-am gandit sa va intreb pe voi poate ma ajutati. Am un R1 model 2008 pe care l-am luat de nou anul trecut prin Octombrie, si cu care am facut vreo 1600 KM .... mai mult n-am reusit ca nu ma plimb decat in weekend. La prima revizie m-am uitat pe manualul utilizatorului si acolo scria ca se fac niste verificari, se ung niste cabluri etc... numai ca la service mi-au schimbat uleiul si au intins lantul si cam atat. Revizia am facut-o la service-ul Dual Motors din Pipera. Uleiul folosit a fost Motul 15w50. > sa ma apuc eu sa dau cu spray pe la cablul de ambreiaj / acceleratie, ce credeti? Sau mai astept pana la urmatoarea revizie (din ce am vazut eu, comenzile de apasa destul de usor .. si nu prezinta semne ca ar merge mai greu). Din ce am observat la mersul prin oras, la franari mai bruste (ex: se pune rosu la semafor si trebuie sa opresc de la 50 ~ 60 km/h) imi cam derapeaza roata de pe spate (cauciucurile sunt calde / folosesc pneurile din fabrica ). In afara Bucurestiului daca apas frana spate cu aceeasi putere, roata nu derapeaza ... nu stiu ce o fi in oras .. poate praf sau alt ceva. Am renuntat sa mai pun frana pe spate si doar schimb o treapa inferioara si incerc cu frana de motor si frana fata. > in situatia asta opresc destul de eficient, dar e OK pt. ambreiaj? Se strica in timp? Inainte de a schimba uleiul, motorul pornea la prima cheie, chiar si dupa iesirea din iarna. Acum trebuie sa incerc de vreo 4 ~ 5 ori cand e motorul rece. Folosesc numai benzina de 99 / 100 / 101 ... si nu inteleg ce are. Odata pe cand ma scremeam sa o pornesc, a venit cineva si a rasucit de vreo 3 ori cheia fara sa dea aprindere, ca sa isi traga pompa benzina si dupa aia a pornit din prima. > voua vi se intampla la fel? Referitor la limitarea din treapta 1 si 2. Am citit pe forumuri de afara ca din ECU in treptele mici se limiteaza puterea la 60%. Mie mi se pare ca trage cam slab cu a 1-a pana pe la 6000 ~ 7000 RPM si nici nu prea as vrea sa trag ambreiajul sa o turez si sa ii dau drumul, ca atunci secam ridica pe o roata, si nu-mi prea place senzatia . ...Apropo .. odata m-a depasit unu' cu scuterul ca asta nu-mi tragea la plecare de pe loc ...si m-am gandit sa imi iau un G-Pack http://direct.nikkoracing.com/boutique_us/fiche_produit.cfm?ref=GP-Y207-OV&type=12&code_lg=lg_us&num=0 . Numai ca asta da peste cap kilometrajul... (cica Yamaha masoara treapta cu o rezistenta .. G-Pack-ul baga rezistenta aia de la 0KM/h si ECU-ul crede ca deja esti intr-a 3-a si iti da full power). Numai ca aceeasi rezistenta e folosita si de senzorul de viteza.... si pe display o sa iti arate ca mergi cu 60 cand tu de abia ai plecat de pe loc. Ma gandeam sa combin G-Pack-ul cu un SpeedoHealer: http://www.r1messagenet.com/forums/showthread.php?t=398 . Intrebarea este: oare in ce ordine vin astea conectate? In configuratia asta, G-Pack-ul da semnalul modificat catre ECU si de acolo pleaca catre display. ---- senzor ---- | Gpack | ---- [ECU] ---- display Daca s-ar putea intercala SpeedoHealer-ul cu semnalul de iesire de la ECU poate am putea anula eroarea introdusa de G-Pack. ---- senzor ---- | Gpack | -- -- [ECU] ---? <SpeedoHealer> ?- display Chestia e ca astea 2 daca ar merge impreuna, ar fi mai ieftine decat un ECU custom care costa 1000 si ceva de euroi. Sper ca nu am aberat prea mult .... Atasez si niste poze cu motorul. Multumesc, Cristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 WOW... ma intreb pentru ce ti-a trebuit tie R1, ca vad ca nu prea stii prea multe despre ea. 1. In primul rand tu ai YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle), deci nu ai ce sa ungi. Cablul de ambreiaj nici atat... in cei 1600 de km ai tai. Deci la prima intrebare, raspunsul este ca nu trebuie sa ii mai faci nimic, las-o asa!! 2. Cauciucurile alea nu sunt tocmai potrivite pentru un R1. Sunt vechi (daca zici ca sunt cele din fabrica) si sunt de compozitie tare. Daca vrei aderenta, schimba-le cu ceva mai performant. Desi cred ca problema cu blocatul rotii spate e la tine, si nu la motocicleta Apoi intrebi de ambreiaj... n-are nicio treaba cu faptul ca faci tu frana de motor. Asa e normal sa faci, doar nu tragi ambreiajul si te folosesti numai de frane... Mai ales ca ai si slipper-clutch. Raspuns: Nu se uzeaza 3. Nu stiu care e faza cu uleiul, dar nu inteleg de ce ii bagi tu numai benzina de 99, 100 si 101. Crezi ca te ajuta cu ceva? Baga-i benzina normala!! Iar la ultima chestiune no comment. Invata-te sa mergi cu ea, si dupa aia gandeste-te la G-pack si chestii de genul asta. Tu nu poti sa pleci tare de pe loc ca ti-e frica sa nu o ridici pe o roata, dar vrei schimbari la ECU. Sincer iti spun, mai bine iti luai scuter si puteai sa pleci si tu tare fara sa iti fie rusine Poate am fost cam dur, dar... stii cum ai descris tu aceste probleme? ca si cum mi-as cumpara eu un aparat foto profesional de cateva mii de euro, si intreb pe forum ce are de nu face poze clare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Viata nu este corecta deloc... adica nu numai ca nu e corecta, dar e chiar o curva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 (editat) Man, R1 2007 are compresia mai mare si trebui superbenzina, adica nu merge bine cu 95. Si eu sint fan al benzinei de 95 numai ca daca compresia in cilindri e prea mare risc sa stric prematur motorul. Cablurile de acceleratie exista la fel ca la orice alt model moto, numai ca in loc sa traga direct clapetele din rampa de injectie, trag doar un potentiometru care da tensiune la ECU. Evident ca cablurile de acceleratie trebuie unse, la fel ca orice alte cabluri. Eu folosesc ori ulei de suspensie, 5W, ori WD40 cind ma grabesc. Operatiunea trebuie facuta macar de 2 ori /sezon. Chestia cu pornitul, fa-mi o vizita si o rezolv, e o buba tipica modelului 2007 2008. Editat Septembrie 29, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Killer. Eu am un 2007 ca al tau. Si o experienta din 1989... E al 5 lea R1 pe care l am... O servisare corecta ca la carte intradevar include ungerea cablurilor si multe alte gresari de obiceio fac (la mine) proprietari de BMW.Ei respecta inclusiv reglajele de supape la 10000 si de injectie si tot tacamul. In rest lumea vrea ieftin repede si bine. Adica bine e ultima grija care si-o pun. Cartea Yamaha e una si cerinta moto e alta (in Romania) drept ptr care si Yamaha trece ca glontul prin asta. 15w50 este un ulei total neadecvat motocicletei tale. E un ulei ce se schimba la 2500km (nu ce scrie pe el ci ce e corect ptr moto) care are indice de vascozitate mare ptr o moto la 1600km ( normal il bagi cand te dai cu ea pe circuit frecvent si motorul a prins uzuri) cu indice de rezistenta la temperatura ok in cazul tau. Normal trebuia sa bagi 10w40 dar sincer eu as fi bagat 5w50 sau 5w60 ca sa se lase motorul frumos. Macar ptr primele 2000km. R1 tau si cu tine inca nu va cunoasteti. E o prietenie care nu se face cautand raspunsuri pe net ci pur si simplu sa pleci pana undeva departe si sa vezi seara ce discutii si intrebari aveti impreuna. Felicitari ptr motocicleta aleasa si drum bun. Pune km pe ea si vei vedea ca va fi ok P.S. pornirea grea e din cauza faptului ca ai tot pornit-o si ai oprit-o. Ai distrus bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Din cate vad ai modelul de america (ma insel)? Daca sapi adanc pe net o sa vezi ca au intr-adevar probleme cu ECU. Dar dupa cum ziceau si baietii mai sus tu inca nu poti sa scoti tot ce poate motorul asta. Deci deocamdata lasa-l asa si invata-te cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Din cate vad ai modelul de america (ma insel)? Daca sapi adanc pe net o sa vezi ca au intr-adevar probleme cu ECU. Dar dupa cum ziceau si baietii mai sus tu inca nu poti sa scoti tot ce poate motorul asta. Deci deocamdata lasa-l asa si invata-te cu el. Off topic: conduci Alfa 159 si ai Yamaha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Salut, Multumesc pentru raspunsuri. 2. Cauciucurile alea nu sunt tocmai potrivite pentru un R1. Sunt vechi (daca zici ca sunt cele din fabrica) si sunt de compozitie tare. Daca vrei aderenta, shimba-le cu ceva mai performant. Desi cred ca problema cu blocatul rotii spate e la tine, si nu la motocicleta Apoi intrebi de ambreiaj... n-are nicio treaba cu faptul ca faci tu frana de motor. Asa e normal sa faci, doar nu tragi ambreiajul si te folosesti numai de frane... Mai ales ca ai si slipper-clutch. Raspuns: Nu se uzeaza Se poate ca nici eu nu stiu sa franez eficient, dar la aceeasi apasare pe frana spate in afara, nu fuge deloc roata. Nu stiu daca ati sesizat dar si la masina incep sa derapeze putin rotile pe anumite portiuni de asfalt, in special in anumite parti din Bucuresti unde asfaltul e mai neted (Arcul de Trimf, Bd. Iuliu Maniu, Barbu Vacarescu ... poate au schimbat mixtura .. ). Pot sa derapez si in afara, numai ca trebuie sa apas mult mai tare. Se poate ca este din cauza cauciucurilor.... ce marca / model ar trebui sa imi iau? Nici nu as lua ceva foarte soft ca am inteles ca daca nu te dai uniform, se tocesc repede pe mijloc si profilul cauciucului se face patrat. Evident ca cablurile de acceleratie trebuie unse, la fel ca orice alte cabluri. Eu folosesc ori ulei de suspensie, 5W, ori WD40 cind ma grabesc. Operatiunea trebuie facuta macar de 2 ori /sezon. Chestia cu pornitul, fa-mi o vizita si o rezolv, e o buba tipica modelului 2007 2008. Cum facem sa te vizitez ? Ce program ai in weekend-ul asta? 15w50 este un ulei total neadecvat motocicletei tale. E un ulei ce se schimba la 2500km (nu ce scrie pe el ci ce e corect ptr moto) care are indice de vascozitate mare ptr o moto la 1600km ( normal il bagi cand te dai cu ea pe circuit frecvent si motorul a prins uzuri) cu indice de rezistenta la temperatura ok in cazul tau. Normal trebuia sa bagi 10w40 dar sincer eu as fi bagat 5w50 sau 5w60 ca sa se lase motorul frumos. Macar ptr primele 2000km. R1 tau si cu tine inca nu va cunoasteti. E o prietenie care nu se face cautand raspunsuri pe net ci pur si simplu sa pleci pana undeva departe si sa vezi seara ce discutii si intrebari aveti impreuna. Nu-i problema sa il schimb la 2500 KM ... dar de ce nu ar fi OK? Daca nu gresesc, 5w / 10w / 15w vine de la coeficientul de viscozitate la temperaturi mici (>20 C) ... cum eu nu merg iarna si pornirea se face aproape mereu la temperaturi de 15 ~ 30 C, m-am gandit ca nu ar trebui sa fie mare problema daca nu iau uleiul din manual 10w40. Iar coeficientul de viscozitate la temperatura de functionare este 50. Am ales un ulei mai gros deoarece masinaria se cam incinge in trafic ... ce-i drept nu merg pe pista ca sa scot toti dracii din motor, dar am crezut ca nici daca sta numai aproape de punctul de fierbere tot timpul nu-i prea bine. Este uleiul de 50 prea gros pentru mers in oras / pe afara (precizez ca nu merg agresiv ... 50 KM/h in oras, 110 ~ 130 pe afara)? Din cate vad ai modelul de america (ma insel)? Cred ca motorul a fost adus din Anglia. Cum imi dau seama ce model este ? Apropo de model ... eu nu pot sa dau display-ul din grade F in C .... am incercat http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=310905 numai ca la ultimul pas To change the display, operate the engine switch “OFF” → “ON”. nu se intampla nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 @JAGI. Am inteles... credeam ca acel potentiometru e direct pe acceleratie nu stiam ca e cablu normal. Ca tot a venit vorba de compresie... eu nu vad o diferenta prea mare intre R1 si alte modele de motociclete. Adica lucrurile stau cam asa: 2008 Yamaha R1 - 12.7:1 GSXR 1000 K8 - 12.5:1 2008 Honda Fireblade - 12.3:1 2008 Kawasaki ZX-10R - 13.0:1 BMW S1000RR - 13.0:1 ... ba chiar ultimele doua prezentate de mine, au raportul de compresie mai mare decat R1. Si R6 din acelasi an are 13.1:1 . Acum nu stiu cat de mult afecteaza benzina de 95 aceste motoare, dar eu nu cred ca sunt prea multi cei care baga numai benzina cu CO mare in motocicletele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Off topic: conduci Alfa 159 si ai Yamaha? Da man. R1 e de vanzare - vezi la rubrica vanzari. ontopic - ca sa-ti dai seama daca e de USA vezi daca ai immobilizer (la cheia de contact). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Da man. R1 e de vanzare - vezi la rubrica vanzari. ontopic - ca sa-ti dai seama daca e de USA vezi daca ai immobilizer (la cheia de contact). Nu am. Cheia e simpla.... nu am primit nici o cheie rosie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Atunci e de USA. Mi-am dat seama initial dupa ochii de pisica montati pe jambe si in spate pe laterale. Tipic pt piata de america. Inca ceva...semnalele stau tot timpul aprinse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) Problema la modelul pt USA s-a rezolvat cu schimbarea ECU. Uita-te te rog sub shaua riderului si fa o poza cu seria ECU. I-ti confirm daca e sau nu primul model, cel cu probleme. Deaia sint diferentze mari de cost al ECU USA, se gasesc si cu 100$ si cu 250$. Numarul de tel al meu i-l gasesti la avatar. Editat Septembrie 30, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Problema la modelul pt USA s-a rezolvat cu schimbarea ECU. Uita-te te rog sub shaua riderului si fa o poza cu seria ECU. I-ti confirm daca e sau nu primul model, cel cu probleme. Deaia sint diferentze mari de cost al ECU USA, se gasesc si cu 100$ si cu 250$. Numarul de tel al meu i-l gasesti la avatar. O sa fac poza cu ECU-ul maine cand ajung la garaj. Nu prea am observat simptomele specifice problemei de acceleratie la motorul asta. Nici nu scade relanti-ul sub 1000 la semafor, nici nu are intarziere la acceleratie la 4500 ~ 5500 RPM din a 2-a. Incepe sa traga imediat, numai ca nu trage suficient de tare. Semnalizarile nu stau tot timpul aprinse. (Ar fi super tare sa am ECU-ul ala defect ... as avea motiv sa imi iau din ala racing, sa nu imi mai ia fata toate scuterele ... ehhehe ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (Ar fi super tare sa am ECU-ul ala defect ... as avea motiv sa imi iau din ala racing, sa nu imi mai ia fata toate scuterele ... ehhehe ) :laugh: no comment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 @ bogdan_gba : Si eu gandeam la fel ca tine si ii bagam 95 pana a inceput pompa de benzina sa-mi faca fitze si sa se opreasca in mers (avea aceleasi simptome ca o dacie cand are jiglerul de relanti infundat).Am bagat 98 de la lukoil si de atunci au trecut peste 10000 de km si nici o problema nu am mai avut cu ea.Deci eu as zice sa se bage ce e recomandat de producator. Offtopic : Nu exista masina mai sexy pe piata la ora actuala decat Alfa 159 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) Omul are modelul 2008 de State, ECU are seria 4C8-8591A-60-00 . E al 3-lea model de ECU pt R1 2007 2008 , varianta pt USA. Culoarea candy red e foarte reusita comparativ cu ce s-a oferit pt Europa, coloristic vorbind. ECU pt State cu probleme este 4C8-8591A-20-00 . In 2007 a fost inlocuit cu 4C8-8591A-21-00. Pt Europa ECU pt 2007 are seria 4C8-8591A-00-00. Nu stiu daca s-a schimbat ceva in 2008. Editat Octombrie 1, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 in 2008 au schimbat softul si in state. problema e ca daca a ajuns un scuter sa faca un R1 atunci....nu prea avem ce sa discutam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Stiti povestea celebra cu prima motocicleta =R1 2008 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Stiti povestea celebra cu prima motocicleta =R1 2008 ? Chiar exista. Am vazut azi un exemplu in carne si oase, nu povesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.