Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

:)

Din cate vad ai modelul de america (ma insel)?

Daca sapi adanc pe net o sa vezi ca au intr-adevar probleme cu ECU. Dar dupa cum ziceau si baietii mai sus tu inca nu poti sa scoti tot ce poate motorul asta. Deci deocamdata lasa-l asa si invata-te cu el.

 

Off topic: conduci Alfa 159 si ai Yamaha? smile.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Multumesc pentru raspunsuri.

 

2. Cauciucurile alea nu sunt tocmai potrivite pentru un R1. Sunt vechi (daca zici ca sunt cele din fabrica) si sunt de compozitie tare. Daca vrei aderenta, shimba-le cu ceva mai performant. Desi cred ca problema cu blocatul rotii spate e la tine, si nu la motocicleta ;) Apoi intrebi de ambreiaj... n-are nicio treaba cu faptul ca faci tu frana de motor. Asa e normal sa faci, doar nu tragi ambreiajul si te folosesti numai de frane... Mai ales ca ai si slipper-clutch. Raspuns: Nu se uzeaza

 

Se poate ca nici eu nu stiu sa franez eficient, dar la aceeasi apasare pe frana spate in afara, nu fuge deloc roata. Nu stiu daca ati sesizat dar si la masina incep sa derapeze putin rotile pe anumite portiuni de asfalt, in special in anumite parti din Bucuresti unde asfaltul e mai neted (Arcul de Trimf, Bd. Iuliu Maniu, Barbu Vacarescu ... poate au schimbat mixtura ..:scratch: ). Pot sa derapez si in afara, numai ca trebuie sa apas mult mai tare. Se poate ca este din cauza cauciucurilor.... ce marca / model ar trebui sa imi iau? Nici nu as lua ceva foarte soft ca am inteles ca daca nu te dai uniform, se tocesc repede pe mijloc si profilul cauciucului se face patrat.

 

Evident ca cablurile de acceleratie trebuie unse, la fel ca orice alte cabluri. Eu folosesc ori ulei de suspensie, 5W, ori WD40 cind ma grabesc. Operatiunea trebuie facuta macar de 2 ori /sezon. Chestia cu pornitul, fa-mi o vizita si o rezolv, e o buba tipica modelului 2007 2008.

 

Cum facem sa te vizitez :cheers: ? Ce program ai in weekend-ul asta?

 

15w50 este un ulei total neadecvat motocicletei tale. E un ulei ce se schimba la 2500km (nu ce scrie pe el ci ce e corect ptr moto) care are indice de vascozitate mare ptr o moto la 1600km ( normal il bagi cand te dai cu ea pe circuit frecvent si motorul a prins uzuri) cu indice de rezistenta la temperatura ok in cazul tau. Normal trebuia sa bagi 10w40 dar sincer eu as fi bagat 5w50 sau 5w60 ca sa se lase motorul frumos. Macar ptr primele 2000km.

 

R1 tau si cu tine inca nu va cunoasteti. E o prietenie care nu se face cautand raspunsuri pe net ci pur si simplu sa pleci pana undeva departe si sa vezi seara ce discutii si intrebari aveti impreuna.

 

Nu-i problema sa il schimb la 2500 KM ... dar de ce nu ar fi OK? Daca nu gresesc, 5w / 10w / 15w vine de la coeficientul de viscozitate la temperaturi mici (>20 C) ... cum eu nu merg iarna si pornirea se face aproape mereu la temperaturi de 15 ~ 30 C, m-am gandit ca nu ar trebui sa fie mare problema daca nu iau uleiul din manual 10w40.

Iar coeficientul de viscozitate la temperatura de functionare este 50. Am ales un ulei mai gros deoarece masinaria se cam incinge in trafic ... ce-i drept nu merg pe pista ca sa scot toti dracii din motor, dar am crezut ca nici daca sta numai aproape de punctul de fierbere tot timpul nu-i prea bine.

 

Este uleiul de 50 prea gros pentru mers in oras / pe afara (precizez ca nu merg agresiv ... 50 KM/h in oras, 110 ~ 130 pe afara)?

 

Din cate vad ai modelul de america (ma insel)?

 

Cred ca motorul a fost adus din Anglia. Cum imi dau seama ce model este ? Apropo de model ... eu nu pot sa dau display-ul din grade F in C .... am incercat http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=310905 numai ca la ultimul pas

To change the display, operate the engine switch “OFF” → “ON”.
nu se intampla nimic.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@JAGI. Am inteles... credeam ca acel potentiometru e direct pe acceleratie :) nu stiam ca e cablu normal.

 

Ca tot a venit vorba de compresie... eu nu vad o diferenta prea mare intre R1 si alte modele de motociclete. Adica lucrurile stau cam asa:

2008 Yamaha R1 - 12.7:1

GSXR 1000 K8 - 12.5:1

2008 Honda Fireblade - 12.3:1

2008 Kawasaki ZX-10R - 13.0:1

BMW S1000RR - 13.0:1

 

... ba chiar ultimele doua prezentate de mine, au raportul de compresie mai mare decat R1. Si R6 din acelasi an are 13.1:1 . Acum nu stiu cat de mult afecteaza benzina de 95 aceste motoare, dar eu nu cred ca sunt prea multi cei care baga numai benzina cu CO mare in motocicletele lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic: conduci Alfa 159 si ai Yamaha? smile.gif

 

Da man. R1 e de vanzare - vezi la rubrica vanzari.

 

ontopic - ca sa-ti dai seama daca e de USA vezi daca ai immobilizer (la cheia de contact).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci e de USA. Mi-am dat seama initial dupa ochii de pisica montati pe jambe si in spate pe laterale. Tipic pt piata de america. Inca ceva...semnalele stau tot timpul aprinse?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema la modelul pt USA s-a rezolvat cu schimbarea ECU. Uita-te te rog sub shaua riderului si fa o poza cu seria ECU. I-ti confirm daca e sau nu primul model, cel cu probleme. Deaia sint diferentze mari de cost al ECU USA, se gasesc si cu 100$ si cu 250$.

Numarul de tel al meu i-l gasesti la avatar.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema la modelul pt USA s-a rezolvat cu schimbarea ECU. Uita-te te rog sub shaua riderului si fa o poza cu seria ECU. I-ti confirm daca e sau nu primul model, cel cu probleme. Deaia sint diferentze mari de cost al ECU USA, se gasesc si cu 100$ si cu 250$.

Numarul de tel al meu i-l gasesti la avatar.

 

O sa fac poza cu ECU-ul maine cand ajung la garaj. Nu prea am observat simptomele specifice problemei de acceleratie la motorul asta. Nici nu scade relanti-ul sub 1000 la semafor, nici nu are intarziere la acceleratie la 4500 ~ 5500 RPM din a 2-a. Incepe sa traga imediat, numai ca nu trage suficient de tare.

 

Semnalizarile nu stau tot timpul aprinse.

 

(Ar fi super tare sa am ECU-ul ala defect ... as avea motiv sa imi iau din ala racing, sa nu imi mai ia fata toate scuterele ... ehhehe :rolleyes: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

(Ar fi super tare sa am ECU-ul ala defect ... as avea motiv sa imi iau din ala racing, sa nu imi mai ia fata toate scuterele ... ehhehe :rolleyes: )

 

:laugh: :laugh: :laugh:

no comment

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ bogdan_gba : Si eu gandeam la fel ca tine si ii bagam 95 pana a inceput pompa de benzina sa-mi faca fitze si sa se opreasca in mers (avea aceleasi simptome ca o dacie cand are jiglerul de relanti infundat).Am bagat 98 de la lukoil si de atunci au trecut peste 10000 de km si nici o problema nu am mai avut cu ea.Deci eu as zice sa se bage ce e recomandat de producator.

 

Offtopic : Nu exista masina mai sexy pe piata la ora actuala decat Alfa 159 :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul are modelul 2008 de State, ECU are seria 4C8-8591A-60-00 . E al 3-lea model de ECU pt R1 2007 2008 , varianta pt USA. Culoarea candy red e foarte reusita comparativ cu ce s-a oferit pt Europa, coloristic vorbind.

 

ECU pt State cu probleme este 4C8-8591A-20-00 . In 2007 a fost inlocuit cu 4C8-8591A-21-00.

 

Pt Europa ECU pt 2007 are seria 4C8-8591A-00-00. Nu stiu daca s-a schimbat ceva in 2008.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema e ca daca a ajuns un scuter sa faca un R1 atunci....nu prea avem ce sa discutam

Si tu esti rau,poate era tunat,poate "avea set de 80" :grinbandit:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

800 euro si iti dau eu toata electrica, injectia si CDi ul de pe Europeana mea. Eu oricum vreau sa o trec pe carburatie.

Daca e de state iti trebuie si instalatia electrica darimi dai mie la schimb ce ai tu ca sa imi mearga bordul pe noua oranduire.

 

800 euro si iti dau eu toata electrica, injectia si CDi ul de pe Europeana mea. Eu oricum vreau sa o trec pe carburatie.

Daca e de state iti trebuie si instalatia electrica darimi dai mie la schimb ce ai tu ca sa imi mearga bordul pe noua oranduire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

800 euro si iti dau eu toata electrica, injectia si CDi ul de pe Europeana mea. Eu oricum vreau sa o trec pe carburatie.

Daca e de state iti trebuie si instalatia electrica darimi dai mie la schimb ce ai tu ca sa imi mearga bordul pe noua oranduire.

 

Nu consider ca e necesar sa imi schimb ECU-ul si instalatia electrica. Daca nu am acel 'bug', si totul merge bine, nu vad nici un avantaj. As schimba ECU-ul de USA cu unul ne-limitat ....

 

Si tu esti rau,poate era tunat,poate "avea set de 80"

 

Nu cred ca era un scuter tunat, numai ca eu mergeam cu a 2-a sau 3-a la 40~50 KM/h ... si oricare dintre voi (parerea mea) daca ar mege asa de subturat si va vine din spate unu cu scuterul in acceleratie maxima, nu stiu daca mai aveati ce face :grinbandit: . Si chiar daca se gaseste cineva care sa il depaseasca pe ala cu scuterul, asta nu schimba cu nimic faptul ca din cauza limitarii, R1 nu prea trage la viteze mici.:moto:

Editat de Killer_533
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bro!

 

Fara limitarile respective am vedea la stiri numai accidente cu R1!!! Nu sunt rele deloc.

 

Ia un R1 serie 2007 si pune-l la bataie cu un R1 98 fara limitari. Nici in prima si niciodata nu va fi mai slab 07 ul.

 

Este bine gandita sa nu te faca de ras dar sa te tina pe asfalt (sa nu rupa aderentza ca cretina) cum face 2004-2006 daca scoti limitarile de pe injectie (cu o surubelnitza) si se transforma intr-o fiara ca pana la sfarsitul a 400metri tot 2007 sa fie the best.

 

Nu-a facut-o nici un scuter pe R1 tau. Tu erai in lumea basmelor, alunecand pe val fara sa pornesti motoarele...

 

Vinde-o sau treci la scolarizare daca vrei sa ai R1!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti povestea celebra cu prima motocicleta =R1 2008 ?

 

Povestea eu nu o stiu, dar am vazut filmul :laugh:

 

Partea I

 

http://www.youtube.com/watch?v=YQR3lNy4buE

 

Partea a II-a (revenge of the Er unu)

 

http://www.youtube.com/watch?v=WBc4U3jajdQ&NR=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea eu nu o stiu, dar am vazut filmul :laugh:

 

Eu stiam alta poveste ... se zice ca cei care merg pe R1 si sunt incepatori, trebuie sa faca pauze mai dese, pentru ca din cauza pozitiei relativ incomode ii cam doare spatele la drum lung. :bigstar:

 

Numai ca cei care au Hayabusa si sunt incepatori trebuie sa aiba grija mare ... sa nu pateasca ca in filmul de mai sus.

 

 

Acum lasand gluma la o parte, stiu ca e prea puternica si sunt total varza si nu am ce cauta pe asa ceva. Dar imi place prea mult, ca sa ma mai las. Asa ca ramane optiunea de urma un fel de curs. Pe AMCKart se organizeaza ore de pilotaj cu motorul elevului, si nu as vrea sa ma dau pe jos cu asta de noua .. stie cineva daca se inchiriaza motoare la vreo scoala de pilotaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...