Method Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 (editat) problema e ca daca a ajuns un scuter sa faca un R1 atunci....nu prea avem ce sa discutam Si tu esti rau,poate era tunat,poate "avea set de 80" Editat Octombrie 5, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 800 euro si iti dau eu toata electrica, injectia si CDi ul de pe Europeana mea. Eu oricum vreau sa o trec pe carburatie. Daca e de state iti trebuie si instalatia electrica darimi dai mie la schimb ce ai tu ca sa imi mearga bordul pe noua oranduire. 800 euro si iti dau eu toata electrica, injectia si CDi ul de pe Europeana mea. Eu oricum vreau sa o trec pe carburatie. Daca e de state iti trebuie si instalatia electrica darimi dai mie la schimb ce ai tu ca sa imi mearga bordul pe noua oranduire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 (editat) 800 euro si iti dau eu toata electrica, injectia si CDi ul de pe Europeana mea. Eu oricum vreau sa o trec pe carburatie. Daca e de state iti trebuie si instalatia electrica darimi dai mie la schimb ce ai tu ca sa imi mearga bordul pe noua oranduire. Nu consider ca e necesar sa imi schimb ECU-ul si instalatia electrica. Daca nu am acel 'bug', si totul merge bine, nu vad nici un avantaj. As schimba ECU-ul de USA cu unul ne-limitat .... Si tu esti rau,poate era tunat,poate "avea set de 80" Nu cred ca era un scuter tunat, numai ca eu mergeam cu a 2-a sau 3-a la 40~50 KM/h ... si oricare dintre voi (parerea mea) daca ar mege asa de subturat si va vine din spate unu cu scuterul in acceleratie maxima, nu stiu daca mai aveati ce face . Si chiar daca se gaseste cineva care sa il depaseasca pe ala cu scuterul, asta nu schimba cu nimic faptul ca din cauza limitarii, R1 nu prea trage la viteze mici. Editat Octombrie 5, 2011 de Killer_533 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 LOL :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 nu radeeee... si pe mine cu busa m-a facut odata unu cu bicicleta.... sigur era tunata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Bro! Fara limitarile respective am vedea la stiri numai accidente cu R1!!! Nu sunt rele deloc. Ia un R1 serie 2007 si pune-l la bataie cu un R1 98 fara limitari. Nici in prima si niciodata nu va fi mai slab 07 ul. Este bine gandita sa nu te faca de ras dar sa te tina pe asfalt (sa nu rupa aderentza ca cretina) cum face 2004-2006 daca scoti limitarile de pe injectie (cu o surubelnitza) si se transforma intr-o fiara ca pana la sfarsitul a 400metri tot 2007 sa fie the best. Nu-a facut-o nici un scuter pe R1 tau. Tu erai in lumea basmelor, alunecand pe val fara sa pornesti motoarele... Vinde-o sau treci la scolarizare daca vrei sa ai R1! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) plus...s-ar putea sa te sperie cand vezi atatea grafice si valori de modificat Editat Octombrie 6, 2011 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Stiti povestea celebra cu prima motocicleta =R1 2008 ? Povestea eu nu o stiu, dar am vazut filmul Partea I http://www.youtube.com/watch?v=YQR3lNy4buE Partea a II-a (revenge of the Er unu) http://www.youtube.com/watch?v=WBc4U3jajdQ&NR=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 ce debitează ăla acolo ?! )) daca cumva te refereai la mine...asta e programul de la ECU YEC. cauta pe google Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Povestea eu nu o stiu, dar am vazut filmul Eu stiam alta poveste ... se zice ca cei care merg pe R1 si sunt incepatori, trebuie sa faca pauze mai dese, pentru ca din cauza pozitiei relativ incomode ii cam doare spatele la drum lung. Numai ca cei care au Hayabusa si sunt incepatori trebuie sa aiba grija mare ... sa nu pateasca ca in filmul de mai sus. Acum lasand gluma la o parte, stiu ca e prea puternica si sunt total varza si nu am ce cauta pe asa ceva. Dar imi place prea mult, ca sa ma mai las. Asa ca ramane optiunea de urma un fel de curs. Pe AMCKart se organizeaza ore de pilotaj cu motorul elevului, si nu as vrea sa ma dau pe jos cu asta de noua .. stie cineva daca se inchiriaza motoare la vreo scoala de pilotaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Da,te duci la scoala de moto si mai incerci acolo cateva jaloane cum ai facut si inainte si gata ecsperienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Acum lasand gluma la o parte, stiu ca e prea puternica si sunt total varza si nu am ce cauta pe asa ceva. Dar imi place prea mult, ca sa ma mai las. Asa ca ramane optiunea de urma un fel de curs. Pe AMCKart se organizeaza ore de pilotaj cu motorul elevului, si nu as vrea sa ma dau pe jos cu asta de noua .. stie cineva daca se inchiriaza motoare la vreo scoala de pilotaj? Tocmai de aceea ti-am recomandat, si iti mai recomand, sa lasi ECU Racing si chestii de genul asta, pentru alta data. Deocamdata baga kilometri cu motocicleta asa cum e, si invata-te sa mergi cu ea. O sa te inveti mai greu, asta e dezavantajul de a incepe pe o motocicleta foarte puternica. Chiar daca reusesti sa faci scuterele pana la urma in linie dreapta , tot te vor face pe curbe. Asa ca degeaba ii pui Ohlins, Termignoni, Ecu, etc. tot nu va merge mai repede si nici nu va lua virajele singura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) dezmembrez r1 rn 09 2002 , cadru cu acte ,motor ,telescoape roti ,scarite ..... ceva carene interesatii rog pm mai am janta spate complecta , scarita pilot stanga ,scarita pasager dreapta , pompele de frana , bascula , cricul , instalatia electrica si cdi-ul , aripioara spate de pe bascula releul de incarcare ,toate piesele sunt in stare perfecta Editat Octombrie 7, 2011 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Daca va plac tobele din imaginile de mai jos, gasiti in semnatura oferta completa iar aici topicul cu toate detaliile: Evacuari Moto Romania P.s. - Brandul Yoshimura este doar un sticker . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Salut, Va rog sa imi spuneti si mie daca este normal ca la un R1 -2001 temperatura la apa la mers afara cu viteze intre 100-140 sa stea la 68-72 de grade?In oras temperatura creste si pana la 107 dar scade cand pornesc ventilatoarele.Este posibil sa fi ramas termostatul blocat pe pozitia deschis? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Salut, Va rog sa imi spuneti si mie daca este normal ca la un R1 -2001 temperatura la apa la mers afara cu viteze intre 100-140 sa stea la 68-72 de grade?In oras temperatura creste si pana la 107 dar scade cand pornesc ventilatoarele.Este posibil sa fi ramas termostatul blocat pe pozitia deschis? Multumesc, da...este foarte normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Am pus aceasta intrebare deoarece toti prietenii mei cu motoare la acelasi drum si aceeasi viteza apa sta unde la 80 de grade... Merci de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 am si eu o problema cu r1 meu....are ecu yec,cine crede ca ma poate ajuta s-a intre pe idu asta de mess bugpity Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Cam despre ce problema ar fi vorba la YEC? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Cam despre ce problema ar fi vorba la YEC? de la o vreme tot imi intrerupea in mers am verifikt kiar tot ce se putea verifica,am intrat in diagnoza,la 62 am afisat 1,am dat pana imi arata 0,dar mia oprit kilometrajul(odo meter)nu cu cat merg la ora k asta nu arata.....ce sa fie?eroare in ecu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 de la o vreme tot imi intrerupea in mers Si mie mi s-a oprit ieri in mers la schimbarea din a 2-a in a-1-a, cu ambreiajul tras. De la ce o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 de la o vreme tot imi intrerupea in mers am verifikt kiar tot ce se putea verifica,am intrat in diagnoza,la 62 am afisat 1,am dat pana imi arata 0,dar mia oprit kilometrajul(odo meter)nu cu cat merg la ora k asta nu arata.....ce sa fie?eroare in ecu? in mod normal ai resetat istoria de erori cu diag62 (aveai o eroare). daca intrai pe diag 61 ar fi trebuit sa-ti dea codul de eroare. legat de odo, aia e functie de bord nu de ECU. legat de intreruperi in mers, ce accesorii mai ei pe moto? De ex. ai quick shifter? daca ai accesorii de genul asta verifica si functionarea lor. Daca nu eu as miza pe contacte proaste si aici ma refer pana si la pini de la ECU care sunt f sensibili (ai grija sa fie impinsi pana la capat in mufa de la ECU). In caz contrar poti miza si pe ECU failure...dar e cam greu. Mai ai exup-ul pe ea? Ca si ala mai da erori. nu pot sa zic ca sunt tatic pe modelul tau (2002), dar ce am zis mai sus sunt mai mult chestii generale. PS: Cu tine am vb la telefon legat de ECU Race? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 (editat) in mod normal ai resetat istoria de erori cu diag62 (aveai o eroare). daca intrai pe diag 61 ar fi trebuit sa-ti dea codul de eroare. legat de odo, aia e functie de bord nu de ECU. legat de intreruperi in mers, ce accesorii mai ei pe moto? De ex. ai quick shifter? daca ai accesorii de genul asta verifica si functionarea lor. Daca nu eu as miza pe contacte proaste si aici ma refer pana si la pini de la ECU care sunt f sensibili (ai grija sa fie impinsi pana la capat in mufa de la ECU). In caz contrar poti miza si pe ECU failure...dar e cam greu. Mai ai exup-ul pe ea? Ca si ala mai da erori. nu pot sa zic ca sunt tatic pe modelul tau (2002), dar ce am zis mai sus sunt mai mult chestii generale. PS: Cu tine am vb la telefon legat de ECU Race? pai am quichshifter am akra cap coada ,in 61 era 0,am sters o eroare,nu scria pt ce era,dar mai mult k sigur era pt cric,pt k akum nu mai pleaca cu cricu pus cum pleca inainte si dak las 0 in 62 nu imi merge odo,dak las unu merge si imi arata grade in loc de cu cat merg,iar dak in 62 las 2 imi arata grade farenheit .... Editat Octombrie 9, 2011 de bugpity Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 http://www.scribd.com/doc/15752691/Yamaha-R1-Service-Manual-2007 capitolul 8, pg 41 poate nu corespund codurile de diagnoza.... ciudat ca-ti merge cricul, la mine functia e dezactivata de YEC... poate nu face contact cum trebuie? si d-aia sa intrerupa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Salut brembo!Cu mine ai vorbit atunci la tel...eu am r1 2002 cu ecu yec.baiatul nu stiu ce model are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.