Vizitator YamahaR12008 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Io nu am stiut nicicind ca ma aflam deja pe locul 3 in cursa aia. Credem ca sint undeva pe la mijloc, si am zis ca nu are rost sa risc sa fortzez o depasire. Ca tehnica, in ultimele 5 ture am mers numai in treapta a 3-a, cu exceptia liniei drepte lungi. Aveam 2 locuri unde puteam forta depasirea, acolo era suficient sa dau in treapta a doua si fortam la iesirea din viraj, asta implica in primul rind oboseala suplimentara care poate duce la greseli, eu vroiam sa merg fara nici un risc. Pe linia de finish, eram convins ca-l fac, am tras tare de gaza la iesirea din ultimul viraj. Abia ajuns la boxe, mi-au zis prietenii ca-s pe 3, cazusera, abandonasera vreo 3-4 rideri din fatza mea. Pacat,merita riscat putin,oricum erai in ascensiune pt un loc mai bun.Daca mai stau cu tine de vorba,nu o mai vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) :)Corect,aici tine de pilot..cu a mea,crezi ca reuseai sa`l iei?. Nu stiu citi cai are a ta, a mea are 163 cai in toate treptele de viteza, benzina de 99 romaneasca, masurati in vreo 15 run-uri la United Motors. Cu ECU neresoftat dar cu evacuare full Akra racing am avut doar 162 cai, benzina 99, Powercomm cu harta standart de Akra, sonda lambda deconectata.Inainte de resoftare am vindut sistemul Akra, acum am doar Y Akra si site AR in tobele originale(care-s de Ti!!) Cu ECU neresoftat puterea maxima e doar in treptele 5 si 6 , treptele inferioare, mai ales a 1-a si a doua au limitari mari la hartile de ignition, plus deschiderea clapetelor de acceleratie foarte neliniara. Takke, pune te rog aici pe topic niste poze du QS-erul instalat, eventual descrie ce-ti place, fa si un filmuletz cu accelerarea propulsorului. Editat Mai 30, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDDevill Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Salut , JAGI, spune-mi si mie te rog, ce avantaj ai prin resoftarea ecu-lui in locul unui power commander? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Am mai scris de mai multe ori, te rog cauta in posturile mele. Topicul este chiar acesta, detinatori de R1. Powercommanderul modifica DOAR timpii de injectie benzina. Prin resoftare se pot rescrie hartile de injectie, hartile de ignition (ceea ce face de fapt un Ignition Module), se rescriu hartile de YCC-T (hartile de deschidere ale clapetelor de acceleratie in functie de deschiderea manuala a primului TPS fatza de turatia motorului). Functie de QS, este suficient doar un simplu senzor de QS care se leaga direct la ECU.Delimitarea in treptele inferioare, puterea este cea maxima in toate treptele, la stock puterea maxima e doar in treptele 5 si 6.Daca insumezi cit costa POWCOMM, Ignition Module, QS, rezulta la un pret de second hand , minim 450euro investitie. Eliminarea limitarilor in treptele inferioare se poate face si cu un montaj electronic ieftin, numai ca ECU va interpreta ca moto se afla minim in treapta a 5-a si va pompa mai multa benzina crezind ca se afla la o viteza mare, cum in treptele inferioare nu exista mare presiune de aer in cutia de aer, va rezulta un amestec prea bogat. Cine are chiulasa cu came YEC, am si harta de injectie YEC, cea care vine scrisa pe ECU Yamaha YEC pt full Akra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 salut! ma poate ajuta si pe mine cineva cu un semighidon pe partea dreapta pentru un r1 din 2001? astept oferte . multumesc anticipat si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Yamaha's Dark Side : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/May/may3113-yamahas-dark-side/ Un fel de teaser pt noua linie pe care o va adapta Yamaha,punand mult mai mult accent pe sportivitate.Deocamdata sunt foarte secretosi,nu spun nimic,pana pe 11 iun la ora 16 Suspectez ca vor lansa prototipul,schita,draftul,etc al noului R6 ce mai mult ca sigur va avea motor 3 in linie cu crossplane. Sau poate R1 2014,sau amandoua? Oricum,e vorba despre lansarea unei sportive din ce dau ei de inteles,vom vedea peste aprox 2 sapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maverick08 Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Salutare! Aveti cumva un tutorial sau imi puteti explica va rog cum intaresc amortizorul central (2001)? Stiu ca e un nr de ture etc. Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Cauta manualul de reparatie. E descris acolo. Dealtfel e descris si in manualul de utilizare ce vine cu motocicleta. Problema ta ar putea fi de fapt defectarea lui, in sensul ca hidraulica din el nu mai lucreaza, rezervorul de azot e depresurizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 http://www.easternbeaver.com/Main/Elec__Products/Connectors/R-R_Connectors/r-r_connectors.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Am mai scris de mai multe ori, te rog cauta in posturile mele. Topicul este chiar acesta, detinatori de R1. Powercommanderul modifica DOAR timpii de injectie benzina. Prin resoftare se pot rescrie hartile de injectie, hartile de ignition (ceea ce face de fapt un Ignition Module), se rescriu hartile de YCC-T (hartile de deschidere ale clapetelor de acceleratie in functie de deschiderea manuala a primului TPS fatza de turatia motorului). Functie de QS, este suficient doar un simplu senzor de QS care se leaga direct la ECU.Delimitarea in treptele inferioare, puterea este cea maxima in toate treptele, la stock puterea maxima e doar in treptele 5 si 6.Daca insumezi cit costa POWCOMM, Ignition Module, QS, rezulta la un pret de second hand , minim 450euro investitie. Eliminarea limitarilor in treptele inferioare se poate face si cu un montaj electronic ieftin, numai ca ECU va interpreta ca moto se afla minim in treapta a 5-a si va pompa mai multa benzina crezind ca se afla la o viteza mare, cum in treptele inferioare nu exista mare presiune de aer in cutia de aer, va rezulta un amestec prea bogat. Cine are chiulasa cu came YEC, am si harta de injectie YEC, cea care vine scrisa pe ECU Yamaha YEC pt full Akra. hmm... ati murit toti cu r1??? ) dupa sfaturile voastre m-am hotarat sa mai stau putin si sa iau un r1 2007 -2008 (voiam 2005), acum as vrea sa ii schimb evacuarea complet si filtre sport si tot ce mai gasesc si as vrea sa trec si pe la bucuresti pt resoftare... Jagi vad ca e lider la capitolul asta. si de aici intrebarea mea: tot ce as vrea eu sa schimb la ea trebuie sa schimb inainte sau dupa resoftare? ar parea logic ca inainte dar nus vreun impatimit al mecanicii. STIMA si sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) Man, de banii de full evacuare, ia-ti cauciucuri noi, benzina tone, si da-i bice. Full evacuare nu are sens la acest model, diff e de doar 3-4 cai, si asta daca te duci la un stand Dyno si-i dai 2 ore full gaz- maiplatesti vreo 200euro pt harta acolo. Si asta -pt max, maxim 4 cai????? Resoftarea poti s-o faci oricind, dupa ce schimbi evacuarea(pe care dai citeva sute de euro), trimiti prin curier ECU la mine si-ti rescriu hartile de injectie, dureaza 2 zile maxim.Prima resoftare costa bani, urmatoarele sint gratuite. Nu uita sa pui bani deoparte si pt senzorul de QS, e cel mai smecher tuning care are aplicabilitate 100% si pe strada. Editat Iunie 14, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 ok atunci am sa ii pun doar niste finale ca totusi sa se auda putin mai bine si atat. cam cati banuti trebuie sa imi pun deoparte pt senzorul ala si resoftare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 hmm... ati murit toti cu r1??? Nu,pe aci pe la posesori de r1 nu prea se scrie (decat daca avem diverse probleme) pt ca mai avem si alte treburi.Adica sa ne si dam cu ele . Pe restul forumurilor dedicate unei anumite moto e mult mai multa activitate,aici cam bate vantul in timpul sezonului,iarna ce se mai face cate o discutie. Si eu zic ca nu are rost sa-ti schimbi toata evacuarea decat daca vrei sa faci performanta,dar ti-a zis Jagi ce implica treaba asta.Sunt alte lucruri pe care le poti face cu acei bani.Cum ar fi un QS. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 ok atunci am sa ii pun doar niste finale ca totusi sa se auda putin mai bine si atat. cam cati banuti trebuie sa imi pun deoparte pt senzorul ala si resoftare? M-a sunat un baiat din Bacau. Daca nu esti tu, poti sa ma apelezi cu incredere. 0735 131 844 , 0763 681 602 (Orange) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Zilele trecute a fost un baiat cu un R6/2007, il luase pt o ruda de-a lui, care e incepator. Mi-a pus o intrebarea care mi-a dat o idee traznet. " Poti sa-i micsorezi puterea?" Bineneteles ca pot! Pina acum, toti vor zeci de cai in plus, daca se poate. Deci, cine e incepator si chiar are de gind sa inceapa pe R1, R6 (2006 +) poate sa si-i cumpere linistit, din soft, ii pot limita deschiderea clapetelor de acceleratie la cit vrea dinsul( si la 50cai daca doreste). Limitarea fiind din soft, miscarea tubului de acceleratie nu va fi restrictionata deloc. Practic, va fi o acceleratie extrem de lunga, in loc de la 0%-100% clapetele se vor deschide doar pina la o anumita valoare (60-70-80%).Nu se actioneaza asupra cantitatii de benzina sau asupra timpilor de aprindere(ignition), motorul va functiona STOCK.Dupa acomodarea cu noua obra, se poate din nou resofta si mari puterea la 100%. R1 2009+ are 3 moduri de acceleratie: STD, A si B. STD-standart, A-quick throttle, B- long throttle - la deschiderea 100% a gazului de catre rider clapetele nu se deschid mai mult de 80%. R1 2009+ are facilitatea de a inmagazina mai multe harti de YCC-T, 07-08 R1 nu are aceasta posibilitate, dar se poate scrie orice harta de YCC-T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 sa-mi dai si mie parametrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Daca tot e liniste pe topicul nostru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Ma da faine drumuri aveti voi acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 6, ala din spate e 2004? Care ti se pare ca are iesirea din viraj mai buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Iese mai bine 2004 din viraj ca 2007?M-as mira... Al meu tre sa am grija mare pe iesirea din viraj cu accel ca imediat devine nervos daca il abuzez.Bine,n-am nici eu mari cauciucuri,(Pilot Power 2ct),dar totusi. Sa vedem cum mere cu Gpracere,ca le am pregatite,trebuie numai sa le pun sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 merg excelent! am mers numai pe cauciucuri de strada pana sa pun gpracer,au tinut excelent insa dupa ce am mers pe curbe cu gpracer mi-am dat seama ca puteam face pasul mult mai devreme si cu SUCCES Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Ma da faine drumuri aveti voi acolo. So true! 6, ala din spate e 2004? Care ti se pare ca are iesirea din viraj mai buna? Da, e un 2005. Nu mergem blana pe strada, asa ca diferentele sunt insesizabile. Eu stiu doar ca motocicleta mea e racheta, acum, dupa resoftare. Jagi, nu stii daca e trackday pe 8 august la Hungaro, inainte de etapa RoSBK? Am veni si noi la un trackday si am ramane ca spectatori la etapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Ma da faine drumuri aveti voi acolo. da inca ce drumuri au...... moamaaaaaa. merge facut un "Isle of Man" de toata frumusetea. Sa vedem cum mere cu Gpracere,ca le am pregatite,trebuie numai sa le pun sus. nu o sa-ti vina sa mai pui altceva pe ea. intradevar se duc repede, dar cand tragi de ea pe curbe, o faci cu toata increderea. Jagi, nu stii daca e trackday pe 8 august la Hungaro, inainte de etapa RoSBK? Am veni si noi la un trackday si am ramane ca spectatori la etapa. tare-mi vine sa ma bag si eu, asa de-o plimbare. posibilsa fiu acasa atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) Pt 6. Va dati simbata in cursa de andurantza, va lipiti la 1-2 echipe, , costul e simbolic. Sau, platiti o taxa si va dati 2 pe o taxa, schimbati abtzipildul de pe parbriz. e 420euro o taxa, impartita la 2 vine 210euro pt 3 zile. Vineri sint 2 curse, simbata andurantza, e mult de dat. Dati tel la circuit aflati toate informatiile. Editat Iunie 17, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) Salut. Tocmai ce-am intrat in grupul detinatorilor de R1 si sunt mandrul posesor al unuia din 2009, cu un face-lift de 2013. Momentan reparam ceva bubite estetice si inconsistente, dar imediat ce e gata, revin cu mai multe poze. Pt moment, un teaser Stupid iPhone... imi intoarce pozele la upload... Editat Iunie 20, 2013 de GabaraB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.