Crazy-devil Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Nici o moto de SBK nu are bascula stock. Oare de ce? Elasticitatea daca nu ma insel. dar si greutatea redusa. (magneziu, ca de carbon nu cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Adica pe langa 4 timpi mai baga 2 timpi si fac 6 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Elasticitatea daca nu ma insel. dar si greutatea redusa. (magneziu, ca de carbon nu cred) elasticitatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 (editat) A vrut sa spuna: Elasticitatea cat mai mica la fel si masa suspendata! Editat Decembrie 9, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 nu stiu nici el daca stie ce-a vrut sa zica. mai degraba rigiditatea si 'unsprung weight' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Ca paranteza, basculele stock de R1 2004-2005 sint prea elastice,la curbele de viteza are probleme de stabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 nu stiu nici el daca stie ce-a vrut sa zica. mai degraba rigiditatea si 'unsprung weight' ? ai mai jos raspunsul legat la ce am vrut sa zic. rigiditatea are legatura cu elasticitatea. Ca paranteza, basculele stock de R1 2004-2005 sint prea elastice,la curbele de viteza are probleme de stabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Are careva o idee facuta despre ZX10 08 si R1 08? Plusuri si minusuri pt amandoua. Danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 (editat) M-am dat eu cu amandoua. Parerea mea. Plusuri Yamaha: Ciclistica, manevrabilitate, frana, pozitie rider. Plus Kawa: Puterea, inca din ture medii. Cu toate acestea, Iosif Ureche (posesorul motocicletei cu care m-am dat) a castigat anul acesta RoSBK Rookies 1000. Bine, Iosif e cladit bine, n-are probleme cu lipsa manevrabilitatii si are doua perechi de OO. L.E. Eu as alege R1 (da, stiu, sunt subiectiv ) si pt faptul ca te poti "juca" prin centrala, o poti resofta, poti pune QS-ul direct pe ea, setezi pornirea ventilatoarelor la ce temperatura vrei, reducerea franei de motor, etc. Jagi stie ce trebuie facut. Editat Decembrie 10, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Plus fiabilitatea, ZX10 e in urma, inclusiv propulsorul. Cititi forumul din USA de Kawasaki Ninja. R1 2007 e cel mai reusit R1, la general, urmatorul model, 2009 s-a vindut in numar mult mai mic in Italia, cu toate ca Rossi era inca pe val, Ben Spies cistiga cu Yamaha... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Eu spun ca asta cu fiabilitatea e mit, in mare parte. Daca dai de un R1 plimbat doar pe bulevard, de un cocalar, in treapta 1 si nu i-a facut mentenanta corespunzator... Iosif n-a avut probleme cu ZX10R-ul lui. Mai mult, stii ca eu am spart 3 motoare pe primul Fireblade, fara sa ma tavalesc. Oricum, tot pe R1 as da banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Nu e un mit, in 2008, abia aparute pe piatza, Ninja 1000, aveau mereu probleme la etapele R0SBK. Fusesera luate de noi din magazin. Problema cu scuipatul uleiului din carter in cutia de aer e o chestie de default. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Poate s-au sinchisit si ei sa rezolve bubele pentru urmatorii ani...dar slabe sanse ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 2011+ e racheta, singura care mai tine pasul cu S1000RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 S1000RR asta e mana dracului..prea e no1 din 2009 pana azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 2011+ e racheta, singura care mai tine pasul cu S1000RR. Oare racheta la propriu?adica...e cea mai tare,un drum dus!ca de intors se intoarce cu parasuta:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 S1000RR asta e mana dracului..prea e no1 din 2009 pana azi Mai documenteazate,No 1 este KAWASAKI ZX10R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Pai..unde este ZX10R No1 ? Si nu-mi spune wsbk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) Mai documenteazate,No 1 este KAWASAKI ZX10R Mai documenteaza-te putin si tu. In WSBK, la clasa SuperStock1000 (motocicletele cele mai apropiate de cele care ies din fabrica, la care avem si noi acces), pe locul 1 a terminat Sylvain Barrier, calarind un BMW. Pe 2 a terminat Ducati si abia pe 3 Kawa (la 1 punct de locul 2). La constructori, aceeasi clasa, BMW e pe 1, Kawa pe 2 si Ducati pe 3. Editat Decembrie 12, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Pauza cu Kawa mai baieti...e gresit topicul:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Mai documenteazate,No 1 este KAWASAKI ZX10R Pe ce te bazezi cand afirmi ca ZX10R este number 1 in lumea motocicletelor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) S1000RR asta e mana dracului..prea e no1 din 2009 pana azi Draq sa le fwta.Arata aiurea rau,dar cred ca merg de rup,probabil voi avea ocazia la anul sa ma urc si eu pe asa ceva.Sunt f curios. Ce e interesant e ca sunt atat de mici...cineva care nu se pricepe ar putea jura ca sunt de 600.Cred ca de aici vine toata smecheria. Un r1 rn12 pare imens pus langa una din astea.Iar in comparatie cu motoretele vechi de 600,nu mai zic : Editat Decembrie 12, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 m am dat si eu pe hp4 si pot sa afirm ca mobrele astea nu sunt pt oricine... chiar daca mi-as permite,nu cred ca mi-as cumpara asa ceva (pt strada). mai mult de-a 3-a nu i-am dat. cine s-a dat cu una,intelege ca nu ai nevoie de mai mult de 4 trepte cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Deci dintre toate marcile, cu Yamaha se inrudeste cel mai mult BMW-ul asta sa inteleg.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Deci dintre toate marcile, cu Yamaha se inrudeste cel mai mult BMW-ul asta sa inteleg.. Oho.Si inca cum. Eu am o teorie,partial confirmata,ca s1000-le este copiat grav dupa r6.De la faruri la coditza,linie (si aici nu vorbesc numai de asemanari estetice).Cine se uita atent o sa vada foarte multe elemente comune cu r6-2006. Numai ca i-au pus acel motor,care are o putere imensa in "corpul" unui r6 si iata ce monstruletz a iesit. @Shobo : Mai,ai dreptate,dar stii ce am observat?Fata de o motoreta cum e a mea,la s1000 se aude sunetul foarte ciudat,in ce sens : la relantiu pare mult mai turata.Si m-am uitat atent,dar avea aprox aceeiasi turatie,vreo 1250rpm.Sa fie oare din cauza motorului "patrat" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.