Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

In cati km ai avut prima problema cu ea?

te intreb ca si eu am luat una si deja am facut vreo 500 km si nu am avut pb cu siguranta.

 

Btw, de la ce dealer ai luat-o?

 

Merci

 

Exact. ECU are pe el o siguranță. Aia se arde. YAMAHA cheamă la Resoftare pentru ăsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

In cati km ai avut prima problema cu ea?

te intreb ca si eu am luat una si deja am facut vreo 500 km si nu am avut pb cu siguranta.

 

Btw, de la ce dealer ai luat-o?

 

Merci

 

Salut!

Este luată în luna aprilie de la dual tours pipera. Stai sa sari cu ea 1500 km și sa vezi atunci. Toate vândute în lume după 1500 km încep "dansul"

» Post actualizat in 02 Aug 2015 23:11

I am dat de cap azi. Doua fire din sonda lamda dezizolate care făceau scurt. Merge brici acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. se pare ca discutiile pe aici sunt destul de aprinse. si NEREALE. ce zici Florin? chiar esti convins ca ai scris totul pe bune? dupa cum ti_am explicat si telefonic dar si personal, Yamaha EUROPA nu a facut nici-o rechemare la modelele de R1. NU ESTE VORBA DE RESOFTARE !!!!!!!!!!!!!!!

consider ca am fost mai mult decat deschisi la orice problema si am facut tot ce ne-a stat in putinta sa rezolvam problema. Am venit si am ridicat motorul din Crangasi, l-am bagat in service imediat, l-am livrat la tine acasa.

in ceea ce priveste problema cu firul de la sonda lambda. nu cumva cand tu i-ai scos catalizatorul ai ciupit firele? de ce nu ai scris pe forum ca ai scos catalizatorul? sigur ca da, este mai usor sa improscam cu noroi dacat sa discutam si sa rezolvam problemele.

imi cer scuze, dupa cum ti-am spus si personal, pentru firele de la semnalizatoare.

in rest, cred ca toti impartasim aceiasi pasiune, motocicletele, si noi DUAL MOTORS consider ca ne-am facut treba cum trebuie.

bafta si multi kilometri.

ciprian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

Nu stiu daca conteaza sau nu postul meu, este doar o parere personala.

Din intamplare am trecut sa probeze sotia mea o pereche de pantaloni,si motorul lui Florin se afla in service.

Vreau sa spun ca exista o intreaga "forfota" in incercarea de a rezolva problema la acesta motocicleta,ceea ce m-a impresionat placut.

Toata lumea se ocupa cu ceva,mecanicul verifica anumite conexiuni electrice,Ciprian si George fiecare pe un calculator cu mail-uri si cautari despre problema acestui nou model.

Nu stiu ce problema a avut si nici nu este treaba mea asta,dar cred ca "de lipsa de interes" nu poate fi acuzat Dual Motors. :hug:

 

Pana la urma este bine ca totul s-a terminat ok, moto functioneaza, si toata lumea este fericita!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ti-am zis ca alearga astia la curse cu zecile in alpe adria si nu au patit nimic?bine ca ai rezolvat problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Un film in care un R1 2007 ramine fara ambreiaj in maxim 1km. Am urmarit pe Adancata, prin primavara, un CBR 1000RR 2008 care s-a dat 5 sesiuni cu ambreiajul uzat, pierdea cuplajul la 12 ooo tr, dar pina in 12 000 a mers 150km.

 

. Momentul cedarii ambreiajului este la min 10 si 30 sec.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai salu ,

 

Dupa cum prea bine stiti eu am trecut la alta clasa, adica am lasat SS pentru Naked din N motive care ma privesc doar pe mine, asta putin interesant pentru voi!

Ok ... am dar R1 si am mai ramas cu ceva extra pe acolo prin garaj am sa le dau la preturi mici cat sa nu le dau de pomana pentru ca nici eu la randul meu nu le-am primit de pomana !

Pun in acest moment ce imi amintesc ca am si cred ca pe seara am sa pun si poze si ce o mai fi . Preturile le aflati la telefon cat si poze reale tot pe telefon ( viber , whatsup facebook...)

 

Deci dupa cum urmeaza !

 

MODEL YAMAHA R1 RN12

 

Rezervor - 2 buc

Parbriz stoc -1 buc

Internale furca - 1 set

Carene pista - 1 set

Rulmenti jug conici - 1 set

Suport Scarita pasager - 2 buc ( nu imi amintesc partea stanga sau dreapta)

Plastice rezervor - 2 buc ( stanga dreapta )

Levier frana si levier ambreiaj ( originale ... poate putin indoiate)

Suruburi de carena originale ( 4 buc)

 

 

Ma gasiti in felul urmator

 

Pe FB Stef Leca Dragan ( lasati mesaj si va caut)

Whatsup si viber 0040741920148

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am desfacut sa verific ambreiajul la R1 2007. Vreau sa modific ambreiajul ca acesta sa cupleze mai tirziu cind debraiez, sa-l fac si mai race decit este. Insa am descoperit o problema destul de grava, oala mica de ambreiaj are joc mare, 2 din 3 nituri ale ei se misca mult, al 3-lea nit se poate invirti cu degetul. 178$ fara transport costa pe ronayers.com. Pina acum, am intilnit la 4 amici cu R1 2007 08 aceeasi problema. E grava, daca cedeaza oala mica prin ruperea niturilor, face muci totul. Concluzia este ca ar trebui sa dati jos capacul de ambreiaj, dupaia oala de presiune jos, scoateti placile afara si verificati daca oala mica are joc. Dureaza maxim 1 ora toata munca.

Am cercetat pe ronayers si am constatat ca Yamaha a modificat codul la acea oala, deci clar ca a fost o eroare de fabricatie. Motoreta are 13 000km, e drept ca 8 000km ii are pe piste mari, 1000 pe Selena, Tg Secuiesc. La ceilalti amici oala a cedat intre 15-25 000km, depinde si cum s-a mers cu ea. Cea mai longeviva a fost a unui tip; care nu a facut deloc wheelie cu moto, doar forja pe A1.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e alt model, oala mica e cea cu slippery clutch, alta constructie. La toti ceilalti amici, a aparut brusc un mare zgomot, la mine zgomotul nu era prezent, deaia si dormeam linistit, speram sa ma mai tina 2-3 sezoane. Am lansat informatia pt ca baietii sa-si verifice din timp oala mica a ambreiajului. Daca te lasa in plin sezon, la Yamaha RO costa 330euro, second n-o gasesti in mintile ei la pret bun. Mie mi-au spus 2 mecanici sa mi-o cumpar din timp, ca e un defect foarte frecvent. Au avut dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e alt model, oala mica e cea cu slippery clutch, alta constructie. La toti ceilalti amici, a aparut brusc un mare zgomot, la mine zgomotul nu era prezent, deaia si dormeam linistit, speram sa ma mai tina 2-3 sezoane. Am lansat informatia pt ca baietii sa-si verifice din timp oala mica a ambreiajului. Daca te lasa in plin sezon, la Yamaha RO costa 330euro, second n-o gasesti in mintile ei la pret bun. Mie mi-au spus 2 mecanici sa mi-o cumpar din timp, ca e un defect foarte frecvent. Au avut dreptate.

cat un stator :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seara.

 

nu sunt posesor de r1, dar postez ptr un amic. nu-i pornesc deloc electroventilatoarele. daca facem strap in releu, pornesc.

ne-am uitat la cablurile care vin de la si spre electroventilatoare. curatat mufele, strans cleme,papuci. cineva ne-a spus sa facem fost de un alt calculator de la aceeasi mobra, sa vedem daca face la fel, ptr ca semnalul ptr electroventilatoare ar veni de la computer, neexistand o termocupla. pana acuma noi am pus un buton. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa va ajut eu pt a verifica cu un alt calculator daca se rezolva problema. Problema e ca trebuie sa ne intilnim la Bucuresti, sau Adancata in weekendul in care are loc etapa a 4-a FRM (nu e 100% sigur ca ajung acolo). Daca calculatorul e de vina, ramine sa stabileasca propietarul daca schimba calculatorul sau ramine cu intrerupatorul montat. Nu costa nimic verificarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am incercat cu un alt calculaotr de la o mobra identica si nu vrea.sa porneasca motoru. Nici macar nu recunoaste cheia. :(

Pot sa va ajut eu pt a verifica cu un alt calculator daca se rezolva problema. Problema e ca trebuie sa ne intilnim la Bucuresti, sau Adancata in weekendul in care are loc etapa a 4-a FRM (nu e 100% sigur ca ajung acolo). Daca calculatorul e de vina, ramine sa stabileasca propietarul daca schimba calculatorul sau ramine cu intrerupatorul montat. Nu costa nimic verificarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...