Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Daca ambreiajul a fost schimbat inseamna ca nu e ce ziceam eu.O fi din clapete,furtune de vacum,dar cum a zis si brembo :

 

Mare grija insa la cine faci lucrarea ca e ceasornicarie p-acolo.

 

Aa,eu aveam o problema cu a mea cam la fel si nu prea,in sensul ca mi se oprea si in viteza si pe neutru cateodata,insa era din cauza benzinei.Cand am luat-o bagam 95 ca prostu (ca si asa are prea multa putere pt mine) si facea exact ca o dacie cu jiglerul de relantiu infundat.Am inceput sa bag numai 98 de la Lukoil si de vreo 4000 km mere ceas.

 

Sa ne zici si noua dupa ce o faci unde era hiba.Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Honda e honda, sunt deacord cu voi
Salutari si tie, Cristi! :laugh:

 

Si daca tot am scris pe aici, hai sa impartasesc si eu prima impresie dupa ce m-am dat cu un R1. :)

Saptamana trecuta am urcat pt prima data pe unul, model 2005. M-am mai dat pe R1, dar era ceva model mai vechi, pe carburatie.

Ma asteptam sa fie o pozitie foarte agresiva, dar m-am simtit mai bine pe ea decat pe un K4 1000 al unui alt amic.

La fel, ma asteptam la o forta extraordinara, de necontrolat. Se simte forta, dar e controlabila. Mi-a placut si cum se intinde, in treapta I ajungand pana la 160 km/h iar in a II-a trece de 200km/h. Mi-au placut si franele (pompele frana Brembo).

Credeam ca pozitia pe el sa fie "in cap" si sa traga ca "o proasta", cu o linie de cuplu haotica. Nu ca ar fi o motocicleta recomandata incepatorilor, dar nu e asa negru dracul.

Sunt tare curios care-i sentimentul pe care ti-l da dupa ce te dai pe curbe. Momentan, m-am distrat cu el doar in linie dreapta. Asteptam sa vina caldura, sa ne scoatem noile achizitii pe Tihuta.

 

;)

 

photo1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rossi e Rossi si o sa ramana Il Dottore nu conteaza la ce echipa se duce.Mai are inca multe de spus

Jorge Lorenzo insa este fff bun,are si stil si performanta,tot respectul.Era f fericit pt ca nu se astepta sa bata Honda lui Pedrosa.

Stoner mi se pare gen Schumacher,foarte rapid,eficace si precis,ii dai o motocicleta buna si nu il bate nimeni...in afara de Rossi :laugh:

Campionatul 2011,la cum merg Hondele,e 90% al lui Stoner.

 

Yamaha sta in varful clasamentului chiar si fara Rossi insa Rossi nu sta fara Yamaha...

 

Mai vorbim pe la jumatea sezonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ietete ce CBReala s-a adunat pe la noi:))) Buna si berea intre preteni...

 

Ce-am vrut sa spun:

 

Toti se asteptau ca Yamaha dupa ce pleaca Rossalindo sa se duca la gara, cand Rossi a venit la Yamaha, cand Biagi a venit la Yamaha si multi altii au fost direct pe podium.

 

Eu sincer credeam ca Rossi si Ducati se vor duce mult departe de restul direct de la start, Honda se stie de 50 ani ca tine pasul si sta pe podium oricum la orice cursa dar Yamaha nu are un grafic constant...

 

Yamaha a tinut pas cu tehnologia si a intrat in sezonul 2011 cu un avantaj fata de Ducati, nu ma intereseaza ce face Honda ci ma intereseaza sa bata Yamaha pe Ducati.

 

P.S. Daca eu personal nu ma simt bine cu Honda asta nu inseamna ca nu ii port respect si ca am vreun dubiu vis a vis de performantele ei.

 

Adica din toate k cota de pariuri ar fi:

 

1 honda

2 yamaha

3 ducati

4 suzuki

5 kawa

 

iar pe strada la 1000cc ce-am tras la linie cu minore preparari:

 

1 MV Agusta

2 Yamaha

3 suzuki

4 honda

 

Deci si pe strada Honda tine pasul cu Yamaha pana la 90% insa yamaha rezista fiabil fata de honda pana la 80%.

 

Si uite asa Honda detine suprematia mondiala atat la moto vandute cat si la fiabilitate. Honda refuza sa se strice.

 

Cu toate astea eu prefer R1.

 

P.S.S. Am si eu o masina de joaca Honda CRX si o Supermoto Honda CRF450R. Yamaha am 2 clape si un diapazon:)))

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari si tie, Cristi! :laugh:

 

Si daca tot am scris pe aici, hai sa impartasesc si eu prima impresie dupa ce m-am dat cu un R1. :)

Saptamana trecuta am urcat pt prima data pe unul, model 2005. M-am mai dat pe R1, dar era ceva model mai vechi, pe carburatie.

Ma asteptam sa fie o pozitie foarte agresiva, dar m-am simtit mai bine pe ea decat pe un K4 1000 al unui alt amic.

La fel, ma asteptam la o forta extraordinara, de necontrolat. Se simte forta, dar e controlabila. Mi-a placut si cum se intinde, in treapta I ajungand pana la 160 km/h iar in a II-a trece de 200km/h. Mi-au placut si franele (pompele frana Brembo).

Credeam ca pozitia pe el sa fie "in cap" si sa traga ca "o proasta", cu o linie de cuplu haotica. Nu ca ar fi o motocicleta recomandata incepatorilor, dar nu e asa negru dracul.

Sunt tare curios care-i sentimentul pe care ti-l da dupa ce te dai pe curbe. Momentan, m-am distrat cu el doar in linie dreapta. Asteptam sa vina caldura, sa ne scoatem noile achizitii pe Tihuta.

 

;)

 

Ahaaa...

Exact asta am simtit si eu cand am fost prima data in ture cu r1...tinand in minte toate miturille forumiste, eu venind la momentul respectiv de pe 1000rr

Culmea e ca si acum exista persoane care o tin in prostia lor ca r1 e un monstru incontrolabil. prostii!

Daca ai cat de cat judecata si respectiv ai mai mers pe moto de 1000cc sunt mai mult ca sigur ca oricine va avea aceasi reactie dupa o tura cu ier1

 

Apropo de curbe...vezi ca o sa ai inca o surpriza mare!

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Stau-De-6 :

Pe ce te-ai dat tu (RN12) e modelul mai politically corect,mai strunit,dar fara indoiala tot R1.Este,cum zicea un prieten de-al meu "un nebun stilat " :laugh:

Pe curbe tre sa tragi putin mai tare de ea,dar daca stii cum sa lucrezi cu ea o sa te lase masca.Grija totusi la aderenta pe spate mai ales pe curbe dupa 8000 rpm.

Sa incerci neaparat R1 original,model '98-2000.Cand te urci pe el o sa pricepi instantaneu de unde isi are reputatia R1,modelul ala are ceva aparte,e naravasa si furioasa,dar in acelasi timp fascinanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@brembo: Exact! M-am urcat pe el avand in cap miturile forumiste (negative), dar cand m-am dat jos erau toate dărâmate.

Revin cu impresii dupa ce vine caldura si o sa ma dau putin pe curbele Pasului Tihuta.

 

@Method: Daca o sa am ocazia, o sa ma urc si pe modelul '98-'00. Pana atunci, raman la parerea ca nu-i asa negru dracul. :(

M-ati facut curios de felul in care se misca pe curbe. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ietete ce CBReala s-a adunat pe la noi:))) Buna si berea intre preteni...

 

Glumeam doar.

 

:( Era sa nu mai cumpar motoreta curenta din cauza zicalei pe forum ca Honda e Honda :)

 

Ce nu stiti voi este ca de fapt s-au facut niste studii stiintifice si s-a dmeonstrat clar ca Honda e de fapt Honda! Este pe net, sunt sigur de asta! :)

 

Nu imi place insa nici ce cred multi posesori de alte marci despre supersportivele Honda ca sunt plictisitoare si slabe ca asa sunt toate Honda :laugh:

 

Japonezele sunt motoare foarte similare dpdv al performantelor. 2 secunde diferenta pe un circuit nu prea conteaza pe soselele din Romania. Eu cel putin tare as vrea sa incerc cate un miar de la fiecare producator asa macar o saptaman fiecare :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Stau de 6: ti-am mai zis de la inceput, ai sa fii disperat sa scapi de autobuzul 1000RR. Tie-ti plac curbele, CLAR!!! Nu are nici o asemanare 1000rr 2006 cu R1 2005 in sus.Ce ai tu e pt touringeala , mers la economie de carburant and stuff. Sa vezi ce ti-o iei la Hungaro daca vii pe 1 May. Sper ca esti baiat de gasca si iei acest post ca o incurajare.

Mesaj completat

Tocmai m-am intors de la Serres, am utilizat o harta optimizata special pt R1 2007, nu se gaseste pe Dynojet. Senzatia e ca aceasta harta liniarizeaza puterea, nu mai e explozia necontrolata sus in ture, se poate deschide gazul fara probleme cind inca esti cu genunchiul pe jos. Asa, ca sa ma laud, in cursa am depasit pe linia dreapta BMW, GSXR K7, chiar si un amarit de 1000RR 2008 stock. Toamna trecuta in octombrie nu se punea problema sa pot face asa ceva, era imposibil, mai ales ca K7 are cuplu mai bun jos in ture si mereu are 5-10m avantaj.

Mesaj completat

Ca astpect tehnic, la o temperatura ambianta de 16 18 grdC la iesirea de pe pista temperatura apei e de 75grd, exceptional pt protectia propulsorului. Nu am avut radiator adiacent dar am sa-i montez luna asta, vin caldurile.

 

Daca vreti sa va protejati motoarele, nu mergeti cu ele peste 85grd, uleiul devine prea subtzire si apar jocuri prea mari la cuzineti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi, in niciun caz n-o sa fiu "disperat sa scap" de 1000RR. Nu regret nicio secunda ca am ales "autobuzul". :)

Nu mi-am luat motocicleta uitandu-ma dupa puterile maxime si nici s-o dau doar pe circuit. Daca duc pe strada 60% din ceea ce poate oferi 1000RR-ul, ma declar multumit.

Sa vezi ce rusinos o sa fie in Ungaria, cand o sa las in spate ceva R1-uri - evident, din aceeasi clasa de incepatori (sau first entry, ca mine). :(

Cat despre data exacta, astept un raspuns de la mac.

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in vedere ca honda are 3 motociclete in campionat ar fi rusine sa nu i-a campionatu pe echipe...dar eu cred ca tot lorenzo o sa i-a titlu de campion mondial :laugh:

 

puncteaza extremele in campionatul pe echipe in cazul honda, 2 din 3 : prima si ultima clasata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Stau de 6: ti-am mai zis de la inceput, ai sa fii disperat sa scapi de autobuzul 1000RR. Tie-ti plac curbele, CLAR!!! Nu are nici o asemanare 1000rr 2006 cu R1 2005 in sus.Ce ai tu e pt touringeala , mers la economie de carburant and stuff. Sa vezi ce ti-o iei la Hungaro daca vii pe 1 May. Sper ca esti baiat de gasca si iei acest post ca o incurajare.

Mesaj completat

Tocmai m-am intors de la Serres, am utilizat o harta optimizata special pt R1 2007, nu se gaseste pe Dynojet. Senzatia e ca aceasta harta liniarizeaza puterea, nu mai e explozia necontrolata sus in ture, se poate deschide gazul fara probleme cind inca esti cu genunchiul pe jos. Asa, ca sa ma laud, in cursa am depasit pe linia dreapta BMW, GSXR K7, chiar si un amarit de 1000RR 2008 stock. Toamna trecuta in octombrie nu se punea problema sa pot face asa ceva, era imposibil, mai ales ca K7 are cuplu mai bun jos in ture si mereu are 5-10m avantaj.

Mesaj completat

Ca astpect tehnic, la o temperatura ambianta de 16 18 grdC la iesirea de pe pista temperatura apei e de 75grd, exceptional pt protectia propulsorului. Nu am avut radiator adiacent dar am sa-i montez luna asta, vin caldurile.

 

Daca vreti sa va protejati motoarele, nu mergeti cu ele peste 85grd, uleiul devine prea subtzire si apar jocuri prea mari la cuzineti.

 

Felicitari, Bogdan! Am vazut clasamentul si am fost placut surprins; incerc sa inteleg ceva si nu prea imi iese, daca tu vrei sa scapi de explozia de putere,cauti sa fie lineara si dupa multe teste ai gasit o solutie buna, atunci de ce nu optezi pt 1000rr? :( pana la urma 1000rr-ul trage bine si linear... daca ai aplica aceste imbunatatiri la acel 1000rr '08 stock, poate ai lasa R1-ul tau in urma... zic si io.

In orice caz, abia astept sa vand motoru' si sa fac o achizitie, cu care o sa vreau sa vin cat de des pot la circuit. Pana atunci, bafta la Hungaro! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei calule ovaz? De unde acum 9 000euro pt un 1000rr/2009 in sus? Mai trebuie alti bani(mii de euro) pt jante de rezerva, carene, cadru bord, ghidoane race (la 1000rr sint mai scumpe decit la R1), scaritze, evacuare, PWCommander.

Daca aveam de la inceput 12 000euro i-mi luam 1000RR, INSA NU 2008, se stie ca-i crapa motorul. Asa, am gasit R1 2007 cu absolut toate acareturile pe el la doar 7 000euro. Deci, decit sa stau acum sa cheltui citeva mii de euro in plus fatza de ce as obtine pe motoreta mea, mai bine alerg in continuare pe Yamaha, diff de bani o dau in rate la circuit si capat experientza. Daca as sta acasa sa fac economie asteptind motocicleta visurilor as regresa nemergind si, degeaba as mai avea alta motocicleta. In plus, la mine dureaza cam 1 an pina ma obisnuiesc 100% pe un nou model de moto, pot spune acum ca abia am inceput s-o simt. Deci, R1 ramane sigur.

Mesaj completat

Jagi, in niciun caz n-o sa fiu "disperat sa scap" de 1000RR. Nu regret nicio secunda ca am ales "autobuzul". :)

Nu mi-am luat motocicleta uitandu-ma dupa puterile maxime si nici s-o dau doar pe circuit. Daca duc pe strada 60% din ceea ce poate oferi 1000RR-ul, ma declar multumit.

Sa vezi ce rusinos o sa fie in Ungaria, cand o sa las in spate ceva R1-uri - evident, din aceeasi clasa de incepatori (sau first entry, ca mine). :(

Cat despre data exacta, astept un raspuns de la mac.

:laugh:

 

E o vorba a psihologilor: Inca esti in faza de negare(puternica).

 

 

Mesaj completat

Pt Roberte: A plouat simbata toata ziua si nu am iesit deloc la sesiunea de calificari. Din aceasta cauza am plecat ultimul de pe grila de start. Daca plecam macar cu 2 linii mai in fatza alta era situatia, am pierdut multe secunde cu diferiti piloti mai lenti.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai capritzelor...

 

Degeaba are R1 coarne mai lungi si CBR ul fortza mai mare in gat ca nu asta conteaza!

 

Depinde de pilot, pe ce se simte el mai bine cu aia va sta pe pozitie de varf.

 

Eu sincer recomand Yamaha celor cu siluete ce nu depasesc 80kg iar Honda celor ce au nevoie de cuplu.

 

Yamaha ia curbe la viteze foarte mari si trece prin sicane ca naluca pe langa Honda care iese tare dupa curba si ia curbe de viteza mica mult mai bine.

 

Pascota si Rossi nu se simt bine decat pe Yamaha. Cu asta au avut cele mai bune rezultate si cea mai buna pozitie longeviva. Acum ca unu merge pe BMW si altul pe Ducati s-au dus la mijlocul clasamentului.

 

Dupa Honda cand te urci pe Yamaha eu zic ca scoti timpi mai buni, intri mai bine in viraj si stai mai bine acolo, ai 1000rpm in plus pe linie dreapta la fiecare treapta si se aseaza mai bine pe asfalt la viteze foarte mari.

 

Vorbind de moto de serie (nu GP) eu recomand celor la inceput Honda ca dupa ce trec pe Yamaha sa de cronometrul peste cap.

 

Yamaha mea are peste 2 octave fata de Honda dar isi are si ea nasul ei ca oricare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata...gata...cred ca a inteles toata lumea ca ier1 e miez...

problema e ca vin copii care nu au mai avut moto si trec direct pe r1 sperand ca recupereaza nestiinta

 

Pentru cei de genul asta tineti minte ca daca vine unu' cu un 600rr care stie sa mearga cum trebuie va face zdrente.

In concluzie 80% e driver-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne face zdrentze si cu CBRF3. Problema mare e ca nu vin, mai toti se duc spre terase, locuri de intilnire. Problema lor e ce bizbizuri pt look sa-si mai cumpere.

Sabin a punctat destul de bine, nu stiu daca el a mers efectiv pe pista cu CBR1000RR 2008. E de pe alta planeta ca ciclistica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam toata lumea stie ca cbr-ul 1000 08-11 ca si ciclistica e secund doar dupa rsv4

caii lipsesc ..si cu toate astea inca face f bine in mondialul STK 1000

va zic in cateva saptamani daca-s incantat de el sau nu

sunt tare curios

 

e usor de mutat de ici colo ca un r6 aproape

cand mut r1 amicului meu .parca misc un buldozer ..diferenta e imensa inca de pe loc

oricum ..dati de gaz!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie 80% e driver-ul.

Corect.Chiar 90%.

 

cand mut r1 amicului meu .parca misc un buldozer ..diferenta e imensa inca de pe loc

 

Nu am mers deloc cu a mea pe circuit (R1 RN12) nici nu cred ca voi merge in viitorul apropiat (:laugh: pt ca imi dau seama ca sunt cam paralel),dar si mie mi se pare ca tre sa tragi cu forta de ea ca sa o ia pe unde vrei tu.Un prieten care s-a dat cu ea imi zicea ca lui asa ii plac,mai grele,mie mi-ar placea sa fie mai "flickable".Sta bine de tot pe curba,dar ca sa o muti rapid de pe o trasa pe alta,tre sa ai putere de convingere.

Dar tot o iubesc. :(

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...