Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu o turez deloc. La ralanti. Dar nu e numai zgomot. Se transmite si in transmisie - roata spate. Dar imediat dupa ce cuplez prima data, fara sa plec de pe loc, daca scot din viteza si cuplez din nou, nu se mai aude absolut nimic

Editat de dori_x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Am nevoie de ajutorul vostru ( in special al lui TNG si JaGi si CMD)in rezolvarea unei probleme la un R1 2005. Treaba pe scurt este asa : Un prieten a facut marea prostie sa lase un amic al lui sa dea o tura cu motorul (scurta) ... tura s-a terminat foarte repede ... a cazut cu motorul la prima intersectie si a izbit motorul violent (motorul era deja culcat) prima data de botul unei masini (care ii iesise in fata fara sa dea prioritate) dupa care a ricosat in bordura de la pavimentul ce despartea benzile de circulatie. Am luat motorul de jos si cand am vrut sa-l pornim la garaj nu mai porneste... invarte motorul dar nu porneste. Din ce am vazut : nu mai licare becul rosu din bord de la imobilizator si nu se aude pompa cand pui contactul (nu se mai amorseaza). Ce credeti ca ar putea fi? Cititorul are o crapatura pe el la baza (cel de la contact). Imobilizatorul este inseriat (cheie > cititor > calculator)? .... merge probat cu alt imobilizator (cititor)? Mai exista vre-o protectie de sock? ... ne-am uitat la acel senzor de inclinare si pare ok.

Si inca o chestie - daca cunoasteti pe cineva care are la vanzare urmatoarele piese de R1 2005:

- jug superior

- jug inferior

-semi - ghidon stanga

- bloc lumini

- tub furca dreapta ( cel de jos ... cel nichelat)

- carena frontala ( carena cu farurile)

- scarita stanga

- sau daca are cineva o furca completa

Telefon 0767.395.394

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la cuplajul in treapta inti. Si eu am avut pe mina un R1 2000. Oricit incercam sa debreiez, avea tendinta sa se puna motocicleta in miscare, putin. Printr-o pura intimplare, eram cu ea la Brno, un coleg care era dealer de Metabond, m-a frecat o zi intreaga la cap referitor la aditivul lui. Mi-a dat gratis o cutie de Metabond, am pus aditivul in ulei. Motorul a mers absolut la fel (spre dezamagirea prietenului), dar cutia a functionat perfect dupa numai 3-4 ture de circuit.

 

Cind uleiul se subtiaza mult la temp inalte, schimbarea treptelor devine uneori problematica, citeodata nu mai cupleaza deloc. Deci, prefer uleiul ma gros, care cupleaza putin de tot nedorit cutia de viteze pina acel ulei se mai subtiaza, decit un ulei care blocheaza cutia cind e prea fierbinte.

 

 

 

 

 

Unde-i Sokatu cind ai nevoie de el? El avea ceva piese de R1 2004. Including faruri.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Acum cca doi ani cautam colier de genul ala si dupa o cautare scurta prin Buc am comandat de la Motodiscount .A fost cam scump dar ...ma grabeam sa-mi rezolv problema .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe r1 2003 am jante r1 2004-2006. La cea din spate merge janta + disc de r1 2004-2006 cu distantierele si suport etrier+etrier de 2003. iar la cea din fata am tot ansamblul furca janta etrieri discuri.

Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thks. ma pierduse rau semnul ala....e buna de ceva?

mi-am luat un sv650 pt ture lejere si pt v2'ul acela si a venit cu ea.In mod clar e mai buna decat duda cu care venea motoreta stock...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma poate ajuta cineva cu un service unde as putea sa schimb garnitura de chiuloasa la un R1 din 2004 si cam cat ar costa? Pierde antigel si presupun ca asta e. Multumesc!

» Post actualizat in 20 Feb 2018 11:03

Salutare, ma poate ajuta cineva cu un service unde as putea sa schimb garnitura de chiuloasa la un R1 din 2004 si cam cat ar costa? Pierde antigel si presupun ca asta e. Multumesc!

P.s. in Bucuresti.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....pt ca pe forumul de sv am impresia ca vorbesc de unul singur (posesorii de sv sunt "afara la zapada" sau ceva),am si eu o intrebare poate vede cineva aici : ce arcuri sunt astea ?

28125918_903204239853503_1866036844_o.jp28081404_903204229853504_1477453696_o.jp

28081975_903204223186838_2029523959_o.jp

 

.... de SV'03-04... (dupa cum scrie pe pachet) sau de FJR'99 (dupa cum scrie pe pamfletul cu instructiuni) ???

 

Deasemenea am 2 probleme cu ea : raspuns abrupt pe accel (eu obisnuit cu inj fina de r1 - dar am inteles ca nu e vreo fitza de-a mea,ci mai multa lume se plange) si fata foarte "detasata" de motoreta,iarasi,poate sunt prea obisnuit cu r1 dar as vrea o fata mult mai "grea" si mai stabila.Nu cred ca e vorba de arcuri aici,amortizarea e ok (pastrand proportiile desigur) ci de feeling.As vrea o directie mult mai stabila si mai "plantata" cum e la maj moto sport.Am inteles ca multi schimba furcile cu unele de gixxer la acest model,oare ar avea vreun efect benefic in materie de feeling?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...