JAGI Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 E resoftat si kilometrajul, acesta arata cu acuratetze viteza reala, mai ales la viteze peste 250km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Forward Thinking : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2013/May/may0413-what-happened-to-the-es1/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 E resoftat si kilometrajul, acesta arata cu acuratetze viteza reala, mai ales la viteze peste 250km/h. Mda...pe mine nu prea m-a interesat viteza, mai ales ca de la 200+ e de preferat sa te uiti le ce ai in fata Am facut si eu odata 299+ pe bord. Nu mai conteaza exact cat era. Ce vroiam sa zic legat de resoft este ca mai importanta mi se pare repriza de la 200 in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Brembo, mai ai R1-ul ? M-am intilnit in cursa cu un R1 2009(FIAT), pt prima data am avut ocazia sa testez puterea lui 2007 comparativ cu cea de la 2009. Senzatia pe care mi-a lasat e ca la iesirile din viraje inguste(lente) lua 2-3 m in fatza mea, pe virajele normale nu lua un singur m, totul tinea numai de pilot. Pe linia dreapta de 700m reuseam sa cistig destui m, si asta nu avea legatura cu frinarea sau intrarea pe linia dreapta. Am stat 4 ture in spatele lui. Spre capatul liniei drepte cistigam si mai mult de 5m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Da, mai am R1-ul. L-am adus dupa mine. D-abia i-am facut schimburile de lichide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Nici eu nu sunt prea interesat de vitezele de top mai ales ca folosesc motorul pe strada. In schimb, in urma resoftarii, sunt multumit de accelerarea liniara cat si de modul in care ajunge la viteza de top. Legat de acuratetea kilometrajului, daca inainte in treapta 6 a cutiei la 6000rtm aveam 140km/h, acum am 125. Resoftarea isi merita fiecare banut si il recomand si pentru ceilalti ... Jagi face minuni , motorul este cu totul altul ! Urmeaza modificarea raportului dintre pinioane cat si senzorul de quick sifter, functie pe care noul soft o are deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Am si eu o problema,as vrea sa-mi schimb rulmentii de la jug si cei de jos de la roata,stiti vreun site etc de unde pot sa comand?Si aveti idee la ce bani ar fi?Thks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) De aici : http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2004/#good_detail=11389 http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2004/#good_detail=3774 Editat Mai 8, 2013 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 aia au adaos ~100% peste pretul recomandat de vanzare vezi cat costa o pereche de gume si te lasi de motociclism... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) www.ebay.com . Cred ca ajung la 50$ setul, cu semeringuri incluse, All Ball. Cauta rulmentii conici, cei race. Daca cei de jug de la Motonetro costa in total 162ron, nu e scump. Editat Mai 8, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Am si eu o problema,as vrea sa-mi schimb rulmentii de la jug si cei de jos de la roata,stiti vreun site etc de unde pot sa comand?Si aveti idee la ce bani ar fi?Thks. sau mai simplu... scoti toti rulmentii si simeringurile si mergi cu ei in brate la un magazin de rulmenti, preferabil SKF (cauta BADI in Bucuresti) si cu siguranta vei iesi la jumatate de pret, de nu mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 O sa vezi ca nu este asa simplu! O sa ai surprize la semeringuri... sau mai simplu... scoti toti rulmentii si simeringurile si mergi cu ei in brate la un magazin de rulmenti, preferabil SKF (cauta BADI in Bucuresti) si cu siguranta vei iesi la jumatate de pret, de nu mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator YamahaR12008 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Cat costa resoftarea la un R1?..I`am schimbat axele cu,came(YEC)Arcurile la supape(YEC)..are un lag,urmat de zvac pe perioada de redeschidere a gazului(ture relativ joase 4-5000) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 150euro, am harta pt axe YEC. Plus, daca bagi si benzina de 100 pot sa-ti dau si avansul mai mare la aprindere. Cit ai dat pe axe si arcuri? Noi sau second? Demult visez sa am si eu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator YamahaR12008 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 (editat) 150euro, am harta pt axe YEC. Plus, daca bagi si benzina de 100 pot sa-ti dau si avansul mai mare la aprindere. Cit ai dat pe axe si arcuri? Noi sau second? Demult visez sa am si eu asa ceva. Asa am luat motorul din UK.Am dat pe el 2500 lire+150 transportul pana in Ro.Motorul avea 7000 mile cand l`a dus la modificat si dupa,a facut 4 iesiri pe pista.A cazut englezul destul de rau cu un alt motor..Eu am spart un motor de R1 /2008.Mai am de vanzare : Cutia de viteze,Ansamblu stator,Pompa apa,Ambreiajul,Arborele cotit. Impreuna cu 3 biele,cuzinetii aferenti,maneton si palier.Axele cu,came.. Intr-o poza,o sa se observe palaria supapei infipta in capul pistonului.. Vazusem de vanzare pe net,undeva la 1200 $ /buc axele si 900 $ arcurile(second) Editat Mai 9, 2013 de YamahaR12008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Multumesc inca odata pt sugestii/adrese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szila5891 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 salut....am si eu un r1 din 99 am schimbat evacuarea si eliminat exup-ul din cauza asta turometrul o ia razna ....ma poate ajuta cineva? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Ultimate Superbike test : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/First-rides-tests/2013/May/may1313-the-ultimate-superbike-test/ BMW HP4 Carbon vs Aprilia RSV4 Factory APRC vs Ducati 1199R Panigale vs MV Agusta F4RR track day. Atat. Editat Mai 13, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Salut , Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un releu de incarcare(contra-cost bineinteles) bun pentru un R1 din 2001?Codul SH650A-12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 daca tot il schimbi,ia unul de 2004-2006-foarte solid, aripioare mari de racire, ori unul de 2007 2008-cu mosfeturi ce se incalzesc mult mai putin. Merita din plin. Adaptarea electrica se poate face in mai multe feluri, ori cu papuci ori cu o mufa de la inst de 2007 taiata si lipita la inst ta. unul de 2007 e cam 100euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Jagi ---eu am o singura mufa la releul meu cu 5 pini iar la releul pentru 2008 sunt cu 2 mufe. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/104085-releu-incarcare-yamaha-r1-2004-2008/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 mufa ta are 5 fire, mufele de 2007 au impreuna tot 5 fire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Cumpar releu pentru R1 2001 COD SH650A-12 sau releu 2004-2006,2007-2008.Oferte pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator YamahaR12008 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Offff..am nevoie de plasticul de acceleratie ce vine sub manson.Ma poate ajuta cineva?Pentru Yamaha R1 2007/2008.Nu stiu daca se potriveste de la R1 modelul 2004/2006 sau de la R6. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Vorbesti de tubul de plastic pe care vine mansonul? Ar trebui sa-l am eu. Tocmai l-am schimbat cu unul de R6 2007 (are o cursa ceva mai scurta). Daca nu e tarziu, ajung acasa doar sambata si-ti pot spune daca-l gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.