Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

vreau sa-mi cumpar un irc traction control si am dat de asta :P



ma documentez inainte,studiez problema,pun 1000 de intrebari... verific tot .com`ul :) e o treaba si asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CMD, tu faci foarte bine ca te informezi temeinic, problema e ca in ritmul asta te prinde pensionarea, si sa te apuci e curse la 40de ani, e un total fiasco, nu-ti mai arde.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e Bogdane,dar usor usor sper ca pana in martie sa am toata "baza" si sa ma apuc ,ce sa fac ...

nu revolutionez eu motociclismul,ma duc 4fun si sa ma distrez intr-un mediu sigur ,atat

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Deci da.Smechera motoreta,frumoasa lectura.

Bine,la ei e alta situatie decat la noi : alti bani,alta distractie.

Si circuite destule,tackdays,si bani bagati gramada in motor,alta miscare.

Vorba colegilor,numa jantele alea valoreaza cat o motoreta de-a mea.Ce sa mai zici...

Cred ca,cu tot ce a pus pe ea,a mai bagat inca odata pretul de achizitie.

Nu inteleg dc a schimbat bascula spate totusi,chiar asa de neperformanta era bascula originala?Hai ca suspensia inteleg,dar bascula?

Imi place ideea cu rezervorul insa,cred ca constructorii in general ar trebui sa regandeasca pozitionarea rezervorului si sa incerce sa-l traga undeva mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

honda a reusit incepand cu modelul 1000rr`08 sa ofere o pozitie mai racing datorita rezervorului ,bravo lor

 

si o ungere mai buna...la motor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu nici el daca stie ce-a vrut sa zica. mai degraba rigiditatea si 'unsprung weight' ? :)

ai mai jos raspunsul legat la ce am vrut sa zic.

rigiditatea are legatura cu elasticitatea.

 

Ca paranteza, basculele stock de R1 2004-2005 sint prea elastice,la curbele de viteza are probleme de stabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat eu cu amandoua.

 

Parerea mea.

Plusuri Yamaha: Ciclistica, manevrabilitate, frana, pozitie rider.

Plus Kawa: Puterea, inca din ture medii.

 

Cu toate acestea, Iosif Ureche (posesorul motocicletei cu care m-am dat) a castigat anul acesta RoSBK Rookies 1000. Bine, Iosif e cladit bine, n-are probleme cu lipsa manevrabilitatii si are doua perechi de OO. :D

 

 

 

 

L.E. Eu as alege R1 (da, stiu, sunt subiectiv :rusinica:) si pt faptul ca te poti "juca" prin centrala, o poti resofta, poti pune QS-ul direct pe ea, setezi pornirea ventilatoarelor la ce temperatura vrei, reducerea franei de motor, etc. Jagi stie ce trebuie facut.

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plus fiabilitatea, ZX10 e in urma, inclusiv propulsorul. Cititi forumul din USA de Kawasaki Ninja. R1 2007 e cel mai reusit R1, la general, urmatorul model, 2009 s-a vindut in numar mult mai mic in Italia, cu toate ca Rossi era inca pe val, Ben Spies cistiga cu Yamaha...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu spun ca asta cu fiabilitatea e mit, in mare parte. Daca dai de un R1 plimbat doar pe bulevard, de un cocalar, in treapta 1 si nu i-a facut mentenanta corespunzator... Iosif n-a avut probleme cu ZX10R-ul lui.

Mai mult, stii ca eu am spart 3 motoare pe primul Fireblade, fara sa ma tavalesc. :rusinica:

Oricum, tot pe R1 as da banii. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e un mit, in 2008, abia aparute pe piatza, Ninja 1000, aveau mereu probleme la etapele R0SBK. Fusesera luate de noi din magazin. Problema cu scuipatul uleiului din carter in cutia de aer e o chestie de default.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...